abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 08:34:46 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89621904
Een advertentie op marktplaats heeft niets opgeleverd, dus ik ga toch weer een beroep doen op FOK! :@ Ik heb een (oud en niet zo heel best) kinderzitje achter op mijn fiets. Jan kan er gewoon in zitten, dus dat is het probleem niet. Wel de tassen aan m'n stuur, dus ik zoek een dubbele fietstas (evt met bagagedrager verlenger) die onder een kinderzitje past. Het liefst ook een kinderzitje waarvan ik de voetsteuntjes gewoon vast kan zetten (gaat bij deze niet meer) maar dat is in principe bijzaak. Wie helpt me uit de brand?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89624067
Is mijn fietstas iets voor jou? (even scrollen)
[Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 10:38:20 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89624196
Ik zat er al naar te kijken Cat, maar die gaat niet passen ben ik bang, er zitten geen uitsparingen in voor de klemmen van het zitje geloof ik?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89624223
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef DJMO het volgende:
Ik zat er al naar te kijken Cat, maar die gaat niet passen ben ik bang, er zitten geen uitsparingen in voor de klemmen van het zitje geloof ik?
Volgens mij niet nee, ik heb nooit een kinderzitje hoeven gebruiken. Bovenop zitten wel uitsparingen voor de snelbinders, maar dat is niet wat je bedoelt he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 10:54:49 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89624606
nee, die zijn te smal zeg maar. er moeten voor 'n kinderzitje zeg maar drie uitsparingen in zitten |_| (en dan t liggende streepje aan de kant van 't zadel zeg maar)

pi_89626157
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 december 2010 08:34 schreef DJMO het volgende:
Een advertentie op marktplaats heeft niets opgeleverd, dus ik ga toch weer een beroep doen op FOK! :@ Ik heb een (oud en niet zo heel best) kinderzitje achter op mijn fiets. Jan kan er gewoon in zitten, dus dat is het probleem niet. Wel de tassen aan m'n stuur, dus ik zoek een dubbele fietstas (evt met bagagedrager verlenger) die onder een kinderzitje past. Het liefst ook een kinderzitje waarvan ik de voetsteuntjes gewoon vast kan zetten (gaat bij deze niet meer) maar dat is in principe bijzaak. Wie helpt me uit de brand?
begrijp ik nu goed uit jou post dat jij je kind op een zitje achterop zonder voetsteunen plaatst, *waarvan ik de voetsteuntjes gewoon vast kan zetten (gaat bij deze niet meer)maar dat is in principe bijzaak.* schrijf je.
want wat jij doet is levens gevaarlijk, zijn voeten kunnen wel tussen de spaken komen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 11:45:41 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89626250
Er zitten jasbeschermers op, dus dat kan never nooit gebeuren. T enige wat er gebeurt is dat hij soms m'n slot raakt. De voetensteuntjes hangen nu gewoon naar beneden, en kunnen naar achten omhoog geklapt worden, en dat lukt hem niet. Ik zou ze wel klemvast willen zetten, maar alleen dat gaat dus niet..

Niks levensbedreigends hoor

pi_89626435
Heb je voor "straks" ook al een stoeltje voor voorop?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 12:17:49 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89627264
Ja die heb ik wel vamp :*

dinsdag 7 december 2010 @ 17:23:22 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89639007
Heb je niets aan tassen van de post?
(Vast niet, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik me voor moet stellen bij het stoeltje uit de OP)
pi_89639109
Ik lees nu de hele OP pas....Even kijken of ik nog een stoeltje voor áchterop heb!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 17:26:47 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89639118

dit zitje heb ik nu. Er moet dus een over-dwars uitsparing zijn om de voorkant onder je bagagedrager te kunnen klemmen. Aan de zijkanten moeten uitsparingen zitten om de beugels aan de zijkant om je bagagedrager te klemmen :) die voetensteuntjes kunnen naar achteren omhoog geklapt worden, maar je kan hem ook vastzetten met een schroef/moer? en die is weg..

dinsdag 7 december 2010 @ 17:32:51 #13
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89639338
Ooh maar de geschikte schroef, moer oid moet toch wel te regelen zijn ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89639537
Klopt ja hoort een boutje in
had het even moeten weten
kan er niet meer bij jammer genoeg had nog zo,n komplete

Heb even een iets gemaakt

zulke fietstassen bedoelt ze

1 opening over de breedte en 2 aan de achterkant 1 links 1 rechts

je hebt zo ook met alleen 2 bandjes (nieuwere versie )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 17:39:41 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89639579
Idd AH, maar ik hoef niet perse de nieuwste te hebben ;) als ik m'n kind + boodschappen maar veilig thuiskrijg, is het voor mij goed O+

dinsdag 7 december 2010 @ 21:36:59 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89651548
Je zou dus zo'n soort fietstas moeten hebben, deze kunnen wél met kinderzitjes.

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 21:39:40 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89651702
Dat is idd de huidige soort fietstassen Ireth :Y Je hebt ze ook in oudere modellen, met die uitsparingen erin. Mij maakt het niet uit wat ik op m'n fiets heb ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 10:05:03 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89825871
even opnieuw onder de aandacht brengen :@

pi_89825972
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef DJMO het volgende:
Er zitten jasbeschermers op, dus dat kan never nooit gebeuren. T enige wat er gebeurt is dat hij soms m'n slot raakt. De voetensteuntjes hangen nu gewoon naar beneden, en kunnen naar achten omhoog geklapt worden, en dat lukt hem niet. Ik zou ze wel klemvast willen zetten, maar alleen dat gaat dus niet..

Niks levensbedreigends hoor
mijn mams had ook jasbeschermers, ik was nog een uk en op de een of andere manier schoot mijn been dwars door de jasbeschermers heen de spaken in toen ze fietste, resultaat... oa een gebroken been. Jasbeschermers zijn JASbeschermers, geen been beschermers ze zijn niet stevig genoeg om een been tegen te houden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 december 2010 @ 10:16:51 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89826015
Hmmmm, ik ga eens in de schuur kijken. Het zou weleens kunnen dat er nog een Bobikezitje ligt met een klem voor aan de zadelpen. Dan heb je een veilig zitje en geen tassenprobleem meer :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89826040
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Hmmmm, ik ga eens in de schuur kijken. Het zou weleens kunnen dat er nog een Bobikezitje ligt met een klem voor aan de zadelpen. Dan heb je een veilig zitje en geen tassenprobleem meer :)
ik vertelde net van mijn posting tegen danny. en ook wij gaan straks even voor je kijken op zolder. Volgens mij liggen beide stoeltjes daar nog zowel een bobike voorzitje als een achterzitje....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 10:19:29 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89826057
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:13 schreef knorretje het volgende:

[..]

mijn mams had ook jasbeschermers, ik was nog een uk en op de een of andere manier schoot mijn been dwars door de jasbeschermers heen de spaken in toen ze fietste, resultaat... oa een gebroken been. Jasbeschermers zijn JASbeschermers, geen been beschermers ze zijn niet stevig genoeg om een been tegen te houden.
ik snap wat je bedoelt :Y Maar Jan is nog te klein (gelukkig) om daar bij te kunnen. Hij komt nog niet laag genoeg met z'n pootjes om er doorheen te kunnen schoppen

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 10:19:45 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89826062
jullie zijn lief!

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 december 2010 @ 10:22:51 #24
13151 crew  Rewimo
pi_89826099
Een klem hebben we in elk geval, die zit nog op mijn fiets. Nu het stoeltje zien te vinden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 december 2010 @ 10:32:00 #25
13151 crew  Rewimo
pi_89826241
Niet gevonden helaas. Mocht het nodig zijn, dan kan ik in elk geval de klem van mijn fiets halen voor je :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')