Ik ga liever weer de tuinen in ja, maar ik doe wat ik moet doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
In welke sector zoek je werk, Selestha? Ik neem aan dat je hier niet in de schoonmaak wilt
Wanneer gaan jullie en waar gaat de reis naar toe?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
Yeah!
Al onze reispapieren, tickets en vouchers zijn binnen.
Het wordt vanaf nu echt aftellen.
Wij zoeken nog een MBO-er, maar ja.....geen tuinwerk EN in Den Haag, niet A'foort.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ga liever weer de tuinen in ja, maar ik doe wat ik moet doen
Nu even niet.. Ik ben kapot om eerlijk te zijn. Misschien ga ik het wel doen hoor, maar dan na het weekendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan emailen en online 'ik zoek werk dingen' invullen en dergelijke
16 september 8 dagen fly-drive.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef roos85 het volgende:
Wanneer gaan jullie en waar gaat de reis naar toe?
Geeft niet, ik ben geen mbo-erquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een MBO-er, maar ja.....geen tuinwerk EN in Den Haag, niet A'foort.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben geen mbo-erIk heb ''mbo werkniveau'' maar mijn opleiding is prut
Is niet erg, ik heb de afgelopen vijf jaar werk gehadquote:
een klein google-rondje..... zoiets? Ook nog redelijk in de buurt. http://www.floxwerkt.nl/vacatures/95-hovenier-aanleg-woudenbergquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is niet erg, ik heb de afgelopen vijf jaar werk gehadMensen met ervaring in sectoren als schoonmaak, tuinbedrijf etc kunnen altijd wel werk vinden. De vraag is wanneer, niet of
Ja alleen heb ik een jaar in de groenvoorziening gewerkt, dus geen ervaring met het aanleggen van tuinen. Maar ik heb nu echt even geen energie voor een google rondje, ik heb net in 40 uur een nieuw huis, vliegtuig en meubilair geregeld. Ik zit er echt even doorheenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
een klein google-rondje..... zoiets? Ook nog redelijk in de buurt. http://www.floxwerkt.nl/vacatures/95-hovenier-aanleg-woudenberg
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik een jaar in de groenvoorziening gewerkt, dus geen ervaring met het aanleggen van tuinen. Maar ik heb nu echt even geen energie voor een google rondje, ik heb net in 40 uur een nieuw huis, vliegtuig en meubilair geregeld. Ik zit er echt even doorheenMorgen weer praktisch.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik een jaar in de groenvoorziening gewerkt, dus geen ervaring met het aanleggen van tuinen. Maar ik heb nu echt even geen energie voor een google rondje, ik heb net in 40 uur een nieuw huis, vliegtuig en meubilair geregeld. Ik zit er echt even doorheenMorgen weer praktisch.
Ja erg lief dat jullie willen helpen hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Groot gelijk
Was alleen een beetje aan het kijken en zo
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja erg lief dat jullie willen helpen hoor
Maar vandaag zit er hier echt niets meer in
Lonaa, toch even nieuwsgierig: waarom heb je je ceviche-gare garnalen eigenlijk alsnog in de pan gedaan?:)quote:
In principe vooral naar de Wah Nam Hong, een grote Aziatische supermarkt op de West-Kruiskade omdat ik die ondertussen erg goed ken. Er vlakbij in dezelfde straat is dit jaar een flinke Amazing Oriental geopend met voor mijn gevoel bijna hetzelfde assortiment, maar dan schoner, strakker en een stuk minder charmant - vind ik dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Mini, naar welke aziatische supermarkt in Rotterdam ga jij eigenlijk? Heb wat spul nodig voor mijn Vietnamese kokkerel-weekje
Die heeft een mooi overzichtje ervan op haar site:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:01 schreef minilot het volgende:
Voor Vietnamees zou ik het niet weten. Dat zou ik als ik jou was even aan RobinOok vragen, die is er expert in én ze woont in Rotterdam
Ja, maar ik zag daarbij zo gauw niet waar je nou het beste kunt zijn voor Vietnamees spulquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft een mooi overzichtje ervan op haar site:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/toko-overzicht/
Ik ben dol op Bahn Xeo (Vietnamese omelet) en Vietnamese springrollsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:03 schreef minilot het volgende:
(Ik weet sowieso geen klap van de Vietnamese keuken, behalve pho, en pho is fantastisch!)
Ik hou ook niet van omeletten, maar de Bahn Xeo die ik bij restaurant Saigon in Utrecht had was een openbaring. Nooit zo'n lekkere omelet gehad als diequote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:14 schreef minilot het volgende:
O ja, natuurlijk de springrolls!
Ik ben zelf niet echt een enorme fan van omeletten. Maar ik zal eens een banh xeo proberen dan.
Omdat ik de baksmaak wel erg lekker vind. Ze hebben echt amper de pan gezien hoor. Pan was loeiheet, alles er in 1 keer in, gelijk 2 keer omschudden, klaar. Genoeg tijd om dicht te schroeien en wat vocht los te laten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Lonaa, toch even nieuwsgierig: waarom heb je je ceviche-gare garnalen eigenlijk alsnog in de pan gedaan?:)
Leuke blog is dat zeg!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:48 schreef minilot het volgende:
Ik doe vanavond trouwens ook weer een Lady&Pups.. De 'stacked pig sandwich' vond ik gevoelsmatig wel bij het biosbezoek van vanavond passen (Sin City: A Dame to Kill For)
http://www.ladyandpups.com/2014/07/31/stacked-green-pig-sandwich/
[ afbeelding ]
Het is vast al eens gezegd, maar waar gaan jullie naartoe?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een zadelding?
Lekker thuiskomen voor het weekend, aan een wijntje en de reispapieren doorlezen![]()
Ja, heel tof! Ik hou meestal niet zo van foodblogs met ellenlange verhalen voorafgaand aan het recept, maar deze lees ik -altijd-!quote:
Ik wil graag een dm met je favoriete blogs zodat ik die toe kan voegen zo gauw ik weer gesetteled benquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, heel tof! Ik hou meestal niet zo van foodblogs met ellenlange verhalen voorafgaand aan het recept, maar deze lees ik -altijd-!![]()
En de recepten zjjn ook gewoon tof! Vaak wel bijzonder en qua smaak nogal heftig. Ik heb er al veel van gekookt, steeds weer een succes!![]()
Enneh, straks kun je dat dus ook allemaal weer elke dag gaan maken! In je eigen keukentje!![]()
![]()
Beugel onder het zadelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een zadelding?
Lekker thuiskomen voor het weekend, aan een wijntje en de reispapieren doorlezen![]()
Hier mijn huidige volglijst in Bloglovin'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik wil graag een dm met je favoriete blogs zodat ik die toe kan voegen zo gauw ik weer gesetteled ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Het lijkt me wel een beetje zuur dat je eerst een ingericht huis had en nu een koffer met inhoud.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:57 schreef Selestha het volgende:
Ik wil graag een dm met je favoriete blogs zodat ik die toe kan voegen zo gauw ik weer gesetteled ben![]()
Ja, ik kijk nu al uit naar het zelf koken. Ook al heb ik eerst maar 2 inductieplaatjes, het zijn wel MIJN inductieplaatjes en ik kan daarmee doen wat ik wilEn een combimagnetron ofzo komt nog wel
Ik heb inderdaad spullen opgeslagenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een beetje zuur dat je eerst een ingericht huis had en nu een koffer met inhoud.
Of waren er spullen opgeslagen?
Dat is al een mooie start!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Selestha het volgende:
Ik heb inderdaad spullen opgeslagenEr is nog een boekenkast, gordijnen met leuk motief, lotuslampjes, superkwaliteit matras, computer, en een doos met geliefde spulletjes en boeken. En ik neem van hier ook weer boeken en favoriete spulletjes mee
Ja, zeker!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:45 schreef minilot het volgende:
Had je wel het idee dat je, ondanks de pan, nog wat van de ceviche-marinade kon proeven?
Oooh tof! Die staat ook nog op mijn verlanglijstje!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:48 schreef minilot het volgende:
Ik doe vanavond trouwens ook weer een Lady&Pups.. De 'stacked pig sandwich' vond ik gevoelsmatig wel bij het biosbezoek van vanavond passen (Sin City: A Dame to Kill For)
http://www.ladyandpups.com/2014/07/31/stacked-green-pig-sandwich/
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is al een mooie start!Gelukkig maar.
Is -ie blij dat z'n dochterlief weer lekker in de buurt komt wonen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
InderdaadMijn vader heeft ook al een keukenset en tafel gekocht, dus dat is ook al fijn
Wat zou je zonder vaders moeten hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
InderdaadMijn vader heeft ook al een keukenset en tafel gekocht, dus dat is ook al fijn
Stiekem wel denk ik, al is hij nu vooral streng aan het doen dat ik dit beter niet had kunnen doen.. Al heeft het voor hem weinig consequentiesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Is -ie blij dat z'n dochterlief weer lekker in de buurt komt wonen?
Vaders zijn geweldigquote:
Ja dat doet de mijne nu. Hij moppert en protesteert maar helpt welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaders zijn geweldigDe mijne zou me ook altijd, zo nodig mopperend en vermanend, helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |