Volgens mij niet nee, ik heb nooit een kinderzitje hoeven gebruiken. Bovenop zitten wel uitsparingen voor de snelbinders, maar dat is niet wat je bedoelt he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef DJMO het volgende:
Ik zat er al naar te kijken Cat, maar die gaat niet passen ben ik bang, er zitten geen uitsparingen in voor de klemmen van het zitje geloof ik?
begrijp ik nu goed uit jou post dat jij je kind op een zitje achterop zonder voetsteunen plaatst, *waarvan ik de voetsteuntjes gewoon vast kan zetten (gaat bij deze niet meer)maar dat is in principe bijzaak.* schrijf je.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:34 schreef DJMO het volgende:
Een advertentie op marktplaats heeft niets opgeleverd, dus ik ga toch weer een beroep doen op FOK!Ik heb een (oud en niet zo heel best) kinderzitje achter op mijn fiets. Jan kan er gewoon in zitten, dus dat is het probleem niet. Wel de tassen aan m'n stuur, dus ik zoek een dubbele fietstas (evt met bagagedrager verlenger) die onder een kinderzitje past. Het liefst ook een kinderzitje waarvan ik de voetsteuntjes gewoon vast kan zetten (gaat bij deze niet meer) maar dat is in principe bijzaak. Wie helpt me uit de brand?
mijn mams had ook jasbeschermers, ik was nog een uk en op de een of andere manier schoot mijn been dwars door de jasbeschermers heen de spaken in toen ze fietste, resultaat... oa een gebroken been. Jasbeschermers zijn JASbeschermers, geen been beschermers ze zijn niet stevig genoeg om een been tegen te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef DJMO het volgende:
Er zitten jasbeschermers op, dus dat kan never nooit gebeuren. T enige wat er gebeurt is dat hij soms m'n slot raakt. De voetensteuntjes hangen nu gewoon naar beneden, en kunnen naar achten omhoog geklapt worden, en dat lukt hem niet. Ik zou ze wel klemvast willen zetten, maar alleen dat gaat dus niet..
Niks levensbedreigends hoor
ik vertelde net van mijn posting tegen danny. en ook wij gaan straks even voor je kijken op zolder. Volgens mij liggen beide stoeltjes daar nog zowel een bobike voorzitje als een achterzitje....quote:Op zondag 12 december 2010 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Hmmmm, ik ga eens in de schuur kijken. Het zou weleens kunnen dat er nog een Bobikezitje ligt met een klem voor aan de zadelpen. Dan heb je een veilig zitje en geen tassenprobleem meer
ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 12 december 2010 10:13 schreef knorretje het volgende:
[..]
mijn mams had ook jasbeschermers, ik was nog een uk en op de een of andere manier schoot mijn been dwars door de jasbeschermers heen de spaken in toen ze fietste, resultaat... oa een gebroken been. Jasbeschermers zijn JASbeschermers, geen been beschermers ze zijn niet stevig genoeg om een been tegen te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |