Klasse. Kom op PSVquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima![]()
Zal je zien dat het PEC wordt
ja want ik zie DEMPSEYquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dit een beetje spelen?
OVER 9000 euro. Ik heb hem ook nog maar hij doet het niet meer zo goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Sonic the Hedgehog 2 mischien ook nog wat waard?
Serero, El Ghazi, Blind en Schøne.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
4 uitblinkers???
Ga weg joh, fanboy![]()
Kami en ik chillde hem vroeger hard in de partychatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat leukers bedenken dan bier drinken met jou. Zoals bier drinken zonder jou, ofzo
Litmanen says no.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OVER 9000 euro. Ik heb hem ook nog maar hij doet het niet meer zo goedLaatst nog wel uitgespeeld op de SEGA.
[..]
Serero, El Ghazi, Blind en Schøne.
Dat snap ik. Kami houdt wel van culinaire hoogstandjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kami en ik chillde hem vroeger hard in de partychat
Met Serero vanaf het begin had Ajax zondag gewonnen. 2 middenvelders die eigenlijk controlerend zijn werkt niet.quote:
Heb je gelijk in Serero zal het niveau van uitblinker in de Eredivisie nooit halen en El Ghazi moet eerst volwassen worden maar heeft ongekend veel potentie.quote:
Is goed johquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Serero vanaf het begin had Ajax zondag gewonnen. 2 middenvelders die eigenlijk controlerend zijn werkt niet.
Misschien kun je gewoon toegeven dat PSV erg goed voor de dag kwam. Punt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Serero vanaf het begin had Ajax zondag gewonnen. 2 middenvelders die eigenlijk controlerend zijn werkt niet.
ja alleen Dempsey was uitverkochtquote:
Heb je helemaal gelijk in vooral de 2de helft nadat Ajax het onbeslist liet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien kun je gewoon toegeven dat PSV erg goed voor de dag kwam. Punt.
Bohhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja alleen Dempsey was uitverkochten Donovan hadden ze niet in mijn maat
dus maar eentje zonder gehaald
63 dollar
Een normale maat hebben ze al snel niet meer in Amerikaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
63 dollar
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb toen mijn PSV shirt ook in New York gekocht
Daar hebben ze ook vet veel worstenbroodjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb toen mijn PSV shirt ook in New York gekocht
gek genoeg hingen alle grote maten er nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een normale maat hebben ze al snel niet meer in Amerika
Die kopen ze gewoon niet zoveel in. Donovan zelf heeft al xxl nodigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gek genoeg hingen alle grote maten er nogmedium alleen weer niet
Dat zijn hot dogsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook vet veel worstenbroodjes
[ afbeelding ]
Voetbalshirts in het buitenland.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
63 dollar
In Turkije een Ajax shirtje gekocht voor 5 euro met van der Vaart achterop. Op marktplaats verkocht voor 25 euroquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voetbalshirts in het buitenland.Heb mijn 2 Fenerbahce shirtjes voor 129TL per stuk gekocht. Omgerekend is dat 44 euro per shirts.
gevaarlijke openbaring van je met de niet super bezige maver hierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Nu volgt er een TR naar de politie om de hoek vrees ik.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Turkije een Ajax shirtje gekocht voor 5 euro met van der Vaart achterop. Op marktplaats verkocht voor 25 euroAjacieden foppen
Het was al meer dan 5 jaar geleden, dus het is verjaard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gevaarlijke openbaring van je met de niet super bezige maver hier
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Turkije een Ajax shirtje gekocht voor 5 euro met van der Vaart achterop. Op marktplaats verkocht voor 25 euroAjacieden foppen
niet super bezig zijn is ook verjaard maar hij is het nog steedsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was al meer dan 5 jaar geleden, dus het is verjaard.
Zou een ban 7.50 opleveren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet super bezig zijn is ook verjaard maar hij is het nog steeds
quote:
quote:
Ooit tegen gespeeld, hij bakte er niks vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand hier ervaring met klose 90?
Ja ik, was zwaar kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand hier ervaring met klose 90?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ooit tegen gespeeld, hij bakte er niks van
In de World Cup mode vond ik het echt een baasje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja ik, was zwaar kut.voelde niet sterk en niet snel, kon niet goed dribbelen en 2* skills zijn ook waardeloos.
Hij kon wel goed koppen en elke kans in de 16 is een goal
In die mode hoef je alleen maar hard te schieten en te koppen, dus dat is perfect voor hem jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In de World Cup mode vond ik het echt een baasje.
Maar daar had 'ie ook 3* skills volgens mij en die mode was iets soepeler.
Precies, lekkere mode voor mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die mode hoef je alleen maar hard te schieten en te koppen, dus dat is perfect voor hem ja
die Aduriz, is dat wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op TOTS Touré na alle spelers wel een beetje gehad die ik wilde hebben. De elftallen die ik wil maken zijn bijna op
Als hij op zn plek staat de beste spits die je kunt hebben ja. Maar ja. Hij staat zelden op zijn plek.quote:
Baas is dat.quote:
duidelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij op zn plek staat de beste spits die je kunt hebben ja. Maar ja. Hij staat zelden op zijn plek.
Verrassing: Hij is altijd slecht, en hij probeert zo'n 26376 acties per wedstrijd. Dat er dan wel eens een stuk of 2 goed gaan, tsja...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Hulk is altijd zo teringslecht als ik hem zie spelen
Dat laatste is een beetje onrealistisch wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Baas is dat.
Gewoon met wingers een beetje kutten totdat hij wel goed staat. Als hij in komt lopen, kopt hij van buiten de 16 nog alles in de kruising.
Okee, ik heb het een paar keer gehad, maar heel vaak komt het niet voor inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje onrealistisch wel.
Bevallen alaba en balo een beetje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op TOTS Touré na alle spelers wel een beetje gehad die ik wilde hebben. De elftallen die ik wil maken zijn bijna op
En heb je hem ook gebruikt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jezus die had ik niet lang terug voor 230k
[..]
[ afbeelding ]![]()
Med/High waarom zou ik dat willen en ik heb nog nooit tegen hem gespeeld dat is meestal al een slecht voortekenquote:
En geen verneukte workratesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Aduriz is maar 1.82m..hij is gewoon een schijtversie van Mandzukic
En Jackson is al helemaal veel beter als je zoiets zoekt. En veel completer.
Op EA forum was er zo'n hele #DareToAduriz hype, maar dat was meer om cultwaarde dan wat anders volgens mij. En dat was in de tijd van de IF, niet de TOTSquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Med/High waarom zou ik dat willen en ik heb nog nooit tegen hem gespeeld dat is meestal al een slecht voorteken
Ja, alleen die Balotelli doet standaard de ssshhh celebration. Dus na elke goal moet ik heel snel doorskippen. Goede spits wel, deze Fifa vind ik sterke spitsen toch het prettigst. Ga hem linken aan iMotm Benzemaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bevallen alaba en balo een beetje?
Aan die IF (of SIF) heb ik nog best veel coins verdiend. Nooit mee gespeeld though...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op EA forum was er zo'n hele #DareToAduriz hype, maar dat was meer om cultwaarde dan wat anders volgens mij. En dat was in de tijd van de IF, niet de TOTS
Het is jammer dat je niet met Kluivert kan spelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, alleen die Balotelli doet standaard de ssshhh celebration. Dus na elke goal moet ik heel snel doorskippen. Goede spits wel, deze Fifa vind ik sterke spitsen toch het prettigst. Ga hem linken aan iMotm Benzema
Oh god, daar moet je je niet aan wagen, die benzemaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, alleen die Balotelli doet standaard de ssshhh celebration. Dus na elke goal moet ik heel snel doorskippen. Goede spits wel, deze Fifa vind ik sterke spitsen toch het prettigst. Ga hem linken aan iMotm Benzema
Met zn jumping stats, daar moet je ook naar kijken. Als hij springt is hij gewoon 2 meter 60.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Aduriz is maar 1.82m..hij is gewoon een schijtversie van Mandzukic
En Jackson is al helemaal veel beter als je zoiets zoekt. En veel completer.
Ja, maar, een gouden kaart is voor arme mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oh god, daar moet je je niet aan wagen, die benzemajovetic is hondermiljoen keer zo goed
Benzema heeft echt totaal geen handelingssnelheid en daar irriteerde ik me echt dood aan
Koop joveitc morgen dan, dan is ie zwartquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar, een gouden kaart is voor arme mensen
Benzema is fucking baas. Beste normale spits in het spel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Oh god, daar moet je je niet aan wagen, die benzemajovetic is hondermiljoen keer zo goed
Benzema heeft echt totaal geen handelingssnelheid en daar irriteerde ik me echt dood aan
Maar dat hebben de gasten die ik noemde ook. En dat icm meer lengte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met zn jumping stats, daar moet je ook naar kijken. Als hij springt is hij gewoon 2 meter 60.
En zijn IF is dan weer totale aidsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benzema is fucking baas. Beste normale spits in het spel.
Ik heb zijn 88 die gooi ik in game altijd in de spits en die loopt prima 1 op 1quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En zijn IF is dan weer totale aids
Haha neequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benzema is fucking baas. Beste normale spits in het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nog niet geprobeerd. Staat wel op het lijstje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb zijn 88 die gooi ik in game altijd in de spits en die loopt prima 1 op 1
Zou hem wel op LF zetten daar is hij denk ik nog wel degelijk. Of gewoon om switchen met Neymar als je die in een team kanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd. Staat wel op het lijstje.
Ja, en aan mensen die rijst eten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Koop joveitc morgen dan, dan is ie zwartof heb jij ook al een hekel aan de zwarten?
Oh. Ik ga de discussie met jou ook niet aan eigenlijk, want die verlies ik toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat hebben de gasten die ik noemde ook. En dat icm meer lengte.
Ik heb Benzebaas en Neymar samen in de spits staan, Messi er achter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou hem wel op LF zetten daar is hij denk ik nog wel degelijk. Of gewoon om switchen met Neymar als je die in een team kan
Haha, ach het is ook persoonlijke voorkeur. Je ziet het hier ook met Benzema..de een vindt het niks, de ander superquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en aan mensen die rijst eten.
[..]
Oh. Ik ga de discussie met jou ook niet aan eigenlijk, want die verlies ik toch.
Vond Neymar in de spits en op CAM wel oke maar op de flank heb je wat meer ruimte op skillies te proberenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Benzebaas en Neymar samen in de spits staan, Messi er achter.
Balo? En natuurlijk een hoop legend spitsen die je niet noemtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
Mijn IF Benzema werd destijds geleverd met een ballenmagneet voor de keeper van de tegenstander. Schoot echt alles op de keeper. In de lucht was hij wel veel beter dan verwacht, maar overall speelde hij gewoon niet fijn. Voor mij tenminste.
MOTM Suarez, Kluivert, Jovetic en TOTS Jackson. Dat zijn de eindbazen. Ibra ook wel, maar iedereen eromheen gaat net als IRL automatisch kut spelen als ik hem heb.
Balo is mijn favoriete IF dit jaar. 600k voor zo'n kleine upgrade eigenlijk maar wel worth it.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Balo? En natuurlijk een hoop legend spitsen die je niet noemt
NIF Balo alleen gehad en die vond ik wat tegenvallen dit jaar. Benteke is lang mijn held geweest, maar hoe meer je met echte topspitsen speelt hoe duidelijker zijn minpunten worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Balo? En natuurlijk een hoop legend spitsen die je niet noemt
Gek, ik vond simotm neymar op de vleugel juist minder ruimte hebben dan nif neymar op cam of cfquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond Neymar in de spits en op CAM wel oke maar op de flank heb je wat meer ruimte op skillies te proberen
goedkoop kutteam manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Haha Rolls, wilde net dit posten. Aantal raakvlakken wel weer
[ afbeelding ]
Hernanesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit op de mat staan en zou het wel willen omgooien naar
[ afbeelding ]
Maar iets staat me tegen om het te doenmaar wat weet ik niet want
Balo > gomez
Hernanes > iniesta
Benatia >>> ramos
Maicon > juanfran alleen
De rossi < khedira want dat is echt een opperbaas
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
NIF Boatengquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook vaak met die wefut plaatjes ja.quote:
is ook gewoon een kutsitequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak met die wefut plaatjes ja.
die ga ik ook uitproberenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
dat is niet de eerste keer nee
Tots reus begint echt mijn held te wordendie is zoooo goed
Hij is echt een baasje jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hernanes
De enige speler die ik vanaf de eerste week tot nu in mijn team heb staan (inmiddels omringd door blauwe kaartjes).
Hij is gewoon ontzettend allround. Meer zelfs dan Pogba, vind ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij is echt een baasje jaal kan ik ook tots pogba kwijt daar maar ik ben bang dat ik dan te weinig creativiteit heb op het middenveld
Ik vond hem anders best goed spelen. Ik zou hem zo weer kopen, maar hij is nu wat in prijs gestegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Med/High waarom zou ik dat willen en ik heb nog nooit tegen hem gespeeld dat is meestal al een slecht voorteken
Reus heeft geen computer, alleen een ipadquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus heeft geen computer, alleen een ipad
Puush app downloaden, screenshot van je scherm en uploaden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik post altijd vanaf mn ipad en volgend mij lukt puushjes maken dan niet
Dit ja, doe ik zelfs op mn phonequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Puush app downloaden, screenshot van je scherm en uploaden.
Kan 'm niet vinden in de appstorequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Puush app downloaden, screenshot van je scherm en uploaden.
We weten onderhand wel dat jij een voorkeur hebt voor kut spelers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond hem anders best goed spelen. Ik zou hem zo weer kopen, maar hij is nu wat in prijs gestegen.
Ee toefjes heb je niet 1 miljoen ofzo voor mij? Ik wil ook even een tof team maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat maakt me niet uit zolang ze mij doelpunten en overwinningen opleveren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We weten onderhand wel dat jij een voorkeur hebt voor kut spelers.
Paar seconden langer wachten met het posten, dan zal je dat zwarte plaatje niet krijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan 'm niet vinden in de appstore
Precies maar het zijn over het algemeen gewoon kut spelersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit zolang ze mij doelpunten en overwinningen opleveren.
Vind je het gekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Het percentage vet lijkt het inmiddels ook steeds meer te winnen van het percentage spier bij Hulkie. Scoort wel nu, uit een pingel.
Op vipcoinsfifa kun je goedkoop coins kopen. Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ee toefjes heb je niet 1 miljoen ofzo voor mij? Ik wil ook even een tof team maken.
Bohhh wij zouden leven daarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het gek
Je leeft in Moskou de stad van drank,drugs en hoeren en je krijgt waarschijnlijk meerdere miljoenen per jaar. Ik zou dan ook naar huis rollen elke avond.
Kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies maar het zijn over het algemeen gewoon kut spelers
Ik denk niet dat hij in Moskou woont.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het gek
Je leeft in Moskou de stad van drank,drugs en hoeren en je krijgt waarschijnlijk meerdere miljoenen per jaar. Ik zou dan ook naar huis rollen elke avond.
Dat zou dom van hem zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij in Moskou woont.
Hij was nooit echt gespierd dat kwam meer door het shirt en zijn bouw. Die Ivoriaanse spelers als Toure en Bony zijn veel gespierder en daar heeft het ook nog een functie gezien ze bijna niet van de bal af te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Het percentage vet lijkt het inmiddels ook steeds meer te winnen van het percentage spier bij Hulkie. Scoort wel nu, uit een pingel.
Cerci TOTS op CAM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand tips hoe ik dit het beste kan afmaken?
[ afbeelding ]
Met serie A spelersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Klosequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
Ach al die steden zijn hetzelfde daar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij in Moskou woont.
Je hebt in dat land gewoon steden en dorpen waar de hele bevolking aan de drugs en drank verslaafd isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach al die steden zijn hetzelfde daar.
Ik ben hier hoor.quote:
Mooi stereotype gevonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je hebt in dat land gewoon steden en dorpen waar de hele bevolking aan de drugs en drank verslaafd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Lulz wat een onzinquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was nooit echt gespierd dat kwam meer door het shirt en zijn bouw. Die Ivoriaanse spelers als Toure en Bony zijn veel gespierder en daar heeft het ook nog een functie gezien ze bijna niet van de bal af te krijgen zijn.
Ik zeg toch ook niet dat Toure en Bony niet gespierd zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb liever de BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |