Yepquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb t begin gemist, was dit die domme rijdende tatooshop?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb t begin gemist, was dit die domme rijdende tatooshop?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef tralalala het volgende:
Jetske is er zo eentje die elk jaar knapper wordt.
die laat zo een slakkenspoor achter op het terreinquote:
Je weet wat ik net in tv gepost heb hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:35 schreef tralalala het volgende:
Jetske is er zo eentje die elk jaar knapper wordt.
Meest ongelukkige foto ooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je weet wat ik net in tv gepost heb he
Tsja, staat wel op haar wikipediapaginaquote:
Straks even aanpassen, hater die dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tsja, staat wel op haar wikipediapagina
man man manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tsja, staat wel op haar wikipediapagina
nee dat zijn oudequote:
Goed verhaal, lekker kortquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Pulzzar het volgende:
Ik had destijds bij die hoorzitting kunnen zijn. Die werd in Zevenhuizen gehouden; daar wonen mijn ouders en ik kom daar vaak.
ga toch wegquote:
Als ik er langer over zou doen, is het topic weer vol.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:48 schreef OProg het volgende:
Hij weet niet wat hij mist als hij slecht kan zien.
Brrrr vies ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:51 schreef OProg het volgende:
Deze komt met zijn sales-lach even een promotioneel praatje houden.
volgende week pas zo te zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt?gemist door werk, morgen maar ff terugkijken!
die hebben we samen gezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw roosje bedoelt de oorspronkelijke aflvering.
Selectief slechtziend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef OProg het volgende:
Och, als het onderwater staat ziet hij het toch niet.
Verder vond ik 'm wel erg scherp!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:10 schreef SunChaser het volgende:
Die man is dement zeker
Tegen Jetske zeggen, ben je van van AH, ik dacht dat Jetske zou komen.
topshow vanavondquote:Echtpaar verhuist na mislukt proces in Rijdende Rechter
Eén van de kiftende echtparen van de Baanhoek in Sliedrecht is verhuisd. Het tv-programma De Rijdende Rechter Wordt Vervolgd laat vanavond zien wat er na de dramatische aflevering over de burenruzie in januari verder gebeurde.
Irene en Gerrit Leeuwenstein hebben een andere woning betrokken verderop in het dorp. 'Dat geeft rust. De kleine kan lekker buiten spelen en we hebben veel ruimte. En andere buren!' Haar vroegere buurvrouw Hanny Bons wil op geen enkele manier nog meewerken aan publiciteit. 'Alles wordt toch verdraaid,' denkt zij.
Heftig
'Dit was wel één van de heftigste zaken die we hebben gehad,' zegt eindredacteur Hansje van Bunschoten van de NCRV. 'Zó hard, zó onsympathiek en zó helemaal niet bereid om mee te werken. Dat maken we niet vaak mee.'
De bewoners van de bescheiden woningen onder aan de Baanhoek hadden ruzie over een toegangshek, waterafvoer en gebruik van de stoep voor het huis. Er werd voor de camera getierd en gescholden. Rechter Frank Visser oordeelde dat een mediator de buren zou begeleiden om tot een betere verstandhouding te komen. 'Er zijn vijf of zes intensieve gesprekken gevoerd, maar toen is bemiddelaar Joop Kuijs ermee gestopt,' zegt Van Bunschoten.
Irene Leeuwenstein zegt dat de gesprekken met de mediator - die afzonderlijk met de beide echtparen sprak - op zich heel aardig waren. 'We hebben ook concessies gedaan. De ingang van het hek is verbreed en de afwatering verbeterd. Maar de andere partij veranderde niet; toen is het gestopt.'
Barbecue
Vanavond is te zien hoe presentatrice Jetske van den Elsen teruggaat naar Sliedrecht. 'Al snel bleek dat de familie Bons niet meer wilde meewerken,' zegt Van Bunschoten. 'Jetske heeft met veel mensen uit de buurt gesproken. Ze heeft hen allemaal een barbecue aangeboden, maar dat is er niet meer van gekomen. De familie Bons was al afgehaakt en hield de luiken dicht.'
Eerder kondigde de familie Bons aan het vonnis van de Rijdende Rechter te willen aanvechten. Dat kan alleen als er procedurefouten zouden zijn gemaakt. Tot zo'n proces is het niet meer gekomen.
Die vroeg zich ook af waar hij in hemelsnaam terecht was gekomen.quote:'Er zijn vijf of zes intensieve gesprekken gevoerd, maar toen is bemiddelaar Joop Kuijs ermee gestopt.
Da was toch ene grapske?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:10 schreef SunChaser het volgende:
Die man is dement zeker
Tegen Jetske zeggen, ben je van van AH, ik dacht dat Jetske zou komen.
Nee was duidelijk dat de man in de war wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, was duidelijk een grapje, net als al zijn opmerkingen daarna.
Is niet zo, echt niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee was duidelijk dat de man in de war was
In de war, ja. Maar als je de deur opendoet en je ziet een heel productieteam samen met Jetske staan, ben je wel heel ver heen als je denkt dat het de AH is. Hij maakte de hele tijd vrij scherpe opmerkingen. En waarom zou hij tegen iemand van de AH zeggen dat hij dacht dat het Jetske was? Alsof ze zou weten wie hij daarmee bedoelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee was duidelijk dat de man in de war was
Was dat niet gewoon een grapje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
In de war, ja. Maar als je de deur opendoet en je ziet een heel productieteam samen met Jetske staan, ben je wel heel ver heen als je denkt dat het de AH is. Hij maakte de hele tijd vrij scherpe opmerkingen. En waarom zou hij tegen iemand van de AH zeggen dat hij dacht dat het Jetske was? Alsof ze zou weten wie hij daarmee bedoelt.
'Screw it hier kan ik niets meer aan redden'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Die vroeg zich ook af waar hij in hemelsnaam terecht was gekomen.
Dat denk ik ook! Lees mijn quote even goed.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef empa1010 het volgende:
Vandaag reed de Rijdende Rechter mobiel achter me. Inclusief mr. Frank Visser himself met camelkleurig jasje enzo
Goed he? M'n leven is nu eindelijk echt compleet. Hij stond ook al eens achter me bij een parkeermeter in Zaandam. Maar dit was in Nunspeet. Hele auto beplakt met 'De Rijdende Rechter'quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:20 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Goed he? M'n leven is nu eindelijk echt compleet. Hij stond ook al eens achter me bij een parkeermeter in Zaandam. Maar dit was in Nunspeet. Hele auto beplakt met 'De Rijdende Rechter'![]()
Echt een bazenbak (not)...
Khad mn foon in de aanslag maar ik moest afslaan dus het was te kortquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Nu zeker balen dat je geen dashcam hebt.
Eeuwig zonde dat je dit niet hebt kunnen vastleggen voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Khad mn foon in de aanslag maar ik moest afslaan dus het was te kort
Deze grap is van een Elfletterig-achtige allure.quote:
spoiler alert!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:27 schreef NoCigar het volgende:
Jammer dat ze verhuist zijn (voor deze uitzending) wegens de Bons-terreur.
Ik vat het maar op als een compliment.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze grap is van een Elfletterig-achtige allure.
dat was schrikken zeker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef Little_Acorn het volgende:
Vandeweek liep ik in het centrum van Utrecht en zag ik deze mevrouw langskomen:
[ afbeelding ]
Als dit je lukt, ben je beter op je plaats op de Gazastrook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef OProg het volgende:
Zelfs de beste bemiddelaar was niet goed genoeg voor dit.
Joop Kuis vond het niet pluis!quote:
Er is vast meer dan dat klote hekje. In hun prive leven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef marcodej het volgende:
Wat zit er toch een hoop narigheid in die twee mensen.
Hij vond hun gedrag niet kuis.quote:
De familie Bons moet je daar ook gewoon heen sturen. Prima op hun plek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dit je lukt, ben je beter op je plaats op de Gazastrook.
En die zit vast ook ... TE LACHEN! TE LACHEN!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:34 schreef JaneDoe het volgende:
de bemiddelaar is ook een assholelijer
Stijgt....quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:35 schreef Momo... het volgende:
Als mevrouw eenmaal onder de grond ligt zakt het pH waarschijnlijk enorm daar
normaal gesproken ben ik geen fan van landmijnen, maar...quote:
ik zou nog een lesje chemie nemenquote:
dat is meer cambodjaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
normaal gesproken ben ik geen fan van landmijnen, maar...
quote:
ik mocht toch op een paar plekken niet komenquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:39 schreef marcodej het volgende:
Een vriend heeft het gekocht.
Echte vrienden
Dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:39 schreef marcodej het volgende:
Een vriend heeft het gekocht.
Echte vrienden
Dat kun jij beter doen....de pH stijgt als de zuurgraad daalt. pH = -log[H3O+]quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zou nog een lesje chemie nemen
ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat kun jij beter doen....de pH stijgt als de zuurgraad daalt. pH = -log[H3O+]
hoge pH = loogquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat kun jij beter doen....de pH stijgt als de zuurgraad daalt. pH = -log[H3O+]
Vind ik niet. Je leeft maar 1 keer en ze hebben een kind. Gauw een oplossing zoeken en die vindt je daar niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Slap hoor, zo makkelijk opgeven en de weg van de minste weerstand kiezen.
Wie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:40 schreef donald_dick het volgende:
Echt, ik hoop dat die zigeneurfamilie uit amsterdam daar komt wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |