en jij hoeft niet zo bot te doen .. ik zoek contact met de gever, om de bonnen evt. terug te sturen. Het is een beetje zonde geld als ze ongebruikt blijven he? bijdehandje..quote:
sorry, ik weet niet eens waar dat ligtquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef DJMO het volgende:
Poortugaal, zoals in de OP te lezen isIk weet helaas niet wie de gever is, anders had ik wel via pm contact gezocht.
ligt onder rotterdamquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef brunette82 het volgende:
[..]
sorry, ik weet niet eens waar dat ligt(wel van gehoord, maar dat is dan ook alles)
even zien qua reistijd, anders wil ik het wel naar je toe brengen..
ff routenet inschakelen brb
Misschien ElisaB even pm'en? Zij weet het vast wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef DJMO het volgende:
Poortugaal, zoals in de OP te lezen isIk weet helaas niet wie de gever is, anders had ik wel via pm contact gezocht.
Ik heb meat en meals een mail gestuurd, maar ben bang dat het laten bezorgen van vers vlees duurder is dan het stuk vlees zelfquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef brunette82 het volgende:
oeps verder dan ik gedacht had..
misschien een stomme vraag..maar laten bezorgen dan? moet je alleen de verzendkosten betalen
pff dat is balen danquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb meat en meals een mail gestuurd, maar ben bang dat het laten bezorgen van vers vlees duurder is dan het stuk vlees zelf
ik ben er verder ook zeker blij ermeequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch lief dat een gulle gever ondanks dit gedaan heeft.
oma's rundvlees yvonne, met een uitje, wat altijd een halve dag staat te pruttelen en waar je hele huis naar ruiktquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:09 schreef yvonne het volgende:
En voor iedereen in de stress schiet vertaal ik even wat DJMO bedoeld te zeggen.
( ik ken 'r al een poosje vandaar)
joepieik ben blij.
![]()
Helaas is de bon door mij niet te gebruiken (want te ver uit de buurt), maar ik wil er graag een ander plezier mee doen
En als DJMO nou even vertelt welk rundvlees ze dan precies bedoelt kunnen we daar ook vast een mouw aan passen.
En wat een ontzetten kick super gebaar
Je bedoelt ouderwets draadjesvlees? Voor hoeveel personen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
oma's rundvlees yvonne, met een uitje, wat altijd een halve dag staat te pruttelen en waar je hele huis naar ruikten idd, wat jij zegt
ouderwets draadjesvlees iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bedoelt ouderwets draadjesvlees? Voor hoeveel personen?
Ik bedoel eigenlijk dat het een van de goedkoopste vleesjes is. Een pondje voor 2 volwassen en een kind, 3,50.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja en als je voor 30 euro per week moet leven met een heel gezin dan doe je dat niet. Al weet ik niet wat het budget is van DJMO maar dingen die in onze ogen niet zo gek duur zijn om af en toe te eten kunnen voor een ander al veel te veel zijn.
een goed stuk rundvlees kost al gauw een euro of acht voor drie personen die alledrie echte vleeseters zijn. Iets wat ik niet snel zal kopen dus, aangezien ik ook luiers, eten en drinken, wc-papier etc voor de rest van de week nodig heb.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het een van de goedkoopste vleesjes is. Een pondje voor 2 volwassen en een kind, 3,50.
Maar wel gruwelijk lekker, als ze niet als schoenzolen uit de pan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |