Je ontzegt hem dus het recht zijn kind op te voeden?quote:
dat nou ook weer niet. Als hij ooit wil, is hij welkom, maar aangezien het om een donor gaat die zelf geen kinderen wil, was dit de enige beslissing mogelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je ontzegt hem dus het recht zijn kind op te voeden?
omg, sorry hoor maar je hebt een dochter die niet thuis mag wonen, dan nog 2 jongens van een andere vader. Niet breed en veel gedoe en dan denk je joh laat ik er nog een erbij doen van een donorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet. Als hij ooit wil, is hij welkom, maar aangezien het om een donor gaat die zelf geen kinderen wil, was dit de enige beslissing mogelijk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
omg, sorry hoor maar je hebt een dochter die niet thuis mag wonen, dan nog 2 jongens van een andere vader. Niet breed en veel gedoe en dan denk je joh laat ik er nog een erbij doen van een donor
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef danic het volgende:
Ik vroeg me al af waar de discussie bleef
ik heb FHF niet nodig. De kinderkamer is al compleet, de box staat al, en wat de rest betreft; dat is ook al geregeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
Als zij dat wil en het kan is het toch mooi? Kinderbijslag van de overheid en als mensen uit FHF wat kunnen bijdragen bij de kinderkamer kan ze alles mooi rondkrijgen toch?
Dank je! Ja, hij huppelt vrolijk rond, is nog wat snotterig en probeert de schade van het niet eten en drinken gisteren voor de operatie in te halen geloof ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd DJMO, eens kijken of het ook echt een zusje gaat worden
En fijn dat de ingreep zo goed is gegaan. Hoe is het nu?
ik heb geen relatie op dit moment.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal wel te oud zijn voor de hedendaagse relatieperikelen, maar als ik het goed begrijp heb je een relatie, maar toch seks met een ander en daardoor ongewenst zwanger?
Fijn!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank je! Ja, hij huppelt vrolijk rond, is nog wat snotterig en probeert de schade van het niet eten en drinken gisteren voor de operatie in te halen geloof ikHij blijft zeuren om eten / drinken
Hier ook de please, op allerschatigste pieptoon en smekende oogjes..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:14 schreef Troeta het volgende:
Precies Leandra, dat is ook mijn gedachte achter alsjeblieft. En ik zeg zelf ook geen alsjeblieft en dank je bij alles, gaat dan zo nep worden ook.
Als hij echt graag iets wil zegt hij wel PLEAAAAAAAAAAAAASE! Met zijn handjes bij elkaar en smekend kijken. Vraag me vaak af waar ze dat nou vandaan halen,haha
Punt duidelijk. Het is nu klaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als zij dat wil en het kan is het toch mooi? Kinderbijslag van de overheid en als mensen uit FHF wat kunnen bijdragen bij de kinderkamer kan ze alles mooi rondkrijgen toch?
Ik begrijp niet dat je iemand geen kind gunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |