Hee die lelijke auto is terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/810/2907384.page
Mensen zijn dus weer gebanned nadat ze waren ge-unbanned door EA. gaat dus weer om die mensen die de App hadden gebruikt
quote:
Ja ongelofelijk, want zij hebben 3 uitblinkers, en jullie maar 2. Ofzoiets.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
PSV heeft Ajax zo hard afgemaakt zondag, moet pijn doen bij die neuzen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
Nee niet echt. Wij staan aan het einde van de rit weer met de schaal en dat is dan de 5de op rij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
5 schalen bittergarnituur op een rij ja?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wij staan aan het einde van de rit weer met de schaal en dat is dan de 5de op rij.
Fijn dat jij in de toekomst kan kijken, het kan best dat PSV geen kampioen wordt en Ajax wel, maar kan ook prima andersom. Beiden hebben een goede selectie al vind ik individueel de spelers van PSV beter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wij staan aan het einde van de rit weer met de schaal en dat is dan de 5de op rij.
UITBLINKERS UITBLINKERSquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fijn dat jij in de toekomst kan kijken, het kan best dat PSV geen kampioen wordt en Ajax wel, maar kan ook prima andersom. Beiden hebben een goede selectie al vind ik individueel de spelers van PSV beter.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fijn dat jij in de toekomst kan kijken, het kan best dat PSV geen kampioen wordt en Ajax wel, maar kan ook prima andersom. Beiden hebben een goede selectie al vind ik individueel de spelers van PSV beter.
Hoe kan je nou een kratje bier op mijn mening zitten? Snap jou echt niet man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil je er een kratje bier op zetten? Drinken we hem nog samen op ook.
Durf te leven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een kratje bier op mijn mening zitten? Snap jou echt niet man.
Nee, want veel minder UITBLINKERS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:32 schreef Kiid het volgende:
Psv heeft naar mijn mening veruit het beste elftal. Alleen verdediging is niet zo heeeel geweldig, maar voldoende voor deze comptitie
Laten we dat maar doen. Ik gooi er nog wel een sixpackje worstenbroodjes voor je bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of bedoel je op wie kampioen wordt?
Net zoals vorig seizoen, en het seizoen ervoor en het seizoen ervoor zeker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:32 schreef Kiid het volgende:
Psv heeft naar mijn mening veruit het beste elftal. Alleen verdediging is niet zo heeeel geweldig, maar voldoende voor deze comptitie
Is goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen. Ik gooi er nog wel een sixpackje worstenbroodjes voor je bij.
Daar heb je wel een punt, maar we moeten geloven dat het ooit weer eens anders gaat worden. Geen Ajax, dat mag nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals vorig seizoen, en het seizoen ervoor en het seizoen ervoor zeker?
Dus ik zeg PSV, jij Ajax.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een liefde broeder. Jij bent tenminste een normale Brabander.
Primaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus ik zeg PSV, jij Ajax.
Ander team gebeurd er niks.
Inzet is kratje bier en 6 worstenbroodjes?
Ik kan me wel wat leukers bedenken dan bier drinken met jou. Zoals bier drinken zonder jou, ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een liefde broeder. Jij bent tenminste een normale Brabander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |