Die dimitrov familiequote:
Ga er ff serieus op in joh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:41 schreef empa1010 het volgende: [..] Vind ik niet. Je leeft maar 1 keer en ze hebben een kind. Gauw een oplossing zoeken en die vindt je daar niet.
Is toch al geweest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:42 schreef BlueMage het volgende:
Die met die paardenstaart die Guus Geluk oid die wil ik ook nog wel eens zien, dit dakgedoe is saai.
Wilde net zeggen. Met zijn gele hemd.quote:
Nr 7. Zal wel fan van Ronaldo zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
Die man heeft ook stylingadvies nodig.
Of van Depayquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nr 7. Zal wel fan van Ronaldo zijn.
Die vrouw ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
Die man heeft ook stylingadvies nodig.
Idd ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:49 schreef super_tekkel het volgende:
ik zie een nieuw aflevering komen
Jetske wil hem wel aan de borst geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
Er zit daar een dood kind op de bank.
Uiers.quote:
Rijdende Psychiaterquote:Café Hoppe in Breda levert een groot conflict op in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van De Rijdende Rechter. Het vochtige vloertje achter in de zaak veroorzaakt zo’n groot probleem dat uitbaters Bert en Stella Audenaerde genoodzaakt zijn om de zaak te sluiten. Ze eisen dat de vloer wordt gerepareerd en betaald door de verhuurders. Eigenaren Ruud van Dongen en Dré Roks betalen geen cent. Volgens Dré is Bert een geldwolf en is hij rijp voor de Rijdende Psychiater. In deze principekwestie is het toch beter om De Rijdende Rechter langs te laten komen.
Die kinderkamer was toch net een tuin?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef alpeko het volgende:
Waarom staat er een tuinkabouter... BINNEN? Het heet niet voor niets TUINkabouter
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende week:
[..]
Rijdende Psychiater
Dit jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef alpeko het volgende:
Waarom staat er een tuinkabouter... BINNEN? Het heet niet voor niets TUINkabouter
Klinkt als een topshowquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende week:
[..]
Rijdende Psychiater
Ik wil haar wel eens met Lisa wade zien stoeien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jetske is de mooiste vrouw van de NL televisie.
Ik wil haar weleens in een zwart kanten nachtjaponnetje zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil haar wel eens met Lisa wade zien stoeien.
Klinkt goed, zal je zien dat ik dan weer nachtdienst moet werken oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende week:
[..]
Rijdende Psychiater
dan kijk je maar terug op npogemist.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt goed, zal je zien dat ik dan weer nachtdienst moet werken oid.
Die uitbaters hebben echt een goede tijd achter de rug:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
De Rijdende Rechter. Het vochtige vloertje achter in de zaak veroorzaakt zo’n groot probleem dat uitbaters Bert en Stella Audenaerde genoodzaakt zijn om de zaak te sluiten. Ze eisen dat de vloer wordt gerepareerd en betaald door de verhuurders. Eigenaren Ruud van Dongen en Dré Roks betalen geen cent. Volgens Dré is Bert een geldwolf en is hij rijp voor de Rijdende Psychiater. In deze principekwestie is het toch beter om De Rijdende Rechter langs te laten komen.
Te weinig tet, daarom 7/10, met meer tet had het 9/10 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jetske is de mooiste vrouw van de NL televisie.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te weinig tet, daarom 7/10, met meer tet had het 9/10 kunnen zijn.
Die was inderdaad wat druk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die kinderkamer was toch net een tuin?
Ik kijk alleen maar omdat ik dan Jetske met een fles massageolie voor kan stellen ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker met de tap in het in bierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die uitbaters hebben echt een goede tijd achter de rug:
http://www.telegraaf.nl/t(...)am_veranderen__.html
Zo denk ik dat Badtripbob de wereld zietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Pulzzar het volgende:
Heeft iemand deze parodie weleens gezien?
Je kan proberen te zoeken met Youtube. Zeker de klassieker moeten haast wel te vinden zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Trouwens voor het eerst die aflevering met de vishengel (link en foto uit OP) gekeken![]()
hahhaha
Op het einde ook weglopen uit die studio
Maar hoe kijk ik de andere afleveringen in dat lijstje, er staat dat ik een account moet aanmaken (gedaan en ingelogd) om het te kijken maar ik kan niks zien? Als ik op de 'uitzending gemist - rijdende rechter' link klik zie ik alleen alles vanaf 2006 dus al die 2005-toppers zijn niet meer te zien?
Had al heel kort gekeken maar kon niet precies de goede vinden en ben te luiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan proberen te zoeken met Youtube. Zeker de klassieker moeten haast wel te vinden zijn
1 2 3 | http://www.eerstehulpbijrecht.nl/de-rijdende-rechter/uitzending-gemist/mogen-spelende-kinderen-de-toegang-tot-een-muziektent-ontzegd-worden http://www.eerstehulpbijrecht.nl/de-rijdende-rechter/uitzending-gemist/conflict-over-te-plaatsen-tuinhek-op-pad-waar-recht-overpad-geldt |
Saillaint detail, Cafe Hoppe is nog in een ander conflict verwikkeld, las ik toevallig laatst op AT5:quote:Amusement Cafe Hoppe in Breda levert een groot conflict op. Het vochtige vloertje in de zaak veroorzaakt zo'n groot probleem dat uitbaters Bert en Stella Audenaerde genoodzaakt zijn om de zaak te sluiten. Ze eisen dat de vloer wordt gerepareerd en betaald door de verhuurders. Eigenaren Ruud van Dongen en Dre Roks betalen geen cent. Volgens Dre is Bert een geldwolf en is hij rijp voor de Rijdende Psychiater. In deze principekwestie is het toch beter om De Rijdende Rechter langs te laten komen.
Mr. Frank Visser beslecht weer burenruzies, familievetes en andere conflicten. De uitspraak van mr. Frank Visser is juridisch bindend voor de partijen; ze zijn verplicht zijn beslissing te aanvaarden. van tvgids.nl
quote:Naam Hoppe ook bij Breda's café van de gevel
Na Utrecht is het ook de beurt aan Hoppe Breda: de eigenaar van het Amsterdamse café eist dat de uitbaters de naam van de gevel verwijderen.
Woensdag ontving de eigenaar van de Bredase Hoppe een brief van de advocaat van Pepijn Zonneveld, uitbater van café Hoppe in de Spuistraat. In de brief wordt uitgelegd dat alleen cafés in Amsterdam en Groningen de naam Hoppe mogen voeren en dat de zaak in Breda dus een andere naam zal moeten kiezen.
Zonneveld heeft de naam Hoppe geregistreerd bij het merkenregister van de Benelux. Voor het café in Groningen, net als de Amsterdamse zaak in het verleden eigendom van de overleden horecamagnaat Sjoerd Kooistra, wordt een uitzondering gemaakt. Eerder kreeg al een Utrechts Café Hoppe een brief van Zonneveld waarin gedreigd wordt met een kort geding als de naam niet wordt aangepast. Beide zaken hebben nog niet inhoudelijk op de brief gereageerd.
Bron: AT5
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik wil haar weleens in een zwart kanten nachtjaponnetje zien.
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 22:16:33Over 5 minuten zijn we er weer met een nieuwe aflevering van #RijdendeRechter! Zit u er al klaar voor? reageer retweet
Een paar van die terugblik afleveringen waren anders ook niet verkeerdquote:
Die met die leaseauto laatstquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een paar van die terugblik afleveringen waren anders ook niet verkeerd
Gezelligquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Hoorde wel een belletje.
Doet het hier perfectquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Altijd, maar die pagina is onbereikbaar.
Tony van Heemschutquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die verweerders zijn jiskefet typetjes.
Dan ben ik gebannen omdat ik te goed was. Heb al zes van die mokken hier staan.quote:
die hebben we ook hier in Grunn!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Cafe hoppe weten we dat ook weer.
RR mokkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dan ben ik gebannen omdat ik te goed was. Heb al zes van die mokken hier staa.
Met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me dat de verhuurder hier voor moet opdraaien.
Lijkt idd meer op een appartmentquote:
en de banken en de hoge heren in den haagquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me dat de verhuurder hier voor moet opdraaien.
't is allemaal de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef Palomar het volgende:
[..]
en de banken en de hoge heren in den haag
Want hij is de man of de vrouwquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is allemaal de schuld van de Rabobank
Van Goorstraatquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit gezien deze tent, maar aan de foto te zien zit ie op de ginnekenstraatweg
Kopstootje voor Mr. Visserquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef empa1010 het volgende:
De hoogste tijd... Dat Frank ff komt zuipen
Ja zag ook al dat het niet kloptequote:
jacobsen en van esquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:33 schreef Housekeeper het volgende:
Komen die 2 grijze kerels uit Koot en Bie ofzo
Warm. In het verlengde van.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zag ook al dat het niet klopte
Dat weet iedere deskundige!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
De expert aan het woordDampspanning wat is dat nou weer.
Natte vloer, wie betaalt. Zoiets.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef tralalala het volgende:
Maraca, Karina, doe eens een samenvatting voor TV SC mensen
Dat zou wel liev zijn jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef tralalala het volgende:
Oude lijken zeuren over een vloerquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef tralalala het volgende:
Jiskefetquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:33 schreef Housekeeper het volgende:
Komen die 2 grijze kerels uit Koot en Bie ofzo
Uit From russia with lovequote:
Alcoholisten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:35 schreef Palomar het volgende:
ik heb ook wat gemist, wat zijn die 2 mannen (Dre en co) nou precies met hun drankflessen op de achtergrond?
quote:
Ja, maar niet volgens meester Visserquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
Klaagverbod op het tweede schermGoed idee wel.
Alleen heeft het 'café' meer weg van een gewoon appartement uit een flat ergens in de Bijlmerquote:
5quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar niet volgens meester VisserHoeveel punten heb je?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Haha iedereen bijna oneens ipv helemaal oneens omdat visser net ook eens had ipv helemaal eens.
Dat is te zien inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft het 'café' meer weg van een gewoon appartement uit een flat ergens in de Bijlmer.
Zeker wel.. maar motivatie en zulksquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zonde, geen plannen om terug te komen?
10quote:
Gewoon weer doen! Volgend jaar weer Ekiden :pquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker wel.. maar motivatie en zulksMis het wel
Nou, je bent een ANDERE rechter. Het is natuurlijk zo subjectief als watquote:
Dat was echt een topshow jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef tralalala het volgende:
Ik kan na dat ene programma met Mr Visser echt niet meer om die bierbuik van hem heen.
Misschien moet ik weer met jullie meeposten. Misschien dat dat helptquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gewoon weer doen! Volgend jaar weer Ekiden :p
Dat stelt me enigszins gerust.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb 10 punten en een mr. titel.
154e topic inmiddels alquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Ee bestaat een rijdende rechter topic
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moet ik weer met jullie meeposten. Misschien dat dat helpt
Ik kom amper op fokquote:
Palm is prima.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef xzaz het volgende:
Een cafe dat Palm schenkt mag je niet eens een cafe noemen.
Eerst een sessie en daarna een biertje?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik kom amper op fok![]()
Dit zijn alweer nieuwe afleveringen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |