quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
Als je hobbies hebt ben je niet saai. Dan doe je tenminste wat. Ik doe helemaal niks.
Een systeemcamera, wilde altijd een spiegelreflex, maar die dingen zijn eigenlijk heel lomp en zwaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef YokiKater het volgende:
Wat voor camera ga je kopen, Uccie?
Mjah, lomp en zwaar... met een dikke telelens wel ja, maar voor jou is het wellicht fijner om een compactere camera te hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een systeemcamera, wilde altijd een spiegelreflex, maar die dingen zijn eigenlijk heel lomp en zwaar.
En tegenwoordig zijn die kleinere net zo goed, was eigenlijk een tip van iemand op FOK!
En dan 3 foto's van je 'vogel' maken om hem vervolgens nooit meer aan te raken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een systeemcamera, wilde altijd een spiegelreflex, maar die dingen zijn eigenlijk heel lomp en zwaar.
En tegenwoordig zijn die kleinere net zo goed, was eigenlijk een tip van iemand op FOK!
Nope, cursus en alles.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan 3 foto's van je 'vogel' maken om hem vervolgens nooit meer aan te raken.
quote:
Straatfotografie lijkt me het leukst, maar wel moeilijk om een verhaal op beeld te krijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]Maar je kan ook verslaafd raken heh, dat je het inene te pakken hebt en dan wil je stiekum toch wel die spiegelreflex camera met lenskit en alles
![]()
Wil je er iets speciaals mee gaan doen? (Macro/portretten/landschappen, etc)
Dat is al een goede gedachte en dus een goed begin.. Want iedereen kan "fotograaf" zijn door duizenden foto's per dag te klikken en dan maar een selectie te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Straatfotografie lijkt me het leukst, maar wel moeilijk om een verhaal op beeld te krijgen.
Ik fotografeer sowieso nog altijd alsof ik een rolletje met 48 foto's hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is al een goede gedachte en dus een goed begin.. Want iedereen kan "fotograaf" zijn door duizenden foto's per dag te klikken en dan maar een selectie te maken.
Gewoon je geest en gevoel gebruiken ipv lukraak klikken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik fotografeer sowieso nog altijd alsof ik een rolletje met 48 foto's heb
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:00 schreef Uccie het volgende:
Oh...ff zappen dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
//
Straks op NPO2 een programma over angst/paniekstoornis (waar ik momenteel last van heb).
Nee, maar ik bedoel dat ik het niet ga kopen om in de kast te laten liggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet zo veel natuurlijk.
Ook in die mate?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb dus wat dat meisje op NPO2 heeft/had.
Nee dat snap ik, maar je moet wel ergens die klik hebben om het leuk te blijven vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat ik het niet ga kopen om in de kast te laten liggen.
Spelenderwijs leren hoe je fluit werktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef Specularium het volgende:
Muziekles vond ik ook altijd vrij overbodig. Leuk voor wat handvatten maar dan houdt het wel op.
En bier gaan drinken lijkt je dan een goed idee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
//
Straks op NPO2 een programma over angst/paniekstoornis (waar ik momenteel last van heb).
Soms binnenhuis, dan ga ik op bed liggen en op mijn ademhaling concentreren. Maar ik heb het voornamelijk met naar buiten gaan en als ik onder, vreemde, mensen ben. Maar ik heb dus serieus al problemen om mijn vuilnisbak buiten te zetten en dat is 30 meter heen en 30 meter terug. En ik kan momenteel geen winkels in en in rijen staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook in die mate?
Dat je binnenshuis al angst hebt?
Dumpvalve voor de stress...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En bier gaan drinken lijkt je dan een goed idee?
Ohzo, nou als kind vond ik fotograferen geweldig. Alleen was dat echt point and shoot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar je moet wel ergens die klik hebben om het leuk te blijven vinden.
Daarom zegt een cursus niet veel.
Muziekles vond ik ook altijd vrij overbodig. Leuk voor wat handvatten maar dan houdt het wel op.
Nu niet, in de toekomst wel.. want ik wil welquote:
Dat klinkt best eng, en wat ze net ook zeiden, ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Soms binnenhuis, dan ga ik op bed liggen en op mijn ademhaling concentreren. Maar ik heb het voornamelijk met naar buiten gaan en als ik onder, vreemde, mensen ben. Maar ik heb dus serieus al problemen om mijn vuilnisbak buiten te zetten en dat is 30 meter heen en 30 meter terug. En ik kan momenteel geen winkels in en in rijen staan.
Maar ik krijg er nu behandeling voor. Ik kom er wel weer bovenop, want dit is totaal niet mij.. ik heb nooit angst gekend.. dat is het gekke..
Maar dat was ook supercool omdat je een half jaar moest wachten op je foto's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohzo, nou als kind vond ik fotograferen geweldig. Alleen was dat echt point and shoot.
Toen was dat nog met een rolletje en goed kijken voor je afdrukt, want mislukte foto is zonde.
Ik kan zeggen dat ik het niemand toewens, en ik snap zelf ook niet hoe het precies gebeurt is of waar het nu helemaal vandaan komt.. Maar het zit tussen je oren en het is te behandelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat klinkt best eng, en wat ze net ook zeiden, ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt.
Ja, en dan in een album plakken, met allerlei dingen erbij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat was ook supercool omdat je een half jaar moest wachten op je foto's.
Ja, daar zou ik ook wegrennen.. schreeuwend dat ik thuis ook een computer hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet hoor....maar van die virtual reality behandeling zou ik pas fobieën krijgen
Maar moet je dan juist de dingen doen, die paniekaanvallen opwekkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef YokiKater het volgende:
Mijn therapie bestaat uit kennis/inzicht vergaren over de stoornis. Het bewust oproepen van lichamelijke sensaties die bij een aanval komen kijken, en dan ervaren dat er niets gebeurt.. dus niet flauwvallen of een insult krijgen.. en begeleid naar buiten gaan.
Oh daar kan ik heel goed in zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
Gewoon zorgen in de rij van de supermarkt dat mensen jou vervelender vinden dan andersom.
Ik heb altijd hele gesprekken in de rij, met andere mensen hè, niet mijn eigen boodschappen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh daar kan ik heel goed in zijnIk heb toch wel eens dat verhaal gepost over een oude hommel die mij lastig viel in de rij bij de kassa.
Situaties oefenen die voor kunnen komen lijkt me.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar moet je dan juist de dingen doen, die paniekaanvallen opwekken
Dingen die de lichamelijke sensaties, zo noemen ze dat, die gelijk staan aan een paniekaanval oproepen. Dus bewust gaan zorgen dat je adem tekort komt, dat je hartslag omhoog gaat, dat je duizelig wordt.. En dan ervaar je die gevoelens maar er gebeurt niets.. en dan is het dus de bedoeling dat je hersens in een autonome functie dat registreren en koppelen aan "er is niets aan de hand en er gaat niets gebeuren".. want de "error" is dus dat je hersens die sensaties koppelen aan bijvoorbeeld flauwvallen.. Dus het is een kwestie van opnieuw programmeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar moet je dan juist de dingen doen, die paniekaanvallen opwekken
Ohzo, ik dacht echt in de praktijk met begeleiding.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Situaties oefenen die voor kunnen komen lijkt me.
Sta jij dan de hele tijd naar achteren te kijken ofzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd hele gesprekken in de rij, met andere mensen hè, niet mijn eigen boodschappen.
Oh nu snap ik het, denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dingen die de lichamelijke sensaties, zo noemen ze dat, die gelijk staan aan een paniekaanval oproepen. Dus bewust gaan zorgen dat je adem tekort komt, dat je hartslag omhoog gaat, dat je duizelig wordt.. En dan ervaar je die gevoelens maar er gebeurt niets.. en dan is het dus de bedoeling dat je hersens in een autonome functie dat registreren en koppelen aan "er is niets aan de hand en er gaat niets gebeuren".. want de "error" is dus dat je hersens die sensaties koppelen aan bijvoorbeeld flauwvallen.. Dus het is een kwestie van opnieuw programmeren.
Als ik in de rij bij de kassa sta dan ben ik klaar met winkelen en dan wil ik zo snel mogelijk die winkel weer uit. Als ik een bekende tegenkom is het een ander verhaal, maar ik heb altijd al een hekel aan winkels en rijen gehad hoor. Hoewel ik dingen kopen helemaal te gek vind, en shoppen dus in principe ook.. maar het is mij vaak te druk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd hele gesprekken in de rij, met andere mensen hè, niet mijn eigen boodschappen.
Nee, ik weet niet, ik doe het niet echt bewust.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sta jij dan de hele tijd naar achteren te kijken ofzo?
Zoiets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het, denk ik.
Dus dat je een aanval krijgt en je dan realiseert dat er niets ergs is in plaats van nog meer in paniek raken van de paniek.
Ja, dat gaat dan lastig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef YokiKater het volgende:
Daarom is mijn contract ook stopgezet, het meerendeel was thuiswerk maar ik moet ook wel eens naar kantoor of zelfs naar Driebergen of een PD, en dat gaat niet. Maar dat pakken we later wel weer op.
Gewoon lekker breien en zuipen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef YokiKater het volgende:
Daarom is mijn contract ook stopgezet, het meerendeel was thuiswerk maar ik moet ook wel eens naar kantoor of zelfs naar Driebergen of een PD, en dat gaat niet. Maar dat pakken we later wel weer op.
Ja, mijn district was Kennemerland maar het landelijk hoofdkwartier zit in Driebergen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dan lastig.
Is ook nog best ver van jouw huis, Driebergen.
KLPD toch...volgens mij ben ik daar een keer geweest voor mijn werk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, mijn district was Kennemerland maar het landelijk hoofdkwartier zit in Driebergen.
Ik ben nog jong genoeg om carriere te maken of iets bij te dragen aan de maatschappij, en ik kut graag met computers en data.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon lekker breien en zuipen.
Ja, en THTC zit daar dus ook ondergebracht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
KLPD toch...volgens mij ben ik daar een keer geweest voor mijn werk.
De wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en THTC zit daar dus ook ondergebracht.
Team High Tech Crime.. Internet/cybercrime politie. Maar elk groot politiebureau heeft ook een eigen ICT afdeling (streetcams/videodownlink met politieheli/in beslag genomen spullen, etc)quote:
Oh, ik wist niet dat dat zo heette.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Team High Tech Crime.. Internet/cybercrime politie. Maar elk groot politiebureau heeft ook een eigen ICT afdeling (streetcams/videodownlink met politieheli/in beslag genomen spullen, etc)
o.a. Paniekstoornis met angstaanvallen (agorafobie).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik val midden in een discussie binnen zonder NPO2 te kijken, maar heb je pleinvrees, Yoki?
Ye, pleinvrees dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
o.a. Paniekstoornis met angstaanvallen (agorafobie).
Lekker Adje's monitoren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Team High Tech Crime.. Internet/cybercrime politie. Maar elk groot politiebureau heeft ook een eigen ICT afdeling (streetcams/videodownlink met politieheli/in beslag genomen spullen, etc)
Het is vrij nieuw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat zo heette.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel makkelijk om "kom dan naar pleintje" tegen hem te roepen.
Ik heb weleens over zo'n Cybercrime unit gelezen, maar dat was misschien iets anders.quote:
THTC.. en ja dat klopt.. de CyberCrime Challenge.. dit jaar onder de naam High Impact.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef hugecooll het volgende:
HTC heeft toch jaarlijks zo'n 'puzzel'?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:19 schreef hugecooll het volgende:
Remember, remember, the fifth of November
https://www.kombijdepolit(...)s/HighTechCrime.aspxquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weleens over zo'n Cybercrime unit gelezen, maar dat was misschien iets anders.
Dat was 'm niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.kombijdepolit(...)s/HighTechCrime.aspx
Het is de ideale werkplek voor ethische hackers/crackers en autistische digi-speurneuzen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was 'm niet.
Ik denk dat ik het al weet, Europol heeft ook zo'n eenheid.
Bij banken zitten ze ook, bij veel grote bedrijven ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is de ideale werkplek voor ethische hackers/crackers en autistische digi-speurneuzen.
In 2010 werkte ik voor Alliander, ook een groot bedrijf. Als junior applicatie-ontwikkelaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij banken zitten ze ook, bij veel grote bedrijven ook.
Als in programmeren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In 2010 werkte ik voor Alliander, ook een groot bedrijf. Als junior applicatie-ontwikkelaar.
Heb jij dat geschreven...op dat schrijfblok?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:35 schreef YokiKater het volgende:
Cracken en werken tegelijk
[ afbeelding ]
Als ik netjes schrijf dan schrijf ik zeer netjes.. maar ik kan ook behoorlijk kladden hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb jij dat geschreven...op dat schrijfblok?
Mooi handschrift.
Het is onleesbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb jij dat geschreven...op dat schrijfblok?
Mooi handschrift.
Ziet er heel regelmatig uit.quote:
Misschien eentje, anders moet ik vannacht 10x mijn bed uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook goed!
Gaan we lekker bierje zuipuh!??
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien eentje, anders moet ik vannacht 10x mijn bed uit
Doe je ook mee aan de cameltoe-challenge?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Van bier moet ik pissenUh pardon, steeds naar de wc
Ik ook, totdat ik leeg ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Van bier moet ik pissenUh pardon, steeds naar de wc
Nee ik doe niet mee aan hypes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan de cameltoe-challenge?
Maar wel warmquote:
Nah een cameltoe is gewoon vies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een saaie doos kan ook winnen, is tenminste apart.
Gloeiend heet gek! Gewoon hot en zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wel warm
[..]
Nah een cameltoe is gewoon vies.
Ik moet zo'n drumstel gek!quote:
Doe dan gelijk 3, hoef je niet meer te bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik laat nog even een extra six-pack bezorgen.
Nee 18 units op een avond is zat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dan gelijk 3, hoef je niet meer te bellen.
Thanks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
You better believe it!![]()
En jij bent een baasje!
Specu, wat vind je van deze?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Yoki is een hete boi, sp3c ook.
Timmmmm is een razende deoroller.
Jij bent ook een hete boi hadden we al vastgesteld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Yoki is een hete boi, sp3c ook.
Timmmmm is een razende deoroller.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent ook een hete boi hadden we al vastgesteld.
Ik ben daar ooit naartoe geweestquote:
Nee, dat vond jij saai natuurlijk.. ik had niets anders verwachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit naartoe geweestMet mijn werk. Was geen moer aan trouwens.
Ze hielden hun broek aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat vond jij saai natuurlijk.. ik had niets anders verwacht
Die chippendales deden geen challenge hequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen met een cameltoe ook..
Nu jij weer
Ga je mopperen? Jij hebt niet eens een bak water over je kop gegoten!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die chippendales deden geen challenge heDie stripten zogenaamd. En er kwam ook geen water aan te pas.
Waarom zou ik, ik neem wel een warme douchequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je mopperen? Jij hebt niet eens een bak water over je kop gegoten!
Dat mag je ook filmen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik neem wel een warme douche
Fucking King Kong'squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh mijn camera is niet waterdicht
Brigitte Kaandorp over dat nieuwe RTL programma thuis voor de buis en een of andere slet die in 6 maanden tijd met 27 kerels naar bed is geweest en daar na elke vrijpartij een selfie van maakte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:02 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer RTL Late Night.
Ik ben benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn.
Ik hoop maar niet te show news achtig.
Bek dicht, Antoine.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:02 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer RTL Late Night.
Ik ben benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn.
Ik hoop maar niet te show news achtig.
Niet kijken dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp over dat nieuwe RTL programma thuis voor de buis en een of andere slet die in 6 maanden tijd met 27 kerels naar bed is geweest en daar na elke vrijpartij een selfie van maakte.
Die heet niet Antoine.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat durf je niet tegen Voorbips te zeggen.
Haha, foei!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga er wel weer mee beginnen.. GTA, BF3, GT6.
En natuurlijk farm heroes saga
Moest ik die nog kopen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wat vind jij nou van de nieuwe Slipknot?
Er gaat een belletje rinkelen, maar ik ben er niet bekend mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, foei!
Ken je Dark Souls? Daar ben ik helemaal fan van.
Een van de moeilijkste games de afgelopen tien jaar denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er gaat een belletje rinkelen, maar ik ben er niet bekend mee.
Geef eens een titel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik game niet zo heel veel meer, mijn kop staat er ook vaak niet naar. Ik ga nu eerst de GTA IV serie uitspelen en wissel dat af met GT6 op de PS3, en als mijn PC weer aangesloten is ga ik misschien weer BF3 spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een van de moeilijkste games de afgelopen tien jaar denk ik.
Ik had hem al ja, 2 minuten geluisterd.quote:
Mijn smaak is breed.. Maar Slipknot heeft mij sinds Disasterpiece echt wel dik weten te raken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Slipknot is een beetje overrated, niet?![]()
Ben meer van dit soort metal.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik game niet zo heel veel meer, mijn kop staat er ook vaak niet naar. Ik ga nu eerst de GTA IV serie uitspelen en wissel dat af met GT6 op de PS3, en als mijn PC weer aangesloten is ga ik misschien weer BF3 spelen.
Tof.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn smaak is breed.. Maar Slipknot heeft mij sinds Disasterpiece echt wel dik weten te raken.
En je kan ze nergens mee vergelijken.
Helder! Ook tof.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Momenteel alleen plants vs zombies straks weer WoW
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Momenteel alleen plants vs zombies straks weer WoW
Mega Man 2?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
EN heel soms wil ik nog weleens een oud spel op mijn NES of zo pakken. Galaga of zo.
Die heb ik ook. Tijd geleden dat ik die heb gespeeld. Oh wel laatst nog Megaman X. Op de SNES.quote:
Geweldige spellenreeks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Tijd geleden dat ik die heb gespeeld. Oh wel laatst nog Megaman X. Op de SNES.
Dan heb je Dark Souls niet gespeeld. Dat durf ik echt wel moeilijker dan Mega Man te noemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
En moeilijk man! Zijn die spellen van nu supersimpel bij.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
Dummi Burger vond ik altijd een beetje sensueel met hun melodieuze rommel.
En dan heel stoer verf op de bak smeren.
Engerd!quote:
Nee dat spel ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan heb je Dark Souls niet gespeeld. Dat durf ik echt wel moeilijker dan Mega Man te noemen.
Maar inderdaad, vrij moeilijk inderdaad. Desondanks heel leuk. In Japan kennen ze maar 1 difficulty van Mega Man 2. Onze standaard moeilijkheidsgraad is normal, maar bij hen is de enige optie 'difficult'.
Bah bah bah...ik ga nu slapen en hopelijk ben je morgen weer normaalquote:
Alsof ik zonder mijn vlammetjes kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bah bah bah...ik ga nu slapen en hopelijk ben je morgen weer normaal
Enge Arie
Arie Boomsla is een mooie maan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bah bah bah...ik ga nu slapen en hopelijk ben je morgen weer normaal
Enge Arie
Arie is een enge griezel blegh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Arie Boomsla is een mooie maan.
Is het een leuke film?quote:
Vast geen rtl7.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:
Vanavond komt er weer zo'n gare film die Corrie hilarisch vindt.
Iron Sky (2012) - IMDb
Speculaas is nu gerustgesteld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Even kijken, nee die van mij is nog dezelfde
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nazi's op de maan, hoe leuker kan het worden
En shit ik wil dit shirt!
[ afbeelding ]
Zit je mij nu een hommo te noemen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem boeit hoor.
Denk niet dat Kees hier een account heeft.quote:Beste Monique,
Zoals beloofd doe ik je het verslag van de week toekomen voor Facebook.
25 augustus 2014
Deze week leenden we van buurtbewoners een vogelgids.
Daar ik tijdens mijn ochtendwandeling in het bos en op de heide steeds meer op bijzondere vogels let, gaat zo’n vogel-opzoekboekje mij steeds meer boeien. Maar ditmaal leek er wel een zeer bijzonder exemplaar op onze tafel te liggen.
'D’s Vogelgids' luidde de titel. Ik bladerde het vluchtig door. Wat een prachtige vormgeving! En wat een schitterende, messcherpe kleurenfoto’s stonden erin!
Ik geloof dat het de eerste keer was dat ik zo’n mooie uitvoering had gezien.
D. is de auteur van het boekje. Zijn naam komt mij bekend voor. Wat ik van D weet, is dat hij kleine verhalen, gedichten en liedjes schrijft. Ik dacht: misschien heeft hij de Vogelgids wel heel leuk en luchtig geschreven met zijn eigen visie op vogels die in ons land voorkomen. Met een tikkeltje humor erin. Geen droge kost zoals in de (inmiddels overjarige) vogelboeken die we thuis hebben, met daarbij vage, vergeelde aquarel-illustraties.
Mijn besluit stond vast. Die gids ga ik bestellen.
Afgelopen maandag liep ik naar de boekhandel en vroeg of 'D’s Vogelgids' kon worden besteld. In de winkel keek men of het nog leverbaar was. Nee, helaas. Niet meer voorradig.
Ook werd het niet meer uitgegeven. Ik was teleurgesteld.
Thuisgekomen vroeg ik of ik een paar hoofdstukken uit de geleende 'D’s Vogelgids' mocht lezen. Aanvankelijk hadden onze buurtgenoten het uitgeleend aan mijn ouders. Maar ik mocht het een tijdje in mijn kamer houden tot ik het uit had .
Al lezende zakte de teleurstelling snel weg. Andere gevoelens kwamen daarvoor in de plaats. Ja, zelfs ergernis en gevoelens van geshockeerd zijn!
In verscheidene hoofdstukken las ik verhaaltjes waarin een serie bijzonder grove uitdrukkingen voorkwam. Onder andere over seks.
De schrijver scheen het ook nodig te vinden verslag uit te brengen van schuine moppen vol vuiligheid die hij op een vakantie in Zuid-Limburg had opgevangen. Sloeg nergens op!
Kortom, taalgebruik dat ik in zo’n mooi vogelboek absoluut niet had verwacht!
Ik was verbijsterd.
En toen las ik een regel die mij wel erg aan het hart ging. Onderaan op bladzijde 154 schreef de auteur over een medereiziger, met wie hij op stap was (De Vlasbaard bijgenaamd) en aan wie hij zich ergerde : "Die man keek altijd zo autistisch rond in de velden."
Onmiddellijk deed ik het boek dicht en gaf het terug aan mijn ouders.
Dat D het lef had zich zo spottend uit te drukken! Omdat zijn medereiziger zich anders gedroeg dan de rest en 'meneer' dat dwarszat, moest opeens het woord 'autistisch' worden gebruikt.
Ik voelde en voel me nog diep gekwetst.
Spotten met autisme of misbruik van dit woord vind ik één van de ergste dingen die een mens mij en mijn lotgenoten kan aandoen.
Mijn ouders zeiden: "Kees, het is tegenwoordig altijd hetzelfde gelazer. Autisme is een hype geworden. Er wordt in de media meer aandacht besteedt dan de jaren ervoor."
Gevolg van deze hype is dat mensen uit onwetendheid het woord 'autistisch' in de zin van 'doe niet zo autistisch' zijn gaan gebruiken. Te pas en te onpas. Overal lees je en hoor je het.
Dat is niet bedoeld om je persoonlijk te beledigen, maar dat is omdat ze zich niet handig kunnen uitdrukken. Vroeger was het 'spastisch' als je wat krampachtig in je denken en handelen overkwam en 'debiel' wanneer je plotseling uitzinnig werd van razernij. Wanneer je je wat afzijdig houdt van een groep mensen en je eigen weg wilt gaan, dan roept men algauw: 'autist'.
Hoezeer mijn ouders het ook uitlegden, ik vind dat D het in zijn Vogelgids niet kan maken. Ook de redactie van de uitgeverij had beter op moeten letten en 'autistisch' weg moeten laten.
Mocht de uitgeverij ineens bereid zijn dit boek opnieuw uit te geven, dan raad ik de redactie aan het woord 'autistisch' door te schrappen en te vervangen door een betere term.
Al zou er ineens in de schappen van de boekenwinkel de herdruk van 'D’s Vogelgids' liggen, ik zal het niet meer willen kopen.
Sinds deze tegenslag ben ik extra voorzichtig geworden. Ik durf nu veel minder gauw een bepaald boek te lezen dat recentelijk is geschreven en ook met TV kijken is dat het geval. Ik zal bijvoorbeeld niet direct meer een cabaretvoorstelling volgen uit angst dat het woord 'autistisch' verkeerd wordt gebruikt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit niet helemaal gelezen heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk niet dat Kees hier een account heeft.
In die van mij bedoelde ik he.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je mij nu een hommo te noemen?
Ja vond ik ook. Die neger die ze wit gaan makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ik zit Iron Sky te kijken en vind hem tot nu toe best wel grappig.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Die neger die ze wit gaan makenDaar is de Hema niks bij met hun chocoladepieten
Nou, dat weet ik zo net niet...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem boeit hoor.
Matthijs was wel leuk. Jammer dat ie dood is.quote:
Corrie denkt gelijk weer aan pornoquote:
Ja joh, bok even lekker op stok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Ik luister naar een heel leuk liedje.
Nou zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja joh, bok even lekker op stok.
das gewoon de lichtshow man kutquote:
Topshow tochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
ROFLMAO!!! Dat hele Iron Sky is gewoon een komedie man.
Ik vind het wel vermakelijk, die blonde Nazi mevrouw is wel aaibaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Topshow tochHet is geen Asylum maar had het ZO kunnen zijn. Al ziet het er misschien wel ietsjes beter uit allemaal.
Ja dat vermoedde ik al dat je dat zou vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, die blonde Nazi mevrouw is wel aaibaar.
Ietsjes beter zei ik he, niet goed. Hoger budget denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
Die special effects zijn erg goed ja.
Corrie,.
Wel man dat is met de hitlerrobot.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
Hmmm, die hoef ik dus niet te zien.
Ok, misschien komt hij dan wel op de lijst.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel man dat is met de hitlerrobot.
Heb je het beste gemist dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
Ohja, die had ik een keer gedownload en na een kwartier weer afgezet.
Owquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Dat kan kloppen want dat is ook uit Wolfenstein.
Maakt mij niet uit, die kop van dat figuur kan ik gewoon niet uitstaan. Die zit echt op een drol of een natte scheet, zo'n ajakkes gezicht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
Oh wel over dat zangprogramma met die bejaarden. Dat was leuk.
Denk het niet, kan me er niks van herinneren in ieder gevalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:04 schreef Latert het volgende:
Was het een topshow, die knevel en poephoofd?
Laat ze onderstaande pic maar even zien....dan snappen ze de hint wel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:37 schreef Uccie het volgende:
Godver....ik zit weer eens in de trein. Zit de stiltecoupe vol bejaarden die niet snappen dat ze hun bek moeten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele rare fetish, sp3c.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:59 schreef sp3c het volgende:
ik ben gewoon aan het werk, fuck al jullie hoofden
Hebben ze het wel eens over de jeugd, maar de ouderen kunnen er ook wat van. Vaak aso-gedrag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:37 schreef Uccie het volgende:
Godver....ik zit weer eens in de trein. Zit de stiltecoupe vol bejaarden die niet snappen dat ze hun bek moeten houden.
En terecht, stiltezones afschaffen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:37 schreef Uccie het volgende:
Ik heb er wat van gezegd, maar dat vonden ze niet heel aardig. Maar ze gingen wel weg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hebben ze het wel eens over de jeugd, maar de ouderen kunnen er ook wat van. Vaak aso-gedrag.
Met een piepstemmetje?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er wat van gezegd, maar dat vonden ze niet heel aardig. Maar ze gingen wel weg.
Jaquote:
Danoontje powerrrrrrrr.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaik vroeg of ze zich realiseerde dat het een stilte coupé was en toen gingen andere mensen zich ermee bemoeien en gingen ze weg.
Mooi.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er wat van gezegd, maar dat vonden ze niet heel aardig. Maar ze gingen wel weg.
Ja weet ik, komt straks wel terug. #TeamGeerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je UI
Vorige was
Ook herkenbaar dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |