Voetbalshirts in het buitenland.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja alleen Dempsey was uitverkochten Donovan hadden ze niet in mijn maat
dus maar eentje zonder gehaald
63 dollar
In Turkije een Ajax shirtje gekocht voor 5 euro met van der Vaart achterop. Op marktplaats verkocht voor 25 euroquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voetbalshirts in het buitenland.Heb mijn 2 Fenerbahce shirtjes voor 129TL per stuk gekocht. Omgerekend is dat 44 euro per shirts.
gevaarlijke openbaring van je met de niet super bezige maver hierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Nu volgt er een TR naar de politie om de hoek vrees ik.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Turkije een Ajax shirtje gekocht voor 5 euro met van der Vaart achterop. Op marktplaats verkocht voor 25 euroAjacieden foppen
Het was al meer dan 5 jaar geleden, dus het is verjaard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gevaarlijke openbaring van je met de niet super bezige maver hier
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Turkije een Ajax shirtje gekocht voor 5 euro met van der Vaart achterop. Op marktplaats verkocht voor 25 euroAjacieden foppen
niet super bezig zijn is ook verjaard maar hij is het nog steedsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was al meer dan 5 jaar geleden, dus het is verjaard.
Zou een ban 7.50 opleveren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet super bezig zijn is ook verjaard maar hij is het nog steeds
quote:
quote:
Ooit tegen gespeeld, hij bakte er niks vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand hier ervaring met klose 90?
Ja ik, was zwaar kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand hier ervaring met klose 90?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ooit tegen gespeeld, hij bakte er niks van
In de World Cup mode vond ik het echt een baasje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja ik, was zwaar kut.voelde niet sterk en niet snel, kon niet goed dribbelen en 2* skills zijn ook waardeloos.
Hij kon wel goed koppen en elke kans in de 16 is een goal
In die mode hoef je alleen maar hard te schieten en te koppen, dus dat is perfect voor hem jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In de World Cup mode vond ik het echt een baasje.
Maar daar had 'ie ook 3* skills volgens mij en die mode was iets soepeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |