Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:04 schreef RetRy32 het volgende:
The bigger the bill, the harder you ball.
Die moeten wel nog wat training krijgen eerst dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
442 mag van mij wel geprobeerd worden. Wie dan voorin? Manu en Bilal?
Waarom?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef macca728 het volgende:
Muhren ws naar AZ.
Jammer voor ons....
KK VAN GEELquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef macca728 het volgende:
Muhren ws naar AZ.
Jammer voor ons....
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.quote:
Hahaha. Hopelijk kan Kazim spelen donderdag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.
Ik heb wel wat vraagtekens bij de coach, die komt wat vaag over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hahaha. Hopelijk kan Kazim spelen donderdag.
442 is zelfmoord, dat middenveld zou compleet overlopen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
442 vind ik ook beter, alleen waar laat je tevrede? Die haalt hij er echt niet zomaar uit hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fred gaat met zijn grote keuze middenvelders 442 spelen denk ik.
Die kan er dan wat later in als tactische meesterzet en dan issie ook nog fris.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
442 vind ik ook beter, alleen waar laat je tevrede? Die haalt hij er echt niet zomaar uit hoor.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.
Jij was voor korfbal waarschijnlijk nog niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh, nee.
Te Vrede blijft een spits die niet kan schieten (of lopen, of kopballen mikken, technische handelingen verrichten, inzicht gebruiken etc.)
En Immers blijft Immers.
Op school had ik ooit zo'n korfbal toernooi, en toen sloeg ik iedereen met de bal in mijn handen, want ja, korfbal, ik ben toch geen homoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij was voor korfbal waarschijnlijk nog niet goed genoeg?
Anders pleur jij ff op. Ik ben normaal kritisch, ik ben niet al die andere achterlijken die zeggen dat er allemaal helemaal niets van deugt.quote:
Ik zou zeggen dat 442 uitgelezen is voor een Manu+Kazim (die ook een snelle flankspeler/spits zou moeten zijn). Ik denk dat je Boetius, Schaken, Bilal en Verhoek (quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Martin heeft de 2e Pelle gevonden, was die er ook meteen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef HulkHeld het volgende:
Is het al bekend of Kazim donderdag start? Dat gelul vorige week met dat hij wordt klaargestoomd voor zondag en vervolgens nog niet spelenV. Geel komt elke keer met van die aankopen die niet fit zijn, uitgezonderd Toornstra.
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Scrummie het volgende:
De tyfus zeg, soms krijg je het idee dat 50% van de supporters achterlijke autisten zijn die zuur drinken als ontbijt. En dan ook met je kankersmiley. Pleurt op.
433 is achterhaald en met de huidige verdediging kun je er daar beter 5 neerzeteenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat 442 uitgelezen is voor een Manu+Kazim (die ook een snelle flankspeler/spits zou moeten zijn). Ik denk dat je Boetius, Schaken, Bilal en Verhoek () dan wel af kunt schrijven.
Het lijkt me dan ook een mogelijke tactische tegen Ajax bijvoorbeeld, zoals PSV ook met Narsingh gebruik maakte van de ruimte achter de verdediging, maar als standaard zie ik toch liever de 433
Hee, ff dimmen, ben al sinds de jaren 60 supporter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.
Wat lul je nou stom manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Martin heeft de 2e Pelle gevonden, was die er ook meteen?
Dat bepaalt de trainer toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom man
Het gaat erom dat ze Kazim niet meenemen zodat hij zondag tegen Utrecht zou kunnen starten, maar vervolgens geen minuut invalt. Het beleid wordt er alleen maar treuriger op.
Als die fit is en het nodig is ja. Anders lekker laten banken / tribune houden, aan een niet-fitte speler heb je toch niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
In het diepe gooien al is het maar laatste half uur.
Het is maar net wie je opstelt. Ik denk dat je middenveld met Toornstra erbij een stuk sterker wordt, waardoor er minder druk op de defensie komt te liggen. In de verdediging zou ik nu gewoon Mathijsen maar eens gaan passeren, en voor Nelom-Kongolo-Van Beek-Wilkshire gaan kiezen. Is echt zo zwak nog niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
433 is achterhaald en met de huidige verdediging kun je er daar beter 5 neerzeteen
Dat is gelul, watjes eronder leggen heeft nog nooit geholpen, de knuppel erover en nu kan ie wat laten zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als die fit is en het nodig is ja. Anders lekker laten banken / tribune houden, aan een niet-fitte speler heb je toch niks
Jezus, jij bent echt nog dommer dan RetRy hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is gelul, watjes eronder leggen heeft nog nooit geholpen, de knuppel erover en nu kan ie wat laten zien.
Ik ben de grootste kenner hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt nog dommer dan RetRy hè
Zo, dat is me een statement.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet om de trainer. Er wordt gezegd dat Kazim thuis wordt gelaten wanneer Feyenoord in Kiev speelt zodat hij zondag kan spelen. Blijkbaar is hij niet fit genoeg en heb je dus weer een speler in huis gehaald die niet direct inzetbaar is. ( Boulahrouz, Bakkal, Goossens, Kazim ) Ik vergeet er vast een paar, maar treurig is het wel.quote:
Waarom voel jij je aangesproken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee, ff dimmen, ben al sinds de jaren 60 supporter.
Die Joris zit echt op de grens is mijn mening, die houdt de doorstroming tegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is maar net wie je opstelt. Ik denk dat je middenveld met Toornstra erbij een stuk sterker wordt, waardoor er minder druk op de defensie komt te liggen. In de verdediging zou ik nu gewoon Mathijsen maar eens gaan passeren, en voor Nelom-Kongolo-Van Beek-Wilkshire gaan kiezen. Is echt zo zwak nog niet.
Ja, ze gaan wel wat foutjes maken, ja, dat gaat je ook nog wel een paar doelpuntjes kosten, maar op die foutjes na is het redelijk solide. Wilkshire geeft (een vreemde, altijd zo een hoge) prima voorzet, Nelom lijkt opkomend ook vaak nog wel dreigend te zijn (al is zijn rendement vrij laag, hij moet toch verdedigd worden) en centraal zal het langzaamaan steeds stabieler worden.
Ook hier geldt dat ik Mathijsen tegen Ajax zou opstellen en in 442 zou spelen. Als je meer op je verdediging leunt lijkt me zijn ervaring nog wel van waarde
Dat is een kunst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou me weinig verbazen als die nog gewoon 3 wedstrijden in Jong Feyenoord moet meedoen. Zal toch hooguit het laatste kwartiertje meedoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef HulkHeld het volgende:
Is het al bekend of Kazim donderdag start?
quote:Volgens het Brabants Dagblad heeft de technisch directeur van Feyenoord al meerdere malen op de tribune gezeten voor Terell Ondaan van Willem II. Er lijkt op het moment niet echt behoefte te zijn aan nog een nieuwe vleugelaanvaller, maar dat betekent niet dat Martin van Geel niet om zich heen kijkt naar mogelijke versterkingen voor de toekomst.
Van Geel zou Ondaan een interessante speler vinden en de ontwikkeling van de aanvaller volgen. Een transfer in de huidige transferperiode lijkt in ieder geval onwaarschijnlijk: tot 25 augustus gold een gelimiteerde afkoopsom van anderhalf miljoen euro, maar nu deze dag is geweest, mag Willem II vragen wat het wil.
Die komt van Telstar en heeft ook paar ballen goed geraakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef Thunder0x het volgende:
Holy shit, als van geel dat flikt mag hij een standbeeld krijgen.
Ondaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die wordt nog erger gehyped dan El Ghazi, haha!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komt van Telstar en heeft ook paar ballen goed geraakt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef Thunder0x het volgende:
Holy shit, als van geel dat flikt mag hij een standbeeld krijgen.
Ondaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speelde PSV helemaal zoek in zn eentje![]()
Dat staat er toch ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..], dan had je Bilal niet moeten halen. Buitenspelers zijn er genoeg.
quote:Er lijkt op het moment niet echt behoefte te zijn aan nog een nieuwe vleugelaanvaller, maar dat betekent niet dat Martin van Geel niet om zich heen kijkt naar mogelijke versterkingen voor de toekomst.
Maakt tot nog toe een goede indruk op me, heeft een actie in huis, niet zoals el nazi bal voor je uit spelen en achteraan rennen, zoals schaken ook doet. Echt een man uitspelen doet bijna niemand meer in de eredivisie. Boetius kon het eerst ook nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komt van Telstar en heeft ook paar ballen goed geraakt.
Ik heb nog met die jongen samengespeeld in de Fjes en E'tjes. Was toen al heel sterk aan de bal en vooral heel snel. Leuk om hem nu zo te zien spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die wordt nog erger gehyped dan El Ghazi, haha!
Dan zal het wel niet veel zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb nog met die jongen samengespeeld in de Fjes en E'tjes. Was toen al heel sterk aan de bal en vooral heel snel. Leuk om hem nu zo te zien spelen.
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op. En geloof me, deze jongen heeft meer potentie dan een Boetius.quote:
En dat doe ik dus nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op. En geloof me, deze jongen heeft meer potentie dan een Boetius.
Alleen al zijn voorzet met links, terwijl rechtsbenig, is al beter dan die van Boetius. Anwar gaat schitteren in de Champions League, mark my words.quote:
Als je zegt dat een chronisch geblesseerde speler nog niet mag worden beoordeeld, omdat hij, net als de afgelopen 8 jaar in zijn carrière, nog niet fit is, ben je of een hangjosti of een fanboy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Anders pleur jij ff op. Ik ben normaal kritisch, ik ben niet al die andere achterlijken die zeggen dat er allemaal helemaal niets van deugt.
De tyfus zeg, soms krijg je het idee dat 50% van de supporters achterlijke autisten zijn die zuur drinken als ontbijt. En dan ook met je kankersmiley. Pleurt op.
Laat hem eerst een reeks wedstrijden goed spelen. Bakkali werd vorig jaar ook onmin gehyped.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alleen al zijn voorzet met links, terwijl rechtsbenig, is al beter dan die van Boetius. Anwar gaat schitteren in de Champions League, mark my words.
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.
Dat is niet alleen bij Feyenoord zo ook bij psv en ajax. Zijn zoveel talenten die daar rondlopen, de rotte appels donderen ze er gewoon uit, met die mentaliteit kom je er 9 van de 10 keer gewoon niet. Er zijn idd wat uizonderingen en die zie je wel eens voorbijkomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op. En geloof me, deze jongen heeft meer potentie dan een Boetius.
Beetje aan de late kant, maar na 2 maanden zijn mijn gebeden dan toch verhoordquote:Feyenoord wil ‘op en top professionals’ voor weinig geld laten gaan
Feyenoord hoopt in de komende dagen zowel Wesley Verhoek als John Goossens van de loonlijst te schrappen. De clubleiding ziet voor hen, ondanks de trainerswissel, weinig perspectief op speelminuten en heeft het duo maandag formeel laten weten dat men medewerking verleent aan een transfer.
Volgens Fred Rutten zijn beide spelers 'op en top prof en lopen ze zeker niet in de weg bij Feyenoord', zo meldt Voetbal International. In navolging van Ronald Koeman zal ook de huidige trainer weinig tot geen beroep op het tweetal doen. Hij kan zich daarnaast voorstellen dat Verhoek en Goossens, respectievelijk 27 en 26 jaar, zelf ook meer aan spelen toe willen komen.
Feyenoord staat open voor zowel verhuur als verkoop en zal zich daarnaast soepel opstellen. Volgens het weekblad is er vooralsnog geen sprake van concrete interesse. Verhoek speelde in het verleden voor ADO Den Haag en FC Twente, terwijl Goossens een verleden bij Ajax en NEC heeft. Beiden hebben een contract tot 30 juni 2016 met Feyenoord.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Oh men. Wat een kneuzenkermis is dit topic geworden.
Sterf af, kneus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je zegt dat een chronisch geblesseerde speler nog niet mag worden beoordeeld, omdat hij, net als de afgelopen 8 jaar in zijn carrière, nog niet fit is, ben je of een hangjosti of een fanboy.Scummie
Waarheid, behalve de "quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Noem er eens een paar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op.
Echt hè.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Inderdaad jammer, alle kneuzen komen ook opeens de laatste week elkaar opzoeken in dit topic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Echt een verschrikking die gozer. Voegt niets toe in balbezit, is daarbij een bijzonder angstige verdediger. Qua uitstraling een beetje de donkere Mulder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan Van Geel alsjeblieft een linksback halen? Wat een epische mongool is die Nelom zeg. Zie net de 1-2 terug van Utrecht, hoe meneertje terugloopt...
Volgens mij kun je nog beter Goossens op linksback zetten dan die luie hond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, alle kneuzen komen ook opeens de laatste week elkaar opzoeken in dit topic.
[..]
Echt een verschrikking die gozer. Voegt niets toe in balbezit, is daarbij een bijzonder angstige verdediger. Qua uitstraling een beetje de donkere Mulder.
Ik ben het ook een beetje zat met die Piet discussies de hele tijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Divje het volgende:
Godver, nu weet ik wat sterke drank op de vroege ochtend met je doet![]()
Wat een onzin kraam jij uit Piet.
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog beter Goossens op linksback zetten dan die luie hond.
Onzin. Hoe meer doelpunten wij scoren hoe meer hij kan prutsen. Hoe beter je verdedigers zijn, des te minder ballen op goal krijg je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zolang we Erwin Mulder in de kool hebben staan is het zinloos om je eigen druk te maken over wie er linksback of in de spits speelt.
Vind het vooral mooi hoe het filmpje begint. In onvervalst Rotterdams keihard: "SCHAAMTELEAUWS!" Zet meteen de toon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HEY TIMMER, JA DAN KEN JE KIJKEN MET JE KOP.
Pure emotie idd. Maar wel treurig dat je daar als vader met je zoontje van 2 op je armen ze "lekker de kanker in scheldt"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral mooi hoe het filmpje begint. In onvervalst Rotterdams keihard: "SCHAAMTELEAUWS!" Zet meteen de toon.
Vilhena naar de bank.quote:Wie moet er plaats maken op het middenveld ?
Gisteren werd bekend dat Feyenoord Jens Toornstra heeft overgenomen van FC Utrecht. De 25-jarige middenvelder tekende een vier jarig contract in de Kuip. Maar dan reist onmiddellijk de vraag, 'Wie moet er plaats maken op het middenveld'? Het Algemeen Dagblad vroeg oud-Feyenoorders Danny Landzaat, Patrick Paauwe en John de Wolf hun mening:
Volgens Landzaat vult Lex Immers de positie achter de spits goed in en Tonny Vilhena heeft vorig seizoen aangetoond dat hij een vaste waarde is. Ik denk niet dat één van hen op de bank zal worden gezet."
Paauwe is van mening dat zijn komst niet ten koste moet gaan van Tonny Vilhena of andere jeugdspelers. Misschien gaan ze af en toe met een extra middenvelder spelen.
De Wolf denkt dat Toornstra niet goedkoop geweest zal zijn, en ik denk niet dat hij voor de bank is gehaald. Als nummer 10 komt hij het best tot zijn recht, maar hij kan ook op andere posities uit de voeten. Fred Rutten kan uit veel varianten kiezen. Op het trainingsveld moet je die opties uit gaan proberen."
Opbokken met hun en lekker jonge talentjes voor in de plaats.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant, maar na 2 maanden zijn mijn gebeden dan toch verhoord
Hopen dat we daar nog vanaf komen
De enige mogelijkheid. Aangezien Herr Immers onaantastbaar is. Maar met Fred weet je het nooit. In een paar wedstrijden heb ik 'm al de meest onbegrijpelijke wissels zien toepassen.quote:
Het hoogtepunt van Vilhena was ooit in een uitwedstrijd tegen Willem 2 uit. Daarna een jaar of twee erg uit vorm geraakt.quote:
Analisten en (oud)-trainers zien het bijna allemaal zitten in Immers, ik snap daar niks van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid. Aangezien Herr Immers onaantastbaar is. Maar met Fred weet je het nooit. In een paar wedstrijden heb ik 'm al de meest onbegrijpelijke wissels zien toepassen.
Dat gebeurd toch elke week 4645234523 keer in de Kuip? Daar staan ook genoeg kleine kinderen bij. Normaalste zaak van de wereld blijkbaar voor die gasten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pure emotie idd. Maar wel treurig dat je daar als vader met je zoontje van 2 op je armen ze "lekker de kanker in scheldt"
Ja echt werkelijk waar onbegrijpelijk. Soms bekruipt mij het gevoel dat ik er dan geen verstand van heb of zo. Gelukkig, wanneer ik die hark weer aan de slag zie, wordt mijn gevoel altijd binnen 5 minuten door Lex bevestigd. Da's wel tof van 'm, die Lexquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Analisten en (oud)-trainers zien het bijna allemaal zitten in Immers, ik snap daar niks van.
Ik werk ook hard. Jij ook denk ik. Iedereen werkt hard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
Onbegrijpelijk hoeveel 'slaap-momentjes' Vilhena in een wedstrijd heeft. Immers heeft dan nog werkt dan nog hard, zeggen ze.
Dat maakt het niet minder treurig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat gebeurd toch elke week 4645234523 keer in de Kuip? Daar staan ook genoeg kleine kinderen bij. Normaalste zaak van de wereld blijkbaar voor die gasten.
True True. Maar het verbloemd een hoop dan denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja echt werkelijk waar onbegrijpelijk. Soms bekruipt mij het gevoel dat ik er dan geen verstand van heb of zo. Gelukkig, wanneer ik die hark weer aan de slag zie, wordt mijn gevoel altijd binnen 5 minuten door Lex bevestigd. Da's wel tof van 'm, die Lex
[..]
Ik werk ook hard. Jij ook denk ik. Iedereen werkt hard.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder treurig.
quote:Van Geel: 'Interesse in Van Anholt is onzin'
Ondertussen heeft Pele van Anholt van Heerenveen te horen gekregen dat hij niet mag vertrekken. De speler van SC Heerenveen wil graag weg, omdat hij zich naar eigen zeggen 'sportief kan verbeteren'. Naar verluidt zijn FC Twente en Feyenoord geïnteresseerd, al ontkent technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdammers dat stellig: ,,Onzin'', luidt zijn duidelijke reactie. Wat eerder ook Twente trainer Alfred Schreuder liet weten. Om welke club het wel zou gaan is niet bekend.
quote:'Clasie neemt na donderdag beslissing over toekomst'
Jordy Clasie zal aanstaande donderdag een beslissing nemen over zijn toekomst, dat meldt het Portugese O Jogo. Feyenoord hoopt zich die dag te kwalificeren voor de groepsfase van de Europa League door Zorya Luhansk uit te schakelen. Als de Rotterdammers er inderdaad in weten te slagen door te dringen tot het hoofdtoernooi, dan zou de kans groter zijn dat Clasie dit seizoen bij de Stadionclub blijft.
De 23-jarige middenvelder wordt al wekenlang in verband gebracht met FC Porto, maar dat zou niet de enige club zijn die het zou zien zitten in Clasie. Ook Benfica wordt regelmatig genoemd, terwijl ook Southampton, de club van hoofdtrainer Ronald Koeman, na een vertrek van middenvelder Morgan Scheiderlin de interesse in Clasie kenbaar zou gaan maken.
Verder verwacht het medium uit Portugal dat FC Porto deze week een nieuw bod zal uitbrengen als het zich dinsdagavond weet te kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League. De topclub uit Portugal, met onder meer Bruno Martins Indi in de gelederen, speelt dinsdagavond de return tegen het Franse Lille.
quote:Ajax nu (opnieuw) interesse in Guidetti?
John Guidetti keert mogelijk toch terug in de Nederlandse competitie. Naar verluidt schijnt Ajax namelijk geinformeerd te hebben bij Manchester City voor de aanvaller. Dit weet het medium The Daily Star te melden. De Amsterdammers zoeken nog altijd naar een nieuwe spits nu de komst van Samuel Eto'o in het water is gevallen. Feyenoord zag af van de komst van de aanvaller vanwege zijn medische dossier. Ook een transfer naar Hannover 96 ging niet door.
"We hebben zijn hele medische dossier uitgebreid en grondig bekeken en daaruit niet de zekerheid gekregen dat hij op topniveau kan terugkeren", aldus Van Geel. Guidetti was drie jaar geleden een revelatie in De Kuip in een seizoen dat Feyenoord zich oprichtte en 'Super John' de absolute held werd van het Legioen.
"Het risico is te groot, zeker gezien de forse prijs. Hoe jammer ook, want het is een fantastische jongen die je het van harte gunt", aldus Van Geel. Het was een spel van JA, JA, NEE, en dus uiteindelijk blijvend NEE.
Guidetti plaatste hierop een aantal opvallende tweets. "Karma is a bitch, as they say," zei de Zweedse spits op Twitter. Om daar vervolgens aan toe te voegen: "It makes me sad how people believe in what they read in the news."
De voormalige aanvaller van de Rotterdammers doelt daarmee op de berichten dat Feyenoord twijfelt over de fysieke gesteldheid van de club en daarom niet fors in hem wil investeren. Guidetti doet het bericht van Feyenoord af als onzin.
Mocht Clasie vertrekken dan zou je zeker El Ahmadi moeten halen. En wellicht Mühren van Volendam voor 300.000.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:50 schreef Happel het volgende:
'Clasie neemt na donderdag beslissing over toekomst'
Dit gerucht kwam 3 weken geleden ook naar buiten en toen heeft Frank de Boer de interesse in Guidetti toegegeven, maar zei dat hij zeker niet bovenaan het lijstje stond.quote:
Dat vind ik zeer irritant. Men denkt 'hij werkt hard en dat willen die havenarbeiders graag zien, prima speler voor Feyenoord!11'. Alsof Feyenoord geen 'recht' heeft op spelers die een bal fatsoenlijk aan kunnen nemen ofzo? Rot op zeg. Bij PSV, Twente, Ajax en Vitesse zou Immers nooit in de basis staan, dus waarom wel bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Analisten en (oud)-trainers zien het bijna allemaal zitten in Immers, ik snap daar niks van.
Muhrenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:57 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mocht Clasie vertrekken dan zou je zeker El Ahmadi moeten halen. En wellicht Mühren van Volendam voor 300.000.
----- Immers/Mühren -----
Toornstra ----- El Ahmadi
Anders Toornstra op 10 en Immers een linie terug.
Vooral benieuwd naar wat hij zelf gaat besluiten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:Schijnbaar komt Ajax nu alsnog bij hem uit. Ben benieuwd wat ze dan gaan besluiten.
Waar komt die naam opeens vandaan?quote:
Omdat die gast nu per toeval wat doelpuntjes maakt. Is verdomme al 25 en debuteerde als prof op z'n 22e. Laten we aub niet zo diep zinken zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar wat hij zelf gaat besluiten.
[..]
Waar komt die naam opeens vandaan?
Speler die niemand heeft zien spelen in de tweede divisie maar daar onlangs een aantal goals heeft gescoord. Dus dan moet ie komen. Volkomen achterlijke, aangezien te Vrede ook 1 op 1 loopt. Maar die is dan weer niet goed genoeg natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hang jezelf op aub.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Struikel toevallig over de spits Opa Nguette.
Talentje van 20, spits annex vleugelspits, gedegradeerd naar de Ligue 2.
Zou een aanwinst zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Zou een aanwinst zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Zou een aanwinst zijn.
Leuk he Football Manager spelen ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Zou een aanwinst zijn.
Haha tering wat ben jij lachwekkendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Zou een aanwinst zijn.
Mocht het zover komen en Ajax echt proberen Guidetti aan te trekken, waarvan ik denk dat het niet zo ver gaat komen, maar in dat geval denk ik dat Guidetti gewoon openstaat voor een transfer naar Ajax.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Jippiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
Zou een aanwinst zijn.
Niet dan? Al drie seizoenen achtereen kampioen met Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Leuk he Football Manager spelen ?
Had toch wat meer realisme in FM verwachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:14 schreef Happel het volgende:
Laten we anders gewoon die spits van Molde halen. Daniel Chima Chukwu.
[..]
Niet dan? Al drie seizoenen achtereen kampioen met Feyenoord.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:14 schreef Happel het volgende:
Jouw zolderkamer hangt waarschijnlijk vol met posters van kaalgeschoren cracknegers of zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:16 schreef RetRy32 het volgende:
Opa Nguette was sowieso vorig jaar goed tegen PSG.
[..]
[ afbeelding ]
Nice, en kan waarschijnlijk een bal vasthouden want brede neger.
Hij zit nu te fappen op je UI.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer hangt waarschijnlijk vol met posters van kaalgeschoren cracknegers of zo
Ik wilde wat zeggen over Toornstra, maar die begon 2 jaar eerderquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat die gast nu per toeval wat doelpuntjes maakt. Is verdomme al 25 en debuteerde als prof op z'n 22e. Laten we aub niet zo diep zinken zeg.
Nee, is echt super clean man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer hangt waarschijnlijk vol met posters van kaalgeschoren cracknegers of zo
Dan zal je wel een doos tissues naast je bed hebben liggen om zo nu en dan je beeldschermpje schoon te vegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, is echt super clean man.
Deobussen, haargel, wat boeken, computertje, laptopje, controllers, bed, bureau, kast.
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan zal je wel een doos tissues naast je bed hebben liggen om zo nu en dan je beeldschermpje schoon te vegen
Hoe kom je er in godsnaam bij om Immers de voorkeur te geven boven Vilhena? Al is Tonny nog zo uit vorm, hij zal altijd beter zijn dan Immers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:57 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mocht Clasie vertrekken dan zou je zeker El Ahmadi moeten halen. En wellicht Mühren van Volendam voor 300.000.
----- Immers/Mühren -----
Toornstra ----- El Ahmadi
Anders Toornstra op 10 en Immers een linie terug.
Wat een leuke video, ik mag die djens toornstra welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:27 schreef RetRy32 het volgende:
http://nos.nl/video/203064-het-sprookje-van-jens-toornstra.html
Over Toornstra's late debuut in profvoetbal.
Wat zou jij vinden van Marco Bakker (uit Polen) als voetballer bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat een leuke video, ik mag die djens toornstra wel
Als je denkt dat het niet slechter kan na Blomquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Ah fijn, Twente-uit staat onder leiding van Liesveld.
Is gewoon niet normaal man. FOK! is gewoon overleden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit zei de HMFGod al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan Van Geel alsjeblieft een linksback halen? Wat een epische mongool is die Nelom zeg. Zie net de 1-2 terug van Utrecht, hoe meneertje terugloopt...
Het was "ken je kijken... met je paardenkop". Een betere manier om de scheve bek van die verdedigert (Boem Boem Theo) te omschrijven zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HEY TIMMER, JA DAN KEN JE KIJKEN MET JE KOP.
AZ heeft intresse in hem, komt van Volendam, logisch, met zo'n naamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ik word helemaal gek van de debielen die Mühren zo graag willen zien komen. Die gozer heeft me een leprabek joh. O en kan niet voetballen.quote:
SJIMASJOKU! Klinkt totaal niet als iets waar Rotterdammers het mond- en klauwzeer van krijgen als ze 't uit proberen te spreken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet dan? Al drie seizoenen achtereen kampioen met Feyenoord.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat zou jij vinden van Marco Bakker (uit Polen) als voetballer bij Feyenoord?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, dacht dat die bij ADO was begonnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen over Toornstra, maar die begon 2 jaar eerder
Gast heeft ook gewoon een master Commerciële economie afgerond he aan de EUR.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lol, dacht dat die bij ADO was begonnen.
Wel mooie trololo. Op je 20e profvoetbal gaan spelen en dan nog debuteren in Oranje ook.
Dit zei jij helemaal niet, druktemaker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit zei de HMFGod al.
Jackson 5 alles.
Heb je jezelf weleens horen schreeuwen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast heeft ook gewoon een master Commerciële economie afgerond he aan de EUR.
Enige wat echt niet klopt aan die gozer is zijn stem. Elke keer keihard lachen om dat piepgeluidje
Maar RetRy32, wat vind je eigenlijk van de transfervrije Victor Akwuegbu. Van horen zeggen een enorm sterke en beweeglijke speler die zowel met links als rechts kan scoren. Liep vorig seizoen geloof ik ongeveer 1 op 1. Volg alleen de Afrikaanse spelers niet zo dus vraag me af wat jij ervan vindt. Aan te raden voor ons?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:16 schreef RetRy32 het volgende:
Opa Nguette was sowieso vorig jaar goed tegen PSG.
[..]
[ afbeelding ]
Nice, en kan waarschijnlijk een bal vasthouden want brede neger.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze naam kwam mij niet bekend voor en gezien ik vrijwel alle onbekende negervoetballers ken wist ik dat dit een mislukte grap was, waarna Google dit bevestigde voor me.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar RetRy32, wat vind je eigenlijk van de transfervrije Victor Akwuegbu. Van horen zeggen een enorm sterke en beweeglijke speler die zowel met links als rechts kan scoren. Liep vorig seizoen geloof ik ongeveer 1 op 1. Volg alleen de Afrikaanse spelers niet zo dus vraag me af wat jij ervan vindt. Aan te raden voor ons?
Stiekem ben jij gewoon Michel Beukers, geef je al die tips aan Van Geel die terecht genegeerd worden en dan ga je vervolgens in dit topic klagen erover.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze naam kwam mij niet bekend voor en gezien ik vrijwel alle onbekende negervoetballers ken wist ik dat dit een mislukte grap was, waarna Google dit bevestigde voor me.
ik zei dat hij er geen tiefus van kan lul. Die opmerking was van De Donquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit zei jij helemaal niet, druktemaker.
Ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ik zei dat hij er geen tiefus van kan lul. Die opmerking was van De Don
Elke mongool kan nog wel zien dat dikbil Nelom er geen tyfus van kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ik zei dat hij er geen tiefus van kan lul. Die opmerking was van De Don
Willems is de eredivisie linksback dikbil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Elke mongool kan nog wel zien dat dikbil Nelom er geen tyfus van kan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Willems is de eredivisie linksback dikbil.
hahahaha die opmerking ook... kom sprinten dan... wat een droeftoeter zeg....quote:
jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
Willen we dat Clasie naar Porto gaat voor 10 miljoen, vlak voor het sluiten van de markt, mocht Porto zich kwalificeren voor de CL?
Indien de 10 miljoon deze transferwindow geïnvesteerd wordt zou iedereen dat wel willen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
Willen we dat Clasie naar Porto gaat voor 10 miljoen, vlak voor het sluiten van de markt, mocht Porto zich kwalificeren voor de CL?
Nee. Sportief belang telt meer dan een jodenfooitje. Clasie is zo belangrijk en momenteel onmisbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
Ja, je kan het Clasie niet aandoen om minimaal een half jaar met dit elftal te moeten spelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
Alsof hij echt de ultieme vedette is die boven de rest uitsteekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, je kan het Clasie niet aandoen om minimaal een half jaar met dit elftal te moeten spelen
ja dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof hij echt de ultieme vedette is die boven de rest uitsteekt.
5 wedstrijden, 1 assist, 0 goals.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
Clasie is echt zó veel niveaus verder dan de rest in deze selectie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof hij echt de ultieme vedette is die boven de rest uitsteekt.
Bij Villa zijn ze maar wat blij als hij vertrekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef HulkHeld het volgende:
Haal je El Ahmadi terug die veel ervaring heeft opgedaan bij Aston Villa. Ontzettend veel ga je er dan ook niet op achteruit.
Aan jou maak ik verder geen woorden meer vuil. Kansloos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
5 wedstrijden, 1 assist, 0 goals.
Echt goed voor een centrale middenvelder.
Ook het feit dat de aanvallers zo goed in stelling worden gebracht is ook te danken aan deze held.
En met zijn geweldige fysiek weet hij ook elk duel op het middenveld te winnen en zo de bal te veroveren.
Echt de ultieme vedette dit.
Een matige back-up, voor Aston Villa inderdaad. Feyenoord komt bij lange na niet aan het niveau van Aston Villa, dus laten we alsjeblieft blij zijn als hij het gat van Clasie zou kunnen opvullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij Villa zijn ze maar wat blij als hij vertrekt.
Wordt gezien als matige backup.
Oké negeer de feiten maar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef Cara het volgende:
Aan jou maak ik verder geen woorden meer vuil. Kansloos.
misschien moet je eens een wedstrijd in het stadion bezoeken...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
5 wedstrijden, 1 assist, 0 goals.
Echt goed voor een centrale middenvelder.
Ook het feit dat de aanvallers zo goed in stelling worden gebracht is ook te danken aan deze held.
En met zijn geweldige fysiek weet hij ook elk duel op het middenveld te winnen en zo de bal te veroveren.
Echt de ultieme vedette dit.
Clasie heeft zeker wel goede momenten, maar hij is echt niet essentieel of onvervangbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
misschien moet je eens een wedstrijd in het stadion bezoeken...
geen enkele speler is onvervangbaar , ook messi en ronaldo niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Clasie heeft zeker wel goede momenten, maar hij is echt niet essentieel of onvervangbaar.
Wat een poep dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:46 schreef HulkHeld het volgende:
Voor 10 miljoen moet je er gewoon een grote strik om doen. Haal je El Ahmadi terug die veel ervaring heeft opgedaan bij Aston Villa. Ontzettend veel ga je er dan ook niet op achteruit.
Alleen als El Ahmadi wordt gehaald, anders leveren we echt teveel kwaliteit in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
Eerst een heel betoog dat Clasie de ster in dit elftal is, en vervolgens zeggen dat je met een jodenfooitje van 10 miljoen euro akkoord zou gaan en er bijna een strik omheen doetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen als El Ahmadi wordt gehaald, anders leveren we echt teveel kwaliteit in.
Maar voor 10 miljoen moet je 'm laten gaan ja.
Tot voorgaande seizoen vond ik Clasie vaak te onopvallend, en te wisselvallig in z'n prestaties, maar hij lijkt wel stappen gemaakt te hebben en is nu veel aanweziger en belangrijker voor het team. Daarom zou dit Feyenoord veel aan Clasie hebben, maar voor 10 miljoen kan je niet anders dan hem laten gaan met z'n contract dat na dit seizoen nog maar 1 seizoen doorloopt.
10 miljoen vind ik geen jodenfooitje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerst een heel betoog dat Clasie de ster in dit elftal is, en vervolgens zeggen dat je met een jodenfooitje van 10 miljoen euro akkoord zou gaan en er bijna een strik omheen doet.
Dankzij reacties zoals die van jou wel inderdaad.quote:Echt, wat een kansloos en nutteloos topic is dit geworden zeg.
Waarom zou hij niet verlengen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
10 miljoen vind ik geen jodenfooitje.
Bovendien heeft Feyenoord weinig keuze aangezien hij na dit seizoen alleen maar minder zal opleveren met op dat moment nog maar een 1 jarig contract.
[..]
Dankzij reacties zoals die van jou wel inderdaad.
Ik denk dat hij overduidelijk toe is aan een stapje hogerop. Dat vindt hij volgens mij nu al - althans die indruk heb ik - dus dan lijkt het mij vanuit zijn oogpunt niet helemaal logisch om z'n contract te verlengen. Al zal hij Feyenoord heus wel een aardige transfersom gunnen. Maar over het algemeen kiezen profvoetballers toch voornamelijk voor hun eigen carriere.quote:
Geil dit, heb je nog meer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:41 schreef RetRy32 het volgende:
http://instagram.com/p/ls0i0hR4Zr/
http://instagram.com/p/ls4bitx4e8/
Kazim Richards fapvoer
10 miljoen een jodenfooiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerst een heel betoog dat Clasie de ster in dit elftal is, en vervolgens zeggen dat je met een jodenfooitje van 10 miljoen euro akkoord zou gaan en er bijna een strik omheen doet.
Echt, wat een kansloos en nutteloos topic is dit geworden zeg (niet persoonlijk naar jou, SP-ert).
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geil dit, heb je nog meer?![]()
Of zijn dit zn enige goals ooit?
Niet doorhebben dat je zonder Clasie echt topklasseniveau speelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef satecl het volgende:
[..]
10 miljoen een jodenfooiVoor 10 miljoen breng ik hem nog wel naar Portugal toe. Iemand zonder enige Europese ervaring en geen prijzen op zak...
Geld is nog altijd belangrijk voor Feyenoord, en in het profvoetbal uberhaupt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat je zonder Clasie echt topklasseniveau speelt.
Wat is dat toch, met die geldwolven hier? Willen jullie niet sportief een beetje mee blijven draaien dit seizoen? Zijn die paar centjes zó belangrijk voor jullie? Er is al genoeg gecasht, nu is het weer tijd om aan het sportieve aspect te denken.
Juist. 2 vervangers voor Clasie halen voor minder dan 10 miljoen. Droom verderquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus Tomasso
10 miljoen voor Clasie, haal 1 of 2 goede vervangers terug en je hebt dat gat zo opgevuld man. Wat lul je nou stom met je sportieve aspect. El Ahmadi is niet minder dan Clasie, Toornstra is erbij gekomen dan heeft je middenveld gewoon een boost gehad + je hebt gecasht.
El Ahmadi kan nooit een vervanger voor Clasie zijn. Zonder Clasie, is de komst van El Ahmadi kansloos. Beiden versterkten ze elkaar zo ontzettend goed. De een kan de ander niet vervangen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geld is nog altijd belangrijk voor Feyenoord, en in het profvoetbal uberhaupt natuurlijk.
Ik denk dat je een bod van 10 miljoen voor Clasie gewoon moet accepteren. Het is geen jodenfooi en 10 miljoen krijg je later niet meer voor Clasie.
Komt El Ahmadi vervolgens naar Feyenoord dan ga je er niet eens zo ontzettend veel op achteruit (maar waarschijnlijk wel op achteruit, zij het dus beperkt).
Nog een fatsoenlijke spits erbij, en als dan ook nog de vleugelaanvallers hun vorm hervinden, dan heb je gewoon een top 5 waardig elftal staan.
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef HulkHeld het volgende:
Hahahaha, godver deze guy![]()
![]()
Je was zeker ook voor de komst van Guidetti voor 5 miljoen.
El Ahmadi is een prima vervanger met veel meer ervaring. 10 miljoen voor Clasie en voor (laten we zeggen) 6 miljoen heb je Toornstra en El Ahmadi erbij. Dan ga je er sportief gewoon dik op vooruit. Hoe goed Clasie ook was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
El Ahmadi kan nooit een vervanger voor Clasie zijn. Zonder Clasie, is de komst van El Ahmadi kansloos. Beiden versterkten ze elkaar zo ontzettend goed. De een kan de ander niet vervangen.
denk dat je Guidetti wel voor minder had kunnen halen als je niet zo'n debiele wereldvreemde technisch directeur had gehad..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
Twee. Andere. Type. Spelers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:34 schreef satecl het volgende:
[..]
El Ahmadi is een prima vervanger met veel meer ervaring. 10 miljoen voor Clasie en voor (laten we zeggen) 6 miljoen heb je Toornstra en El Ahmadi erbij. Dan ga je er sportief gewoon dik op vooruit. Hoe goed Clasie ook was.
Donder op man. El Ahmadi kan prima op de positie van Clasie spelen. Immers is ook een ander type dan Vilhena. Dus Vilhena kan niet op 10 spelen? Pelle is een ander type speler dan Guidetti. Dus Feyenoord had Pelle nooit moeten halen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Twee. Andere. Type. Spelers.
Zo moeilijk is voetbal toch ook weer niet?
Vandaar ook dat El Ahmadi in z'n eerste seizoenen bij Feyenoord zo kut speelde. Hij werd gebruikt als creatieve spelverdeler. Dat is hij niet. Door hem nu weer zo in te zetten, maak je dezelfde fout. Toornstra is natuurlijk al helemaal geen vervanger voor Clasie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Donder op man. El Ahmadi kan prima op de positie van Clasie spelen. Immers is ook een ander type dan Vilhena. Dus Vilhena kan niet op 10 spelen? Pelle is een ander type speler dan Guidetti. Dus Feyenoord had Pelle nooit moeten halen?
----------El Ahmadi---------------Toornstra--------------
---------------------------Vilhena------------------------------
Niks mis mee.
quote:
Het enige wat je hebt, is een gevoel en een verhaaltje uit de duim van Zanger Rinus.quote:
Dit, je kan beter Vormer daar gewoon neerzetten, ben je ook geen onnodig geld kwijt aan een 30-jarige speler.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vandaar ook dat El Ahmadi in z'n eerste seizoenen bij Feyenoord zo kut speelde. Hij werd gebruikt als creatieve spelverdeler. Dat is hij niet. Door hem nu weer zo in te zetten, maak je dezelfde fout. Toornstra is natuurlijk al helemaal geen vervanger voor Clasie.
En dan scheldt men op Van Geel. Iets over een ezel en een steen.
Goed spul, dat LSD. Vormer in de basis willen zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:52 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit, je kan beter Vormer daar gewoon neerzetten, ben je ook geen onnodig geld kwijt aan een 30-jarige speler.
Zou best kunnen dat ik hem overschat, maar de zoveelste 30-plusser is gewoon niet goed bij Feyenoord, vooral als ze kwalitatief niet veel toevoegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goed spul, dat LSD. Vormer in de basis willen zien. Wat een hopeloze kutspeler is dat zeg.
Als je wilt dat het middenveld overlopen wordt en Feyenoord in de middenmoot eindigt moet je vooral dat doen ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:57 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik hem overschat, maar de zoveelste 30-plusser is gewoon niet goed bij Feyenoord, vooral als ze kwalitatief niet veel toevoegen.
Kijk Boulharouz, Wilkshire, Mathijssen, Schaken.
Dat is al genoeg (voor Feyenoord), geef Vormer gewoon de kans, en anders met Slabbekoorn of Karsdorp met de punt naar voor.
Gewoon een kwestie van logisch nadenken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het enige wat je hebt, is een gevoel en een verhaaltje uit de duim van Zanger Rinus.
Assumption is the mother of all fuck ups.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van logisch nadenken.
hoofdhead?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:57 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik hem overschat, maar de zoveelste 30-plusser is gewoon niet goed bij Feyenoord, vooral als ze kwalitatief niet veel toevoegen.
Dat is al genoeg (voor Feyenoord), geef Vormer gewoon de kans, en anders met Slabbekoorn of Karsdorp met de punt naar voor.
Slabbekoorn is er nog lang niet klaar voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:57 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Tommieboy, ik ben het echt met alles eens wat betreft Clasie op één ding na. Clasie gaat nooit van zijn levensdagen bijtekenen. Die ziet BMI in de CL shinen, Janmaat een driedubbel salaris pakken et cetera. Loopt met een gehandicapte voor zich en een vent met een grotere reet dan sheniqua achter zich en heeft de pest zichtbaar in zijn lijf.quote:
JIj moet al helemaal je achterlijke zaadbakkes houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
We moeten toegeven, hij weet ons wel elke keer weer te verbazen met een nieuwe gradatie qua treurigheid.quote:
Over zaadbakkessen gesproken.quote:Barbara Barend is van mening dat Jordy Clasie dit seizoen beter bij Feyenoord kan blijven. De middenvelder wordt gelinkt aan FC Porto, Benfica en Southampton en vooral Porto zou concrete interesse hebben in de 23-jarige speler. Barend denkt niet dat het voor Clasie een goede keuze zou zijn om naar Portugal te vertrekken.
"Hij komt bij de Portugese kampioen binnen als een speler die een paar keer in het Nederlands elftal heeft gespeeld en zelfs speelde in de laatste wedstrijd van Nederland op het WK. Maar, hoe leuk ook, buiten Nederland telt de wedstrijd om de derde plaats niet, ook al heette de tegenstander Brazilië. Zijn voormalige ploeggenoot bij Feyenoord, landgenoot Bruno Martins Indi, is bij Porto binnengekomen als basisspeler van Oranje, toch een verschil", geeft ze aan in haar column bij Helden Online.
Barend vindt dat Clasie er goed aan zou doen om nog één seizoen uit te blinken in de Eredivisie. "Neem alsjeblieft een voorbeeld aan je generatiegenoten bij Ajax en PSV, Jordy. Daley Blind verlengde vorig jaar zijn aflopende contract bij Ajax en kijk waar hij nu staat. Memphis Depay deed afgelopen week hetzelfde en ook Georginio Wijnaldum koos voor nog een jaar PSV", gaat ze verder.
"Beste Jordy, je denkt toch niet dat de Spaanse coach van FC Porto, oud-doelman Julen Lopetegui, zijn elftal aan jou aanpast? Doe me een plezier en blijf nog een jaar bij Feyenoord. Neem de club op sleeptouw. Word de held van Feyenoord. En geloof me, ook al word je geen kampioen, je kunt je onsterfelijk maken door te blijven en je vol te geven voor jouw jeugdliefde uit Rotterdam", besluit Barend.
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is dus nu slijten voor 10 of komende zomer voor 5. Vraag aan jou is wat verstandig is: Is Clasie die 5 miljoen waard?
Bij mij schommelt het heel erg zoals je weet. Na de pot eergisteren in De Kuip zou ik zeggen "nooit laten gaan, miljoenensalaris geven".quote:
Wist je dat ik oprecht blij word van dit soort reacties?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:08 schreef Grifte het volgende:
We moeten toegeven, hij weet ons wel elke keer weer te verbazen met een nieuwe gradatie qua treurigheid.
Goed voor onze toekomst.quote:Janmaat had een zware middag in zijn debuut voor Newcastle United tegen Manchester City. Al was hij zaterdag tegen Aston Villa één van de uitblinkers bij zijn nieuwe werkgever. Dit heeft ook de Engelse pers opgemerkt.
Zo meldt The Daily Mail dat het vreemd is waarom de Engelse topclubs miljoenen uitgeven aan verdedigers, terwijl Janmaat een betaalbare rechtsback was met WK-ervaring. 'Als Manchester United 34 miljoen euro voor Luke Shaw betaalt en Arsenal 20 miljoen uittrekt voor Calum Chambers, dan is de 8 miljoen voor Janmaat absoluut een koopje', meldt het medium.
Het tabloid was erg lovend over Janmaat. 'De 25-jarige back die op het WK 5 keer meespeelde met het Nederlands elftal,was geweldig tegen Aston Villa, zowel verdedigend als aanvallend. Bovendien liet hij zien dat hij van grote waarde is bij dode spelmomenten. Hij won liefst 5 kopduels bij hoekschoppen en vrije trappen.'
Een winnaar kwam er echter niet uit de wedstrijd tussen Newcastle United en Aston Villa, het werd een doelpuntloos gelijkspel.
jippiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:13 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Wist je dat ik oprecht blij word van dit soort reacties?
Ik stel voor dat dit woord, exact dit woord, voortaan de enige reactie is die gegeven wordt op RetRy32.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dit woord, exact dit woord, voortaan de enige reactie is die gegeven wordt op RetRy32.
Zij trekt de vergelijking met oa Blind en Depay die wel nog bij hun club blijven.quote:
Als Feyenoord voor +/- 25 miljoen zijn elftal had versterkt, had Clasie ook nog wel gebleven denk ik. Helaas heeft Feyenoord dat geld niet en snap ik wel dat Clasie weg wil. Als het maar niet naar psv, ajax of twente isquote:
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik heb vanaf het begin al geroepen dat ik niet goed begrijp waar Toornstra moet gaan spelen. Maar een middenveld met Immers, Toornstra en Clasie lijkt me niet verstandig. Je hebt dan 3 rechtspoten. Daarnaast vind ik dat Vilhena gewoon moet blijven staan. Het lijkt me erg sterkt dat hij Toornstra erin gaat zetten voor Clasie, dus zal het ten kosten moeten gaan van Immers. Ik ben benieuwd of Rutten dat aandurft. En of het zo veel beter zal gaan als iedereen denkt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Als Immers eruit gaat, wie er ook voor in de plaats komt, maak ik me ook geen zorgen meer over het middenveld.
Ik verwacht gewoon dat hij Vilhena laat banken als Clasie blijft of als El Ahmadi komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef Peak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik heb vanaf het begin al geroepen dat ik niet goed begrijp waar Toornstra moet gaan spelen. Maar een middenveld met Immers, Toornstra en Clasie lijkt me niet verstandig. Je hebt dan 3 rechtspoten. Daarnaast vind ik dat Vilhena gewoon moet blijven staan. Het lijkt me erg sterkt dat hij Toornstra erin gaat zetten voor Clasie, dus zal het ten kosten moeten gaan van Immers. Ik ben benieuwd of Rutten dat aandurft. En of het zo veel beter zal gaan als iedereen denkt!
Je zet dan wel een rechtspoot links op het middenveld. Kan natuurlijk best, maar ik hoop toch dat hij voor Vilhena kiest. Ik ben geen Immers hater, maar ik zie toch 100 keer liever Vilhena spelen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
f als El Ahmadi komt.
Enerzijds zonde, want een talent die dan door een aankoop in zijn ontwikkeling wordt geblokkeerd, anderzijds laat Vilhena het heel vaak afweten en komt het talent er tot dusverre nog niet héél erg uit, en als we een topclub willen zijn dan hoort concurrentie er gewoon bij en zal de beste moeten spelen.
Vilhena heeft dan ook welgeteld één keer op zijn positie mogen spelen. En toen was hij direct MOTM. Wel tegen een tegenstander van niveautje Top Oss toentertijd, maar toch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon dat hij Vilhena laat banken als Clasie blijft of als El Ahmadi komt.
Enerzijds zonde, want een talent die dan door een aankoop in zijn ontwikkeling wordt geblokkeerd, anderzijds laat Vilhena het heel vaak afweten en komt het talent er tot dusverre nog niet héél erg uit, en als we een topclub willen zijn dan hoort concurrentie er gewoon bij en zal de beste moeten spelen.
Het middenveld wordt dan Toornstra - Clasie - Immers of Toornstra - El Ahmadi - Immers.
Als je een topclub wilt zijn zou Immers ook niet in de basis horen. Leuk en aardig, hij is wel belangrijk, maar mist te veel basiskwaliteiten dat hij er dan gewoon niet in zou horen te staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon dat hij Vilhena laat banken als Clasie blijft of als El Ahmadi komt.
Het middenveld wordt dan Toornstra - Clasie - Immers of Toornstra - El Ahmadi - Immers.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als je een topclub wilt zijn zou Immers ook niet in de basis horen. Leuk en aardig, hij is wel belangrijk, maar mist te veel basiskwaliteiten dat hij er dan gewoon niet in zou horen te staan.
Ik vond Vilhena tegen Utrecht trouwens best wel bazig spelen. Vrij aanvallend, bij veel duels betrokken, die hij ook nog eens vaak won, erg weinig balverlies en ik zag er geenszins de luie Vilhena van vorig jaar in terug... WMB onze nieuwe 10 met Toornstra op LCM
Eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus.
Als Immers nu nog de voorkeur krijgt, met Toornstra erbij, ten faveure van Vilhena, mag Rutten direct z'n koffers pakken.
Daar kunnen we zondag pas achter komen, want Toornstra mag donderdag niet spelen. En dan kan je nog zeggen dat je tegen Twente de underdog bent en daarom meer hebt aan een type Immers (want hij werkt zo hard), dus eigenlijk pas 13 september (interlandperiodequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus.
Als Immers nu nog de voorkeur krijgt, met Toornstra erbij, ten faveure van Vilhena, mag Rutten direct z'n koffers pakken.
Ik ben echt bang voor dit cenario.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat zeg ik ook een tijd lang, maar iedereen kijkt mij dan raar aan alsof ik zeg dat Vagner Love volgende week in de basiself staatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Slabbekoorn is er nog lang niet klaar voor
Rutten is echt geen trainer voor Feijenoord...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit dus.
Niks mis met Rutten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Rutten is echt geen trainer voor Feijenoord...
Maar ik hoop echt dat ik het fout heb, dan kan het alleen goed zijn voor ons.
hahahahahaha.......quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:34 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Niks mis met Rutten.
Feyenoord is er tactisch echt op vooruit gegaan.
Hoe is het een vooruitgang tov Koeman of zelfs mijn inziens Mario/Vlemmings? Ik zie het niet echt..quote:
Dan moet je beter kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe is het een vooruitgang tov Koeman of zelfs mijn inziens Mario/Vlemmings? Ik zie het niet echt..
Ik zal er beter op letten as donderdag dan. Ik hoop echt dat ik blind was/het fout hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken.
Eerste wedstrijd was zonder bal al werkelijk 2 keer zo goed dan onder Koeman.
Maar als je individueel letterlijk 2 keer zo slecht word zal men niet positief reageren omdat je niet beter zult spelen.
2x zo goed?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:40 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken.
Eerste wedstrijd was zonder bal al werkelijk 2 keer zo goed dan onder Koeman.
Maar als je individueel letterlijk 2 keer zo slecht word zal men niet positief reageren omdat je niet beter zult spelen.
Dat debiele wilde jagen bij Koeman zorgde ervoor dat ploegen als Twente en Ajax je afslachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
2x zo goed?![]()
Nee![]()
Positioneel is het niet zo slecht, maar er was een erg beperkte hoeveelheid lopende mensen zonder bal, waardoor de aanspeelbaarheid met vlagen beperkt was. Ook het afjagen gebeurde structureel oncollectief. Bij de betere wedstrijden onder Koeman was dit vele malen beter.
Of moet ik maar gewoon jippie zeggen?
Ik wel, eerste helft. Rutten is voetbaltechnisch gezien gewoon echt prima al snap ik de kritiek wel. Ik snap zijn wissels nog niet echt alleen. Maar qua veldspel was afgelopen zondag eerste helft het beste wat ik de afgelopen 3 6/7 jaar heb gezien. Duurt alleen even voor dat constant word en het ook tegen sterkere tegenstanders gebracht kan worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoe is het een vooruitgang tov Koeman of zelfs mijn inziens Mario/Vlemmings? Ik zie het niet echt..
Is ook 'gewoon' geselecteerd voor Zweden onder 21, net als de laatste maanden. Maar ja, hij zal wel niet fit daar heen gaan.quote:
Een volledig inspiratieloze tweede helft zorgt ervoor dat je in eigen huis 3 punten verliest tegen Utrecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dat debiele wilde jagen bij Koeman zorgde ervoor dat ploegen als Twente en Ajax je afslachten.
Da's waar, maar was wel prima voetbal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
Laten we die eerste helft niet overdrijven. Dat Utrecht was wel zo schrikbarend slecht.
Je veldspel kan inderdaad nog zo goed zijn, als je het team niet kan motiveren of weinig overwinningsdrang laat blijken uit je wissels, ga je geen achterstanden ombuigen en voorsprongen verdedigen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een volledig inspiratieloze tweede helft zorgt ervoor dat je in eigen huis 3 punten verliest tegen Utrecht.
Als die pikkies in een volle Kuip nog door een trainer geprikkeld moeten worden, dan zijn ze ongeschikt voor profvoetbal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je veldspel kan inderdaad nog zo goed zijn, als je het team niet kan motiveren of weinig overwinningsdrang laat blijken uit je wissels, ga je geen achterstanden ombuigen en voorsprongen verdedigen.
Jij bent zeker zo'n stoere bink op W1quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JIj moet al helemaal je achterlijke zaadbakkes houden
Ik weet zeker dat Koeman dat als geen ander kon en dat dit ook nodig was. Jans en De Boer zijn er ook goed in, zoiets zie ik Fred minder doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als die pikkies in een volle Kuip nog door een trainer geprikkeld moeten worden, dan zijn ze ongeschikt voor profvoetbal.
En vorig seizoen was de kritiek juist dat Feyenoord ontzettend vaak punten verspeelde in de slotfase. Mensen vergeten snel blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Koeman dat als geen ander kon en dat dit ook nodig was. Jans en De Boer zijn er ook goed in, zoiets zie ik Fred minder doen.
Dat is wat anders. Naar mijn idee kwamen ze wel altijd goed uit de kleedkamer na de rust, dan duurt het nog wel even tot de slotfase.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
En vorig seizoen was de kritiek juist dat Feyenoord ontzettend vaak punten verspeelde in de slotfase. Mensen vergeten snel blijkbaar.
Die zitten er wel goed in, ik zou m gewoon kopen.. Dat fitheids verhaal geloof ik niks van...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook 'gewoon' geselecteerd voor Zweden onder 21, net als de laatste maanden. Maar ja, hij zal wel niet fit daar heen gaan..
Weet alleen niet of je hierboven sarcastisch was, maar het medische gebeuren verhaal van van Geel slik ik echt niet en vind ik echt een domme/gemene actie naar Guidetti (en je achterban).
Wat voor reden zou Van Geel in hemelsnaam kunnen hebben omdat 'fitheids-verhaal' te verzinnen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:01 schreef Akilla het volgende:
[..]
Die zitten er wel goed in, ik zou m gewoon kopen.. Dat fitheids verhaal geloof ik niks van...
Om de achterban stil te houden. Ik heb het vermoeden dat die gewoon te duur is oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat voor reden zou Van Geel in hemelsnaam kunnen hebben omdat 'fitheids-verhaal' te verzinnen?
Geen idee, maar die beelden spreken voor zich toch? Ik hoop op één of andere onderhandelingstactiek ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat voor reden zou Van Geel in hemelsnaam kunnen hebben omdat 'fitheids-verhaal' te verzinnen?
Klopt. Ondervindt weinig last van dat virus zo te zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:25 schreef Caland het volgende:
Ja want van een simpele afwerkoefening kan je zien hoe fit iemand is.
KK VAN GEEL
Okquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was "ken je kijken... met je paardenkop". Een betere manier om de scheve bek van die verdedigert (Boem Boem Theo) te omschrijven zou ik niet weten.
Ach. Makaay zal er van dat soort ballen ook nog wel het merendeel inschieten. Zo'n filmpje zegt mij echt geen fuckquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt. Ondervindt weinig last van dat virus zo te zien.
Conditie is trainbaar.
Toch klopt er iets niet, gezien de reactie van Guidetti. Eng mannetje, die Van Geel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Makaay zal er van dat soort ballen ook nog wel het merendeel inschieten. Zo'n filmpje zegt mij echt geen fuck
Ja dat Guidetti op zijn pikkie is getrapt snap ik wel. Als zelfs Feyenoord je niet meer wilt nadat je met een hoop bombarie daar weg ging. Het leven is hard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet, gezien de reactie van Guidetti. Eng mannetje, die Van Geel.
Ach, welnee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet, gezien de reactie van Guidetti. Eng mannetje, die Van Geel.
Was het niet Van Geel die bij zijn afscheid riep dat Guidetti altijd welkom is? En vervolgens wordt ie door dezelfde Van Geel keihard afgeserveerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat Guidetti op zijn pikkie is getrapt snap ik wel. Als zelfs Feyenoord je niet meer wilt nadat je met een hoop bombarie daar weg ging. Het leven is hard.
Toen kon Van Geel ook niet voorzien dat hij de jaren erna geen potje meer op niveau ging ballen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was het niet Van Geel die bij zijn afscheid riep dat Guidetti altijd welkom is? En vervolgens wordt ie door dezelfde Van Geel keihard afgeserveerd.
Ja, maar dat was voordat Guidetti twee jaar aan de kant stond. De voetballerij wil nog wel eens veranderen en als je het wereldje een beetje kent, weet je dat dat soort woorden geen ene fuck zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was het niet Van Geel die bij zijn afscheid riep dat Guidetti altijd welkom is? En vervolgens wordt ie door dezelfde Van Geel keihard afgeserveerd.
Toch rijmt het niet dat je zijn fysieke gestel aanhaalt als rede om hem niet te halen, maar wel met Boulahrouz en Kazim op de proppen komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen kon Van Geel ook niet voorzien dat hij de jaren erna geen potje meer op niveau ging ballen.
Die waren een stuk goedkoper waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch rijmt het niet dat je zijn fysieke gestel aanhaalt als rede om hem niet te halen, maar wel met Boulahrouz en Kazim op de proppen komt.
Dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch rijmt het niet dat je zijn fysieke gestel aanhaalt als rede om hem niet te halen, maar wel met Boulahrouz en Kazim op de proppen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |