quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
Mijn opa zei vroeger altijd dat hij seks op de tv niets vond, omdat mijn oma er steeds afviel.....ja dat niveau ja![]()
Ook in een winkel als ze vroegen, wilt u een plastic zakje, zeggen "nee bedankt, een kunstgebit vind ik wel genoeg"quote:
Whahahahaha, die ga ik onthouden. Die had ik nog niet eerder gehoord!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook in een winkel als ze vroegen, wilt u een plastic zakje, zeggen "nee bedankt, een kunstgebit vind ik wel genoeg"
Hij had altijd van dat soort flauwigheid, maar helaas ook alweer bijna 10 jaar geleden overleden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Whahahahaha, die ga ik onthouden. Die had ik nog niet eerder gehoord!
Ja, ook daar ontkom je niet aan. Ik heb al 12 jaar geen opa's meer. 1 mis ik echt vreselijk, dat was een geweldige man, leermeester. Een held ook. Vlak voor hij overleed zei de verpleegster; "ik ben bijna klaar hoor meneer" en toen zei hij; "ja, ik ook". Een minuut later was hij dood.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij had altijd van dat soort flauwigheid, maar helaas ook alweer bijna 10 jaar geleden overleden.
Ik was erbij samen met een nichtje, mijn oma en tante waren net even koffie halen.
(nichtje is 4 jaar ouder dan ik overigens)
Ik heb ook nog 1 oma, maar al jaren niet meer gezien. Is ook een beetje een vreemd mens, van de familiekant waar ik uberhaupt nooit wat van hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
Ik heb nog 1 oma. Maar beide opa's zijn er niet meer.
De laatste in 2007, dat was wel heftig, die mis ik het meest.
3 tientjes en een tomaat!quote:
Jammer, maar herkenbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 1 oma, maar al jaren niet meer gezien. Is ook een beetje een vreemd mens, van de familiekant waar ik uberhaupt nooit wat van hoor.
Ach, ik ben het inmiddels gewend. Je hoort wel eens wat, maar niet veel. Het zit in de genen of zo, gewoon geen familie familie. Terwijl van mijn moeders kant er altijd grote feestjes en etentjes waren en bla bla.quote:
Ik dacht dat ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Frits Wester ging vreemd.....wie valt daar nou op
Op elk potje past een dekseltje zegt men wel eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Oh bij ons is het een ruzie die nooit meer goed gaat komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, ik ben het inmiddels gewend. Je hoort wel eens wat, maar niet veel. Het zit in de genen of zo, gewoon geen familie familie. Terwijl van mijn moeders kant er altijd grote feestjes en etentjes waren en bla bla.
Maar het zijn geen slechte mensen, als ik contact zoek dan zijn ze er, maar het is niet vanzelfsprekend.
Nou 2 danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje zegt men wel eens.
Dat is treurig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh bij ons is het een ruzie die nooit meer goed gaat komen.
Oh, hij schijnt veelvuldig vreemd zijn gegaan....aldus zijn toekomstige ex-vrouw.quote:
Dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, hij schijnt veelvuldig vreemd zijn gegaan....aldus zijn toekomstige ex-vrouw.
Hij wil gewoon wat jongers. Ouwe smeerpijp.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, hij schijnt veelvuldig vreemd zijn gegaan....aldus zijn toekomstige ex-vrouw.
Zit jij stiekem RTL Boulevard te kijkenquote:
Nee, echt nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit jij stiekem RTL Boulevard te kijken
Vrouwen van een jaar of 40-45.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Oh je bent daar heel open in!quote:
Ik wel. Vrij regelmatig eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit jij stiekem RTL Boulevard te kijken
Ik bijna elke avond wel. Precies rondom mijn etenstijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wel. Vrij regelmatig eigenlijk
Ik zit het altijd een beetje met 1 oog te kijken, bij gebrek aan beter of zo. En daarna Utopiaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bijna elke avond wel. Precies rondom mijn etenstijd.
Utopia kijk ik dan weer niet. Maar als ik op tijd thuis ben is het altijd Editie NL -> Boulevard -> DWDDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit het altijd een beetje met 1 oog te kijken, bij gebrek aan beter of zo. En daarna Utopia
Ja, Editie NL moet ik ook altijd kijken. Is gewoon een standaard dingetje geworden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Utopia kijk ik dan weer niet. Maar als ik op tijd thuis ben is het altijd Editie NL -> Boulevard -> DWDD
Jeroen Latijnhouwers gaat naar MAXquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, Editie NL moet ik ook altijd kijken. Is gewoon een standaard dingetje geworden.
Dat vond ik ook een verrassing. Ik mag hem wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jeroen Latijnhouwers gaat naar MAX![]()
Ja, vind het wel jammer dat hij ENL niet meer doet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een verrassing. Ik mag hem wel.
Op een Citta zonder zadel!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vader in een jurk, geitenbeffer.
Ik weet niet meer wat hij precies bij MAX gaat doen maar ben wel nieuwsgierig en hoop dat hij daar een leuk programma weet te maken. Het is wel een geschikte kerel voor goede TV.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vind het wel jammer dat hij ENL niet meer doet.
Was het nog leuk in de dierentuin?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vind het wel jammer dat hij ENL niet meer doet.
En MAX begint sowieso steeds meer leuke programma's te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat hij precies bij MAX gaat doen maar ben wel nieuwsgierig en hoop dat hij daar een leuk programma weet te maken. Het is wel een geschikte kerel voor goede TV.
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was het nog leuk in de dierentuin?
Ja, of wij beginnen gewoon in de doelgroep te vallenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
En MAX begint sowieso steeds meer leuke programma's te maken.
Nee, dat kan het niet zijn....alhoewel, ik kijk bijna nooit iets van BNN.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, of wij beginnen gewoon in de doelgroep te vallen
Daar heb je het dus al, ik vind BNN een beetje kinderachtigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat kan het niet zijn....alhoewel, ik kijk bijna nooit iets van BNN.
Ja....dat snap ik....maar ik kijk wel af en toe Zapp....dus zou ik al kinds beginnen te worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb je het dus al, ik vind BNN een beetje kinderachtig
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja....dat snap ik....maar ik kijk wel af en toe Zapp....dus zou ik al kinds beginnen te worden?
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik zat laatst Bassie en Adriaan te kijken
Helemaal niets, ik vond het vroeger superhelden. Is wel eens leuk om terug te zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?
Feest der herkenning natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja![]()
De olifanten kregen een douche, en er liep zo'n kleintje bij.
Mijn moeder vroeg zich af of het opviel als ze ertussen ging staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Feest der herkenning natuurlijk.
Was Quincy er ook?
Wie gaat waar tussen staan? Je moeder tussen die olifanten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg zich af of het opviel als ze ertussen ging staan.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie gaat waar tussen staan? Je moeder tussen die olifanten?
Zware botten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is nog al...breedbeeld zeg maar.
Dat zal het zijn....mijn vader vindt het vooral goed rendement...hij is met ongeveer de helft begonnen 40jr geleden.quote:
Je oma naakt met een puntmuts op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vader in een jurk, geitenbeffer.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn....mijn vader vindt het vooral goed rendement...hij is met ongeveer de helft begonnen 40jr geleden.
Je hebt dat kleine olifantje toch niet z'n rolo onthouden mag ik hopen....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja![]()
De olifanten kregen een douche, en er liep zo'n kleintje bij.
Nee, dat durf ik niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt dat kleine olifantje toch niet z'n rolo onthouden mag ik hopen....
Ok, ga nu maar weer terug naar je zandbak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:20 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Je oma naakt met een puntmuts op.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Wel leuk die global warming, maar ik zit nu met een trui.
Hoe kan dat dan?
Hi ha ho. Ik kan niet stoppen met lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, ga nu maar weer terug naar je zandbak.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
Heeft Uccie ook een bak water over zichzelf gegooid?
True story en daar verdient ze credits voor. Ik heb alleen beloofd het filmpje voor mijzelf te houden.quote:
Leuke dame in badkamer met een bak vol koud water.. "ok daar gaat ie, aaaahh" en dan veel nattigheidquote:
Was zeker een broodtrommeltje ipv een bak?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Leuke dame in badkamer met een bak vol koud water.. "ok daar gaat ie, aaaahh" en dan veel nattigheid
Nee, echt zo'n bak waar je je afwas in doet. Stoerder dan mijn filmpje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was zeker een broodtrommeltje ipv een bak?
Nomex3 pakkie lenen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
Dit ga ik morgen doen.
[ afbeelding ]
Nee man. Ik ga je missen, gek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
Dit ga ik morgen doen.
[ afbeelding ]
Ten eerste doe ik niet mee met die onzin en ten tweede wil je dat echt niet zien man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe even een bak water over je heen gieten en filmpje posten, saaie.
Hoe weet jij dat nou? Ik ging altijd naar Artis om een oude Amsterdamse panter te bezoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ten eerste doe ik niet mee met die onzin en ten tweede wil je dat echt niet zien man.
Nee johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ging altijd naar Artis om een oude Amsterdamse panter te bezoeken.
Dus doe het nou maar gewoon want volgens mij ben je er echt wel gek genoeg voor
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johHooguit als ik onder de douche sta en dat ga ik niet filmen hoor.
quote:
Voor mij wel man. Sta ik weer voor lul.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:00 schreef sp3c het volgende:
dat zijn ze allemaal natuurlijk maar dat is niet erg
Oh dat busje met 'Fokker' erop?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit in dat busje voor je deur.
Of juist niet natuurlijk omdat het TE opvallend is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef sp3c het volgende:
dat zou misschien wat te veel voor de hand liggen
Iedereen heeft tegenwoordig toch wel een camera, al is het alleen al op de telefoon. Ik barst van de camera's.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
Als ik een filmpje kon maken zou ik het ook doen.
Maarja, ik kan geen filmpje maken.
Ik heb een Nokia van toen Corrie nog 40-45 was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig toch wel een camera, al is het alleen al op de telefoon. Ik barst van de camera's.
Baas!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia van toen Corrie nog 40-45 was.
Ik weet eigenlijk niet eens of je er rouwig om moet zijn.. Mijn smartphone is zo smart dat gebeld worden vaak niet eens lukt en SMS'jes krijg ik 2 keerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik schijn wel van alles te missen.
Toen ik dat ding net had wist ik niet eens hoe ik moest opnemen als ik werd gebeldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of je er rouwig om moet zijn.. Mijn smartphone is zo smart dat gebeld worden vaak niet eens lukt en SMS'jes krijg ik 2 keer
Mijn ouders wisten ook niet hoe ze mijn telefoon moesten opnemenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik dat ding net had wist ik niet eens hoe ik moest opnemen als ik werd gebeldIk vind het alleen handig in de trein, heb ik wat te doen onderweg. Oh en ik speel er plants vs zombies op
Ik kijk het ook. Elke dag verplicht seks hebben. Ik weet niet hoor, geen seks is kut maar elke dag verplicht lijkt me dan ook weer niets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn ouders wisten ook niet hoe ze mijn telefoon moesten opnemen![]()
Ik zit nu even te kijken naar seks op een platte televisie.
Ah, vet makkelijk.. gewoon; Goedemorgen, kus, knurf, BAM! En als dat saai is dan wissel je dat om de week af naar de avondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het ook. Elke dag verplicht seks hebben. Ik weet niet hoor, geen seks is kut maar elke dag verplicht lijkt me dan ook weer niets.
En anders tussendoor gewoon een boekje lezen of zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, vet makkelijk.. gewoon; Goedemorgen, kus, knurf, BAM! En als dat saai is dan wissel je dat om de week af naar de avond
Ja, 50 shades of grey of zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En anders tussendoor gewoon een boekje lezen of zo
Tja je moet wel iemand bij de hand hebben dan hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef YokiKater het volgende:
Ja, er zijn van die oma's die alleen maar voetbal kijken maar dan denk ik maar dikke Zlatan neus.
Ze hebben wel goed getrainede vingers.
Dus euh, jah.. om een lang verhaal kort te maken.. geilheid is blijheid.
En kijkers trekken (no pun intended), want seks scoort. Zelfs bij de KRO. Of misschien wel JUIST bij de KRO.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:35 schreef YokiKater het volgende:
Het is een soort van ingetogen en maatschappelijke spuiten en slikken in een goddelijke katholieke saus![]()
Mensen hebben seks. Al dan niet dagelijks.
Ik wil iets zeggen over handschoenen van panterstof maar ik doe het nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Als je het verplicht doet dan is het toch niet goed lijkt me? Als je het spontaan elke dag doet wel. Maar die mensen zitten het niet op tv te vertellen.
[..]
Tja je moet wel iemand bij de hand hebben dan heAnders gaat het sowieso niet lukken.
Die figuren zijn nog geiler dan de gemiddelde hoerenloper.. als de gordijnen maar dicht zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En kijkers trekken (no pun intended), want seks scoort. Zelfs bij de KRO. Of misschien wel JUIST bij de KRO.
Nou dat is wel leuk voor van de winter eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen over handschoenen van panterstof maar ik doe het niet
[ afbeelding ]
Daarom JUIST daar. Snap niet dat mensen aan zoiets meedoen, kom je je buurman tegen, die zegt je dan gniffelend goedenmorgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die figuren zijn nog geiler dan de gemiddelde hoerenloper.. als de gordijnen maar dicht zijn.
Lijkt mij best lekker.. zachte panterstofquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is wel leuk voor van de winter eigenlijkEn dan gewoon tegen de kou he.
Ik ga maar niet vragen wat je daar dan mee doetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lijkt mij best lekker.. zachte panterstof![]()
Dan komt de Vieze Man goed van pas.. DAaaaaagggg!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom JUIST daar. Snap niet dat mensen aan zoiets meedoen, kom je je buurman tegen, die zegt je dan gniffelend goedenmorgen
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan komt de Vieze Man goed van pas.. DAaaaaagggg!
http://vocaroo.com/i/s0LLp5MevXIequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]ik zou echt heel gluiperig goedenmorgen zeggen en dan knipogen of zo.
ja zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0LLp5MevXIe
Veel leuker dan; "Hey lullo! Heb je nog geneukt?" .. Het is een ideaal onderwerp voor de Vieze Man.quote:
Dat hoef je niet te vragen want het antwoord weet je alquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Veel leuker dan; "Hey lullo! Heb je nog geneukt?" .. Het is een ideaal onderwerp voor de Vieze Man.
Nee joh.. je kan het helemaal gaan uitbreiden.. "en euh.. hou je het nog een beetje vol?, er zijn ook pilletjes te koop heh" etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vragen want het antwoord weet je al
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:13 schreef Tem het volgende:
[..]
In verhouding zou het hetzelfde zijn als ik 1 euro zou doneren.
Gaat ook niet om het bedrag, maar dit lijkt me praktischer dan een bak water over je hoofd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:13 schreef Tem het volgende:
[..]
In verhouding zou het hetzelfde zijn als ik 1 euro zou doneren.
Maar dat is niet ludiek natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ook niet om het bedrag, maar dit lijkt me praktischer dan een bak water over je hoofd.
Is een bot, gemaakt door Yoki.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
Jij bent ook net een langspeelplaat he
Nou af en toe denk ik dat wel ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een bot, gemaakt door Yoki.
Die heeft er toch al een? Of is dat die, die je net hebt gegeven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:02 schreef YokiKater het volgende:
Het is weer tijd om een 12-daags PIMP abo cadeau te doen.
Ik heb gekozen voor betyar omdat ik nog wat goed te maken heb.
Die heeft hij net gekregen ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft er toch al een? Of is dat die, die je net hebt gegeven.
Ah dat was snelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heeft hij net gekregen ja.
Ja lief, van mijn belastingcenten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat was snelWel lief van je.
Ik zie de toegevoegde waarde niet van zo'n abo, dus nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit nu te vissen naar het volgende abo dat Yoki weggeeft
Ik ben vooral benieuwd of Andries weer boos gaat doen. Liefst ook met slaan deze keer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Ik ben benieuwd wie er vanavond allemaal te gast zullen zijn.
Nu even wel ja, maar ik heb wel 6 maanden gewerkt dit jaar.quote:
Dat merk je wel als je er eentje hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde niet van zo'n abo, dus nee.
Mods zijn uitgesloten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit nu te vissen naar het volgende abo dat Yoki weggeeft
Dat zou ik best leuk vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Andries weer boos gaat doen. Liefst ook met slaan deze keer.
Jij hebt er toch al 1. En mods kunnen al notes zien en hebben al een eigen subforum en extra's.quote:
Was maar een grapje joh. Ik ben wel arm maar een abo kan er nog wel vanaf. Geen ads zien vind ik wel het grootste voordeel trouwens. Nu ik eraan gewend ben zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt er toch al 1. En mods kunnen al notes zien en hebben al een eigen subforum en extra's.
Daarnaast vind ik nog steeds dat mods gewoon een gratis PIMP status zouden moeten krijgen.
Ik ben ook niet rijk, maar kan het wel missen. En je helpt FOK!/Danny er meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Was maar een grapje joh. Ik ben wel arm maar een abo kan er nog wel vanaf. Geen ads zien vind ik wel het grootste voordeel trouwens. Nu ik eraan gewend ben zeker.
Boos weglopen of met glazen water naar elkaar gooien zou ook al mooi zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als gasten met elkaar op de vuist gaan.
Die ene islamitische advocaat toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boos weglopen of met glazen water naar elkaar gooien zou ook al mooi zijn.
Dan kijk je evenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:43 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van den Brink.
Ik ben benieuwd wie er vanavond allemaal te gast zullen zijn
Dank voor de link.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kijk je even
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Onzin. De vier delen die al geweest zijn, laten heel wat anders zien. En natuurlijk heeft de serie het doel om eea bekender te krijgen bij het grote publiek. Dat heeft zin, er is nog altijd veel onbegrip.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
Zal wel weer zo'n kutserie worden waar ze het lekker toegankelijk gaan maken voor het grotere publiek.
Lekker op tijd weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Onzin. De vier delen die al geweest zijn
Dat snap ik niet hoor. Moet ik nu mijn eigen vraag beantwoorden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
De vraag stellen is em beantwoorden.
Webschip snapt het zelf nu ook niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik niet hoor. Moet ik nu mijn eigen vraag beantwoorden?
Er is geen mens van vlees en bloed te vinden die in alle eigenschappen te qualificeren is als 'normaal'. Zelfs bij een slecht zeer beperkt aantal facetten gaat de kans dat je die vindt al snel richting nul.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik niet hoor. Moet ik nu mijn eigen vraag beantwoorden?
quote:Presentator Jeroen Pauw wil voor zijn nieuwe talkshow graag meer vrouwen aan tafel. Maar hij heeft geen flauw idee hoe hij dat voor elkaar krijgt.
Volgens de presentator gaat dat alleen lukken als vrouwen iets in de samenleving gaan betekenen. "Maar feitelijk is dat niet zo", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
quote:"Grote gemeenten hebben geen vrouwelijke burgemeester, er zijn minder vrouwelijke hoogleraren en zelfs ministers", verklaart Pauw. "Op het terrein waarop je het vaakst mensen uitnodigt, personen die kleur aan onze samenleving geven vanwege hun functies, zijn vrouwen ontzettend ondervertegenwoordigd."
Daar moet je helemaal niet over willen praten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:08 schreef Kingstown het volgende:
Gelukkig is Almere geen grote gemeente.
Dat sowieso niet, maar dat Jeroen in dit geval Annemarie Jorritsma niet als vrouw ziet maakt het helemaal een goed verhaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar moet je helemaal niet over willen praten.
Ze zou met alle geweld de Megalomaan op willen...hoe houd je dat tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar dat Jeroen in dit geval Annemarie Jorritsma niet als vrouw ziet maakt het helemaal een goed verhaal.
Door te zeggen dat er geen vrouwelijke burgermeesters in grote gemeentes zitten....prima exit-strategie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zou met alle geweld de Megalomaan op willen...hoe houd je dat tegen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Door te zeggen dat er geen vrouwelijke burgermeesters in grote gemeentes zitten....prima exit-strategie.
Als werkloze heb je toch nooit wat over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
Nu heb ik wel een heel doosje over.
Misschien kan ik het naar Palestina sturen als hulpgoederen.
Wel Pickwick Turkse appelthee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als werkloze heb je toch nooit wat over?
Nieuwe dr. whoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:13 schreef Webschip het volgende:
Vandaag is het weekend. En dus is er weekend tv. ()
Ik ben dus niet benieuwd wat er komt.
Mooi voor je.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nieuwe dr. whovoor de liefhebbers.....en dat ben ik
En nou zit ik toch maar Holland's Got Talent te kijkenquote:
Ik bewonder je moed, om dat openlijk toe te geven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
En nou zit ik toch maar Holland's Got Talent te kijken
Ik wel, alsof er mensen zijn die denken dat ik niveau heb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik bewonder je moed, om dat openlijk toe te geven.
IQ van 137 was het toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, alsof er mensen zijn die denken dat ik niveau heb.
Nee joh, 125 ofzo.quote:
In tAL is een topicquote:
Daar doe ik misschien de volgende keer wel mee, anders wordt het mij allemaal even te druk. Zit gezellig bij mijn ouders te kijken en ondertussen een klein beetje te internetten.quote:
Oh nee, dan is het niet gezellig voor je ouders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar doe ik misschien de volgende keer wel mee, anders wordt het mij allemaal even te druk. Zit gezellig bij mijn ouders te kijken en ondertussen een klein beetje te internetten.
Disco Channel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Webschip het volgende:
Ik zie enorme gevaarlijke vissen op mijn scherm.
Ja, de man die Railaway inspreekt!quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:30 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Er zijn best leuke gasten.
Ze zijn dan ook geen gasten, want ze presenteren het programma.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:44 schreef sp3c het volgende:
knevel en van de brink zijn echt geen leuke gasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb een heel ander beeld bij hem hoor.
deze man ...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook geen gasten, want ze presenteren het programma.
Ik snap hem eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook in een winkel als ze vroegen, wilt u een plastic zakje, zeggen "nee bedankt, een kunstgebit vind ik wel genoeg"
Ik snap jouw signature niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:18 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik snap hem eerlijk gezegd niet.
Zakdoek toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:41 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niet waarom je een grap na een week nog niet snapt.
Knoop in je theedoek zeker?
quote:Eigen show voor omstreden Dokter Corrie
Dokter Corrie, de omstreden rubriek over seksualiteit in het Schooltv Weekjournaal, krijgt een eigen show. Dat blijkt uit de nieuwe programmering van de NTR die de educatieve omroep dinsdag presenteerde. De Dokter Corrie Show is vanaf januari te zien bij NPO Zapp.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dokter Corrie, de omstreden rubriek over seksualiteit in het Schooltv Weekjournaal, krijgt een eigen show. Dat blijkt uit de nieuwe programmering van de NTR die de educatieve omroep dinsdag presenteerde. De Dokter Corrie Show is vanaf januari te zien bij NPO Zapp.
Dat wordt een note!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
Hoezo heb ik die quote nou weer vernaggeld
Het is weer echt zo'n dag
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!quote:
Nee ze zijn af en toe weer stuk. Ik had het ook al een paar keer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
Hoezo heb ik die quote nou weer vernaggeld
Het is weer echt zo'n dag
Hopelijk loopt hij niet vlak achter me danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat Speculaas Dr. Corrie dagelijks gaat volgen.
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Als ik me Speculaas voorstel, hoe hij er uit ziet, dan help ik het je hopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk loopt hij niet vlak achter me dan
Ik dacht al...hoe heb ik dat nou weer gedaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze zijn af en toe weer stuk. Ik had het ook al een paar keer.
[..]
Hopelijk loopt hij niet vlak achter me dan
Nou hij is best wel cute eigenlijk dus liever loopt hij dan naast mequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als ik me Speculaas voorstel, hoe hij er uit ziet, dan help ik het je hopen.
Awwwww, love is in the airquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hij is best wel cute eigenlijk dus liever loopt hij dan naast me
Ah, het verschil tussen leuk en leuk leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh ik kan iemand wel cute vinden zonder dat er verder iets achter zit.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hij is best wel cute eigenlijk dus liever loopt hij dan naast me
Je snapt het!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, het verschil tussen leuk en leuk leuk.
Ok, nu is het weer tijd voor bekkie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je snapt het!
En hij is best schattig als hij zijn best doet. Met zijn kop.
Moet ik Voorbips toch even vragen wat hij hier allemaal van vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben relatief knuffelbaar.
Maar als ik dat zeg moet Webpener ook gelijk weer voelen.
Die zei dat hij en ik wel eens de herenliefde zouden bedrijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Moet ik Voorbips toch even vragen wat hij hier allemaal van vindt.
Ja man het kan niet de hele tijd feest blijven hequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, nu is het weer tijd voor bekkie.
Met je 020 neus.
De andere kant is dat je het nooit kan uitsluiten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zei dat hij en ik wel eens de herenliefde zouden bedrijven.
Ik ben daar niet zo zeker van.
Heb je weer een voorraad?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik maar een biertje ga drinken.
Zuiplap! Ik heb ook nog iets van 8 blikjes maar ik ga braaf aan de fris.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er worden straks 12 blikjes bezorgd.
Lodewijk Asscher en een scheidsrechter bij KvdB.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:30 schreef Webschip het volgende:
Maar hoe dan ook, vanavond is er weer tv.
En dat is mooi.
Wat doe je dan voor de rest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er worden straks 12 blikjes bezorgd.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuiplap! Ik heb ook nog iets van 8 blikjes maar ik ga braaf aan de fris.
Wat saai.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuiplap! Ik heb ook nog iets van 8 blikjes maar ik ga braaf aan de fris.
Beetje internetten, met een half oog TV kijken en muziekjes luisteren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor de rest?
Beetje programmeren of luisteren naar de scanners?
Mwoah.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lodewijk Asscher en een scheidsrechter bij KvdB.
Jawel joh, ik zit het liefst lekker thuis, voor de tv of boek lezen ofzo.quote:
En het is eigenlijk gewoon smerig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel! Van bier moet ik toch maar de hele tijd naar de wc.
Ik drink het ook meestal alleen in de kroeg. De zware vind ik meestal niet zo lekker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het is eigenlijk gewoon smerig.
Zware varianten zijn iets beter omdat je er geen liters van hoeft te zuipen.
Dus je had al een camera?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel joh, ik zit het liefst lekker thuis, voor de tv of boek lezen ofzo.
Al ga ik wel een nieuwe camera kopen, maar dan ga ik saaie dingen fotograferen.
Dat hoeft je toch nog niet saai te maken? Vrijdagavond draaide je een topshow, ik was aangenaam verrast. Daar was niets saais aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel joh, ik zit het liefst lekker thuis, voor de tv of boek lezen ofzo.
Al ga ik wel een nieuwe camera kopen, maar dan ga ik saaie dingen fotograferen.
Beetje voetbla kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
NOu Uccie heeft tenminste nog een hobby zelfs dat heb ik niet
Jonge, ze zit te vissen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hoeft je toch nog niet saai te maken? Vrijdagavond draaide je een topshow, ik was aangenaam verrast. Daar was niets saais aan.
Ja, maar die is een beetje beperkt en alweer heel wat jaren oud.quote:
Ik lag ook op de grond net.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha. Jeetje zeg, was dat even lachen.
Ja, dat is wel grappig...maar dat doe ik nog altijd vanaf mijn bank thuis hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hoeft je toch nog niet saai te maken? Vrijdagavond draaide je een topshow, ik was aangenaam verrast. Daar was niets saais aan.
Daar heb ik mij ook wel eens schuldig aan gemaakt, breien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zag laatst wel ergens dat Uccie aan het breien is.
Dat vond ik dan stiekem wel schattig.
Alsof je al klaar bent met alles.
Hakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:45 schreef Specularium het volgende:
Ik zag laatst wel ergens dat Uccie aan het breien is.
Dat vond ik dan stiekem wel schattig.
Alsof je al klaar bent met alles.
Yoga!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je daar een hobby van maken.
Dat is toch leuk! Misschien ga ik dat ook nog wel eens doen. Ik heb al een leuke jingle in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel grappig...maar dat doe ik nog altijd vanaf mijn bank thuis hoor
Ik moest dat vroeger op de basisschool allemaal leren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haken
Dat is leuk, breien kan ik ook, maar niet zo goed.
Geen gebrek aan hobby's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
NOu Uccie heeft tenminste nog een hobby zelfs dat heb ik niet
Kan je nagaan als men gaat naaien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:49 schreef Webschip het volgende:
Ik zat wel eens naast iemand op een bankstel , die zat te breien.
Het hele bankstel schudde gewoon.
Dan moet je je moeder de volgende keer gewoon even slaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:49 schreef Webschip het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan je nagaan als men gaat naaien.
Mijn oma heeft me dat geleerd, mijn moeder kan dat ook allemaal (en veel beter), die maakt ook zelf veel kleren...vooral voor mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest dat vroeger op de basisschool allemaal leren.
Diploma's gehaald en alles.
Het was mijn moeder niet, maar een tante.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je je moeder de volgende keer gewoon even slaan.
Als je hobbies hebt ben je niet saai. Dan doe je tenminste wat. Ik doe helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen gebrek aan hobby's.
Maar allemaal een beetje saai, je zult me nooit zien kitesurfen ofzo.
Vind ik zelf niet erg, ik overleef mijn hobby's graag.
Heb ik op de middelbare school gehad bij Algemene Technieken.. Visstoeltje maken, zelf het zitvlak naaien met opbergvakjes en alles. Breien zat daar ook bij, ging ik een sjaal makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wildbreienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:49 schreef Webschip het volgende:
Diploma naaien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |