SPOILER: fotospamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Operatie ging prima, op de uitslaapkamer kwam er een flinke golf bloed uit, daarna geen bloed meer gezien. Hij heeft zich meer dan prima gehouden en heeft een diploma van dapperheid verdiendWe kwamen als eerste binnen en gingen als laatste weg
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
met mij ging het goed, tot het moment van die golf bloedquote:
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:58 schreef laziness het volgende:
Musje gefeliciteerd!!!
PE als je er gekleurd papier onder doet is het tekenen nog leuker.
hij niet alleenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:42 schreef olivia_321 het volgende:
Zeg djmo, wat zie ik nou? Wordt geert grote broer??
dat is ook weer waar hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:52 schreef olivia_321 het volgende:
klopt, maar de rest zit in andere topics toch?
m'n twee uur oude signaturequote:
thnxquote:
Ah! Die zie ik mobiel niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n twee uur oude signature
[..]
thnx
klok klepel. vader is onbekend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef danic het volgende:
[..]
Ah! Die zie ik mobiel niet.
Gefeliciteerd!!
Heb ik het dan goed dat papabear de vader of heb ik nu een situatie klok en klepel
Oh sorry. Ik dacht begrepen te hebben dat jullie een relatie hadden. Excuus.quote:
Ben je ook mooi klaar mee. Wat een klootzak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
klok klepel. vader is onbekend.
-edit- : lees: ik weet wel wie de papa is, maar die gaat geen actieve rol spelen.
LOL! dat is mijn beslissing hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je ook mooi klaar mee. Wat een klootzak.
Mannen
Je ontzegt hem dus het recht zijn kind op te voeden?quote:
dat nou ook weer niet. Als hij ooit wil, is hij welkom, maar aangezien het om een donor gaat die zelf geen kinderen wil, was dit de enige beslissing mogelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je ontzegt hem dus het recht zijn kind op te voeden?
omg, sorry hoor maar je hebt een dochter die niet thuis mag wonen, dan nog 2 jongens van een andere vader. Niet breed en veel gedoe en dan denk je joh laat ik er nog een erbij doen van een donorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet. Als hij ooit wil, is hij welkom, maar aangezien het om een donor gaat die zelf geen kinderen wil, was dit de enige beslissing mogelijk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
omg, sorry hoor maar je hebt een dochter die niet thuis mag wonen, dan nog 2 jongens van een andere vader. Niet breed en veel gedoe en dan denk je joh laat ik er nog een erbij doen van een donor
ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef danic het volgende:
Ik vroeg me al af waar de discussie bleef
ik heb FHF niet nodig. De kinderkamer is al compleet, de box staat al, en wat de rest betreft; dat is ook al geregeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
Als zij dat wil en het kan is het toch mooi? Kinderbijslag van de overheid en als mensen uit FHF wat kunnen bijdragen bij de kinderkamer kan ze alles mooi rondkrijgen toch?
Dank je! Ja, hij huppelt vrolijk rond, is nog wat snotterig en probeert de schade van het niet eten en drinken gisteren voor de operatie in te halen geloof ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd DJMO, eens kijken of het ook echt een zusje gaat worden
En fijn dat de ingreep zo goed is gegaan. Hoe is het nu?
ik heb geen relatie op dit moment.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal wel te oud zijn voor de hedendaagse relatieperikelen, maar als ik het goed begrijp heb je een relatie, maar toch seks met een ander en daardoor ongewenst zwanger?
Fijn!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank je! Ja, hij huppelt vrolijk rond, is nog wat snotterig en probeert de schade van het niet eten en drinken gisteren voor de operatie in te halen geloof ikHij blijft zeuren om eten / drinken
Hier ook de please, op allerschatigste pieptoon en smekende oogjes..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:14 schreef Troeta het volgende:
Precies Leandra, dat is ook mijn gedachte achter alsjeblieft. En ik zeg zelf ook geen alsjeblieft en dank je bij alles, gaat dan zo nep worden ook.
Als hij echt graag iets wil zegt hij wel PLEAAAAAAAAAAAAASE! Met zijn handjes bij elkaar en smekend kijken. Vraag me vaak af waar ze dat nou vandaan halen,haha
Punt duidelijk. Het is nu klaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als zij dat wil en het kan is het toch mooi? Kinderbijslag van de overheid en als mensen uit FHF wat kunnen bijdragen bij de kinderkamer kan ze alles mooi rondkrijgen toch?
Ik begrijp niet dat je iemand geen kind gunt
WHATquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
omg, sorry hoor maar je hebt een dochter die niet thuis mag wonen, dan nog 2 jongens van een andere vader. Niet breed en veel gedoe en dan denk je joh laat ik er nog een erbij doen van een donor
Oh ja, die fase ken ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:58 schreef Phaidra het volgende:
Iets anders: mini vraagt (bijna) alles op zo'n vreselijk irritant zeurtoontje. Ik probeer hem uit te leggen dat hij dingen ook anders kan zeggen/vragen, of ik doe het voor. Het heeft nog weinig effect.. Is ook een fase toch??
Hij is ook in de fase "Wat is dat?" belandt. En "Wat doe je?" Terwijl hij 9 van de 10x het antwoord wel weet. Ik wacht nu op de waarom-fase, dat duurt vast ook niet lang meer
.
Goede toevoegingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja, die fase ken ikhet gaat nu wel steeds beter. Desgevraagd kan hij inmiddels steeds betere vragen formuleren. Maar hij begint toch steeds weer met "mama, jij MOET..."
![]()
Mijn peuter is duidelijk het type 'grote mond, klein hartje'stoere verhalen over hoe groot en sterk hij is, maar vanmorgen was de timmerman bezig om ruiten te vervangen dan kruipt hij helemaal tegem me aan omdat het geluid zo hard is (peuter dus, niet de timmerman
) stoere vent
![]()
Gefeliciteerd nog voor de jarige peuters!en fijn dat Geert goed opknapt!
Toen je bezwangerd werd wel, right?quote:
ook niet. en fyi: de vader is géén FOK!ker (en ook geen ex- of gebande FOK!ker btw)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen je bezwangerd werd wel, right?Jammer dat de papa gebanned is en dus niet kan reageren. Fucking A ook weer dit, en lekker makkelijk, hij wil geen papa zijn, jij kan abortus 'niet over je hart verkrijgen' (egoist!), en de maatschappij dokt wel!
er is ook een dreumestopic !quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oww sorry buurvrouwtje, even de weg kwijt. Hier mag ik nog een maandje of 5 niet komen
Dat staat ook in OUD zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er is ook een dreumestopic !
klopt.quote:
Ik moet ineens weer aan het werk...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klopt.
Maar het is hier best leuk hoor. Ondanks onze reputatie enzo. Echt en heus.
was it something I said?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan het werk...
quote:
ja... mijne wordt zo grootquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje,
Nou ja, iemand anders nog iets over peuters te melden?
Ja echt, ik kijk er ook echt naar uitquote:
Wat heerlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja... mijne wordt zo groot(figuurlijk dan...) hoe stopte ik die tijd ook alweer?
ik heb vrijstelling van mn minor en ben dan een heul half jaar thuis met peuter!!heerlijk
ze gaat wel nog naar gastouder voor het sociale, 1 dagje minder dat wel maar toch. En dan per januari naar school.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:16 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig is dat maar heel af en toe, en is het meestal (ruim) na 07.00 uur als ik voel dat er auto's over m'n bed rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |