Klasse. Kom op PSVquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima![]()
Zal je zien dat het PEC wordt
ja want ik zie DEMPSEYquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dit een beetje spelen?
OVER 9000 euro. Ik heb hem ook nog maar hij doet het niet meer zo goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Sonic the Hedgehog 2 mischien ook nog wat waard?
Serero, El Ghazi, Blind en Schøne.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
4 uitblinkers???
Ga weg joh, fanboy![]()
Kami en ik chillde hem vroeger hard in de partychatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat leukers bedenken dan bier drinken met jou. Zoals bier drinken zonder jou, ofzo
Litmanen says no.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OVER 9000 euro. Ik heb hem ook nog maar hij doet het niet meer zo goedLaatst nog wel uitgespeeld op de SEGA.
[..]
Serero, El Ghazi, Blind en Schøne.
Dat snap ik. Kami houdt wel van culinaire hoogstandjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kami en ik chillde hem vroeger hard in de partychat
Met Serero vanaf het begin had Ajax zondag gewonnen. 2 middenvelders die eigenlijk controlerend zijn werkt niet.quote:
Heb je gelijk in Serero zal het niveau van uitblinker in de Eredivisie nooit halen en El Ghazi moet eerst volwassen worden maar heeft ongekend veel potentie.quote:
Is goed johquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Serero vanaf het begin had Ajax zondag gewonnen. 2 middenvelders die eigenlijk controlerend zijn werkt niet.
Misschien kun je gewoon toegeven dat PSV erg goed voor de dag kwam. Punt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Serero vanaf het begin had Ajax zondag gewonnen. 2 middenvelders die eigenlijk controlerend zijn werkt niet.
ja alleen Dempsey was uitverkochtquote:
Heb je helemaal gelijk in vooral de 2de helft nadat Ajax het onbeslist liet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien kun je gewoon toegeven dat PSV erg goed voor de dag kwam. Punt.
Bohhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja alleen Dempsey was uitverkochten Donovan hadden ze niet in mijn maat
dus maar eentje zonder gehaald
63 dollar
Een normale maat hebben ze al snel niet meer in Amerikaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
63 dollar
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb toen mijn PSV shirt ook in New York gekocht
Daar hebben ze ook vet veel worstenbroodjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb toen mijn PSV shirt ook in New York gekocht
gek genoeg hingen alle grote maten er nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een normale maat hebben ze al snel niet meer in Amerika
Die kopen ze gewoon niet zoveel in. Donovan zelf heeft al xxl nodigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gek genoeg hingen alle grote maten er nogmedium alleen weer niet
Dat zijn hot dogsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook vet veel worstenbroodjes
[ afbeelding ]
Voetbalshirts in het buitenland.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
63 dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |