thank you hungry skeletonquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb mn vriendin Als spotter aangezien er op dat tijdstip nooit iemand anders in de gym is. Ze weegt krap aan 43 kilo
waarom niet bar/row helemaal naar je chest? ik vind dit eigenlijk een beetje een 3/4 ROM.quote:Op maandag 1 september 2014 06:16 schreef RaymondK het volgende:
Hier staat mn nieuwe vid over pulling form tip:
http://www.worldoffitness.nl/correct-pulling-form/
Als antwoord/opvolger van een form fix die ik aanhaalde in deze (deze laatste had ik vorige week al gelinkt dus ken je misschien al)
http://www.worldoffitness.nl/rays-shoulder-training/
Ja, dat vermoed ik ook. Maar vraag me alleen af welke spier. Denk dat ik vandaag wel gewoon kan benchen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon kijken of het over een paar dagen weg is. Wss verrekt of zo.
Fuck it. Je kan er toch vrij weinig aandoen. Pak anders een sauna of zo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik ook. Maar vraag me alleen af welke spier. Denk dat ik vandaag wel gewoon kan benchen.
Ben bezig met een tennisbal. Werkt best redelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck it. Je kan er toch vrij weinig aandoen. Pak anders een sauna of zo.
Nee met dat stuk wordt iets anders bedoeld, heb geen idee wat je probleem wel is.quote:
Timing van eiwit inname is niet zo heel belangrijk en je moet zeker niet 4 shakes per dag gaan drinken. Als je goed eet krijg je waarschijnlijk genoeg eiwitten binnen dat 1 shake genoeg is als aanvulling. Die kun je nemen wanneer het je uit komt.quote:2) In de OP kwam ik ook op het stukje over shakes (en voeding in het algemeen) uit.
Nogal logisch dat een bedrijf wil verkopen, maar dit staat zo'n beetje haaks op het stukje uit de OP. Is direct ná het sporten echt het belangrijkste en enige noodzakelijke moment om zo'n shake te nemen?
wbt de seated row zelf, dat is gewoon hoe je hem uitvoerd, dit is geen 3/4quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom niet bar/row helemaal naar je chest? ik vind dit eigenlijk een beetje een 3/4 ROM.
edit: gegoogled, blijkbaar is naar de chest een variatie op de pull down. wanneer ik het zelf niet naar de chest doe voelt het iig een beetje als cheaten en krijg ik vaak niet de volledige aanspanning.
1. Waarschijnlijk train je te veel/te zwaar voor je conditie, dat je daarom misselijk wordt. Ook kan het zijn dat je gewoon te weinig water drinkt. Wat je eventueel kan proberen is om wat suiker (dextrose oid) in je fles/bidon te stoppen en dat te drinken tijdens je training. Shakes tijdens of vlak voor de training lijkt me niet nodig. Ik vind het zelf prettig om ~2 uur voor de training te eten, te lang of te kort vantevoren kan het ook wel wat maagklachten geven.quote:Op maandag 1 september 2014 23:21 schreef silverhill het volgende:
Ik heb 2 vragen, met hieronder eerst wat info (met hopelijk niet te gebrekkige terminologie):
[knip]
Als roeier ben ik het volledig met je eens Ray, dit is volle ROM voor een rowquote:Op dinsdag 2 september 2014 06:12 schreef RaymondK het volgende:
En voor wbt de seated row zelf, dat is gewoon hoe je hem uitvoerd, en geen 3/4
mja maar eerst snapte ik niet wat sapien bedoelde en dacht dat hij BOR met oly prefereerde.quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:32 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als roeier ben ik het volledig met je eens Ray, dit is volle ROM voor een row
Hij doet isolatie op machines, mits je gewoon gezond bent niet bepaald oefeningen die je lichaam zwaar belasten...quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:32 schreef Dizorn het volgende:
[..]
1. Waarschijnlijk train je te veel/te zwaar voor je conditie, dat je daarom misselijk wordt.
Wat eet je vooraf? En wat drink je tijdens het trainen?quote:
Veel plezier, die tijd heb ik gehad. Kijk wel uit voor onderkoeling. Juist door in beweging te blijven in koud water koelt je coretemperatuur sneller af dan als je stil ligt. De huid in je oksels en liezen is het dunste daar verlies je de meeste warmte. Ook gaat er warm bloed naar je ledematen terwijl dat warme bloed nodig is voor je organen.quote:
Knap kut. Waar woon je?quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Godver, m'n gym gaat verhuizen en nu kan ik een week niet gaan sporten. Het is pas in oktober, maar ik loop nu al te stressen.![]()
Nee, het huurcontract op de huidige locatie is opgezegd, geen investering dus. Ik denk dat ik die week maar een weekje cardio ga doen of zo. Het is sowieso in het begin van het studiejaar, dus dan moet er weer een hoop alcohol en vette hap gecompenseerd worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knap kut. Waar woon je?
Anders plan je precies dan een rustweek/vakantie in.
Aan de andere kant: een verhuizing klinkt wel alsof het beter wordt / er geinvesteerd wordt.
Dat zie je niet zo vaak meer tegenwoordig.
Fysiotherapie is al een tijdje voorbij. Stond ook los van wat ik nu doe. Ik dacht, laat ik van de nood een deugd maken en fysiotherapie (waarvoor ik dagelijks specifieke oefeningen in de sportschool moest doen) gebruiken als inleiding om te gaan fitnessen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:41 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee met dat stuk wordt iets anders bedoeld, heb geen idee wat je probleem wel is.
Je trainingsprogramma is overigens redelijk waardeloos.Aangezien je fysiotherapie hebt, herstel blijkbaar ergens van?
[..]
Timing van eiwit inname is niet zo heel belangrijk en je moet zeker niet 4 shakes per dag gaan drinken. Als je goed eet krijg je waarschijnlijk genoeg eiwitten binnen dat 1 shake genoeg is als aanvulling. Die kun je nemen wanneer het je uit komt.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:32 schreef Dizorn het volgende:
[..]
1. Waarschijnlijk train je te veel/te zwaar voor je conditie, dat je daarom misselijk wordt. Ook kan het zijn dat je gewoon te weinig water drinkt. Wat je eventueel kan proberen is om wat suiker (dextrose oid) in je fles/bidon te stoppen en dat te drinken tijdens je training. Shakes tijdens of vlak voor de training lijkt me niet nodig. Ik vind het zelf prettig om ~2 uur voor de training te eten, te lang of te kort vantevoren kan het ook wel wat maagklachten geven.
2. Zoveel shakes is inderdaad echt bullshit, tenzij je echt 0 eiwit in je dieet verder zou hebben. Standaard advies is 2 g/kg/dag aan eiwit, haal dit uit normale voeding met eventueel als aanvulling een shake ergens.
Ik vind het zelf prettig om meteen na het sporten een shake met suiker/dextrose te drinken. Het is in zoverre belangrijk dat je *kort* na je training in ieder geval iets eet, liefst met eiwit en koolhydraten. Echter hoe snel dit moet gebeuren en hoeveel.. is niet helemaal duidelijk. Dus smeren bedrijven je liters wheyshake aan
Ja, ik heb zelf ook al aan de hoeveelheid water zitten denken, alleen had ik zelf het idee dat ik teveel drink en daarom oprispingen krijg. Ik zit nu op meestal zo'n 0,4 liter (drink m'n bidon net niet leeg) over het hele uur verspreid. Suikervarianten ga ik zeker eens proberen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat eet je vooraf? En wat drink je tijdens het trainen?
drink je genoeg?
Als je uitdroogt kan je maag ook op gaan spelen
is het niet gewoon wennen? Als ik meer eiwit ga nemen heb ik ook wat acne, meestal op bovenbenen. Na een 1,5 week ofzo weer weg. Had het ook toen ik creatine nam. Eerst week weten onder, daarna niks meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 04:44 schreef Panzermaus het volgende:
Over shakes gesproken, daar zit ik dan met mijn 4+ kg chocolade whey. Gains on top of gains, alles. Gebruik het nu weer een week voor maximale gains en aesthetics, MAAR *dun dun dun*... acne breakouts in de facialen. Heb er geen andere verklaring voor. Fucking ruk dit. IGF-1 is niet voor muizen.
Lost whey isolaat zoiets daadwerkelijk op of is het voor sommige mensen gewoon #exitwhey? Helpt zink supplementatie hier eigenlijk tegen?
http://www.clearskinforev(...)-protein-cause-acne/
Hier zijn ze er erg cynisch over. "Go paleo", juist ja."The most important thing to remember is that post-workout shakes give you acne". Gvd.
Ah oke. Vandaar dat m'n vriendin klaagde over wat mee-eters op m'n bovenbenenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
is het niet gewoon wennen? Als ik meer eiwit ga nemen heb ik ook wat acne, meestal op bovenbenen. Na een 1,5 week ofzo weer weg. Had het ook toen ik creatine nam. Eerst week weten onder, daarna niks meer.
Meestal kort voor ik naar de sportschool vertrek een half litertje, dan tijdens het sporten ook een halve en nadien ook een halve.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:58 schreef Questular het volgende:
0,4 tijdens het sporten is zeker niet teveel, voor mij in ieder geval te weinigIk drink per training tussen de 1 liter en 1,5 liter water (met sportdrank poeder) Wat drink je op een hele dag?
Dit ja, drink tijdens het sporten ook niet heel veel meer dan een halve liter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Meestal kort voor ik naar de sportschool vertrek een half litertje, dan tijdens het sporten ook een halve en nadien ook een halve.
Maar goed, over de gehele dag drink ik gemakkelijk een liter of 5 a 6 aan water
Lijkt me ook wel van belang. Je verbruikt enorm veel vocht, dat moet je ook weer rap aanvullen. Niemand is krachtiger geworden door een gebrek aan vocht. Wel droger voor op de wedstrijden daarentegenquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ja, drink tijdens het sporten ook niet heel veel meer dan een halve liter.
Ah, dit soort posts geven de mens hoop.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
is het niet gewoon wennen? Als ik meer eiwit ga nemen heb ik ook wat acne, meestal op bovenbenen. Na een 1,5 week ofzo weer weg. Had het ook toen ik creatine nam. Eerst week weten onder, daarna niks meer.
Daar ook inderdaad, vooral kaaklijn hier though. Net 'om de hoek' zegmaar, je ziet het alleen als je je hoofd kantelt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Vandaar dat m'n vriendin klaagde over wat mee-eters op m'n bovenbenen
Na squats/deadlifts kun je prima flesjes tanken tijdens je training, mits je genoeg zout binnenkrijgt. Twee flesjes meenemen, leegdrinken, en weer vullen. Ik sjouw altijd rond met mijn vest, handdoek en twee flesjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ja, drink tijdens het sporten ook niet heel veel meer dan een halve liter.
Graatjes brah, keep it up.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Greyskull werkt echt goed voor mij.
Drie weken geleden faalde ik op 80kg squat, na een deload zit ik nu al op 90kg x 10 reps.
Moet je eens burpees gaan doen, als je dan geen spierpijn hebtquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:35 schreef Dven het volgende:
Gisteren tot het gaatje gegaan met borstoefeningen. Voor het eerst in jaren spierpijn in de borst. WAT EEN GENOT![]()
![]()
![]()
![]()
Trekt als het goed is weer weg ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, dit soort posts geven de mens hoop.Thanks man, dan ga ik het nog even aankijken, who knows. Ik heb in het verleden ook whey en andere drugs gebruikt en ik kan me niet herinneren dat ik er toen zoveel last van had.
Vooral dat. Vrijdag geschoren. Hopelijk alles overmorgen weer genoeg genezen om weer te doen. En ik haat het om langer dan 2 dagen niet te scherenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, dit soort posts geven de mens hoop.Thanks man, dan ga ik het nog even aankijken, who knows. Ik heb in het verleden ook whey en andere drugs gebruikt en ik kan me niet herinneren dat ik er toen zoveel last van had.
Voorlopig nog even voorzichtig scheren.
Nooit meer scheren, alleen trimmen. Of een klassiek scheermes met goeie zeep en after shave.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vooral dat. Vrijdag geschoren. Hopelijk alles overmorgen weer genoeg genezen om weer te doen. En ik haat het om langer dan 2 dagen niet te scheren
Gewoon een baard laten staan. Baarden zijn anabool.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vooral dat. Vrijdag geschoren. Hopelijk alles overmorgen weer genoeg genezen om weer te doen. En ik haat het om langer dan 2 dagen niet te scheren
4 liter water zit ik ruim boven op een dag, maar tijdens het trainen heb ik ook niet behoefte aan heel veel meer dan een halve liter, kan ook komen omdat ik nog niet heel zwaar til.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voorlopig nog even voorzichtig scheren.
[..]
Daar ook inderdaad, vooral kaaklijn hier though. Net 'om de hoek' zegmaar, je ziet het alleen als je je hoofd kantelt.
[..]
Na squats/deadlifts kun je prima flesjes tanken tijdens je training, mits je genoeg zout binnenkrijgt. Twee flesjes meenemen, leegdrinken, en weer vullen. Ik sjouw altijd rond met mijn vest, handdoek en twee flesjes.
Met 4 liter water per dag + carbs + creatine ben je binnen een week een wandelende abominatie.Loaded as fuck. Maar als ik daar niet genoeg zout / electrolyten bij neem dan word ik ontzettend futloos, ademhalingsproblemen, etc. Kan niet goed zijn.
[..]
Graatjes brah, keep it up.
als ik alleen trim zie ik er uit als een vagebond. Maar een klassiek mes is wel het bestequote:Op dinsdag 2 september 2014 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit meer scheren, alleen trimmen. Of een klassiek scheermes met goeie zeep en after shave.
Hoelang squat je al? Het is essentieel dat je rug gespannen is tijdens het uitvoeren van de squat, juist om een goede form te behouden. Het staat je altijd vrij om een filmpje te posten wb je form/uitvoering.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:17 schreef rumiii het volgende:
Is spanning op de rug tijdens (onderrug na) de squat (bij relatief lage gewichten) een teken van slechte form of teken n van een zwakke rug?
Vind jij dat of de fysiotherapeut dat? Wellicht was een sportmasseur een betere optie geweest dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:22 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag voor het eerst eens naar een fysio. Bovenlijf (rugzijde) moet hoognodig losgemaakt worden. Ben benieuwd
Beidequote:Op woensdag 3 september 2014 08:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vind jij dat of de fysiotherapeut dat? Wellicht was een sportmasseur een betere optie geweest dan.
Ik heb een periode 'redelijk' gesquat als beginner, al zeg ik het zelf. Probeer na een stop weer te squatten.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:27 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hoelang squat je al? Het is essentieel dat je rug gespannen is tijdens het uitvoeren van de squat, juist om een goede form te behouden. Het staat je altijd vrij om een filmpje te posten wb je form/uitvoering.
Hopelijk is het niks ernstigs dan. Wat een kutplek joh..quote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
BeideBlesseer me regelmatig rond de rhomboids, dus tijd om daar eens wat beter naar te (laten) kijken.
Neutraal neutraal neutraal. Als je butt wink hebt ofzo moet je stretchen of iets minder diep (wel parallel ofc)quote:Op woensdag 3 september 2014 08:54 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb een periode 'redelijk' gesquat als beginner, al zeg ik het zelf. Probeer na een stop weer te squatten.
Thoracic extension aanhouden is te doen, maar over de positie van mijn onderrug twijfel ik man; hyperextension / rounding lower back at the bottom (butt wink ofzo)
Hebben jullie nog tips voor de onderrug positie?
Beste helpt vitamine b5 10g , nemen veel bodybuilders die kuren ook en als het die acne tegenhoudt dan moet het whey acne zeker tegenhouden, Zink neem ik standaard omdat het zoveel andere positieve effecten heeftquote:Op dinsdag 2 september 2014 04:44 schreef Panzermaus het volgende:
Over shakes gesproken, daar zit ik dan met mijn 4+ kg chocolade whey. Gains on top of gains, alles. Gebruik het nu weer een week voor maximale gains en aesthetics, MAAR *dun dun dun*... acne breakouts in de facialen. Heb er geen andere verklaring voor. Fucking ruk dit. IGF-1 is niet voor muizen.
Lost whey isolaat zoiets daadwerkelijk op of is het voor sommige mensen gewoon #exitwhey? Helpt zink supplementatie hier eigenlijk tegen?
http://www.clearskinforev(...)-protein-cause-acne/
Hier zijn ze er erg cynisch over. "Go paleo", juist ja."The most important thing to remember is that post-workout shakes give you acne". Gvd.
Valt wel mee. Het komt echt door mijn kantoorbaan. Teveel zitten, teveel met mijn schouders naar voren gerold.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hopelijk is het niks ernstigs dan. Wat een kutplek joh..
Zet je stoel in de kantelstand. Is even wennen de eerste paar dagen maar daarna wil je niet anders. Veel beter voor je rug omdat je anders alles vanuit je armen doet en je rug stil blijft. Je rug moet blijven bewegen om tussen goed te blijven smeren tussen je wervelschijven. Als je veel stil zit drogen ze uit en vergroot je de kans op een hernia. 80% van de herniapatiënten is kantoorslaaf en geen bouwvakker of stratenmaker.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het komt echt door mijn kantoorbaan. Teveel zitten, teveel met mijn schouders naar voren gerold.
Combineer dat met een lichte dubbele scoliose in mijn rug / nek en dan heb je dus af en toe wat gedonder.
Voetl wel goed na die massage; ze heeft me goed te grazen genomen op een paar trigger points.
Als je nog eens een trigger point wilt dat goed voelt als het te grazen genomen wordt, moet je vragen om een happy ending.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het komt echt door mijn kantoorbaan. Teveel zitten, teveel met mijn schouders naar voren gerold.
Combineer dat met een lichte dubbele scoliose in mijn rug / nek en dan heb je dus af en toe wat gedonder.
Voetl wel goed na die massage; ze heeft me goed te grazen genomen op een paar trigger points.
Als de resterende 20% wel stratenmaker of bouwvaker is, is dat relatief een veel groter aantal.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet je stoel in de kantelstand. Is even wennen de eerste paar dagen maar daarna wil je niet anders. Veel beter voor je rug omdat je anders alles vanuit je armen doet en je rug stil blijft. Je rug moet blijven bewegen om tussen goed te blijven smeren tussen je wervelschijven. Als je veel stil zit drogen ze uit en vergroot je de kans op een hernia. 80% van de herniapatiënten is kantoorslaaf en geen bouwvakker of stratenmaker.
True, maar dat zijn wel totaal anderen soorten hernias die 2quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet je stoel in de kantelstand. Is even wennen de eerste paar dagen maar daarna wil je niet anders. Veel beter voor je rug omdat je anders alles vanuit je armen doet en je rug stil blijft. Je rug moet blijven bewegen om tussen goed te blijven smeren tussen je wervelschijven. Als je veel stil zit drogen ze uit en vergroot je de kans op een hernia. 80% van de herniapatiënten is kantoorslaaf en geen bouwvakker of stratenmaker.
Meer werk aan je reardelts proberen te doen. Als eerste pakken die op een schouderdag. je borstspier rekken na elke training.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
werkt dat klassiek scheren echt beter tegen al die ingroei en opengehaalde huid tov normaal scheermesje? Setjes zijn niet zo duur en mesjes kosten niksquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit meer scheren, alleen trimmen. Of een klassiek scheermes met goeie zeep en after shave.
Ik scheer nu ruim een jaar met een ouderwetse krabber, en het is erg fijn voor je huid.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
werkt dat klassiek scheren echt beter tegen al die ingroei en opengehaalde huid tov normaal scheermesje? Setjes zijn niet zo duur en mesjes kosten niks
Kan bevestigen. Scheer nu een aantal weken met een shavette, een semi straight razor waar je gewone scheermesjes in plaatst. 0 ontstekingen en/of ingegroeide haartjes. 120% glad en fris.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
werkt dat klassiek scheren echt beter tegen al die ingroei en opengehaalde huid tov normaal scheermesje? Setjes zijn niet zo duur en mesjes kosten niks
Waar koop je zoiets?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen. Scheer nu een aantal weken met een shavette, een semi straight razor waar je gewone scheermesjes in plaatst. 0 ontstekingen en/of ingegroeide haartjes. 120% glad en fris.
Niet twijfelen, doen.
Nice shoes, nice pr goede progressie.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet deze PR met jullie delen, want ikzelf vind hem geniaal.Vandaag was het #32, week 1 van Sheiko, wat betekent dat ik 100-105% van mijn 1RM's (140 kg squat twee maanden terug) moest liften. Ik verwachtte niet dat het zo goed zou gaan als dat het ging, voornamelijk doordat ik vannacht mega slecht geslapen heb, mij vanmorgen wat 'ziekjes' voelde en uiteraard de switch van mijn 'epische' zomerritme naar het "De 9-5 Leef" ritme. Na vanmiddag gegeten te hebben voelde ik mij beter en uiteraard zijn er geen fucking excuses! Ik had uberhaupt niet verwacht dat het zo goed zou gaan gezien de afgelopen weken de squat tijdens de trainingen zwaar aanvoelde. Op aanraden van mijn maatje/trainingspartner/mentor 142,5 kg gedaan zodat ik toch een 2,5 kg PR had. Die vloog. Toen voor de 150 kg gegaan en zie hier het resultaat (ik wist niet dat ik gefilmd werd, ik film nooit mijn max. pogingen, en vergeet niet het geluid aan te zetten
):
Door de euforie verloor ik de focus met het racken.
De 155 kg zat er ook wel in imo. Over drie weken eens kijken of ik die 160 kg crush. Dat zou +20 kg in drie maanden betekenen, op/net onder onderhoud etende, maar dat zien we dan wel. Tot zover lig ik op schema om mijn doelen voor eind dit jaar te bereiken.
Respect.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet deze PR met jullie delen, want ikzelf vind hem geniaal.Vandaag was het #32, week 1 van Sheiko, wat betekent dat ik 100-105% van mijn 1RM's (140 kg squat twee maanden terug) moest liften. Ik verwachtte niet dat het zo goed zou gaan als dat het ging, voornamelijk doordat ik vannacht mega slecht geslapen heb, mij vanmorgen wat 'ziekjes' voelde en uiteraard de switch van mijn 'epische' zomerritme naar het "De 9-5 Leef" ritme. Na vanmiddag gegeten te hebben voelde ik mij beter en uiteraard zijn er geen fucking excuses! Ik had uberhaupt niet verwacht dat het zo goed zou gaan gezien de afgelopen weken de squat tijdens de trainingen zwaar aanvoelde. Op aanraden van mijn maatje/trainingspartner/mentor 142,5 kg gedaan zodat ik toch een 2,5 kg PR had. Die vloog. Toen voor de 150 kg gegaan en zie hier het resultaat (ik wist niet dat ik gefilmd werd, ik film nooit mijn max. pogingen, en vergeet niet het geluid aan te zetten
):
De 155 kg zat er ook wel in imo. Over drie weken eens kijken of ik die 160 kg crush. Dat zou +20 kg in drie maanden betekenen, op/net onder onderhoud etende, maar dat zien we dan wel. Tot zover lig ik op schema om mijn doelen voor eind dit jaar te bereiken.
Goede baardquote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |