nou nou nouquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VAN GEEL KANKER OP EN NEEM JE VROUW MEE!!!
Dan moeten we nog een hele maand de Russische geruchten aanhorenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet wachten tot die kutmarkt gesloten is.
Mark Rutte even weer wat Russische sancties laten regelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moeten we nog een hele maand de Russische geruchten aanhoren
Depay -> Zenitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moeten we nog een hele maand de Russische geruchten aanhoren
Clasie gaat gewoon naar Portoe.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Depay -> Zenit
Wijnaldum -> Kuban Krasnodar
Blind -> CSKA
Clasie -> Spartak Moskou
GUADARDO HALEN OH WACHTquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MARC NETTO HAAL GODVERDOMME EEN SPITS OOK AL ZITTEN ER NOG 3 SPITSEN!!!! KOPEN KOPEN KOPEN![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Wie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GUADARDO HALEN OH WACHT
HAHAHAHA
typisch PSV, leuke spelers halen die je niet echt nodig hebt, wat gaat hij spelen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GUADARDO HALEN OH WACHT
HAHAHAHA
Linksbackquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
typisch PSV, leuke spelers halen die je niet echt nodig hebt, wat gaat hij spelen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het zou best tof zijn als je maar 1 keer in de 2 jaar een transferperiode had.
Wat spelers van Shaktar of Dinamo is niet misquote:Het scoutingsnetwerk van PSV had een seintje gekregen dat Guardado wegwilde bij Valencia. 'Het begint bij het netwerk en de alertheid van scouts op tips over de situatie van spelers,' zo verwijst Brands ook naar de situatie in Oekraïne, waardoor sommige onhaalbare spelers wellicht opeens toch haalbaar worden.
Weet je nog wat het vorig jaar was?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow, klm werelddealweken naar tokio dit jaar duur zeg
Rond de 500. Wij moesten geloof ik 570 betalen voor amsterdam tokio manilla - amsterdam.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Weet je nog wat het vorig jaar was?
Ik kan me herrineren dat 720 direct ongeveer de standaard prijs was van KLM door de maanden heen.
Damn, dat was verleidelijk geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rond de 500. Wij moesten geloof ik 570 betalen voor amsterdam tokio manilla - amsterdam.
ik weet toevallig van Sao Paulo, vorig jaar vloog ik non stop voor 550, nu is de vanaf prijs 650 dus dat wordt al snel meer als je non stop wilquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Weet je nog wat het vorig jaar was?
Ik kan me herrineren dat 720 direct ongeveer de standaard prijs was van KLM door de maanden heen.
Megolequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik open t Feyenoordtopic pas weer als de transferperiode voorbij is.
Er staat weinig moois tussen dit jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet toevallig van Sao Paulo, vorig jaar vloog ik non stop voor 550, nu is de vanaf prijs 650 dus dat wordt al snel meer als je non stop wil
Er zitten op het eerste gezicht weinig hele bijzondere aanbiedingen bij. Ik zoek nog wel iets leuksquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet toevallig van Sao Paulo, vorig jaar vloog ik non stop voor 550, nu is de vanaf prijs 650 dus dat wordt al snel meer als je non stop wil
Zitten zelden echt goede aanbiedingen tussen. Sterker nog, het gebeurd regelmatig dat de prijzen van voor de werelddealweken beter zijn dan tijdens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow, klm werelddealweken naar tokio dit jaar duur zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |