Het is godverdomme de Formule 1 niet, koekenbakkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het zou best tof zijn als je maar 1 keer in de 2 jaar een transferperiode had.
Vorig jaar was het dus prima met directe vlucht KLM naar tokio voor hetzelfde bedrag als waar normaal de prijsvechters met tussenstop voor vliegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zitten zelden echt goede aanbiedingen tussen. Sterker nog, het gebeurd regelmatig dat de prijzen van voor de werelddealweken beter zijn dan tijdens.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Voor de Nederlandse clubs een betere situatie dan de huidige.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is godverdomme de Formule 1 niet, koekenbakker
Wat ben je zuur de laatste tijd? Zuurkooltiendaagse?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ik hebt zelfs alle hahahahahahaha'tjes los uitgetypt zo grappig vond ik het
Vorig jaar zag het er allemaal beter uit, kan ook te maken hebben gehad met een agressieve Emirates, dat is nu een beetje weggeëbdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorig jaar was het dus prima met directe vlucht KLM naar tokio voor hetzelfde bedrag als waar normaal de prijsvechters met tussenstop voor vliegen.
Zuur?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je zuur de laatste tijd? Zuurkooltiendaagse?
500? Das bijna gratis johquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rond de 500. Wij moesten geloof ik 570 betalen voor amsterdam tokio manilla - amsterdam.
Ons topic valt nog mee vergeleken met het Feyenoordtopicquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zuur?
Nee, ik kan gewoon niet tegen alle mensen met een brevet van onvermogen
Als de Syntix'en, Heatwaves en LitmanenAFCA's van deze wereld getolereerd, wat zeg ik, geadoreerd worden in een Ajaxtopic, zegt mij dat genoeg. FOK! is terminaal
Heb een bloedhekel aan Syntix en Heatwaves. Litmanen neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zuur?
Nee, ik kan gewoon niet tegen alle mensen met een brevet van onvermogen
Als de Syntix'en, Heatwaves en LitmanenAFCA's van deze wereld getolereerd, wat zeg ik, geadoreerd worden in een Ajaxtopic, zegt mij dat genoeg. FOK! is terminaal
Feyenoordtopic is echt ontspoort gewoon. Heb maar even 4 topics mezelf naar een ban toe geholpen, maar het mongoloïde-leef-bij-de-waan-van-de-dag-gedrag lijkt iets ingedamd te zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ons topic valt nog mee vergeleken met het Feyenoordtopic.
Vorige week nog tickets bangkok voor 380 met Emirates. Wel vanaf dusseldorf maar toch niks mis mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar zag het er allemaal beter uit, kan ook te maken hebben gehad met een agressieve Emirates, dat is nu een beetje weggeëbd
Echt hequote:
ik heb aan niemand een hekel, neem wel de 1 wat minder serieus dan de anderquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een bloedhekel aan Syntix en Heatwaves. Litmanen neem ik niet serieus.
Volgens mij denkt 99% van FOK! zo.
Normaal kan je nog net tot Italië komen met 500quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige week nog tickets bangkok voor 380 met Emirates. Wel vanaf dusseldorf maar toch niks mis mee.
[..]
Echt heWisselgeld voor die rijke tata's zoals ik.
Misschien dat toch minder klanten weglopen dan ze dachten, dat is niet gek maar retourtje Düsseldorf met de trein is ook 70?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige week nog tickets bangkok voor 380 met Emirates. Wel vanaf dusseldorf maar toch niks mis mee.
[..]
Van Geel is een lul!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoordtopic is echt ontspoort gewoon. Heb maar even 4 topics mezelf naar een ban toe geholpen, maar het mongoloïde-leef-bij-de-waan-van-de-dag-gedrag lijkt iets ingedamd te zijn.
Soms zie je echt van die prijzen die je direct wilt boeken. Brazilië voor onder de 300 euro vanaf Barcelona met terugvlucht op Brussel. Helaas dat het met Iberia was en alles heel veel tijd kost.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Rutten moet oprutten. Heeft nu al zoveel doms geroepen in de media, die haalt de kerst niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel is een lul!!!
Fred Rutten kan er niks van!!!
Kutbestuur!!!
Ik vind het oprecht triest voor Fred Rutten wat hij allemaal in de eerste twee maanden op zijn pad krijgt. Ik heb een zwak voor hem als trainer. Hij kan echt wel wat opbouwen als hij de tijd krijgt.
Mijn oom pakt altijd Dortmund, die vliegt voor 70-150 euro bijna wel overal in europaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon een goeie trainer, hij zit een beetje in dezelfde situatie als Louis bij ManU, moet het toch weer helemaal opbouwenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel is een lul!!!
Fred Rutten kan er niks van!!!
Kutbestuur!!!
Ik vind het oprecht triest voor Fred Rutten wat hij allemaal in de eerste twee maanden op zijn pad krijgt. Ik heb een zwak voor hem als trainer. Hij kan echt wel wat opbouwen als hij de tijd krijgt.
dat is wel heel goedkoopquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Soms zie je echt van die prijzen die je direct wilt boeken. Brazilië voor onder de 300 euro vanaf Barcelona met terugvlucht op Brussel. Helaas dat het met Iberia was en alles heel veel tijd kost.
In het verleden reden er shuttlebussen vanaf station nijmegen, gratis of voor heel weinig. Kon je met de trein naar Nijmegen of je auto daar ergens zetten. Weet niet of die nog steeds rijden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien dat toch minder klanten weglopen dan ze dachten, dat is niet gek maar retourtje Düsseldorf met de trein is ook 70?
Ik woon niet ver van Schiphol en probeer toch meestal daar vandaan te vliegenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het verleden reden er shuttlebussen vanaf station nijmegen, gratis of voor heel weinig. Kon je met de trein naar Nijmegen of je auto daar ergens zetten. Weet niet of die nog steeds rijden.
Da foq? Doe eens linkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Soms zie je echt van die prijzen die je direct wilt boeken. Brazilië voor onder de 300 euro vanaf Barcelona met terugvlucht op Brussel. Helaas dat het met Iberia was en alles heel veel tijd kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |