Vadersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Vaders zijn geweldigDe mijne zou me ook altijd, zo nodig mopperend en vermanend, helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
VadersDe mijne was gister jarig. Ik dacht dat hij mijn kado erg leuk zou vinden, champagne, salami en Primavera-kaas. Hij vond het ook erg leuk, maar grote zus had een véél beter kado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die mag hij zelf toch niet houden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaders zijn geweldigDe mijne zou me ook altijd, zo nodig mopperend en vermanend, helpen.
[..]
VadersDe mijne was gister jarig. Ik dacht dat hij mijn kado erg leuk zou vinden, champagne, salami en Primavera-kaas. Hij vond het ook erg leuk, maar grote zus had een véél beter kado.
Echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli je zus
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik denk dat 'ie dat niet eens meer zou kunnen. Laat staan willenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Maar die mag hij zelf toch niet houden?
Ben je 'zenuwachtig' voor de reactie van schouders?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad spullen opgeslagenEr is nog een boekenkast, gordijnen met leuk motief, lotuslampjes, superkwaliteit matras, computer, en een doos met geliefde spulletjes en boeken. En ik neem van hier ook weer boeken en favoriete spulletjes mee
Heel verrassendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef TAV74 het volgende:
Geweldig, weer een totaal kansloze loting voor Ajax
CUL / [CUL Slow Chat] komen thuis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:53 schreef minilot het volgende:
Het is vast al eens gezegd, maar waar gaan jullie naartoe?
ik zag het net. Nou ja, we hebben ook niks te zoeken tussen al die echte topclubs.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef TAV74 het volgende:
Geweldig, weer een totaal kansloze loting voor Ajax
Leuk, tante LeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het voor exemplaar? jongen/meisje?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Een meisje, 6 pond met 10 vingertjes en 10 teentjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:44 schreef golfer het volgende:
Leuk, tante Lein
Wat is het voor exemplaar? jongen/meisje?
Niet echt, wat ze ook zeggen: Lief heeft alles al betaalt dus dat aanbod kan hij niet terugtrekken en ik vertrek woensdag al dus als ze het me kwalijk nemen (wat ik niet verwacht) dan ben ik er zo vanafquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je 'zenuwachtig' voor de reactie van schouders?
Ze was al bevallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een meisje, 6 pond met 10 vingertjes en 10 teentjes.
Nou, feli Tante Leinquote:
Of eiersalade makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...nog 7 eieren over. Houdbaar tot en met zaterdag. Denk dat ik zaterdag maar wat bakwerk ga verrichten
Hmm...nice. Dat wordt zaterdag zelfgemaakte eiersaladequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of eiersalade makenMet half yoghurt, half mayo
Zitten genoeg clubs tussen waar je een prima kans tegen hebt, maar dan moet je dus niet twee absolute toppers loten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
ik zag het net. Nou ja, we hebben ook niks te zoeken tussen al die echte topclubs.
Alsof die eieren niet nog een week mee kunnen na zaterdagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...nog 7 eieren over. Houdbaar tot en met zaterdag. Denk dat ik zaterdag maar wat bakwerk ga verrichten
Geen idee maar ze staan al wat weekjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof die eieren niet nog een week mee kunnen na zaterdagIk heb geen flauw idee wat de houdbaarheid van mijn eieren is, die krijg ik altijd op het werk van iemand die kippen heeft
Als je maar lol hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was mijn 13 urige werkdag voor vandaag. Eerst een software update, daarna iets implementeren bij Utopia op het terrein (dus heb ik dat ook weer gezien) en verder nog bezig geweest met de aftermath van diezelfde software update EN iets wat ik maandag af moet hebben wat gisteren bekend is geworden en waar ik zo 5 weken in kan steken.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Vork het volgende:
Zo, ik begon vandaag met twee baantjes en ik eindig weer met nul. Van eentje wist ik de einddatum dus was dat geen verrassing. Het andere baantje is wel vrij rigoureus gestopt, maar omdat daar niet meer uren in zitten, had het sowieso geen zin om dat langer aan te houden.
gefeliciteerd Tante Lein.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Vork het volgende:
Zo, ik begon vandaag met twee baantjes en ik eindig weer met nul. Van eentje wist ik de einddatum dus was dat geen verrassing. Het andere baantje is wel vrij rigoureus gestopt, maar omdat daar niet meer uren in zitten, had het sowieso geen zin om dat langer aan te houden.
Jeetjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Vork het volgende:
Mehquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef Vork het volgende:
Nou ben ik weer terug bij af (lees: uitkering). Ja en solliciterend enzo natuurlijk, maar dat heeft tot op nu nog niets opgeleverd.
Jeetje, en vorige week had je het nog wel te druk met werken om een sollicitatie op een passende functie eruit te sturen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Vork het volgende:
Klopt. ik had wel tijd, maar ik wilde ook heel graag die sollicitatie er zo snel mogelijk uit hebben. Dat is overigens wel gelukt, daar hoop ik een dezer dagen ook meer over te horen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:21 schreef golfer het volgende:
Jeetje, en vorige week had je het nog wel te druk met werken om een sollicitatie op een passende functie eruit te sturen.
Duimen maar weer!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef Vork het volgende:
Klopt. ik had wel tijd, maar ik wilde ook heel graag die sollicitatie er zo snel mogelijk uit hebben. Dat is overigens wel gelukt, daar hoop ik een dezer dagen ook meer over te horen.
een werkweek van 40 uur in Kleve is zeker teveel en te ver weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt. ik had wel tijd, maar ik wilde ook heel graag die sollicitatie er zo snel mogelijk uit hebben. Dat is overigens wel gelukt, daar hoop ik een dezer dagen ook meer over te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |