HMF blijft er aandacht aan besteden ook al vindt hij ze mongolen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf is gek geworden in dat topic
Zelf is het de grootste mongoolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF blijft er aandacht aan besteden ook al vindt hij ze mongolen.
Iedereen moet zich bekeren tot het HMF-geloof.
Veel plezier en laat het hel betalen voor de popcornquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga met GGMM naar de film
Neem je eigen tijgernootjes mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel plezier en laat het hel betalen voor de popcorn
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je eigen tijgernootjes mee.
Ik heb slechts 1 verzoek: trek aan de snor van Rene om de echtheid van zijn bovenlipbeharing te controleren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er wel veel voor over om helemaal naar Amersfoort te gaan, maar je moet wat voor één van mijn beste online vrienden.
En Davy dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Davy mag, volgens GGMM, wel komen maar mag niet op dezelfde rij als ons gaan zitten.quote:
Geen probleem, vrijdag gaat het gebeuren. Spannend!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 verzoek: trek aan de snor van Rene om de echtheid van zijn bovenlipbeharing te controleren.
Heb er weinig van meegekregen, heb alleen de samenvattingen bekeken. Moest wel telkens tourcoach invullen enzo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je al een beetje genoten van de Vuelta Johannes?
twitter:BBCSport twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:51:53.@acmilan confirm they have made an approach to @chelseafc for Fernando Torres - more soon http://t.co/rQT6RMGMLD reageer retweet
Ik geniet van Degenkolb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je al een beetje genoten van de Vuelta Johannes?
Zal vandaag medisch gekeurd worden en alles zal wel afgehandeld morgen. AZ verwacht hem morgen op het trainingsveld.quote:
Heb Matt altijd in mijn PCM team.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matthews doet het ook weer knap.
Vind het ook wel boeiend wat er allemaal bij Movistar gebeurt. Valverde, Quintana..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb Matt altijd in mijn PCM team.
quote:
Morgenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag wel weer een soort gelijke etappe als gisteren. Morgen (dacht ik) een mooie bergetappe.
twitter:PieterOmtzigt twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:38:19OM heeft haast in geenstijl fotomontage?OK, dan ook bij "Dood aan Joden".En over "Minder, minder" besluiten ze zeker nooit. (1) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |