Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Wie is kutlul? Die benaming vind ik bij alledrie passen.quote:
Diekstraquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie is kutlul? Die benaming vind ik bij alledrie passen.
Maurice maar 2quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef Szura het volgende:
Daar kun je wel honderden dingen over opnoemen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef Szura het volgende:
Daar kun je wel honderden dingen over opnoemen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef Szura het volgende:
Timur Lucky bastard met z'n muziekvragen
Als je dan Derksen ziet valt het eigenlijk wel weer mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:45 schreef NoCigar het volgende:
Die List ziet er ook uit alsof ze een maandje geleden is overleden.
Dat heeft op urban dictionary vast een hele andere betekenis.quote:
Valt wel mee.. het is ook niet tactisch om een radio dj de kans te geven om de vraag met die Nick van nick en simon te kiezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef alors het volgende:
Timur heeft wel mazzel met zijn vragen zeg
Die gasten zijn vaak genoeg misleidend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valt wel mee.. het is ook niet tactisch om een radio dj de kans te geven om de vraag met die Nick van nick en simon te kiezen
Dan nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die gasten zijn vaak genoeg misleidend.
Ik zie ze al keihard staan lachen bij het bedenken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:51 schreef Travel. het volgende:
Voor de lol, wind wand wond. Wat een humor daar.
Kopspijkersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Spijkers met koppen heette het dacht ik
Held van TDJquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan Diekstra? Ik ben daar oprecht benieuwd naar.
Het heeft beide namen gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Spijkers met koppen heette het dacht ik
Was dat niet het radio programma?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh toch, later heette het Spijkers met Koppen dacht ik.
Ja, Spijkers met koppen is het radioprogramma.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat niet het radio programma?
Oh ik dacht ook op tv ooit. Nou ja we zijn al weer verderquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat niet het radio programma?
Hij liet zich een beetje meevoeren. Verder een sympathieke kerel volgens mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind het maar een achterlijke sinds zijn bierflesje. Daarvoor ook al eigenlijk.
Valt vies tegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij liet zich een beetje meevoeren. Verder een sympathieke kerel volgens mij
Ik vind hem aantrekkelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan Diekstra? Ik ben daar oprecht benieuwd naar.
Mwah, een zelfingenomen type is het. Die zichzelf bijzonder grappig vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij liet zich een beetje meevoeren. Verder een sympathieke kerel volgens mij
'Persoonlijk kennen', ik heb hem weleens gesproken jaquote:
En eigenlijk niets te melden heeft maar zich over lekker heeft ingelikt voor levenslang BN-erschap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, een zelfingenomen type is het. Die zichzelf bijzonder grappig vindt.
Heeft ie ook wel het recht op, ik vind hem erg gevatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, een zelfingenomen type is het. Die zichzelf bijzonder grappig vindt.
Met het mes op tafelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan we nou dat programma nou doen met die ouwe vent met dat geld in zetten en bluffen
Wat een klootzak zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef Travel. het volgende:
eric gaat er net onder zitten. zo een is het
Trappen naar beneden, zo is ie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef Travel. het volgende:
eric gaat er net onder zitten. zo een is het
Nou nou nou zegquote:
Echt hè.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg
Maar zou je het niet raar vinden om hem de slimste mens te moeten noemen terwijl die bierflesjes op boten gooit? Ik noem dat eerder achterlijk.
Wie komt er na Diederik ook alweer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Szura het volgende:
Diederik
Die gaat die flappies wel ff wat laten zien
Jan Versteeghquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie komt er na Diederik ook alweer?
Morgen wordt wel spannend denk ik.
Versteegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie komt er na Diederik ook alweer?
Morgen wordt wel spannend denk ik.
Flesje was niet raak en Ohja geen intentie om een boot te raken. Mensen maken fouten. Deal with it.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg
Maar zou je het niet raar vinden om hem de slimste mens te moeten noemen terwijl die bierflesjes op boten gooit? Ik noem dat eerder achterlijk.
Nee, intentie om in de boot te gooien. Dus nog steeds de boot te raken. En hij moest blij zijn dat die de boot raakte. Dat mensen dit kunnen goed praten is echt bijzonder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Flesje was niet raak en Ohja geen intentie om een boot te raken. Mensen maken fouten. Deal with it.
Diekstra is wel door hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef Kansenjongere het volgende:
Toch lullig, de hele avond aan kop gaan en dan alsnog bijna eruit liggen omdat je het laatste fragment niet herkende.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vandaar het woordje "bijna"
Diekstra is fonetisch Twents.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is Erik Dijkstra hoor geen Diekstra
Asperger denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Timor is niet helemaal 100 volgens mij.
Gezellig timquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon lekker op vakantie de slimste mens kijken. Leuk, regen
Kijk jij dit ook, Cor?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig tim![]()
Lastig dit wel ik vind Jekel EN Diekstra leuk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Jakhals Kutlul eruit, alsjeblieft.
Ik heb ook telkens het idee dat ik zijn haarproducten door de TV hier in de huiskamer kan ruiken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Jakhals Kutlul eruit, alsjeblieft.
Die moeten Timur dan ook helemaal kapot maken met zijn irritante bakkesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig tim![]()
Lastig dit wel ik vind Jekel EN Diekstra leuk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die moeten Timur dan ook helemaal kapot maken met zijn irritante bakkes
NOu daar zeg je wat. Ik weet niet zoveel dj's op te noemen maar die ik weet zijn allemaal irritant. Oh alleen hoe heet ie niet. Kom niet op zijn naam, met zwart haar. Doet/deed ook altijd dat glazen huis gedoe.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Giel Beelen vind ik ook zo'n pleureslijertje, zou het aan het beroep liggen?
Gerard Ekdom, die is wel leuk jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu daar zeg je wat. Ik weet niet zoveel dj's op te noemen maar die ik weet zijn allemaal irritant. Oh alleen hoe heet ie niet. Kom niet op zijn naam, met zwart haar. Doet/deed ook altijd dat glazen huis gedoe.
Gerard Ekdomquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu daar zeg je wat. Ik weet niet zoveel dj's op te noemen maar die ik weet zijn allemaal irritant. Oh alleen hoe heet ie niet. Kom niet op zijn naam, met zwart haar. Doet/deed ook altijd dat glazen huis gedoe.
Die is pas irritant, die zit bij freaknacht altijd als een malle met zijn microfoon te spelen.quote:
Dat is Sander Hoogendoornquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is pas irritant, die zit bij freaknacht altijd als een malle met zijn microfoon te spelen.
Die twee ook ja, Coen is ook primaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:47 schreef alors het volgende:
[..]
Gerard Ekdom![]()
Sander LantingaRob Stenders
Praat jij wel eens in de microfoon, Cor?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is pas irritant, die zit bij freaknacht altijd als een malle met zijn microfoon te spelen.
Nee man, ik vind het raar mijn eigen stem te horenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Praat jij wel eens in de microfoon, Cor?
Ja hij is echt zooo domquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Over geen heldere lichten gesproken.
Ik vind hem echt een schatje, en hij is een van de betere jonge dj's. Ik denk wel de beste.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zie je, ik weet die namen nietKrijg altijd de zenuwen van die gozer.
Diederik en Art gaan strijden om de titelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:50 schreef NoCigar het volgende:
Diederik lijkt me overigens overduidelijk de beste, niet?
Ik heb eigenlijk zelden radioprogramma's aan waarbij je dj's hoort, dus geen idee. Sander ken ik alleen van freaknacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schatje, en hij is een van de betere jonge dj's. Ik denk wel de beste.
Hij is kaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet zijn haar eens wassen. Vies ventje om te zien vind ik dat
Iddquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:52 schreef BobW het volgende:
Als je aanvult kan je gewoon alle dieren noemen, dan hoeft het niet bij het goeie plaatje te horen
Ik dacht dat hij die viezerik was met die te ver teruglopende haargrens die daarom maar ter compensatie van dat vieze vette te lange haar hadquote:
Hij was per ongeluk opeens kaal en toen ging hij meteen op vakantie. Gevalletje haartransplantatie dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij die viezerik was met die te ver teruglopende haargrens die daarom maar ter compensatie van dat vieze vette te lange haar had
Wat een toestandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was per ongeluk opeens kaal en toen ging hij meteen op vakantie. Gevalletje haartransplantatie dus.
Was bij die presidenten ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:52 schreef BobW het volgende:
Als je aanvult kan je gewoon alle dieren noemen, dan hoeft het niet bij het goeie plaatje te horen
Pics!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit met en klein stijfje op de bank ja
Nou en?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 50 jaar te jong voor jou corrie
Ja en dat snuit ik hem he? Domme vraag hoor Tem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:57 schreef Tem het volgende:
Cor, heb jij ook weleens een natte neus?
Veel pasteltinten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker alles in de broek stoppen en dan mooi laten bloezen.
En dat mouwloze shirt erbovenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker alles in de broek stoppen en dan mooi laten bloezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |