abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2014 @ 08:46:32 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_143872451
Zwangerschap & geboorte

2014

30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
14 maart: Cholula
20 maart: DJMO
24 maart: Gevalletje

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 augustus 2014 @ 08:47:02 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143872459
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

wait whut? Gefeliciteerd dan maar denk ik.

Word papaver een echte papa.

Wat vind de oudste ervan?
ook hier even voor de duidelijkheid: papabear is NIET de vader! ik weet wel wie de vader is, maar die zal geen actieve rol spelen. Ik voed dit kindje alleen op. Alledrie m'n kinderen zijn overigens dolblij dat ze een broertje of zusje krijgen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143872608
Geppie is bevallen? Gefeliciteerd!! *O* *O*
ben benieuwd naar de naam, ik ken de naam niet van het kindje van die andere user :)
Born to Lose, but Built to Win.
pi_143872663
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 07:43 schreef DJMO het volgende:
nou, dan zal ik me hier ook maar melden. ud is ergens eind maart. Heb nog geen exacte datum gekregen van de gyn, dus houd het maar ergens op 20 maart 2015 :)
Gefeliciteerd, en welkom. Jeetje dat klinkt zo ver weg :D Vooral omdat ik in maart zwanger werd en hier kwam, lijkt nog maar 3 weken geleden, wat het natuurlijk niet is ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

ook hier even voor de duidelijkheid: papabear is NIET de vader! ik weet wel wie de vader is, maar die zal geen actieve rol spelen. Ik voed dit kindje alleen op. Alledrie m'n kinderen zijn overigens dolblij dat ze een broertje of zusje krijgen.
wow, zijn dit mijn lees-hormonen of is dit vijandig? :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 augustus 2014 @ 09:00:56 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143872675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, en welkom. Jeetje dat klinkt zo ver weg :D Vooral omdat ik in maart zwanger werd en hier kwam, lijkt nog maar 3 weken geleden, wat het natuurlijk niet is ;(

[..]

wow, zijn dit mijn lees-hormonen of is dit vijandig? :@
is niet vijandig bedoeld, gewoon om meteen duidelijkheid te scheppen :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_143872724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef DJMO het volgende:

[..]

oke :) maar ik heb dus nog een alleenstaande moeder maatje hier :) hi5
pi_143872777
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gefeliciteerd DJMO!

Fee, wat ga jij ineens hard zeg! Het kan bij mij ook nog 6 weken duren!

Phaidra, dat bloedverlies is wel echt heel rot zeg -O-. Ik weet niet meer of dit al eens gezegd is maar hebben ze enig idee waar het vandaan komt?

Verder heb ik even een off day vandaag geloof ik.

de dagen dat mijn dochtertje thuis is vallen mij best zwaar. Ik wil gewoon leuke dingen doen met haar, zoals we altijd deden, maar eigenlijk trek ik dat niet. Er is ook niemand aan wie ik 'hulp' kan vragen. Gelukkig slaapt ze nog heel goed 's middags anders was het helemaal niet te doen denk ik ;(. Hallooooo schuldgevoel! En die hogere bloeddruk voel ik ook goed in m'n lijf, lichte hoofdpijn. Ergens hoop ik stiekem dat Zusje het met een week of 38 al zat is :@
Bij de nekplooimeting zat er een bloedstolsel vlakbij de baarmoedermond. Waarschijnlijk nog innestelingsbloed. We waren al gewaarschuwd dat dat los kon komen. Had alleen niet verwacht dat dat nog zo veel zou zijn (en in delen... ik denk elke keer dat ik nu wel weer mijn inlegkruisjes weg kan laten en prompt komt er een nieuwe golf }:|).

Ik kan me je schuldgevoelens heel goed voorstellen. Rot lijkt me dat, die laatste loodjes met een ouder kindje. Ik kijk er ook zeker niet naar uit... Ik kan, als er plek is, wel altijd vragen naar een extra dagje kdv. Is dat bij jou ook een optie? Sterkte iig :*.

NTS morgen alweer de SEO! En dat huisje mag nu wel eens voor jullie zijn!! Duim duim duim!

Fee kuitkramp :X. Je gaat wel hard nu he!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143872817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[quote]Bij de nekplooimeting zat er een bloedstolsel vlakbij de baarmoedermond. Waarschijnlijk nog innestelingsbloed. We waren al gewaarschuwd dat dat los kon komen. Had alleen niet verwacht dat dat nog zo veel zou zijn (en in delen... ik denk elke keer dat ik nu wel weer mijn inlegkruisjes weg kan laten en prompt komt er een nieuwe golf }:|).

he bah wat naar moet dat zijn. :{ }:|
pi_143872864
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij de nekplooimeting zat er een bloedstolsel vlakbij de baarmoedermond. Waarschijnlijk nog innestelingsbloed. We waren al gewaarschuwd dat dat los kon komen. Had alleen niet verwacht dat dat nog zo veel zou zijn (en in delen... ik denk elke keer dat ik nu wel weer mijn inlegkruisjes weg kan laten en prompt komt er een nieuwe golf }:|).

Ik kan me je schuldgevoelens heel goed voorstellen. Rot lijkt me dat, die laatste loodjes met een ouder kindje. Ik kijk er ook zeker niet naar uit... Ik kan, als er plek is, wel altijd vragen naar een extra dagje kdv. Is dat bij jou ook een optie? Sterkte iig :*.

NTS morgen alweer de SEO! En dat huisje mag nu wel eens voor jullie zijn!! Duim duim duim!

Fee kuitkramp :X. Je gaat wel hard nu he!
Oh, dus elke keer schrik je weer -O-. Hopelijk was dit het laatste restje!

Ja, dat zou wel mogelijk zijn denk ik maar dan komt weer een ander schuldgevoel opzetten :+. Ze is al 3 dagen in de week ergens anders en ik vind het ook wel heel fijn als ze bij me is.
pi_143872988
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oh, dus elke keer schrik je weer -O-. Hopelijk was dit het laatste restje!

Ja, dat zou wel mogelijk zijn denk ik maar dan komt weer een ander schuldgevoel opzetten :+. Ze is al 3 dagen in de week ergens anders en ik vind het ook wel heel fijn als ze bij me is.
Hoop het ook!

Ja, dat is ook weer zo. Mijnes vind het kdv volgens mij leuker dan thuis :') dus voor een keertje zou ik het niet zo erg vinden. Anders op de koffie bij de buren? Afleiding voor E. en misschien kan jij dan wat rustiger zitten. Ik doe dat hier nog wel eens op heel regenachtige dagen als mini het zat is om binnen te zitten. Terwijl ik ook echt niet de deur plat loop bij mijn buren :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:49:54 #11
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143873595
DJMO gefeliciteerd!! *O*
Nikooos, fijn dat ze het boek leuk vond. En alvast veel plezier op vakantie!
Soesa, natuurlijk is dat zwaar.. hopelijk laat de kleine niet te lang op haar wachten :*
NTS veel kijk-plezier morgen met de SEO! En ik duim mee voor het huis! ^O^
Phaidra, bloed is en blijft gewoon eng.. ookal weet je waar het vandaan komt en dat het geen kwaad kan :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143873947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:00 schreef DJMO het volgende:

[..]

Je doet Anouk na?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:06:04 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:08:47 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_143874006
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je doet Anouk na?
:D lol
Breitling - Instruments for Professionals
pi_143874101
quote:

[..]

Ik zal wel een klootzak zijn, maar je zou je kapot moeten schamen wat mij betreft!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:13:28 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143874112
quote:

[..]

Nou, tis weer een prestatie...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:13:56 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_143874120
kan dat ergens anders? Geen idee waar iedereen nou weer vandaan komt, maar dit is een hormoonpoel en jullie begeven je op glad ijs. :7
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:15:09 #18
176471 oh-oh
pi_143874147
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
kan dat ergens anders? Geen idee waar iedereen nou weer vandaan komt, maar dit is een hormoonpoel en jullie begeven je op glad ijs. :7
Is het verboden om hier op zwangerschappen te reageren dan?
:')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:15:30 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_143874157
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Is het verboden om hier op zwangerschappen te reageren dan?
nee, maar ik neem aan dat je zelf het verschil ook wel ziet.
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:15:59 #20
176471 oh-oh
pi_143874170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, maar ik neem aan dat je zelf het verschil ook wel ziet.
Oh ja, wacht, het mag alleen maar kusjekroel zeker?
( Groucho Marx )
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:05 #21
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143874171
Nee dat is het niet. Maar er zijn al 20 topics over dus hou het aub daar. En niet hier.
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:58 #22
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143874196
SQ O+
pi_143874215
Kappen met stoken.

[ Bericht 94% gewijzigd door De_Taartjesfee op 27-08-2014 10:19:11 ]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:18:44 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143874230
Ja hallo loveless, wat ik net tegen oh-oh zeg geldt ook voor jou. Niet hier. Stuur maar een pm aan djmo zelf als je zo nodig wil spuien.
pi_143874243
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hallo loveless, wat ik net tegen oh-oh zeg geldt ook voor jou. Niet hier. Stuur maar een pm aan djmo zelf als je zo nodig wil spuien.
Ja wat is het nou lieve schat? Er is een ander topic, maar dat wordt gesloten want 'reageer maar in OUD', en dan reageren we in OUD, en dan is het 'niet hier, doe maar in andere topics'.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:19:28 #26
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143874246
Nou, thanks for sharing.

Maar het is nu wel klaar. Hiet gaat hier over zwangerschap en geboorte.
Ieders mening over bezwangeren mag ergens anders.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:19:28 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_143874248
nee, we zijn kusjekroel hormonsters als we geen zin hebben in dit soort gerel hier. Duidelijk. Ik ga me wel even ergens anders vermaken vandaag :)
disclaimer
pi_143874252
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou mij bewust in, maar moest het even gezegd hebben. Sorry.
Ik vind dat ik recht van spreken heb, ik moet namelijk mee betalen aan die situatie en daar baal ik van. Vind het ook heel vervelend dat er weer een kind in een situatie wordt groot gebracht die niet strookt met mijn normen en waarden. Niet dat die leidend zouden moeten zijn voor de hele mensheid overigens, maar denk dat mijn normen en waarden wel redelijk stroken met de algemene gedachte in Nederland.

Maar ben het met je eens dat het misschien niet helemaal gepast is in dit topic en zal er dan ook verder niet inhoudelijk op ingaan hier.
pi_143874296
Nevermind
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:25:07 #30
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143874370
WTF is dit nou weer :(

Dit is inderdaad niet de juiste plek hiervoor. Hier zijn we blij met glitterplaatjes en buikbaby's en hormonen en dingen die er echt toe doen.. En elke zwangere dame of papa-to-be is hier welkom! :Y
pi_143874394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:25 schreef Radyhyn het volgende:
WTF is dit nou weer :(

Dit is inderdaad niet de juiste plek hiervoor. Hier zijn we blij met glitterplaatjes en buikbaby's en hormonen en dingen die er echt toe doen.. En elke zwangere dame of papa-to-be is hier welkom!
Misschien TT change naar 'De Grote Goed Nieuws show'?

Nee nou ja, gefeliciteerd enzo DJMO. Echt fantastisch.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:28:12 #32
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143874441
Beter die TT dan "De grote Lynchshow" :)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:28:53 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874460
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik hou mij bewust in, maar moest het even gezegd hebben. Sorry.
Ik vind dat ik recht van spreken heb, ik moet namelijk mee betalen aan die situatie en daar baal ik van. Vind het ook heel vervelend dat er weer een kind in een situatie wordt groot gebracht die niet strookt met mijn normen en waarden. Niet dat die leidend zouden moeten zijn voor de hele mensheid overigens, maar denk dat mijn normen en waarden wel redelijk stroken met de algemene gedachte in Nederland.

Maar ben het met je eens dat het misschien niet helemaal gepast is in dit topic en zal er dan ook verder niet inhoudelijk op ingaan hier.
Lekker aso ben je zeg. Je gunt DJMO het licht niet in de ogen als ik het zo lees :r

Zij zet gewoon nog een klein wondertje op de wereld. Jaloers? :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143874529
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Lekker aso ben je zeg. Je gunt DJMO het licht niet in de ogen als ik het zo lees :r

Gast :') Kom op zeg, klein wondertje, stel je aan. Ben je ongesteld ofzo? Het is een uitkeringstrekker met chronisch tekort aan alles, die zich nu weer door nummer 3 laat volsauzen voor kind 4. Niet zo gek dat men niet universeel staat te jubelen. En dan ook nog de pa uit de wind houden. Tuurlijk, de overheid schuift wel ^O^
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:31:37 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143874531
Hé, maar. Open er een topic over ofzo.
KuikenGuppy
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:32:47 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874565
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gast :') Kom op zeg, klein wondertje, stel je aan. Ben je ongesteld ofzo? Het is een uitkeringstrekker met chronisch tekort aan alles, die zich nu weer door nummer 3 laat volsauzen voor kind 4. Niet zo gek dat men niet universeel staat te jubelen. En dan ook nog de pa uit de wind houden. Tuurlijk, de overheid schuift wel ^O^
Man man man, kan je zelf geen kinderen krijgen dat je zo zuur reageert? En met alle oostblokfraudeurs kan 1 Nederlands kind er ook nog best bij!
pi_143874572
Ik snap de reacties wel hoor. Is geen jaloezie. Meer het feit dat ze al 3 kinderen heeft en regelmatig aan heeft gegeven ze het financieel niet red met haar kids. Een 4e kindje word haar heus wel gegund, zeer zeker. Maar ik snap wel de shock van de users.

Verder, heel veel geluk met je zwangerschap en aanstaande kindje DJMO!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_143874602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Man man man, kan je zelf geen kinderen krijgen dat je zo zuur reageert? En met alle oostblokfraudeurs kan 1 Nederlands kind er ook nog best bij!
Precies, want omdat een ander iets doet wat we niet normaal vinden mogen we dat zelf ook ^O^

En nee hoor, werkt prima w/

Het is toch van de gekken dat men maar blijft doorfokken ipv je gewoon te richten op de kinderen die je wél al hebt, en die met de beperkte middelen die tot je beschikking staan een zo normaal mogelijk leven te laten leiden.
pi_143874622
Haal zometeen een deel van mijn post weer weg;

..knip...

Verder goed nieuws over de meiden.
Baby2 is gedraaid en ze liggen nu beide met t hoofdje naar beneden. Qua groei gaat het perfect. Ze hebben dezelfde stats (hij zei: het lijkt wel of het de stats zijn van dezelfde baby maar het is echt van 2 verschillende baby's)
En ze zijn beide 1kg! *O*

Heb over 2 weken een nieuwe afspraak maar omdat het allemaal zo goed gaat mocht ik over 3 weken terug komen. Een goed iets denk ik dan maar?

[ Bericht 15% gewijzigd door Zoë23 op 27-08-2014 11:22:30 ]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:35:04 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik snap de reacties wel hoor. Is geen jaloezie. Meer het feit dat ze al 3 kinderen heeft en regelmatig aan heeft gegeven ze het financieel niet red met haar kids. Een 4e kindje word haar heus wel gegund, zeer zeker. Maar ik snap wel de shock van de users.

Hoe gaat 't met jou eigenlijk? Tijd niet meer zien posten. :)
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, want omdat een ander iets doet wat we niet normaal vinden mogen we dat zelf ook ^O^

En nee hoor, werkt prima w/

Het is toch van de gekken dat men maar blijft doorfokken ipv je gewoon te richten op de kinderen die je wél al hebt, en die met de beperkte middelen die tot je beschikking staan een zo normaal mogelijk leven te laten leiden.
Sorry hoor, maar reageren op iemand die zo bekrompen denkt als jou doe ik niet. Ik ga weer aan mijn werk. :{w
pi_143874635
Gefeliciteerd DJMO!
Ik ken het verhaal erachter niet en dat maakt ook niets uit. Ik wens je een fijne zwangerschap

Phaidra -O- bloedverlies
Lijkt me echt super vervelend

Succes NTS!

Tante soesa :*
Herkenbaar gevoel. Lastig ook :(
pi_143874659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee hoor, niet jaloers. Ik heb namelijk een kleine die opgroeit met papa en mama, in een liefdevol gezin wat niet hoeft te bedelen voor vreten bij de voedselbank (of op Fok! zielig doen voor een kerstpakketje).
Mijn kleine heeft geen broertjes of zusjes van verschillende vaders omdat haar mama zo nodig zich door elke jan lul laat bezwangeren omdat ze dat zo'n fijn gevoel vindt. Tevens kan mijn kleine gewoon nieuwe kleren krijgen en lekker op vakantie gaan, omdat papa en mama hard werken.

Ja, ik KOTS van de moraal van DJMO. Ik vind haar een smerig wijf wat enkel aan zichzelf denkt. Het feit dat de kinderen daar al naar de klote zijn voor de geboorte geeft mij tranen in de ogen. En dat meen ik serieus. De basis voor een kind zou altijd een liefdevol gezin met papa en mama moeten zijn. Ik begrijp dat er situaties zijn waarbij papa of mama wegvalt (overlijden of scheiden bijvoorbeeld) maar dat kan en mag nooit in de basis al het idee zijn.

Dat iemand trots op deze situatie kan zijn, daar kan ik met nog geen 500 petten bij.

Hopelijk grijpt de kinderbescherming snel in, maar dat zal wel valse hoop zijn.
pi_143874673
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor, maar reageren op iemand die zo bekrompen denkt als jou doe ik niet. Ik ga weer aan mijn werk. :{w
Doe dat. Laten we gewoon allemaal lekker kinderen uitpoepen, niet nadenken over de gevolgen, en vrijheid blijheid, want IEDERE zwangerschap is goed en mooi, en er kan helemaaaaaaaaaaal niks mis gaan verder als je thuissituatie niet bepaald stabiel is, om over de financiele situatie nog maar niet te beginnen w/
pi_143874677
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Goed hoor! :P
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:38:19 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_143874718
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:34 schreef Zoë23 het volgende:
knip
He gets Zoë, wat schrikken van je vader! Gelukkig knapt ie weer op. En fijn dat je meisjes het zo goed doen!
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:38:41 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874728
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doe dat. Laten we gewoon allemaal lekker kinderen uitpoepen, niet nadenken over de gevolgen, en vrijheid blijheid, want IEDERE zwangerschap is goed en mooi, en er kan helemaaaaaaaaaaal niks mis gaan verder als je thuissituatie niet bepaald stabiel is, om over de financiele situatie nog maar niet te beginnen w/
Dat hoor je me ook niet zeggen, maar zo zuur als jij het allemaal bekijkt vind ik droevig. Jij gunt een ander het licht in de ogen niet.
En qua financiën, daar is toch de schuldsanering etc voor?
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:36 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Goed hoor! :P
*O*
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:39:04 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874740
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

He gets Zoë, wat schrikken van je vader! Gelukkig knapt ie weer op. En fijn dat je meisjes het zo goed doen!
Heb je de eerste zin van haar post gelezen?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:39:14 #48
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143874743
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel fijn dat je baby's het zo goed doen.. en 1kg per stuk al! Wauwie! *O*
pi_143874744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dankje :*
pi_143874770
Zoë, dat is schrikken! Gelukkig trok het snel weg. En beide beebs al 1 kg! *O* en beeb 2 gedraaid *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:40:15 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_143874773
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Heb je de eerste zin van haar post gelezen?
ja hoor, rustig maar :*
Ik heb wat moeite met de zinnigheid uit dit topic filteren momenteel :P
disclaimer
pi_143874780
Dankje rady!
Ja ze hebben alles goed nagekeken. Hij heeft er wel vaker last van. Opzich maar goed dat het in het ziekenhuis gebeurde en niet toen hij alleen thuis was ofzo.
O+ hij vond het inderdaad erg mooi om te zien!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:40:53 #53
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja hoor, rustig maar :*
Ik heb wat moeite met de zinnigheid uit dit topic filteren momenteel :P
Nou ik post altijd zinnig, dat je dat maar weet!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:41:02 #54
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_143874793
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja wat is het nou lieve schat? Er is een ander topic, maar dat wordt gesloten want 'reageer maar in OUD', en dan reageren we in OUD, en dan is het 'niet hier, doe maar in andere topics'.
Door ongenuanceerd te reageren gaan de dames gedreven door hormonen over de flos en omdat ik er 1tje thuis heb zitten creeer je een probleem voor mij. Dus hup, opbokken :P .
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:41:10 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_143874797
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou ik post altijd zinnig, dat je dat maar weet!
Ja, dat staat buiten kijf!
disclaimer
pi_143874802
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat hoor je me ook niet zeggen, maar zo zuur als jij het allemaal bekijkt vind ik droevig. Jij gunt een ander het licht in de ogen niet.
En qua financiën, daar is toch de schuldsanering etc voor?

[..]

*O*
Je maakt een grapje toch? Serieus? je vind schuldsanering wel een valide optie, en goede basis om een kind op de wereld te schoppen terwijl je daar in zit/moet?
Dan ben je echt niet serieus meer te nemen.

Ik vind het stuitend dat DJMO zo egoistisch kan zijn, en schijnbaar totaal geen zelfkennis heeft. Iedere andere vrouw (en ja, ondertussen hangt half OUD in m'n DM dat t allemaal zó waar is, maar hier zwijgt men wijselijk) zou naar situatie kijken en beseffen dat het niet handig is om nóg een kind op de wereld te schoppen, maar DJMO niet. Die vind t wel leuk, voor zichzelf, of haar huidige scharrel, nog zo'n kleintje. Dat FOK haar inboedel moet leveren, en de overheid (wij indirect dus) haar inkomen dat maakt dan allemaal niet uit. Dat zo'n kind als het op de wereld komt al met 1-0 achter staat, en nooit een stabiele gezinssituatie (of zijn/haar vader) zal kennen dat maakt allemaal niet uit joh ^O^
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:41:30 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_143874810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:41 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Door ongenuanceerd te reageren gaan de dames gedreven door hormonen over de flos en omdat ik er 1tje thuis heb zitten creeer je een probleem voor mij. Dus hup, opbokken :P .
_O- _O- O+
disclaimer
pi_143874851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:41 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ketting inkorten, of die PC uit de keuken weghalen een optie?

Maar ik ben er wel klaar mee. Ik vind het bizar, en velen met mij. Maar ik hoop dat het een gezond kindje is, en wij het allemaal mis gaan hebben. ^O^
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:43:30 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874866
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat staat buiten kijf!
Ik ben blij dat je het ook inziet :)
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je maakt een grapje toch? Serieus? je vind schuldsanering wel een valide optie, en goede basis om een kind op de wereld te schoppen terwijl je daar in zit/moet?
Dan ben je echt niet serieus meer te nemen.

Ik vind het stuitend dat DJMO zo egoistisch kan zijn, en schijnbaar totaal geen zelfkennis heeft. Iedere andere vrouw (en ja, ondertussen hangt half OUD in m'n DM dat t allemaal zó waar is, maar hier zwijgt men wijselijk) zou naar situatie kijken en beseffen dat het niet handig is om nóg een kind op de wereld te schoppen, maar DJMO niet. Die vind t wel leuk, voor zichzelf, of haar huidige scharrel, nog zo'n kleintje. Dat FOK haar inboedel moet leveren, en de overheid (wij indirect dus) haar inkomen dat maakt dan allemaal niet uit. Dat zo'n kind als het op de wereld komt al met 1-0 achter staat, en nooit een stabiele gezinssituatie (of zijn/haar vader) zal kennen dat maakt allemaal niet uit joh ^O^
Echt, wat een jaloezie :r
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 augustus 2014 @ 10:44:12 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143874883
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
Dat FOK haar inboedel moet leveren,
De uitzet is al compleet. Ik heb FHF niet nodig :W

pi_143874886
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het ook inziet :)

[..]

Echt, wat een jaloezie :r
Gast, lul toch in godsnaam niet zo dom. Met je schuldsanering, en je jaloezie. :') Raakt echt kant noch wal. Maar jij bent vooruitgestuurd door de blauwes om de boel te sussen?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:44:44 #62
36431 bleiblei
pi_143874899
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:34 schreef Zoë23 het volgende:
Haal zometeen een deel van mijn post weer weg;

Wow :{ .
Niet tof! Gaat het nu al wat beter met hem?
Kan mij goed voorstellen dat dat wel ff de lol wegneemt zoiets.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:44:51 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874902
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gast, lul toch in godsnaam niet zo dom. Met je schuldsanering, en je jaloezie. :') Raakt echt kant noch wal. Maar jij bent vooruitgestuurd door de blauwes om de boel te sussen?
Ik geef gewoon mijn mening. Daar hoef je me niet dom om te noemen hoor.
pi_143874905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

Niet MEER nodig bedoel je? En wat vind je hier nou serieus zelf van? Echt een goed idee ja? En gaat de vader het kind wel erkennen of mag de maatschappij extra lappen?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:45:10 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874910
quote:

[..]

Ja, via FOK! :D
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:45:25 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874916
Godver nu weet loveless dat ik troll :'(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 augustus 2014 @ 10:45:35 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143874922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, via FOK! :D
er komt nog geen paar sokjes van FOK! vandaan :N

pi_143874923
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:39 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Dankje :*

Even een knuffel, want je zult wel flink geschrokken zijn. Maar wat fijn van de beebs! O+ al die ongemakkelijke buiken zijn in elk geval ergens goed voor geweest.

Weten ze al of ze 1-eiig zijn, als de stats nu al zo hetzelfde zijn? Of is dat toeval?
Kwak
pi_143874933
quote:
13s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mijn mening. Daar hoef je me niet dom om te noemen hoor.
Je maakt onwijs domme aannames over jaloezie, en dat ik vast geen kinderen zou krijgen. Dan ben je gewoon dom, aangezien je geen flauw idee hebt hoe dat in elkaar steekt.
pi_143874944
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
Godver nu weet loveless dat ik troll :'(
Kerel :') :'(
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:46:37 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143874956
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je maakt onwijs domme aannames over jaloezie, en dat ik vast geen kinderen zou krijgen. Dan ben je gewoon dom, aangezien je geen flauw idee hebt hoe dat in elkaar steekt.
Jij ook over mijn intiligentie. Dus wat dat aangaat zijn we even erg :)
pi_143874982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wow :{ .
Niet tof! Gaat het nu al wat beter met hem?
Kan mij goed voorstellen dat dat wel ff de lol wegneemt zoiets.
Het gaat weer beter. Was blij dat hij weer kleur in zijn gezicht kreeg.
Deed me ook goed dat de gyn gelijk actie ondernam.
Ja wel sneu.. Kan mijn vader een keer een echo meemaken.. (wilde hem vertellen dat we baby1 vernoemen naar hem. Maar dat moet maar een andere keer)
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:47:38 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_143874984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef JaleesaJoia het volgende:

Dit is het wel zon beetje ja. Het niet redden, heel FHF op z'n kop zetten om maar zoveel mogelijk gratis shit te krijgen en dan weer een kind krijgen.
pi_143875006
quote:

[..]

Mag hopen dat je na 3 kinderen eindelijk genoeg zooi bij elkaar gebedeld hebt om de nieuwe te voorzien van minimaal een setje kleren en een bed ja.

Waarschijnlijker is het dat je alles wat je gehad gebedeld hebt de laatste jaren verpatst hebt om je eigen hobbies te bekostigen. Echt belangrijk joh, een fukking marathon lopen. Ga liever in een magazijn lopen om je centen bij elkaar te verdienen. Maar dat zal wel te vermoeiend zijn.
pi_143875011
Jongens, mijn popcorn is al bijna op!
Kwak
pi_143875033
Lekker zo 2 gesprekken door elkaar heen :D haha

KwakzOr
:*
Volgens mij bestaat er een kleine kans dat ze 1-eiig zijn ookal hebben ze ieder een eigen placenta maar die kans is wel echt klein. Ben wel nieuwsgierig!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:49:21 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143875036
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Even een knuffel, want je zult wel flink geschrokken zijn. Maar wat fijn van de beebs! O+ al die ongemakkelijke buiken zijn in elk geval ergens goed voor geweest.

Weten ze al of ze 1-eiig zijn, als de stats nu al zo hetzelfde zijn? Of is dat toeval?
Het is een j/m tweeling toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
KuikenGuppy
pi_143875044
quote:

[..]

Nu al?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 augustus 2014 @ 10:49:56 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143875054
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:49 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nu al?
twee weken geleden al.

pi_143875058
Deze rel is een mietje, ik vind het tegenvallen so far ;(
pi_143875060
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het is een j/m tweeling toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
m/m!
pi_143875067
Sorry, ik ga nu stoppen over DJMO. Behalve dat mijn bloed bijna mijn aders uit kookt denk ik niet dat het juist is om een zwangere vrouw volledig te kakken te zetten. Dat kan en is niet goed voor het ongeboren kind wat niks aan deze situatie kan doen.

De gezondheid van het ongeboren kind gaat voor en derhalve stop ik met mijn commentaar op de situatie.
pi_143875083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is het wel zon beetje ja. Het niet redden, heel FHF op z'n kop zetten om maar zoveel mogelijk gratis shit te krijgen en dan weer een kind krijgen.
En gratis shit heeft ze gekregen hoor. Goddamn! Tot vaatwassers aantoe :')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:51:29 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143875093
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mag hopen dat je na 3 kinderen eindelijk genoeg zooi bij elkaar gebedeld hebt om de nieuwe te voorzien van minimaal een setje kleren en een bed ja.

Waarschijnlijker is het dat je alles wat je gehad gebedeld hebt de laatste jaren verpatst hebt om je eigen hobbies te bekostigen. Echt belangrijk joh, een fukking marathon lopen. Ga liever in een magazijn lopen om je centen bij elkaar te verdienen. Maar dat zal wel te vermoeiend zijn.
Haha, dat was ook goud. Iedereen zegt, niet te hard van stapel lopen, mevrouw is eigenwijs en HOPPA! Een blessure. :D
pi_143875098
Bah, Zoë, schrikken lijkt me dat :* gelukkig gaat het weer wat beter, maar het haalt de lol er wel vanaf inderdaad!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:51:49 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143875102
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Sorry, ik ga nu stoppen over DJMO. Behalve dat mijn bloed bijna mijn aders uit kookt denk ik niet dat het juist is om een zwangere vrouw volledig te kakken te zetten. Dat kan en is niet goed voor het ongeboren kind wat niks aan deze situatie kan doen.

De gezondheid van het ongeboren kind gaat voor en derhalve stop ik met mijn commentaar op de situatie.
Watje.
pi_143875104
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:51 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Serieus? Mijn vaatwasser is al 1,5 jaar stuk, waar kan ik me opgeven? :9 :+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:52:22 #88
36431 bleiblei
pi_143875116
Hmmm, laat maar O-) .
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:52:25 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143875117
En hardloopschoenen :P
KuikenGuppy
pi_143875137
quote:
16s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Watje.
Normaal noemen de mods dit "verstandig".

Maar had niet anders verwacht, zink lekker met je kano.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 augustus 2014 @ 10:53:17 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143875148
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:51 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

die ik ook weer heb weggegeven aan een andere FOK!ster :) of is dat niet doorgedrongen tot FOK! destijds? :')

woensdag 27 augustus 2014 @ 10:53:23 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143875152
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

m/m!
Oh! Verkeerd begrepen dan :+.
De vraag van kwak blijft staan :P.
KuikenGuppy
pi_143875172
Dit is een goeie vervanging van Koffietijd kijken :')

Zoë :*
pi_143875176
Ja serieus. Ze had zo'n chronische rugpijn dat ze zelf niet kon afwassen én met de hand afwassen kostte teveel water. Nu heeft ze een vaatwasser, maar kan ze wel hardlopen met de chronische rugpijn (en dalijk een nieuw kindje tillen!)
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:54:02 #96
16180 crew  CoolGuy
pi_143875178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En shit... nu doe ik het toch. Sorry dames :@ .
En nee, ik ben niet jaloers. Over 2 maanden ben ik gelukkig met een klein meisje die we zo op gaan voeden dat die zelfredzaam wordt en wat bijdraagt aan de maatschappij. Je weet wel, zoals iedereen zou moeten doen.
Bleiblei! You go girl!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:54:37 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143875199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef DJMO het volgende:

[..]

die ik ook weer heb weggegeven aan een andere FOK!ster :) of is dat niet doorgedrongen tot FOK! destijds? :')
Jij bent er volgens mij een ster in om alles voor jezelf goed te praten. Dat lijkt me jouw grootste talent: alles kun je rechtvaardigen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_143875221
Maar alles is wel gezegd. Ik vind het walgelijk, werkelijk. Je bent echt een pure egoist als je in jouw situatie zit, en je door een ander door je vriend laat volpappen, en denkt dat een kind er iets aan heeft in zo'n situatie op de wereld geschopt te worden. LTS zwakstroom waiting to happen, en dat is nog het gunstige scenario.

Ik hoop voor het kindje dat we allemaal ongelijk krijgen, en ik wens je voor het kindje een voorspoedige zwangerschap toe.

Tot bij nummer 5 :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2014 10:56:48 ]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:55:36 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875227
Nogmaals; hier gaat het over zwangerschappen en geboorte. Niet over hoe het zo gekomen is en hoe het dan verder nog moet.

Dus: alleen verder over zwangerschappen en geboortes.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:56:03 #100
16180 crew  CoolGuy
pi_143875240
DJMO is niet voor niks uitgekotst door FHF destijds. Bah wat een wijf. Ik mag hopen dat ze een keer flink het deksel op dr neus krijgt.
pi_143875286
Wat een hormonen zo op de vroege (mwoah,...ok, late) morgen :D .
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:58:10 #102
176471 oh-oh
pi_143875295
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Wat een hormonen zo op de vroege (mwoah,...ok, late) morgen :D .
_O- Geen hormonen voor nodig!
( Groucho Marx )
pi_143875298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
DJMO is niet voor niks uitgekotst door FHF destijds. Bah wat een wijf. Ik mag hopen dat ze een keer flink het deksel op dr neus krijgt.
Ik betwijfel het. Ze heeft toch in elke provincie minimaal 1 sugerdaddy ;)

Oke nu stop ik :X
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:58:23 #104
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143875299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Normaal noemen de mods dit "verstandig".

Maar had niet anders verwacht, zink lekker met je kano.
Dit is gewoon een doodsverwensing. Ben je wel lekker in je bolle kop man? Dat iemand zoals jij een kind mag opvoeden :r

Geef dat kind aan DJMO, dan komt het beter terecht :r
pi_143875303
Sorry zoe23 dat we dwars door je verhaal heen walsten :@
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:59:47 #106
36431 bleiblei
pi_143875356
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bleiblei! You go girl!
Je was te snel met quoten :P .
Had niet door dat ie aan het trollen was :') .
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:00:31 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143875373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Je was te snel met quoten :P .
Had niet door dat ie aan het trollen was :') .
Sorry ;(
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:01:00 #108
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_143875388
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit is gewoon een doodsverwensing.
Kun je niet zwemmen? :D
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:01:33 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143875402
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kun je niet zwemmen? :D
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 11:02:02 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_143875416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit is gewoon een doodsverwensing. Ben je wel lekker in je bolle kop man? Dat iemand zoals jij een kind mag opvoeden :r

Geef dat kind aan DJMO, dan komt het beter terecht :r
Een doodsverwensing 8)7 dramaqueen. En dan ook nog alleen maar tekst. Op teh interwebz. Oeh nou, wat een bedreiging. Hij heeft gewoon gelijk.

Ja, dat kind aan DJMO geven is een strak plan ja, dan gaat t vast helemaal goedkomen, net als met die andere 3 en nummer 4 die onderweg is.

Eigenlijk is dat voor het kind van Loveless85 ook een doodsverwensing he :')

Oh aan t trollen??? Lol, als dat zo is ben ik er hard ingestonken. Chapeau! :D
pi_143875428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een doodsverwensing 8)7 dramaqueen. En dan ook nog alleen maar tekst. Op teh interwebz. Oeh nou, wat een bedreiging. Hij heeft gewoon gelijk.

Ja, dat kind aan DJMO geven is een strak plan ja, dan gaat t vast helemaal goedkomen, net als met die andere 3 en nummer 4 die onderweg is.

nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :'(
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:02:44 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875430
Tenzij zwanger in een kano kan het daar over gaan.

Nogmaals: hier alleen over zwangerschap en geboorte en niet over alle situaties er omheen.
Ik snap de emoties ten zeerste. Maar dit is niet de plek
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:02:55 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143875434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoppa, nog 1 die er hopelijk een paar maanden vanaf mag :r
quote:

iig beter dan bij tha_duck. En bij jou.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:03:01 #114
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_143875438
quote:

[..]

Beter leggen ze een knoop in jouw eileider.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:03:19 #115
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143875443
Ik stop wel met trollen. Zwangerzijnse!
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 11:04:58 #116
16180 crew  CoolGuy
pi_143875491
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stop wel met trollen. Zwangerzijnse!
You had me there :p
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:06:09 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_143875521
ik vind het wel fascinerend dat het sarcasme van kanovinnie zo slecht herkend werd :7
disclaimer
pi_143875536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje rady!
Ja ze hebben alles goed nagekeken. Hij heeft er wel vaker last van. Opzich maar goed dat het in het ziekenhuis gebeurde en niet toen hij alleen thuis was ofzo.
O+ hij vond het inderdaad erg mooi om te zien!
ah hij heeft ze wel gezien dus! O+ Maar schrikken zeg :o gaat het een beetje?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:06:47 #119
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143875542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel fascinerend dat het sarcasme van kanovinnie zo slecht herkend werd :7
Ik ben gewoon heel goed.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:07:16 #120
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875553
quote:
Ja. Dat vind ik ook opmerkelijk.
Maar vertel; nog kwalen, cursussen of andere gezellige zwangerschapsdingen waar we onze nieuwe aanwas mee kunnen verblijden?
:7
pi_143875579
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Maar vertel; nog kwalen, cursussen of andere gezellige zwangerschapsdingen waar we onze nieuwe aanwas mee kunnen verblijden?
Misschien kunnen de heren iets met de epi-no? :7
http://www.epino.nl/epi-wat/
Kwak
pi_143875598
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben gewoon heel goed.
Baas
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:08:44 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_143875604
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ben eindelijk ingehaald door DE AFSCHEIDING! Hele klodders komen er uit jonge!
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:08:50 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875606
Ik vind het eigenlijk wel een gouden moment voor een klein college over alle slierten, bonken, poep, pies, bloed,slijm, stolsels en andere bijkomende voordelen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:09:07 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_143875615
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een gouden moment voor een klein college over alle slierten, bonken, poep, pies, bloed,slijm, stolsels en andere bijkomende voordelen.
Zie boven :7
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:10:15 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ben eindelijk ingehaald door DE AFSCHEIDING! Hele klodders komen er uit jonge!
oh! Ben je al zover! *O* en dat je dan twijfelt of de vliezen gebroken zijn of dat je in je broek piest.

En dat je dan moet ruiken om eea uit te sluiten :9
pi_143875647
quote:

[..]

Heb je al je kraammatrassen er voor nodig?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:10:34 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_143875650
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh! Ben je al zover! *O* en dat je dan twijfelt of de vliezen gebroken zijn of dat je in je broek piest.

En dat je dan moet ruiken om eea uit te sluiten :9
Of proeven!

Of gaat dit te ver? ;(
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:11:01 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_143875666
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:10 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Heb je al je kraammatrassen er voor nodig?
nee, telt nog niet dan zeker? -O-
disclaimer
pi_143875667
quote:

[..]

_O- welkom dan.

wtf is hier aan de hand :'( lekker gezellig dit.
pi_143875670
quote:
SPOILER
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:11:28 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of proeven!

Of gaat dit te ver? ;(
neeneenee! Kan je vast wennen als je straks de snotneusjes leegslurpt.
pi_143875695
quote:

[..]

Of proeven!

Of gaat dit te ver? ;(
Als je heel verkouden bent, dan moet je wel he.
pi_143875729
quote:

[..]

Of proeven!

Of gaat dit te ver? ;(
Dat moest je met de placenta doen toch? :9
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:13:42 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_143875750
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat moest je met de placenta doen toch? :9
Ook!
OMG ik had net een bosvruchtensmoothie.... sprèkend zeg ik je :D
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:14:26 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143875770
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook!
Ik las 'bevruchtingssmoothie' :')
KuikenGuppy
pi_143875774
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook!
Ideeën zijn hier te vinden:
http://degeboortenis.word(...)enta-capsules-maken/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143875785
Op de OK vroegen ze mij nog wat ik met de placenta wilde doen..
Mijn reactie was: Willen jullie dat ik er smoothies van ga maken ofzo?

Die gezichten, priceless _O-
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:15:43 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_143875806
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef BlueEyes het volgende:

De vraag is, wat was het antwoord?
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:16:22 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_143875828
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik las 'bevruchtingssmoothie' :')
Is ook wel de moeite van het proberen waard. Ze zeggen dat eiwitten goed zijn voor je spierballen!
disclaimer
pi_143875830
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:11 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O- welkom dan.

wtf is hier aan de hand :'( lekker gezellig dit.
Ja een beetje jammer -O-

Het gaat gelukkig weer O+ hij moet rustig aan doen.

SQ
Lekker gezond! :s)
pi_143875861
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef BlueEyes het volgende:

Haha :D

Vond het nog best indrukwekkend..die placenta

En er ook een foto van maken hè :P waarom doen we dat?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:17:37 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is ook wel de moeite van het proberen waard. Ze zeggen dat eiwitten goed zijn voor je spierballen!
én geen harde buiken van de prostaglandingesen!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:17:40 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_143875873
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Omdat het kàn, Zoë!
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:17:52 #145
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143875877
Bitterballen van maken :7
pi_143875880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De vraag is, wat was het antwoord?
De gyn kwam met het opeten en capsulesverhaal als antwoord.
Dus keek de co-assistent samen met de anesthesie-assistent helemaal smerig :')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:18:09 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143875885
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja een beetje jammer -O-

Het gaat gelukkig weer O+ hij moet rustig aan doen.

SQ
Lekker gezond! :s)
fijn dat het weer beter gaat met je vader. Wat een schrik joh.
pi_143875910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat het kàn, Zoë!
oO<

En van die hoeheetdat.. Dat ding wat je voor de bevalling kunt verliezen. Lekker slijmerig.
Heb m nooit gezien (gelukkig) maar heb weleens foto's voorbij zien komen

Dankje debuurvrouw
Werk zelf in de zorg maar het komt wel ff hard binnen als je vader zo op een ziekenhuisbed ligt
pi_143875933
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik vind foto's van een opengesneden buik al meer dan genoeg.
Die hebben we dan weer wel, van de placenta niet :D
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:19:45 #150
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143875937
Slijmprop :9
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:20:45 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_143875972
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

De gyn kwam met het opeten en capsulesverhaal als antwoord.
Dus keek de co-assistent samen met de anesthesie-assistent helemaal smerig :')
ik blijf het intrigerend vinden O+ Waarom zou je er iets mee willen doen!
disclaimer
pi_143875973
Oh dat is wel een gemis in je fotoboek blueeyes!

Rady
ja.. Slijmprop. Goede benaming ook!
pi_143875987
quote:

[..]

en bedankt hè. Heb net een kom brinta gehad...
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:21:20 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_143875995
Als je je manke poot laat amputeren omdat het geen functie meer heeft voor je lichaam draai je er toch ook geen gehakt van voor in de lasagna? :?
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:21:33 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_143876003
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

en bedankt hè. Heb net een kom brinta gehad...
nou ja, beter na de Brinta dan er voor!
disclaimer
pi_143876018
Ik werd vanmorgen wakker van mijn zoon met een compleet nieuwe move, een soort trillende golfbeweging heel hoog van rechts naar links O+ misschien protest omdat ik hem plette :P maar ik vond het wel cool 8-)
pi_143876020
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:20 schreef Zoë23 het volgende:
Oh dat is wel een gemis in je fotoboek blueeyes!

Rady
ja.. Slijmprop. Goede benaming ook!
Zal ik dan nog maar 1 knutselen voor de herkansing? O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:22:11 #158
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143876032
Had iets half gehoord dat ze van de placenta wel iets positiefs mee kunnen doen voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden (voor onderzoek? of dat ze er hormonen uit kunnen halen ofzo?).

Of gewoon in de tuin begraven er een boom op planten O+
pi_143876049
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Als je je manke poot laat amputeren omdat het geen functie meer heeft voor je lichaam draai je er toch ook geen gehakt van voor in de lasagna? :?
Goed, dat was m'n drinken in m'n longen :(
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:22:41 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_143876051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef Crumpette het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker van mijn zoon met een compleet nieuwe move, een soort trillende golfbeweging heel hoog van rechts naar links O+ misschien protest omdat ik hem plette :P maar ik vond het wel cool 8-)
De jazzhands *O* *O*
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:23:05 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_143876063
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Goed, dat was m'n drinken in m'n longen :(
Sorry :')
disclaimer
pi_143876095
quote:

[..]

klikt op 'stop volgen'
pi_143876129
quote:
:D :'( :D Nu zie ik het voor me. "Wilt u dat even inpakken, dokter? Dan hoef ik straks niet meer langs de slager."

Ik vond het wel interessant om placenta en vliezen te bekijken. Daar had mijn zoon toch maar mooi 9 maanden in gewoond. Maar een foto, nee, daar had ik nou niet echt behoefte aan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143876132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De jazzhands *O* *O*
*G*
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:27:53 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143876236
quote:
Dan maak je er een lamp van O+
KuikenGuppy
pi_143876298
Goedemorgen allemaal!
Zoë, dat lijkt me enorm schrikken inderdaad van je vader zeg :{
Leuk van die beweging Crump!

Ik dacht laatst op een heel klein stukje van mijn buik, de hartslag te kunnen zien van de baby :? Zien dus en niet voelen. Een stukje huid van ongeveer 2 bij 2 cm ofzo ging in een vast tempo heen en weer en het was niet de hik, maar echt in een baby hartslag tempo... Het was ook heel moeilijk te zien, dus geen schoppen of iets dergelijks. Intrigerend :D

En nu weer tijd voor wasjes. Een paar kussens heb ik uitgewassen en die zijn er goed uitgekomen, samen met wat babysokjes (wooow dat is klein om op te hangen zeg! :o de knijper is nog groter dan de sok _O- )
Ik geniet zo van mijn verlof moet ik zeggen O+ Eerst had ik even opstartproblemen met oh jee, zoveel weken thuis zitten maar ik vermaak me opperbest met de meest nutteloze, heerlijke freubeldingetjes (dat lijkt me geen goed Nederlands woord :')
pi_143876483
Wat klinkt dat leuk hilmo! Sokjes O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:40:22 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_143876660
Ik denk niet dat je de hartslag van de baby door je huid heen kan zien, maar het klinkt wel intrigerend :D

Oh ja, al die sokjes .... O+
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:44:20 #169
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143876791
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D :'( :D Nu zie ik het voor me. "Wilt u dat even inpakken, dokter? Dan hoef ik straks niet meer langs de slager."

Ik vond het wel interessant om placenta en vliezen te bekijken. Daar had mijn zoon toch maar mooi 9 maanden in gewoond. Maar een foto, nee, daar had ik nou niet echt behoefte aan.
:D _O-

Volgensmij was mijn antwoordt op de vraag wat wil je met de placenta : jaaa in de vuilniszak natuurlijk ;( :{
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_143876871
Er was toch ook de optie placenta stempelen voor het geboortekaartje of zoiets?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:47:02 #171
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143876875
*O* babywasjes Hilmo O+
Herken het niet van de hartslag op je huid.. zou wel heel gaaf zijn!

Toen ik bij de geboorte van mijn nichtje daarna de placenta geboren zag worden.. leek het net of er een tweede baby uitkwam! Had echt even een wtf-momentje :o :D
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:47:56 #172
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143876906
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Geniaal idee.. die ga ik onthouden! _O-
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:49:55 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143876958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:46 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat kan wel heel mooi worden.

KuikenGuppy
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:50:32 #174
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143876972
Zooo, iedereen weer verjaagd inmiddels? :7
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:50:47 #175
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143876982
Toch die boom hé! :')
pi_143876990
Met zoveel nieuwe pagina's dacht ik dat het over 'leuk' onderwerp ging als totaalrupturen, poep of seks (of een combinatie: een totaalruptuur terwijl je poepend seks hebt). Heeft er alleen iemand d'r zwangerschap aangekondigd :D

Ik vond placenta's onderzoeken voor het blok embryologie wel echt heel interessant. Vooral bij een tweelingplacenta zat ik te oeh- en ahh-en.

Nu zal ik, als ik m'n co-schap gynaecologie en verloskunde loop, de zwangeren informeren over alle mogelijkheden :Y)

Zoë wat schrikken joh! Gelukkig heeft hij wel de echo gezien O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:51:21 #177
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143876999
Nailed it!

KuikenGuppy
pi_143877016
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
Nailed it!

[ afbeelding ]
Is dat zo'n psychologie plaatje van een placenta gemaakt met de vraag "en wat ziet u hierin?"?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:52:24 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_143877020
skittles is een placentafapper O+
En uitscheuren terwijl je poepend seks hebt, daar zijn vast wel filmpjes van :D
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:52:42 #180
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143877031
Dat lijkt net een afdruk van iemand die een totaalruptuur had terwijl die poepend seks heeft gehad.. waar skittles het over had.. _O-
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:53:57 #181
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143877072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:50 schreef AwayTL het volgende:
Zooo, iedereen weer verjaagd inmiddels? :7
Ja.. meteen een goed excuus om de meest gore dingen in 't forum te gooien hier! Inclusief placenta-afdruk-plaatjes! *O*
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:54:18 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143877089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef Skittles het volgende:

[..]

Is dat zo'n psychologie plaatje van een placenta gemaakt met de vraag "en wat ziet u hierin?"?
En daarna op je draagdoek laten drukken O+

KuikenGuppy
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:55:26 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143877130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:53 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Ja.. meteen een goed excuus om de meest gore dingen in 't forum te gooien hier! Inclusief placenta-afdruk-plaatjes! *O*
Deze beter?

KuikenGuppy
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:56:33 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_143877177
SPOILER
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:56:48 #185
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143877187
Facehugger zonder pootjes! :o
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:57:07 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143877201
Placentapaté, en dat dan uitdelen op toastjes aan de kraamvisite <3
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:57:13 #187
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143877204
quote:
17s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILER
Poehee! Dat is schrikken!
pi_143877210
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat kan wel heel mooi worden.

[ afbeelding ]
als ik niet had geweten wat het was had ik het echt heel mooi gevonden... nog wel maar lijkt me niet iets waar ik nou schilderijtjes van zou willen ophangen
pi_143877243
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Deze beter?

[ afbeelding ]
Hahaha :D

Je kan zoveel leuke dingen doen met zo'n placenta!

SPOILER
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:58:34 #190
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877251
Zoe wat naar dat je vader zich zo beroerd voelde, maaaar de baby's doen t goed *O* .

Nts, ik duim vandaag voor jullie mee!

Wij hebben weer een sticker ontvangen van de gyn vandaag. Mag niet terug naar de vk onder controle :( . Volgende keer gaan we het hebben over de bevalling. Ik sta er nog in dat als met het kind alles goed is en hij ligt in de curve, ga ik nergens heen. Ze zoeken het maar uit in het ziekenhuis.

Was niks aangekomen de afgelopen 3 weken, maar de broeken zakken van mn kont.

De 2.0 is redelijk gemiddeld. Klein buikje en groot hoofd. Net als 1.0 nu.
pi_143877270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
Nailed it!

[ afbeelding ]
Een drieling?

Rady, de geboorte van de placenta voelt ook behoorlijk... raar/vies/glibberig :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:59:45 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_143877286
quote:
Sky by Marc Quinn

When artist Marc Quinn's son was born, he molded the placenta and umbilical cord into the likeness of his child. This may be the creepiest thing I've ever seen.
SPOILER
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:59:49 #193
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877289
Jullie zijn goor :{w .

O+ ik hou van jullie..
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:00:43 #194
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
Boeddha :o
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:01:01 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_143877324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef AwayTL het volgende:
Zoe wat naar dat je vader zich zo beroerd voelde, maaaar de baby's doen t goed *O* .

Nts, ik duim vandaag voor jullie mee!

Wij hebben weer een sticker ontvangen van de gyn vandaag. Mag niet terug naar de vk onder controle :( . Volgende keer gaan we het hebben over de bevalling. Ik sta er nog in dat als met het kind alles goed is en hij ligt in de curve, ga ik nergens heen. Ze zoeken het maar uit in het ziekenhuis.

Was niks aangekomen de afgelopen 3 weken, maar de broeken zakken van mn kont.

De 2.0 is redelijk gemiddeld. Klein buikje en groot hoofd. Net als 1.0 nu.
wat stom dat je dan bij de gyn moet blijven zeg :{
disclaimer
pi_143877328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Sky by Marc Quinn

When artist Marc Quinn's son was born, he molded the placenta and umbilical cord into the likeness of his child. This may be the creepiest thing I've ever seen.

SPOILER
:o
waauw!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:01:51 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143877349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Skittles het volgende:

[..]

Hahaha :D

Je kan zoveel leuke dingen doen met zo'n placenta!

SPOILER
KuikenGuppy
pi_143877359
Away de vorige was toch ook een snelle bevalling of ben ik in de war met iemand anders?
Misschien red je het 'perongeluk' niet eens naar het ziekenhuis. :7
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:03:14 #199
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143877393
Uhm.. kan het weer wat rustiger? :o
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:04:14 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_143877426
het is toch alweer bekoeld?

Tip van flip: teruglezen is overrated :7
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:27 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143877471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Skittles het volgende:
Away de vorige was toch ook een snelle bevalling of ben ik in de war met iemand anders?
Dat scheelt tevens de placenta terug vragen, die kan dan meteen de vriezer in.
KuikenGuppy
pi_143877477
Ik moet niet willen bijlezen als ik de fles moet geven, arme kind moet door mijn gelach drinken met hindernissen... :')

Die placenta ideeen :D. Ik heb de mijne overigens niet gezien.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:49 #203
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877489
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Skittles het volgende:
Haha ja klopt. Maar ik heb ook al vermeld dat zodra de weeen zijn begonnen ik nergens meer naar toe ging. Toen kwam ze nog aan jaa maar als je met de eerste wee in de auto stapt...

Nee }:| .. Gewoon nee.

Baar zelf maar in de auto :{w .

Sq, ik vond het ook stom, maar mag wel extra babyspieken. Dat is wel leuk :).

Heb trouwens ook een supermario. Alles wat ze wilde meten bewoog en ze kon ook niet bevestigen dat het nog steeds een jongen was. Voetjes hoog en mama beneden met de handjes pesten.
  † In Memoriam † woensdag 27 augustus 2014 @ 12:06:55 #204
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_143877521
Meer babies. *O*
Carpe Libertatem
pi_143877527
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Baar zelf maar in de auto :{w .

_O-
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:07:26 #206
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877542
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat scheelt tevens de placenta terug vragen, die kan dan meteen de vriezer in.
Jaa!! Top idee! Ik reserveer alvast een plekje
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:08:34 #207
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877584
Misschien kunnen we de placenta wel bewaren als piek in de kerstboom dit jaar *O*
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:09:14 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_143877608
heb je het de vorige keer eigenlijk wel gered tot het ziekenhuis ATL?
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:10:09 #209
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143877649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
het is toch alweer bekoeld?

Tip van flip: teruglezen is overrated :7
Ik schrik ook van die placentadingen enzo :@
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:10:20 #210
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877655
Nee, gewoon thuis SQ. Kan het iedereen aanbevelen :) , mits bezoek op gepaste tijdsafstand op de hoogte wordt gehouden.
pi_143877664
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Zal ik dan nog maar 1 knutselen voor de herkansing? O+
Jaa!

Hilmo babywasjes O+

Crumpette's baby kent een nieuw trucje *O* jazzhands!

En spoilers open ik nu ff niet ;) haha
pi_143877684
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef AwayTL het volgende:
Misschien kunnen we de placenta wel bewaren als piek in de kerstboom dit jaar *O*
Denk dat 'ie dan topzwaar wordt hoor!

Waarvoor loop jij nu bij de gyn eigenlijk? *zeef* Ik snap wel dat je niet meer in de auto durft als de vorige bevalling al zo snel ging. Kan je wel de vk bellen voor ondersteuning? Aangezien je daar dan officieel niet meer 'loopt'?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:11:34 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_143877699
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Als dingen hier in spoilers staan heeft dat meestal een goede reden :D
Maar ik snap het wel, zeker als je net binnen komt lopen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef AwayTL het volgende:
Nee, gewoon thuis SQ. Kan het iedereen aanbevelen :) , mits bezoek op gepaste tijdsafstand op de hoogte wordt gehouden.
:D omg ja, jij had de visite tijdens het hechten al binnen staan toch? :') ;(
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:11:37 #214
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877702
Watje zoe!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:12:13 #215
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143877719
Ook een Mario voor Away O+
pi_143877748
quote:

[..]

Als de placenta geboren wordt, ben je al druk bezig met iets anders knuffelen O+

Jammer Zoë ik had er zelfs speciaal eentje voor jou ;(
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:14:02 #217
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143877773
Phaidra, vanwege dismatuur als eerste kindje.

Hechten sq?! Pas na de visite joh :P. (Of nee dat weet ik niet meer zeker..)
pi_143877792
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef AwayTL het volgende:
Watje zoe!
Heb al genoeg spanning gehad vandaag :+

Jij hebt dan ook een supermario in je buik :7 dan durf je wel hè
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:15:01 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_143877815
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Als de placenta geboren wordt, ben je al druk bezig met iets anders knuffelen O+

een tweelingplacenta?

SPOILER
disclaimer
pi_143877880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:14 schreef AwayTL het volgende:
Phaidra, vanwege dismatuur als eerste kindje.

Hechten sq?! Pas na de visite joh :P. (Of nee dat weet ik niet meer zeker..)
Ah ja! Die kans loop ik ook nog. Over 2,5 week bij de controle even navragen hoe dat protocol ook alweer was.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143877902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een tweelingplacenta?

SPOILER
'Kunstwerk'tweelingplacenta :+

SPOILER
pi_143877919
-O-
pi_143877924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Knuffelen en placenta in 1 zin. What are the odds? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:17:44 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_143877925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

SPOILER
Tweelinglotusbevalling met gedeelde placenta? Dat lijkt me best een fraaie noviteit!
disclaimer
pi_143877932
kenonne jongens :o zo kan een mens toch niet bijhoorlijk bijlezen?

Al iets bekend over kinderartsbezoek bij Geppie's dochter?
:)
pi_143877990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tweelinglotusbevalling met gedeelde placenta? Dat lijkt me best een fraaie noviteit!
Lijkt me behoorlijk lastig om een week lang zo rond te moeten lopen _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143878003
quote:

[..]

Ik snap nu wel dat andere mannen hier niet zolang blijven plakken, ja :Y
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:19:53 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_143878012
Nee, Gep heeft niet meer gepost! Ben ook wel benieuwd!

En naar plaatjes van mini-r-a en minigep! O+
disclaimer
pi_143878061
quote:

[..]

ik ook, en ik schijn er eentje te hebben ;)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:27:22 #230
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143878257
Ja zeg, heb ik maanden lang vol gehouden niet de lotusbevalling te googelen, weet ik het alsnog nu :'(
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:28:20 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_143878299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef AwayTL het volgende:
Ja zeg, heb ik maanden lang vol gehouden niet de lotusbevalling te googelen, weet ik het alsnog nu :'(
och, zie het als een stukje kennisverrijking c_/
disclaimer
pi_143878409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef AwayTL het volgende:
Daar issie weer O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:31:41 #233
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143878421
Zolang ik er zo maar niet over droom :D . Weltrusten allen 8-)
pi_143879559
Wat een efficiënte manier om van relschoppers af te komen zeg, placenta en stolsels. :')

Zoe :*
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:15:48 #235
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143879822
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:19 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Ik snap nu wel dat andere mannen hier niet zolang blijven plakken, ja :Y
Moet er toch doorheen :+
pi_143879958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:07 schreef Zolena het volgende:
Wat een efficiënte manier om van relschoppers af te komen zeg, placenta en stolsels. :')

misschien ook iets voor in het echt... in plaats van met je handtas slaan gewoon je placenta lassoën
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:26:31 #237
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143880231
Ik vond de placenta mooi O+
mijn vriend vond dat ook trouwens

Stolsels wat minder.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:35:01 #238
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143880526
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:07 schreef Zolena het volgende:

*)
pi_143880885

[ Bericht 53% gewijzigd door debuurvrouw op 27-08-2014 13:59:09 (Klaar nu) ]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:55:00 #240
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143881191
Ik had nog helemaal niet bijgelezen :')

Thanx voor mijn vermaak tijdens het nuttigen van een krentenbol!

SPOILER
pi_143881206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

SPOILER
klein TTS'je? die ene zo roze en wat kleiner en de andere wat pipser en groter? :D

ik moest heel hard gnorken om die ogen-placenta _O- :P zo droog :D en ach ja, t is ook gewoon een grote homp vlees. De functie en zulks vind ik fascinerend maar ik kan me best voorstellen dat ouders het niet per se heel eh bezienswaardig vinden ofzo.
Ergens in de allereerste schoolweek in jaar 1 had de docente een placenta meegenomen en zo hatseflats onaangekondigd op tafel gelegd, met een mededeling van KIJK NOU JONGENS WAT TOF!

half 9 's morgens :') dat ding was al anderhalve week oud ofzo :X twee van mn klasgenootjes zijn onderuit gegaan en ik moest ook best wel even wennen aan de geur :') maar goed, liever in zo'n lokaal wennen dan bij je eerste bevalling onderuit :P
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:57:36 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_143881284
als jij ze er uit trekt zijn ze denk ik wel wat verser dan dat :P
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:58:50 #243
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_143881322
Ok, jemig, ben een ochtend weg en er is een heel topic bij met bijna alleen maar ge-rel en placenta-klets :P. Even gefilterd maar ;):

Soesa, dikke knuf. Is ook niet niks, zwanger en dan alleen met kind thuis.

NTS ik duim mee voor het huisje! Rot van de allergie-aanval.

Zoë wat een goed nieuws van de babies *O*. Fijn! Het andere stukje over je vader heb ik gemist... Maar klinkt wel heel naar... Gelukkig lees ik ook dat hij alweer opknapt :*.

Crumpettes zoon heeft nieuwe moves :D.

Hilmo, er gebeuren aparte dingen in jouw buik :D. (De geluiden en de hartslag :P ). Fijn dat je zo kunt genieten van je verlof!

Away weer een sticker! Jammer dat je niet terug mag naar de vk.

OMG Mignonne, die actie van die lerares :D

En nu middagdutjes tijd. Tijdens mijn slaapje gaan jullie niet weer een topic vol lullen he!! :P
pi_143881334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
als jij ze er uit trekt zijn ze denk ik wel wat verser dan dat :P
jawel, gelukkig wel. Dan ruiken ze wat minder sterk :P

maar toch, zo'n eerste bevalling is best een dingetje. Zo'n hoofd wat dan ineens zichtbaar wordt en meer en meer en dat je denkt hallo :o waar stopt dit? maar goed, voor zover ik weet is iedereen daar overheen en anders zijn ze inmiddels gestopt xD
pi_143881338
Placenta lassoën. :D

Er is er nog 1 blijven hangen :') maar ik zie dat Mignonne nog wat mooie verhalen in de strijd gooit.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 14:00:20 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_143881371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:59 schreef mignonne het volgende:
el, gelukkig wel. Dan ruiken ze wat minder sterk

maar toch, zo'n eerste bevalling is best een dingetje. Zo'n hoofd wat dan ineens zichtbaar wordt en meer en meer en dat je denkt hallo waar stopt dit? maar goed, vo
Ik wil net zeggen, als je daar nog steeds issues mee hebt zou ik toch maar bij Kruidvat gaan solliciteren :')

Lig je daar te persen, gaat je VK van d'r stokkie O+ O+
disclaimer
pi_143881385
het allersneust vind ik eigenlijk nog dat die placenta daar dus anderhalf uur lang zn geur op tafel heeft liggen verspreiden en dat na ons de studenten logopedie in dat lokaal moesten :')
pi_143881467
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik wil net zeggen, als je daar nog steeds issues mee hebt zou ik toch maar bij Kruidvat gaan solliciteren :')

Lig je daar te persen, gaat je VK van d'r stokkie O+ O+
ghehe :D je leert het wel af gedurende die opleiding :+
ik weet nog dat k de eerste keer dat er een keizersnede werd gedaan door de gyn gevraagd werd of k soms mee wilde om te kijken. Nou graag. Maar ik moest wel verplicht eerst 2 boterhammen eten met iets stevigs erop en wat drinken xD anders mocht k niet mee :P

en ik moest ergens gaan staan zodat, áls ik om zou vallen, dat k dan niet in de weg lag, want ze gingen me niet oprapen _O-
gelukkig ben ik overeind gebleven. Ik vond het fascinerend, op tv hou ik ook altijd wel van die operatieprogramma's enzo, lekker met bord lasagne op schoot :') maar zo in t echt is t toch wel anders en ik vond t niet heel erg dat mn bril steeds besloeg door dat stomme mondmasker :') kon ik mooi ff rustig wennen
pi_143881580
OMG placenta verhalen _O- O+ Ik begin wel erg nieuwsgierig te worden en ga mijn man maar de opdracht geven om de boel wel op de foto te zetten. Misschien niet voor meteen erna om te bekijken, maar zoiets kan je nooit meer terughalen. Kan er iets nuttigs mee gedaan worden dan? Ik ben daar altijd wel voor, in plaats van weggooien.

Oh die hormonen van mij ook echt. De eerste babywas is ondertussen droog en ik vouw wat dingen op en wil persee het nieuwe van het gekregen (dus oude) scheiden en dan nog op maat en schoon en nog niet uitgewassen, ook los van elkaar. Maar ja, onthoud maar eens wat je nieuw gekocht had (sommige zijn duidelijk, maar ook veel niet). Maar de baby 'moet' :X eerst het nieuwe aan en daarna pas het gekregen >:) :6 8)7
pi_143881606
Ik heb ergens rond mijn 12e/13e een dagje meegelopen met een orthopedisch dierenarts, inclusief operaties. Echt machtig interessant inderdaad en ook geen last van flauwtes. Maar blijkbaar was het niet mijn roeping, want uiteindelijk toch een heel andere studierichting gekozen. Ik denk wel dat het anders is als je een soortgenoot ziet uitscheuren :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143881746
Ben misselijk :r goh..

:+

:D Mignonne
Altijd leuk om jou verhalen te lezen

Fee, lekker slapen!

Hilmo
Haha lekker die hormonen van jou
pi_143881788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:07 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ergens rond mijn 12e/13e een dagje meegelopen met een orthopedisch dierenarts, inclusief operaties. Echt machtig interessant inderdaad en ook geen last van flauwtes. Maar blijkbaar was het niet mijn roeping, want uiteindelijk toch een heel andere studierichting gekozen. Ik denk wel dat het anders is als je een soortgenoot ziet uitscheuren :P.
:D
Ieder z'n beroep, gelukkig!
pi_143882501
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

klein TTS'je? die ene zo roze en wat kleiner en de andere wat pipser en groter? :D

ik moest heel hard gnorken om die ogen-placenta _O- :P zo droog :D en ach ja, t is ook gewoon een grote homp vlees. De functie en zulks vind ik fascinerend maar ik kan me best voorstellen dat ouders het niet per se heel eh bezienswaardig vinden ofzo.
Ergens in de allereerste schoolweek in jaar 1 had de docente een placenta meegenomen en zo hatseflats onaangekondigd op tafel gelegd, met een mededeling van KIJK NOU JONGENS WAT TOF!

half 9 's morgens :') dat ding was al anderhalve week oud ofzo :X twee van mn klasgenootjes zijn onderuit gegaan en ik moest ook best wel even wennen aan de geur :') maar goed, liever in zo'n lokaal wennen dan bij je eerste bevalling onderuit :P
Er staat bij:
quote:
"Yes, the babies were still attached to the placenta (was not staged that way). The twins were birthed in the hospital and they checked out early as mom and babies were healthy and doing well. Also, these twins did not have TTTS."
Op basis van de foto zou ik het wel denken, maarja.

Ghehe :D Gelukkig waren onze placenta's redelijk vers. In de middag was het practicum en de baby's waren die nacht of ochtend geboren.

Die arme studenten die erna les hadden _O- Stonk het naar formaldehyde of wat ze ook gebruiken voor het conserveren of echt naar dood weefsel? :P
pi_143882529
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

Zo'n verloskundelerares heb ik ook gehad }:|
Eerst de placenta, versch van de pers dat dan weer wel.
En erna een filmpje van een bevalling met de camera vol ingezoomd op de doosch.
Verdere details zal ik hier besparen maar ik had een aantal angsten voor m'n eigen bevalling :')
pi_143882551
die placenta's :') O+ ook mooie wondertjes toch.

Babypakket van de hema afgehaald, hatseflats, hele verzorgingspakket klaar! En een waterdichte molton voor mijn kant van het bed. :7 hebben we dat ook maar vast in huis.

Waar blijft mijn voedingskussen eigenlijk? *Mails spitten*

oh, en bladmuziek binnen voor mijn volgende project c_/ O+ verheug me nu al! ben benieuwd of er nog wat uitkomt :')
pi_143882644
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:36 schreef Skittles het volgende:

[..]

Er staat bij:

[..]

Op basis van de foto zou ik het wel denken, maarja.

Ghehe :D Gelukkig waren onze placenta's redelijk vers. In de middag was het practicum en de baby's waren die nacht of ochtend geboren.

Die arme studenten die erna les hadden _O- Stonk het naar formaldehyde of wat ze ook gebruiken voor het conserveren of echt naar dood weefsel? :P
oh!
ik had alleen de foto geklikt niet gelezen :') :D nou het ziet er wel zo uit haha :D maar goed, je hebt ook wel heul ernstige gevallen enzo. 1 keer zo'n laser mogen zien in Leiden, echt zo bizar, zie je ineens on camera een voetje voorbij komen en gezichtje enzo. I mean, ik weet dat die kinderen erin zitten enzo :+ maar toch heel bizar om het te zien zo.

Het stonk naar dood vlees ;( formaldehyde is voor dokturrssss dit is geitenwollensokeerstelijnsjonguh! doodvleesch ftw :') nee serieus, ze hadden hem een week ervoor uit t ziekenhuis meegenomen en al die tijd keurig in een magnetronbakje in de koelkast bewaard maar dr kwam een luft vanaf, boh...
pi_143882685
Ik was een tosti brie aan het eten en even aan het bijlezen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_143882776
quote:
9s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:42 schreef Franny_G het volgende:
awww eet smakelijk :D
pi_143882804
quote:
9s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:42 schreef Franny_G het volgende:
met van die witte slijmdraden van de gesmolten kaas? en brokjes! want brie.
:9

lekk0r!
pi_143882893
Ja, en frambozenjam.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_143882907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh!
ik had alleen de foto geklikt niet gelezen :') :D nou het ziet er wel zo uit haha :D maar goed, je hebt ook wel heul ernstige gevallen enzo. 1 keer zo'n laser mogen zien in Leiden, echt zo bizar, zie je ineens on camera een voetje voorbij komen en gezichtje enzo. I mean, ik weet dat die kinderen erin zitten enzo :+ maar toch heel bizar om het te zien zo.

Het stonk naar dood vlees ;( formaldehyde is voor dokturrssss dit is geitenwollensokeerstelijnsjonguh! doodvleesch ftw :') nee serieus, ze hadden hem een week ervoor uit t ziekenhuis meegenomen en al die tijd keurig in een magnetronbakje in de koelkast bewaard maar dr kwam een luft vanaf, boh...
Bah bah bah :X Dan liever formaldehyde, dat valt tenminste nog mee ook al gaan de eerste keer ook mensen van hun stokkie door die lucht :P

Aww Franny :* :D
pi_143882908
quote:
9s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:49 schreef Franny_G het volgende:
Ja, en frambozenjam.
O+
pi_143883439
grrr waarom levert hema een bad met een gat erin? zonder stop? ik heb heuls geen behoefte aan hun stop met slang eraan, ik wou gewoon een badje. :( en waarom leveren ze een 47x74 (mega??) voedingskussen, en dan zijn de witte hoezen die je kunt kopen 43x68?

klacht: hema-fail }:|
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:07:24 #264
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143883460
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:06 schreef Crumpette het volgende:
grrr waarom levert hema een bad met een gat erin? zonder stop? ik heb heuls geen behoefte aan hun stop met slang eraan, ik wou gewoon een badje. :( en waarom leveren ze een 47x74 (mega??) voedingskussen, en dan zijn de witte hoezen die je kunt kopen 43x68?

Je zit ze nu toch niet de zwarte piet toe te spelen he? Daar willen ze nu juist vanaf.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:07:46 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_143883472
Ff invallen (kwam voor de rel :p) maar ik heb mijn eigen ks meegekeken. Ik vond het heel gaaf om te zien.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:08:51 #266
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143883500
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:06 schreef Crumpette het volgende:

Dit kwam ik online tegen:
quote:
Had online besteld,afgehaald in de winkel en nagevraagd of er een stop bij zat.
Die horen ze er normaal bij te leveren.
Mocht je in de winkel kopen dat zouden ze die bij de kassa erbij moeten geven.'
Prima badje dus voor mooi prijsje
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:09:19 #267
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143883510
Oh wacht.. Stop met slang :')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:18:18 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_143883820
Living on the edge!!!

Crump, je moet ook een Deltababy voedingskussen kopen!
disclaimer
pi_143883897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Living on the edge!!!

[ afbeelding ]

Crump, je moet ook een Deltababy voedingskussen kopen!
:9~ ok dat gaat ook op het boodschappenlijstje.

deltababy ja? jij hebt al je kussens van deltababy he? :D koop ik dat bij bol? want ik moet hier dus nog meer terugschleppen en ik ben het nu al zat. :')
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:22:45 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_143883939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:21 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:9~ ok dat gaat ook op het boodschappenlijstje.

deltababy ja? jij hebt al je kussens van deltababy he? :D koop ik dat bij bol? want ik moet hier dus nog meer terugschleppen en ik ben het nu al zat. :')
Nee eentje maar hoor! Maar die is lekker stevig doch vormbaar en niet zo duur vergeleken met bijvoorbeeld Doomoo. En de hoezen passen gewoon, score!
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:23:31 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_143883959
En ik wilde eigenlijk mijn dag nuttig besteden door een paar online trainingen te doen maar het cursusportaal ligt op z'n gat. Fail :')
disclaimer
pi_143884008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wilde eigenlijk mijn dag nuttig besteden door een paar online trainingen te doen maar het cursusportaal ligt op z'n gat. Fail :')
edoch, haribo O+ maakt alles goed. Behalve PJR's leven :').
pi_143884051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Goed excuus dus om niet nuttig te zijn.
pi_143884128
het voordeel van deze hema bestelling is dan weer de grote doos waarmee ik de poezels heb verbleid :D
pi_143884274
Hoe ziet de deltababy eruit? Ik wil misschien wel een tweede, ook al ben ik heel blij met mn doomoo... zeker met de ruimere katoenen hoes eromheen. Sjon O+

ennnnnn supertrots! heb net alsnog 15 weken in mijn al bijna abandoned 9-maandendagboek bijgewerkt :o nog maar 7 weken (wk 21 t/m 27, rest tot nu al wel gedaan) te gaan!
Kwak
pi_143884347
ehm, ik had het over een aankleedkussen :). Mijn doomoo komt vrijdag als het goed is.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:37:21 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_143884379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:36 schreef Crumpette het volgende:
ehm, ik had het over een aankleedkussen :). Mijn doomoo komt vrijdag als het goed is.
Jonge! Je zei voedingskussen!
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:38:18 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_143884414
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
Hoe ziet de deltababy eruit? Ik wil misschien wel een tweede, ook al ben ik heel blij met mn doomoo... zeker met de ruimere katoenen hoes eromheen. Sjon O+

ennnnnn supertrots! heb net alsnog 15 weken in mijn al bijna abandoned 9-maandendagboek bijgewerkt :o nog maar 7 weken (wk 21 t/m 27, rest tot nu al wel gedaan) te gaan!

Zo :D

En good busy!

Ik ben mijn sharepoint site collectie maar aan het opschonen.... user permissions van 106 subsites controleren. OH TEH JOY! maar het moet. :')
disclaimer
pi_143884433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jonge! Je zei voedingskussen!
:@ :') oops. ja sorry!! Vonden jullie dat al geen rare maat voor een voedingskussen?
pi_143884452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:38 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:@ :') oops. ja sorry!! Vonden jullie dat al geen rare maat voor een voedingskussen?
mijn meetkundige voorstellingsvermogen is vrij slecht ontwikkeld :P maar it makes more sense now!

ik weet t niet, heb gewoon van prenatal een standaard goedkoop kussen en hoezen...
Kwak
pi_143884477
Sharepoint... *ril*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:40:11 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_143884478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:38 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Kennelijk niet :') Ik denk dat 't opgevouwen aardig in de buurt komt O-)
disclaimer
pi_143884497
hehe. Wat is sharepoint?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:41:48 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_143884514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Crumpette het volgende:
hehe. Wat is sharepoint?
Een interactieve documentatieomgeving voor mensen met kantoorbanen en zo. Wees gezegend dat je het niet kent ;(
disclaimer
pi_143884516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Je zit ze nu toch niet de zwarte piet toe te spelen he? Daar willen ze nu juist vanaf.
_O-
pi_143884554
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een interactieve documentatieomgeving voor mensen met kantoorbanen en zo. Wees gezegend dat je het niet kent ;(
klinkt niet bijzonder leuk nee..
pi_143885102
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat ja. Ik zoek me altijd een ongeluk. Foute inrichting ftw.
pi_143885146
Succes sq -O-
Je hebt wel lekkere snoepjes zag ik ;)

Goed bezig kwakzOr!

Ik zie in mijn plakboek voor de meiden dat ze 23-7 ongv 514gram wogen en nu dus al 1kg O+

Verveel me een beetje. S is ziek en wil bij me liggen..dus ik kan niet zoveel.
Iemand nog een leuke webshop ofzo? Heb zin om te winkelen
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:11:40 #289
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143885463
Voor jezelf of de babies :P zoe?

Kan je trouwens niet helpen. Heb een koopverbod van mezelf. Online dan.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:15:09 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_143885594
Idd Zoë, wat wil je kopen? :Y)

Ik ga nu ook al kotsen van broodjes ham en kaas :')
Ik denk dat mijn lichaam me vooral een teken geeft om mijn porties omlaag te schroeven :@
disclaimer
pi_143885612
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef AwayTL het volgende:
Voor jezelf of de babies :P zoe?

Kan je trouwens niet helpen. Heb een koopverbod van mezelf. Online dan.
Maakt niet uit :9 of voor S

Oeh shopverbod :o lukt dat een beetje?
pi_143885642
-O- SQ
Gaat het wel beter als je kleinere porties neemt?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:18:04 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_143885691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef Zoë23 het volgende:
-O- SQ
Gaat het wel beter als je kleinere porties neemt?
geen idee, dat is het volgende wat ik eens ga proberen :D :')
disclaimer
pi_143885908
:D

Wel vervelend!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:31:51 #295
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143886109
Kantoorkotsen :'( , been there.. Zure knuffel voor sq

Shopverbod gaat aardig! Hebben natuurlijk nog veel kleertjes van V en V past toch niks :( . Alles wat hij nu heeft is te klein, maar maat 86 verdrinkt hij in qua omvang. Lengte gaat goed.

Dingen voor het kamertje is nog niet nodig, want is allemaal nog niet klaar.

Oh ga morgen wel naar de primark, aangezien ik zelf geen vesten heb. Eens kijken waar ik mee thuis kom :p
pi_143886360
Hoe oud is V?

We hebben ook voldoende baby kleding.. En omslagdoeken, beddengoed etc.

Leuk de primark!
pi_143886396
:W
Wilde nog 1 keer een opsompost maken maar ik kon bijna niet doorheen lezen :')
Wilde iig Zoë sterkte met haar vader wensen!

Onze A. is maandagochtend onderzocht door de kinderarts en gelukkig is haar sleutelbeen niet gebroken, haar arm functioneert niet echt en 'bungelt' een beetje naast haar lijfje maar ze lijkt geen/weinig pijn te hebben. Komende 4 weken moeten we dagelijks oefeningen doen en dan naar het ziekenhuis waar de fysio gaat kijken of er vorderingen zijn of dat er blijvend schade is ontstaan. Ze kan wel grijpen met haar handje.
Voor de rest is het een heel tevreden kindje en doet het heel goed O+

SPOILER
Lieve meiden, allemaal een hele prettige en onbezorgde zwangerschap toegewenst! Zal af en toe nog een proberen bij te lezen/reageren maar de prioriteiten zijn nu wat verschoven 8-)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_143886500
ohhh geppie wat een droppie! O+ O+ en wat een zoet pakje ook :D. hoop dat ze snel vooruitgaat met haar armpje. Hoe gaat jouw herstel?
pi_143886513
awww wat een zoetje Gep!
Kwak
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:43:12 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_143886526
Oh Geppie, wat is ze mooooooooi! O+ O+

Ik hoop dat het armpje bijtrekt, en dat er niets aan de hand blijkt! :*
disclaimer
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:45:04 #301
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143886585
Oh Gos Geppie wat een heerlijke dochter heb je daar <3 en dat pakje is echt geweldig zoet zeg. O+ nog van harte gefeliciteerd en hopelijk knapt het gauw op met haar armpje.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:31:08 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143891127
quote:
17s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILER
Neeeeeee....

Fuck, topic vol... Sorry. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')