abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:22:40 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89627431
Ik had ElisaB een pm gestuurd met mijn "wens" voor 'n kerstpakket. Ik wilde met kerst graag eens ouderwets rundvlees eten. Nu kreeg ik een lief pakket met oa twee waardebonnen om vlees te kunnen halen, en nog wat lekkere dingen in het pakket. Ik wil de gulle geven bedanken voor het pakket wat ik van je kreeg. Ik ben blij met de inhoud en de lieve gedachte erachter, alleen, ik woon niet in zwolle en kan de waardebonnen van meat and meals dus niet inwisselen aangezien er in poortugaal waar ik zit, geen winkel van ze zit. Ik heb gekeken op de website, maar ze zijn voor zover ik zie alleen in Zwolle in te wisselen. En dat hier is een flink eind uit de buurt helaas.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:23:28 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_89627451
een gegeven paard he
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_89627501
waar woon je dan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:25:59 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89627533
Poortugaal, zoals in de OP te lezen is ;) Ik weet helaas niet wie de gever is, anders had ik wel via pm contact gezocht.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:29:27 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89627668
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef Waaghals het volgende:
een gegeven paard he
en jij hoeft niet zo bot te doen .. ik zoek contact met de gever, om de bonnen evt. terug te sturen. Het is een beetje zonde geld als ze ongebruikt blijven he? bijdehandje..

pi_89627751
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef DJMO het volgende:
Poortugaal, zoals in de OP te lezen is ;) Ik weet helaas niet wie de gever is, anders had ik wel via pm contact gezocht.
sorry, ik weet niet eens waar dat ligt :@ (wel van gehoord, maar dat is dan ook alles)

even zien qua reistijd, anders wil ik het wel naar je toe brengen..

ff routenet inschakelen brb
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:32:51 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89627796
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef brunette82 het volgende:

[..]

sorry, ik weet niet eens waar dat ligt :@ (wel van gehoord, maar dat is dan ook alles)

even zien qua reistijd, anders wil ik het wel naar je toe brengen..

ff routenet inschakelen brb
ligt onder rotterdam ;)

pi_89627835
oeps verder dan ik gedacht had..

misschien een stomme vraag..maar laten bezorgen dan? moet je alleen de verzendkosten betalen
pi_89627940
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef DJMO het volgende:
Misschien ElisaB even pm'en? Zij weet het vast wel. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:38:49 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89628022
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef brunette82 het volgende:
oeps verder dan ik gedacht had..

misschien een stomme vraag..maar laten bezorgen dan? moet je alleen de verzendkosten betalen
Ik heb meat en meals een mail gestuurd, maar ben bang dat het laten bezorgen van vers vlees duurder is dan het stuk vlees zelf ;)

pi_89628384
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik heb meat en meals een mail gestuurd, maar ben bang dat het laten bezorgen van vers vlees duurder is dan het stuk vlees zelf ;)
pff dat is balen dan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:49:44 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89628448
Op zich sta ik voor ruilen met keurslager bonnen ook open. Die zit hier namelijk wel in de buurt. Dus als er iemand uit Zwolle of directe omgeving zich geroepen voelt om de bonnen te ruilen met me, mijn pm-inbox staat open.

pi_89628617
Toch lief dat een gulle gever ondanks dit gedaan heeft O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:57:52 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89628736
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Toch lief dat een gulle gever ondanks dit gedaan heeft O+.
ik ben er verder ook zeker blij ermee :Y

Admin dinsdag 7 december 2010 @ 13:09:45 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89629149
En voor iedereen in de stress schiet vertaal ik even wat DJMO bedoeld te zeggen.
( ik ken 'r al een poosje vandaar :) )
joepie *O* ik ben blij. *O*
Helaas is de bon door mij niet te gebruiken (want te ver uit de buurt), maar ik wil er graag een ander plezier mee doen *O*

En als DJMO nou even vertelt welk rundvlees ze dan precies bedoelt kunnen we daar ook vast een mouw aan passen.

En wat een ontzetten kick super gebaar *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 7 december 2010 @ 13:09:58 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89629158
Wat een hoop *O*
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 13:13:44 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89629284
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:09 schreef yvonne het volgende:
En voor iedereen in de stress schiet vertaal ik even wat DJMO bedoeld te zeggen.
( ik ken 'r al een poosje vandaar :) )
joepie *O* ik ben blij. *O*
Helaas is de bon door mij niet te gebruiken (want te ver uit de buurt), maar ik wil er graag een ander plezier mee doen *O*

En als DJMO nou even vertelt welk rundvlees ze dan precies bedoelt kunnen we daar ook vast een mouw aan passen.

En wat een ontzetten kick super gebaar *O*
oma's rundvlees yvonne, met een uitje, wat altijd een halve dag staat te pruttelen en waar je hele huis naar ruikt O+ en idd, wat jij zegt :*

Admin dinsdag 7 december 2010 @ 13:14:46 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89629325
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

oma's rundvlees yvonne, met een uitje, wat altijd een halve dag staat te pruttelen en waar je hele huis naar ruikt O+ en idd, wat jij zegt :*
Je bedoelt ouderwets draadjesvlees? Voor hoeveel personen?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 13:18:14 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89629419
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je bedoelt ouderwets draadjesvlees? Voor hoeveel personen?
ouderwets draadjesvlees idd :Y niet iedereen kent die omschrijving :P en voor z'n drieen ..

Admin dinsdag 7 december 2010 @ 14:26:05 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89632065
Nou hup, jij regelt met ElisaB dat die vleesbonnen bij de gulle gever komen die er misschien iemand anders blij mee kan maken en dan gaan wij op zoek naar bonnen die wel bij jou in de buurt in te wisselen zijn.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 14:30:08 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89632207
ElisaB ge-pm-d :)

pi_89640735
Een kilo sucadelapjes kost maar een euro of 7 :@
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:14:10 #23
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89640797
Ja en als je voor 30 euro per week moet leven met een heel gezin dan doe je dat niet. Al weet ik niet wat het budget is van DJMO maar dingen die in onze ogen niet zo gek duur zijn om af en toe te eten kunnen voor een ander al veel te veel zijn.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89640865
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja en als je voor 30 euro per week moet leven met een heel gezin dan doe je dat niet. Al weet ik niet wat het budget is van DJMO maar dingen die in onze ogen niet zo gek duur zijn om af en toe te eten kunnen voor een ander al veel te veel zijn.
Ik bedoel eigenlijk dat het een van de goedkoopste vleesjes is. Een pondje voor 2 volwassen en een kind, 3,50.

Maar wel gruwelijk lekker, als ze niet als schoenzolen uit de pan komen. }:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 18:29:36 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89641388
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dat het een van de goedkoopste vleesjes is. Een pondje voor 2 volwassen en een kind, 3,50.

Maar wel gruwelijk lekker, als ze niet als schoenzolen uit de pan komen. }:|
een goed stuk rundvlees kost al gauw een euro of acht voor drie personen die alledrie echte vleeseters zijn. Iets wat ik niet snel zal kopen dus, aangezien ik ook luiers, eten en drinken, wc-papier etc voor de rest van de week nodig heb.

tip om rundvlees niet als een schoenzool uit de pan te laten komen: sudder één of twee plakjes ontbijtspek mee, blijft het vlees heerlijk mals ;)

pi_89641469
@dmjo 0mdat je de tv al bent misgelopen (die gaat nar vamp) wordt mijn kertcadeau aan jou echte sucadelappen. Ik ga ze niet brengen vanuit den haag, maar regel wel iets anders,,

wil je mij je gegevens even pm-en dan regel ik de aardappelen er ook wel bij!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89641621
RanThe Man O+

Doe ik ook een duit in het zakje, voor één keer nog DJMO, lusten jullie rosbief?
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 18:36:23 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89641650
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
RanThe Man O+

Doe ik ook een duit in het zakje, voor één keer nog DJMO, lusten jullie rosbief?
lusten ja, mogen? ik niet helaas, ben zwanger schat, ;(

pi_89641959
Onzin, rosbief is, mist je na het braden de handel in plakken snijdt en wat meer doorbakt tot het helemaal gaar is helemaal niet gevaarlijk (en als je het goed doet net zo lekker en mals, zegt deze kokkin.)
Ik hou zelf absoluut niet van rood vlees maar ben wel dol op rosbief dus zo doe ik dat en geloof me, was elk jaar, ook voor de ouders (ziek, zwak en weerstandsloos), altijd een smulmenu.
En als je het zo doet, met een zooi champignonetjes, rode ui (houdt het vlees mals tijdens het ietwat doorbraden) dan kun jij rustig rosbief eten, en dan zo mals als boter.

(en wij eten rosbief met kerst maar zo'n lompe bonk van een kilo vd slager is voordeliger dan zo'n zielig stukje voor twee personen en meer personen hebben we hier niet zoals je weet)

Denk er maar even over na
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 18:45:57 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89642021
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Onzin, rosbief is, mist je na het braden de handel in plakken snijdt en wat meer doorbakt tot het helemaal gaar is helemaal niet gevaarlijk (en als je het goed doet net zo lekker en mals, zegt deze kokkin.)
Ik hou zelf absoluut niet van rood vlees maar ben wel dol op rosbief dus zo doe ik dat en geloof me, was elk jaar, ook voor de ouders, altijd een smulmenu.
En als je het zo doet, met een zooi champignonetjes, rode ui (houdt het vlees mals tijdens het ietwat doorbraden) dan kun jij rustig rosbief eten, en dan zo mals als boter.

(en wij eten rosbief met kerst maar zo'n lompe bonk van een kilo vd slager is voordeliger dan zo'n zielig stukje voor twee personen en meer personen hebben we hier niet zoals je weet)

Denk er maar even over na
je doet me :9~

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 18:51:16 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89642224
Dit topic krijgt zo'n onverwachte wending dat ik net ElisaB een pm gestuurd heb om de bonnen die ik gekregen heb, door te geven aan iemand in Zwolle of directe omgeving die nog geen kerstpakket heeft gekregen.

pi_89642322
Kwijl maar en vraag het even aan je verloskundigedinges, weet zeker dat die mijn betoog bevestigd.
En als die accoord gaat krijg jij rosbief.

Trouwens, algemene tip: Alle vlees wat moet stoven of een tijd moet pruttelen wordt megamals met een paar schijven rode ui.
Zelfs mijn eigen slager kende die tip niet, heeft het uitgeprobeerd en is helemaal óm.
Maar ja, ben ook geboren Limo dus ik hou de tips van opa en ome die heerlijk konden koken in mijn hart.
(ben alleen het unieke recept voor het ultieme zuurvlees kwijt , shame on me)

En DJMO, idd, gun die bonnen iemand anders, weet zeker dat de gulle gever daar alle begrip voor heeft
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 18:56:36 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89642451
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kwijl maar en vraag het even aan je verloskundigedinges, weet zeker dat die mijn betoog bevestigd.
En als die accoord gaat krijg jij rosbief.

Trouwens, algemene tip: Alle vlees wat moet stoven of een tijd moet pruttelen wordt megamals met een paar schijven rode ui.
Zelfs mijn eigen slager kende die tip niet, heeft het uitgeprobeerd en is helemaal óm.
Maar ja, ben ook geboren Limo dus ik hou de tips van opa en ome die heerlijk konden koken in mijn hart.
(ben alleen het unieke recept voor het ultieme zuurvlees kwijt , shame on me)

En DJMO, idd, gun die bonnen iemand anders, weet zeker dat de gulle gever daar alle begrip voor heeft
mijn gyn vind alles goed, zolang dr maar geen alcohol in zit ;) voor de rest zegt hij: je weet zelf wel wat je wel en niet kunt doen :) en ik maak verder ook geen probleem van rood vlees, als t maar gaar is, dat wel :Y graag dus lieverd :* O+

dinsdag 7 december 2010 @ 20:18:55 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89646881
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef RanTheMan het volgende:
@dmjo 0mdat je de tv al bent misgelopen (die gaat nar vamp) wordt mijn kertcadeau aan jou echte sucadelappen. Ik ga ze niet brengen vanuit den haag, maar regel wel iets anders,,

Mmm als je niks anders kan regelen, wil ik ze ook wel brengen vanuit Den Haag :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:51:15 #35
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89648700
Wat is dit toch weer een heerlijk feel good topic geworden! O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:19:22 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_89650466
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

tip om rundvlees niet als een schoenzool uit de pan te laten komen: sudder één of twee plakjes ontbijtspek mee, blijft het vlees heerlijk mals ;)
Of een goed doorregen runder riblap nemen. en die heel laag en lekker lang laten sudderen. Teentje knoflook erbij maakt het nog lekkerder :9
pi_89652785
Oke, laat ik het vaccuum verpakken, dan kan het heul lang in de koelkast liggen. Noooooooooooit rosbief in een vriezer doen hoor.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 22:03:14 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89653139
Krijg ik het recept erbij LK? O+ :9~

pi_89654031
Eerst aanbraden in hete boter, rondom en in beweging houden tot er n;et een zacht korstje op komt. Uit de pan halen, nog wat boter in de pan schuimig laten worden.
Rosbief insmeren (insmeren dus, niet enkel strooien) met peper zout en wat mosterd (qua peper gebruik ik altijd pepermelange) en dat
even laten intrekken (en dus even inpakken tegen uitdrogen)
Na een kwartiertje vlees weer in de pan en met deksel erop eerst op iets meer dan halfhoog vuur rondom, dus regelmatig keren, even een "zetje"geven. Dikke ringen rode ui erbij doen tijdens het garen voor de malsheid.
En dan rustig gaar laten worden (wel ook dan regelmatig keren).
Zelf doe ik er voor laatstgenoemde fase jus smaakmaker van maggie bij, geeft net een heerlijk pruttellaagje en smaak (en doe er zelf ook rode wijn bij maar die laat jij weg)
Na ca een half uur haal ik het vlees eruit, pak het in alufolie in en laat het een half uurtje rusten. Daarna weer half uurtje heel zacht laten nagaren met eventueel champignons erbij.

Vraag me geen tijden want ik kook met een derde verstand, een derde eigen smaak en een derde intuitie en het smaakt altijd.

Moet hooguit roze zijn van binnen (veel liefhebbers willen het rood maar ik niet en jij mag dat dus niet)
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:19:56 #40
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89654197
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Eerst aanbraden in hete boter, rondom en in beweging houden tot er n;et een zacht korstje op komt. Uit de pan halen, nog wat boter in de pan schuimig laten worden.
Rosbief insmeren (insmeren dus, niet enkel strooien) met peper zout en wat mosterd (qua peper gebruik ik altijd pepermelange) en dat
even laten intrekken (en dus even inpakken tegen uitdrogen)
Na een kwartiertje vlees weer in de pan en met deksel erop eerst op iets meer dan halfhoog vuur rondom, dus regelmatig keren, even een "zetje"geven. Dikke ringen rode ui erbij doen tijdens het garen voor de malsheid.
En dan rustig gaar laten worden (wel ook dan regelmatig keren).
Zelf doe ik er voor laatstgenoemde fase jus smaakmaker van maggie bij, geeft net een heerlijk pruttellaagje en smaak (en doe er zelf ook rode wijn bij maar die laat jij weg)
Na ca een half uur haal ik het vlees eruit, pak het in alufolie in en laat het een half uurtje rusten. Daarna weer half uurtje heel zacht laten nagaren met eventueel champignons erbij.

Vraag me geen tijden want ik kook met een derde verstand, een derde eigen smaak en een derde intuitie en het smaakt altijd.

Moet hooguit roze zijn van binnen (veel liefhebbers willen het rood maar ik niet en jij mag dat dus niet)
Het koken doet toch de alcohol verdampen? Volgens mij mag dat wel hoor?
pi_89654453
Dat had ik er eerst bijgezet maar weer weggehaald, DJMO weet waarom
Maar tuurlijk mag het daarom dus wel :Y
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:25:09 #42
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89654530
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat had ik er eerst bijgezet maar weer weggehaald, DJMO weet waarom
Maar tuurlijk mag het daarom dus wel :Y
Ah oke, dan heb ik niks gezegd :)
pi_89654663
Ben je mal, dat was juist lief van je O+
en ik bedoelde het beetje lief door het juist alsnog weg te laten
maar het maakt het vlees wel veel lekkerderderder ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 22:28:23 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89654729
:* dames

pi_89654788
ja mevrouw?
krijg je trek :Y)
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:29:44 #46
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89654816
(ik zit ondertussen stiekum mee te noteren :D )
pi_89655193
Kom het paar daagjes voor de kerst wel even brengen (van die geweldige slager Koot, met de sauszooi en een piepklein flesje rode wijn voor in de saus en de champignons er gelijk bij. Rest mag je zelf doen.
En nou ga ik bankhangen.

Ireth, vergeet niet die rode ui (mag ook gewone ui zijn hoor) want die is belangrijk :P
enne, eerst fors, dan rustig aan, moet wel een licht kortje hebben hoor en ook dat laten rusten in alufolie is heeeeel belangrijk, anders wordt het misschien taai.

Oh, en voor liefhebbers van volledig gaar vlees: snijdt voor diegenen wat dunne plakjes af van het stuk vlees en leg die plakjes nog heel eventjes in de braadsaus, heel even met de nadruk op heel even is genoeg en voila, volledig gaar zonder een schoenzool te zijn.
pi_89655344
Oh ja, en tijdens het garen wél af en toe met een lepel de saus over het vlees hoor, mag niet uitdrogen
en, easy does it dus niet haasten
pi_89655452
Heb nog meer heerlijke, meest dan wel deels zelf verzonnen recepten maar punt één is dat topicvervuiling en punt twee kook ik heel veel met wijn vrees ik O-)
pi_89663023
Als de cadeaubonnen er nog zijn zou ik die wel willen hebben voor mijn broer.
Hij leeft zelf van een uitkering waarvan het meeste naar huur en gas en licht enzo gaat.
En nog geen 2 maanden geleden werden ook nog eens zijn computer, tv en dvd speler enzo gejat, gelukkig was iemand anders in FHF O+ zo aardig om hem een laptop op te sturen :)
Ik wil de verzendkosten wel betalen en dan pak ik de bonnen ook nog even mooi in mocht ik ze krijgen.
Dan heeft hij ook weer een fijn kerstmaal! *O*
  woensdag 8 december 2010 @ 03:08:42 #51
242204 YskaFredriksson
pi_89663229
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 02:34 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Als de cadeaubonnen er nog zijn zou ik die wel willen hebben voor mijn broer.
Hij leeft zelf van een uitkering waarvan het meeste naar huur en gas en licht enzo gaat.
En nog geen 2 maanden geleden werden ook nog eens zijn computer, tv en dvd speler enzo gejat, gelukkig was iemand anders in FHF O+ zo aardig om hem een laptop op te sturen :)
Ik wil de verzendkosten wel betalen en dan pak ik de bonnen ook nog even mooi in mocht ik ze krijgen.
Dan heeft hij ook weer een fijn kerstmaal! *O*
Ik zag al eerder een reactie van jou.. Is een inboedelverzekering niet iets voor je broer? Ik heb bij interpolis een verzekering gehad. Kost 2 euro in de maand. En dat scheelt je dan een heel hoop gezeik. Hij zat in een woongroep toch?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89663363
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 03:08 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik zag al eerder een reactie van jou.. Is een inboedelverzekering niet iets voor je broer? Ik heb bij interpolis een verzekering gehad. Kost 2 euro in de maand. En dat scheelt je dan een heel hoop gezeik. Hij zat in een woongroep toch?
Voor een inboedelverzekering komt hij niet in aanmerking omdat hij maar op 1 kamer woont ofzo, het is eigenlijk gewoon een normaal huis waar hij woont maar dan is van elke kamer een slaapkamer met keukentje gemaakt.
Hij heeft al eerder geprobeerd zo'n verzekering te krijgen maar daar kwam hij niet voor in aanmerking.
pi_89664098
Kamerbewoners kunnen ook gewoon een inboedelverzekering nemen hoor. Vaak is een voorwaarde dat je je eigen ruimte afsluit als je er niet bent.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 08:57:15 #54
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89664752
de bonnen zijn vergeven, en ik weet zeker dat ze goed terecht komen :Y

woensdag 8 december 2010 @ 08:58:57 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_89664797
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 08:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Kamerbewoners kunnen ook gewoon een inboedelverzekering nemen hoor. Vaak is een voorwaarde dat je je eigen ruimte afsluit als je er niet bent.
Klopt. Mijn stiefzoon heeft een tijdje in zo'n anti-kraak-pand gewoond en we konden hem daar gewoon verzekeren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_89664932
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Mmm als je niks anders kan regelen, wil ik ze ook wel brengen vanuit Den Haag :)
Bedankt voor het aanbod, maar het komt goed :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 8 december 2010 @ 11:59:30 #57
242204 YskaFredriksson
pi_89670574
Ja toen ik bij de Interpolis zat, zat ik op kamers. En ik hoefde het niet eens perse af te sluiten.

Denk je dat al die studenten zonder inboedelverzekering door het leven gaan?
pi_89671283
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja toen ik bij de Interpolis zat, zat ik op kamers. En ik hoefde het niet eens perse af te sluiten.

Denk je dat al die studenten zonder inboedelverzekering door het leven gaan?
Onze jongste woont ook op een studentenkamer en heeft ook een inboedelverzekering met daarbij een verzekering voor spullen waar ze nog al eens mee omsjouwt, zoals byvoorbeeld een laptop en telefoon.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:25:35 #59
242204 YskaFredriksson
pi_89671656
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:16 schreef spuitje het volgende:

[..]

Onze jongste woont ook op een studentenkamer en heeft ook een inboedelverzekering met daarbij een verzekering voor spullen waar ze nog al eens mee omsjouwt, zoals byvoorbeeld een laptop en telefoon.
klopt dat had ik allemaal ook.. http://www.google.nl/#scl(...)&fp=485fdffc291474dd ts succes
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 12:51:41 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89672588
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

klopt dat had ik allemaal ook.. http://www.google.nl/#scl(...)&fp=485fdffc291474dd ts succes
ik hoef geen inboedelverzekering hoor ;) die heb ik al :*

woensdag 8 december 2010 @ 13:11:08 #61
242204 YskaFredriksson
pi_89673279
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:51 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik hoef geen inboedelverzekering hoor ;) die heb ik al :*
oja verrek :p de broer van succes dan maar :p
pi_89678029
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef RanTheMan het volgende:

Ik kan het vlees vanuit Den Haag bij DJMO bezorgen mocht dat nodig zijn. Moet wel voor uiterlijk de 17e :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2010 15:12:06 ]
  Admin woensdag 8 december 2010 @ 15:09:57 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89678043
Zo, poepoog kan komen helpen, dat is wat we hier doen of wegblijven..

pi_89678245
DJMO redt zich goed, alles voor Jan en de aanstaande kleine.
Komt helemaal goed met dat gezinnetje ^O^

edit, en Jan is zo'n lekker kereltje, koekkiemonster is ut O+
pi_89956491
_O_ de bonnen zijn bezorgd, en nee ze zijn niet voor mij, maar voor iemand anders
die het veel en veel harder nodig hebben dan ik! Ik ga ze vanavond brengen, ben benieuwd
hoe ze erop zullen reageren, ben helemaal blij *O*

Dus -gulle gever- dank u wel! _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')