Ik kies meestal voor het station zo dicht mogelijk bij eindbestemming.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik woon niet ver van Schiphol en probeer toch meestal daar vandaan te vliegen

vliegangst?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kies meestal voor het station zo dicht mogelijk bij eindbestemming.

Ik ook ja. Ook omdat schiphol gewoon een fijn vliegveld is. Maar ik zoek wel altijd op dusseldorf en brussel. Als t een paar honderd euro scheelt dan vind ik wel een manier om daar te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik woon niet ver van Schiphol en probeer toch meestal daar vandaan te vliegen

Elke keer ben ik er van overtuigd dat we neerstorten, het net lijken te redden en dan alsnog een raket op ons dak krijgen waardoor we landen in een zee en ik daar hulpeloos ronddrijf terwijl haaien aan alles en iedereen beginnen te vreten en er babies en kinderen de hele tijd aan het huilen zijn.quote:

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.urlaubspiraten(...)ika-abu-dhabi-etihad
Brussel - Mumbai - Seychellen - Johannesburg - Abu Dhabi - Dusseldorf voor 562 euro

je wordt gewoon doorverwezen naar vliegtickets.nlquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://ticketspy.nl/deals(...)icket-brazilie-e280/
Is als het goed is al niet meer te boeken.

na een dag heb je dat abu dhabi wel gezien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef opperkleurder het volgende:
Brussel - Mumbai - Seychellen - Johannesburg - Abu Dhabi - Dusseldorf voor 562 euro

Tussenstopje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
na een dag heb je dat abu dhabi wel gezien.

Hoeveel dagen heb je dan op iedere stop? Ik heb m ook snel doorgestuurd naar moeder de vrouw. Januari ook mooie reisperiode.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb hem kunnen vinden voor 605 euro totaal trouwens. Twijfel echt om te boeken...

3x een week zou ideaal zijn. Abu Dhabi is dan alleen een overstappunt. Nadeel is dat ik vorig jaar al in Mumbai ben geweest en er landen en steden zijn waar ik liever nog eens naar toe zou willen. Vanavond nog eens puzzelen of het ook werkt met andere landen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je dan op iedere stop? Ik heb m ook snel doorgestuurd naar moeder de vrouw. Januari ook mooie reisperiode.

Seychellenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:53 schreef opperkleurder het volgende:

hahahaha. hahahaha. geweldig dat geloof.twitter:BrendaStoter twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 17:27:20Aleppo: IS calls for revenge against Syria’s rebels. They claim rebels raped/abused female relatives of IS militants http://t.co/rU8AcH44Kc reageer retweet

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van mezelf. Zesde staan met het meeste aantal tegengoals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knotsgek.

quote:

Bedankt.quote:

HMF blijft er aandacht aan besteden ook al vindt hij ze mongolen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf is gek geworden in dat topic

Zelf is het de grootste mongoolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF blijft er aandacht aan besteden ook al vindt hij ze mongolen.
Iedereen moet zich bekeren tot het HMF-geloof.

Veel plezier en laat het hel betalen voor de popcornquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga met GGMM naar de film

Neem je eigen tijgernootjes mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:

Uiteraard.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel plezier en laat het hel betalen voor de popcorn
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je eigen tijgernootjes mee.

Ik heb slechts 1 verzoek: trek aan de snor van Rene om de echtheid van zijn bovenlipbeharing te controleren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er wel veel voor over om helemaal naar Amersfoort te gaan, maar je moet wat voor één van mijn beste online vrienden.

En Davy dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:

Davy mag, volgens GGMM, wel komen maar mag niet op dezelfde rij als ons gaan zitten.quote:
Geen probleem, vrijdag gaat het gebeuren. Spannend!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 verzoek: trek aan de snor van Rene om de echtheid van zijn bovenlipbeharing te controleren.
Heb er weinig van meegekregen, heb alleen de samenvattingen bekeken. Moest wel telkens tourcoach invullen enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je al een beetje genoten van de Vuelta Johannes?

twitter:BBCSport twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:51:53.@acmilan confirm they have made an approach to @chelseafc for Fernando Torres - more soon http://t.co/rQT6RMGMLD reageer retweet

Ik geniet van Degenkolb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je al een beetje genoten van de Vuelta Johannes?

Zal vandaag medisch gekeurd worden en alles zal wel afgehandeld morgen. AZ verwacht hem morgen op het trainingsveld.quote:

Heb Matt altijd in mijn PCM team.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matthews doet het ook weer knap.

Vind het ook wel boeiend wat er allemaal bij Movistar gebeurt. Valverde, Quintana..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb Matt altijd in mijn PCM team.

quote:

Morgenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag wel weer een soort gelijke etappe als gisteren. Morgen (dacht ik) een mooie bergetappe.

twitter:PieterOmtzigt twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:38:19OM heeft haast in geenstijl fotomontage?OK, dan ook bij "Dood aan Joden".En over "Minder, minder" besluiten ze zeker nooit. (1) reageer retweet

Soigne dit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft een geweldige gast.

Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PieterOmtzigt twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:38:19OM heeft haast in geenstijl fotomontage?OK, dan ook bij "Dood aan Joden".En over "Minder, minder" besluiten ze zeker nooit. (1) reageer retweet

GeenStijl had een fotoshop over Foley (dacht ik) maar in plaats van Foley het hoofd van Jozias van Aartsen.quote:

OM zet zich weer voor schut.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geenstijl heeft van Aartsen gephotoshopt als James Foley en nu is iedereen boos.

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geenstijl heeft van Aartsen gephotoshopt als James Foley en nu is iedereen boos.
Geenstijlquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GeenStijl had een fotoshop over Foley (dacht ik) maar in plaats van Foley het hoofd van Jozias van Aartsen.

dit landquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zo'n kansloze discussie als die over zwarte piet.

Valt niks over te discussiëren ja, gewoon vies racistisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net zo'n kansloze discussie als die over zwarte piet.

We gaan het nog meemaken dat we boos gaan zijn over de rode mannetjes in een voetgangersstoplicht. Dat is toch verdomme discriminerend voor Indianenquote:

Alweer bijgedraaid over hem?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF blijft er aandacht aan besteden ook al vindt hij ze mongolen.
Iedereen moet zich bekeren tot het HMF-geloof.
Context? Of gewoon een willekeurige woensdagochtend met de ISquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat echt lekker daar man

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
gewoon een willekeurige woensdagochtend met de IS

Wees blij dat er nog een medium is als GeenStijl. Je kan het niet met hen eens zijn maar zij laten wel een ander geluid horen dan dat overdreven linkse gelieg van de NOS en het door Unilever gesponsorde RTL.quote:

Jij kan echt niet lezen, hé. Ongesmeerde roestige tuba.quote:

Ik hoop dat PSV opgeheven wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat vGinkel naar PSV gaat mocht Gini weggaan

Hij wil niet naar de Eredivisie. Dat ziet hij als een stap achteruit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat vGinkel naar PSV gaat mocht Gini weggaan

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Valt niks over te discussiëren ja, gewoon vies racistisch.

Ben er helemaal niet blij met dat geschreeuw van zequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog een medium is als GeenStijl. Je kan het niet met hen eens zijn maar zij laten wel een ander geluid horen dan dat overdreven linkse gelieg van de NOS en het door Unilever gesponsorde RTL.

Doe eens rustig jongen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan echt niet lezen, hé. Ongesmeerde roestige tuba.
AC Milan en Chelsea zijn akkoord maar Van Ginkel mag zelf beslissen.

Ja op PVV geilen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog een medium is als GeenStijl. Je kan het niet met hen eens zijn maar zij laten wel een ander geluid horen dan dat overdreven linkse gelieg van de NOS en het door Unilever gesponsorde RTL.

Ik vind het zo debiel dat ik er geen mening over ga formuleren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb er de kracht niet voor om me druk te maken over zwarte of witte pieten.

Ja dat gegeil op de PVV is minder, maar noem eens een redelijk alternatief in de hedendaagse politiek? VVD heeft al haar liberale gedachtegoed laten varenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja op PVV geilen.
Vies links dus.

Zolang Piet Veerman maar over Volendamse vissersboten blijft zingen ben ik tevreden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb er de kracht niet voor om me druk te maken over zwarte of witte pieten.
3 ton uiteindelijk. Wel weinigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben er helemaal niet blij met dat geschreeuw van ze

Ik vertel later aan mn kinderen toch dat het arme sloebers uit afrika zijn die in een rubberboot de middelandse zee zijn overgestoken en daar door een barmhartige spanjaard op een paard een 2e kans als schoorsteenveger hebben gekregen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zo debiel dat ik er geen mening over ga formuleren.

Geen. Er is al jaren geen rechtse partij in Nederland.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat gegeil op de PVV is minder, maar noem eens een redelijk alternatief in de hedendaagse politiek? VVD heeft al haar liberale gedachtegoed laten varen.

Piratenpartijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat gegeil op de PVV is minder, maar noem eens een redelijk alternatief in de hedendaagse politiek? VVD heeft al haar liberale gedachtegoed laten varen.

Wie nomineer je?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gooi nu een emmer zeehondenstront over je hoofd voor het nieuwe zeehondencentrum in Westvoorne.

Als die beesten maar geen zeebola hebben.quote:

Ik had per ongeluk 1-7 voor Brazilie ipv Duitsland zoals ik eigenlijk bedoeldequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ited-1500-euro.dhtml

Keigay met al die bescherming.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna college football.
get pumped

nee lekker op volle vaart head first tegen elkaar in beuken zonder beschermingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keigay met al die bescherming.

Doen ze bij rugby toch ook?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee lekker op volle vaart head first tegen elkaar in beuken zonder bescherming
de gemiddelde leeftijdsverwachting van die spelers is jonger dan 60

Nee door hersenbeschadigingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En dat komt door alle doping en anabolen.

Van de doping en anabolen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee door hersenbeschadigingen.

Oke knut krijgen wielrenners ook hersenbeschadigingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de doping en anabolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |