wat een lief dingquote:Op woensdag 1 december 2010 22:51 schreef Stiemie het volgende:
DJMO ik heb helaas geen jas voor je want ik was beide keren in de zomer hoogzwanger![]()
Ik heb nog wel een 'nette' tuniek van hennes liggen maat L. Is van een soort t-shirtstof maar ziet er nog prima uit. Misschien iets voor jou voor de feestdagen?
[ afbeelding ]
En nog een soort knoopvestje
[ afbeelding ]
Laat maar weten of je interesse hebt, dan stuur ik het kosteloos naar je op.
Heb ook nog een rokje, maar die was mij zelfs te groot en ik heb maat 40/42 dus denk dat ie jou veel te ruim is helaas...
Pm me je adres maar. Het knoopvestje ook? Dat knoop je zeg maar boven je buik. Is ook lekker voor gewoon thuis op de bankquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat een lief ding(ik had al bedacht dat ik m'n trouwjurk maar weer uit de kast moest trekken voor de kerst, het is het enige sjieke wat ik zal passen op dat moment, maar dit is veel mooier
)
graag, en je hebt pmquote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Pm me je adres maar. Het knoopvestje ook? Dat knoop je zeg maar boven je buik. Is ook lekker voor gewoon thuis op de bankVersturen gaat alleen pas zaterdag worden denk ik en anders dinsdag ivm werk en
Sint
![]()
Ik zal komend weekend kijken of ik nog ander zwangerschapsspul heb liggen
Ik zat ook al te denken of ik nog wat had liggen, maar het is A niet veel, en B allemaal (na)zomerspul.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:57 schreef Stiemie het volgende:
Ik zal komend weekend kijken of ik nog ander zwangerschapsspul heb liggen
mijn centimeter ligt boven (ik heb zowaar zo'n ding) maar als ik nu naar boven ga, blijf ik daarquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef rebel-angel het volgende:
toch maar even nu voor je naar de lengte gespiekt
vanaf de schouder tot aan de onderkant van de jas is het 88 cm
en als ik hem aantrek dan is het vanaf m'n voeten tot aan de onderkant van de jas ongeveer 62 cm
verstuurdquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef rebel-angel het volgende:
en van oksel tot oksel voor je gemeten![]()
ongeveer een 57 cm
als je me een pm doet dan doe ik het uiterlijk maandag op de post voor je
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef rebel-angel het volgende:
ooooh zie je hij staat je heel goed helemaal niet te lang
![]()
en nou weet ik ook hoe je er uit ziethoi leuk
gaat je jas nog steeds dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |