Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:04 schreef RetRy32 het volgende:
The bigger the bill, the harder you ball.
Die moeten wel nog wat training krijgen eerst dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
442 mag van mij wel geprobeerd worden. Wie dan voorin? Manu en Bilal?
Waarom?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef macca728 het volgende:
Muhren ws naar AZ.
Jammer voor ons....
KK VAN GEELquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef macca728 het volgende:
Muhren ws naar AZ.
Jammer voor ons....
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.quote:
Hahaha. Hopelijk kan Kazim spelen donderdag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.
Ik heb wel wat vraagtekens bij de coach, die komt wat vaag over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hahaha. Hopelijk kan Kazim spelen donderdag.
442 is zelfmoord, dat middenveld zou compleet overlopen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
442 vind ik ook beter, alleen waar laat je tevrede? Die haalt hij er echt niet zomaar uit hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fred gaat met zijn grote keuze middenvelders 442 spelen denk ik.
Die kan er dan wat later in als tactische meesterzet en dan issie ook nog fris.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
442 vind ik ook beter, alleen waar laat je tevrede? Die haalt hij er echt niet zomaar uit hoor.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.
Jij was voor korfbal waarschijnlijk nog niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh, nee.
Te Vrede blijft een spits die niet kan schieten (of lopen, of kopballen mikken, technische handelingen verrichten, inzicht gebruiken etc.)
En Immers blijft Immers.
Op school had ik ooit zo'n korfbal toernooi, en toen sloeg ik iedereen met de bal in mijn handen, want ja, korfbal, ik ben toch geen homoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij was voor korfbal waarschijnlijk nog niet goed genoeg?
Anders pleur jij ff op. Ik ben normaal kritisch, ik ben niet al die andere achterlijken die zeggen dat er allemaal helemaal niets van deugt.quote:
Ik zou zeggen dat 442 uitgelezen is voor een Manu+Kazim (die ook een snelle flankspeler/spits zou moeten zijn). Ik denk dat je Boetius, Schaken, Bilal en Verhoek (quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Martin heeft de 2e Pelle gevonden, was die er ook meteen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef HulkHeld het volgende:
Is het al bekend of Kazim donderdag start? Dat gelul vorige week met dat hij wordt klaargestoomd voor zondag en vervolgens nog niet spelenV. Geel komt elke keer met van die aankopen die niet fit zijn, uitgezonderd Toornstra.
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Scrummie het volgende:
De tyfus zeg, soms krijg je het idee dat 50% van de supporters achterlijke autisten zijn die zuur drinken als ontbijt. En dan ook met je kankersmiley. Pleurt op.
433 is achterhaald en met de huidige verdediging kun je er daar beter 5 neerzeteenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat 442 uitgelezen is voor een Manu+Kazim (die ook een snelle flankspeler/spits zou moeten zijn). Ik denk dat je Boetius, Schaken, Bilal en Verhoek () dan wel af kunt schrijven.
Het lijkt me dan ook een mogelijke tactische tegen Ajax bijvoorbeeld, zoals PSV ook met Narsingh gebruik maakte van de ruimte achter de verdediging, maar als standaard zie ik toch liever de 433
Hee, ff dimmen, ben al sinds de jaren 60 supporter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.
Wat lul je nou stom manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Martin heeft de 2e Pelle gevonden, was die er ook meteen?
Dat bepaalt de trainer toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom man
Het gaat erom dat ze Kazim niet meenemen zodat hij zondag tegen Utrecht zou kunnen starten, maar vervolgens geen minuut invalt. Het beleid wordt er alleen maar treuriger op.
Als die fit is en het nodig is ja. Anders lekker laten banken / tribune houden, aan een niet-fitte speler heb je toch niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
In het diepe gooien al is het maar laatste half uur.
Het is maar net wie je opstelt. Ik denk dat je middenveld met Toornstra erbij een stuk sterker wordt, waardoor er minder druk op de defensie komt te liggen. In de verdediging zou ik nu gewoon Mathijsen maar eens gaan passeren, en voor Nelom-Kongolo-Van Beek-Wilkshire gaan kiezen. Is echt zo zwak nog niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
433 is achterhaald en met de huidige verdediging kun je er daar beter 5 neerzeteen
Dat is gelul, watjes eronder leggen heeft nog nooit geholpen, de knuppel erover en nu kan ie wat laten zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als die fit is en het nodig is ja. Anders lekker laten banken / tribune houden, aan een niet-fitte speler heb je toch niks
Jezus, jij bent echt nog dommer dan RetRy hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is gelul, watjes eronder leggen heeft nog nooit geholpen, de knuppel erover en nu kan ie wat laten zien.
Ik ben de grootste kenner hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt nog dommer dan RetRy hè
Zo, dat is me een statement.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet om de trainer. Er wordt gezegd dat Kazim thuis wordt gelaten wanneer Feyenoord in Kiev speelt zodat hij zondag kan spelen. Blijkbaar is hij niet fit genoeg en heb je dus weer een speler in huis gehaald die niet direct inzetbaar is. ( Boulahrouz, Bakkal, Goossens, Kazim ) Ik vergeet er vast een paar, maar treurig is het wel.quote:
Waarom voel jij je aangesproken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee, ff dimmen, ben al sinds de jaren 60 supporter.
Die Joris zit echt op de grens is mijn mening, die houdt de doorstroming tegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is maar net wie je opstelt. Ik denk dat je middenveld met Toornstra erbij een stuk sterker wordt, waardoor er minder druk op de defensie komt te liggen. In de verdediging zou ik nu gewoon Mathijsen maar eens gaan passeren, en voor Nelom-Kongolo-Van Beek-Wilkshire gaan kiezen. Is echt zo zwak nog niet.
Ja, ze gaan wel wat foutjes maken, ja, dat gaat je ook nog wel een paar doelpuntjes kosten, maar op die foutjes na is het redelijk solide. Wilkshire geeft (een vreemde, altijd zo een hoge) prima voorzet, Nelom lijkt opkomend ook vaak nog wel dreigend te zijn (al is zijn rendement vrij laag, hij moet toch verdedigd worden) en centraal zal het langzaamaan steeds stabieler worden.
Ook hier geldt dat ik Mathijsen tegen Ajax zou opstellen en in 442 zou spelen. Als je meer op je verdediging leunt lijkt me zijn ervaring nog wel van waarde
Dat is een kunst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou me weinig verbazen als die nog gewoon 3 wedstrijden in Jong Feyenoord moet meedoen. Zal toch hooguit het laatste kwartiertje meedoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef HulkHeld het volgende:
Is het al bekend of Kazim donderdag start?
quote:Volgens het Brabants Dagblad heeft de technisch directeur van Feyenoord al meerdere malen op de tribune gezeten voor Terell Ondaan van Willem II. Er lijkt op het moment niet echt behoefte te zijn aan nog een nieuwe vleugelaanvaller, maar dat betekent niet dat Martin van Geel niet om zich heen kijkt naar mogelijke versterkingen voor de toekomst.
Van Geel zou Ondaan een interessante speler vinden en de ontwikkeling van de aanvaller volgen. Een transfer in de huidige transferperiode lijkt in ieder geval onwaarschijnlijk: tot 25 augustus gold een gelimiteerde afkoopsom van anderhalf miljoen euro, maar nu deze dag is geweest, mag Willem II vragen wat het wil.
Die komt van Telstar en heeft ook paar ballen goed geraakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef Thunder0x het volgende:
Holy shit, als van geel dat flikt mag hij een standbeeld krijgen.
Ondaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die wordt nog erger gehyped dan El Ghazi, haha!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komt van Telstar en heeft ook paar ballen goed geraakt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef Thunder0x het volgende:
Holy shit, als van geel dat flikt mag hij een standbeeld krijgen.
Ondaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speelde PSV helemaal zoek in zn eentje![]()
Dat staat er toch ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..], dan had je Bilal niet moeten halen. Buitenspelers zijn er genoeg.
quote:Er lijkt op het moment niet echt behoefte te zijn aan nog een nieuwe vleugelaanvaller, maar dat betekent niet dat Martin van Geel niet om zich heen kijkt naar mogelijke versterkingen voor de toekomst.
Maakt tot nog toe een goede indruk op me, heeft een actie in huis, niet zoals el nazi bal voor je uit spelen en achteraan rennen, zoals schaken ook doet. Echt een man uitspelen doet bijna niemand meer in de eredivisie. Boetius kon het eerst ook nogquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komt van Telstar en heeft ook paar ballen goed geraakt.
Ik heb nog met die jongen samengespeeld in de Fjes en E'tjes. Was toen al heel sterk aan de bal en vooral heel snel. Leuk om hem nu zo te zien spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die wordt nog erger gehyped dan El Ghazi, haha!
Dan zal het wel niet veel zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb nog met die jongen samengespeeld in de Fjes en E'tjes. Was toen al heel sterk aan de bal en vooral heel snel. Leuk om hem nu zo te zien spelen.
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op. En geloof me, deze jongen heeft meer potentie dan een Boetius.quote:
En dat doe ik dus nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op. En geloof me, deze jongen heeft meer potentie dan een Boetius.
Alleen al zijn voorzet met links, terwijl rechtsbenig, is al beter dan die van Boetius. Anwar gaat schitteren in de Champions League, mark my words.quote:
Als je zegt dat een chronisch geblesseerde speler nog niet mag worden beoordeeld, omdat hij, net als de afgelopen 8 jaar in zijn carrière, nog niet fit is, ben je of een hangjosti of een fanboy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Anders pleur jij ff op. Ik ben normaal kritisch, ik ben niet al die andere achterlijken die zeggen dat er allemaal helemaal niets van deugt.
De tyfus zeg, soms krijg je het idee dat 50% van de supporters achterlijke autisten zijn die zuur drinken als ontbijt. En dan ook met je kankersmiley. Pleurt op.
Laat hem eerst een reeks wedstrijden goed spelen. Bakkali werd vorig jaar ook onmin gehyped.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alleen al zijn voorzet met links, terwijl rechtsbenig, is al beter dan die van Boetius. Anwar gaat schitteren in de Champions League, mark my words.
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.
Dat is niet alleen bij Feyenoord zo ook bij psv en ajax. Zijn zoveel talenten die daar rondlopen, de rotte appels donderen ze er gewoon uit, met die mentaliteit kom je er 9 van de 10 keer gewoon niet. Er zijn idd wat uizonderingen en die zie je wel eens voorbijkomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op. En geloof me, deze jongen heeft meer potentie dan een Boetius.
Beetje aan de late kant, maar na 2 maanden zijn mijn gebeden dan toch verhoordquote:Feyenoord wil ‘op en top professionals’ voor weinig geld laten gaan
Feyenoord hoopt in de komende dagen zowel Wesley Verhoek als John Goossens van de loonlijst te schrappen. De clubleiding ziet voor hen, ondanks de trainerswissel, weinig perspectief op speelminuten en heeft het duo maandag formeel laten weten dat men medewerking verleent aan een transfer.
Volgens Fred Rutten zijn beide spelers 'op en top prof en lopen ze zeker niet in de weg bij Feyenoord', zo meldt Voetbal International. In navolging van Ronald Koeman zal ook de huidige trainer weinig tot geen beroep op het tweetal doen. Hij kan zich daarnaast voorstellen dat Verhoek en Goossens, respectievelijk 27 en 26 jaar, zelf ook meer aan spelen toe willen komen.
Feyenoord staat open voor zowel verhuur als verkoop en zal zich daarnaast soepel opstellen. Volgens het weekblad is er vooralsnog geen sprake van concrete interesse. Verhoek speelde in het verleden voor ADO Den Haag en FC Twente, terwijl Goossens een verleden bij Ajax en NEC heeft. Beiden hebben een contract tot 30 juni 2016 met Feyenoord.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Oh men. Wat een kneuzenkermis is dit topic geworden.
Sterf af, kneus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je zegt dat een chronisch geblesseerde speler nog niet mag worden beoordeeld, omdat hij, net als de afgelopen 8 jaar in zijn carrière, nog niet fit is, ben je of een hangjosti of een fanboy.Scummie
Waarheid, behalve de "quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Noem er eens een paar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lekker lullen jij.. hij is weggestuurd bij Feyenoord, daar zijn ze ongelooflijk dom wat dat betreft.. iedereen die wat lastig is wordt weggestuurd, maar vervolgens duiken ze bij alle andere topclubs op.
Echt hè.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Inderdaad jammer, alle kneuzen komen ook opeens de laatste week elkaar opzoeken in dit topic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
Echt een verschrikking die gozer. Voegt niets toe in balbezit, is daarbij een bijzonder angstige verdediger. Qua uitstraling een beetje de donkere Mulder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan Van Geel alsjeblieft een linksback halen? Wat een epische mongool is die Nelom zeg. Zie net de 1-2 terug van Utrecht, hoe meneertje terugloopt...
Volgens mij kun je nog beter Goossens op linksback zetten dan die luie hond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, alle kneuzen komen ook opeens de laatste week elkaar opzoeken in dit topic.
[..]
Echt een verschrikking die gozer. Voegt niets toe in balbezit, is daarbij een bijzonder angstige verdediger. Qua uitstraling een beetje de donkere Mulder.
Ik ben het ook een beetje zat met die Piet discussies de hele tijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Divje het volgende:
Godver, nu weet ik wat sterke drank op de vroege ochtend met je doet![]()
Wat een onzin kraam jij uit Piet.
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog beter Goossens op linksback zetten dan die luie hond.
Onzin. Hoe meer doelpunten wij scoren hoe meer hij kan prutsen. Hoe beter je verdedigers zijn, des te minder ballen op goal krijg je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zolang we Erwin Mulder in de kool hebben staan is het zinloos om je eigen druk te maken over wie er linksback of in de spits speelt.
Vind het vooral mooi hoe het filmpje begint. In onvervalst Rotterdams keihard: "SCHAAMTELEAUWS!" Zet meteen de toon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HEY TIMMER, JA DAN KEN JE KIJKEN MET JE KOP.
Pure emotie idd. Maar wel treurig dat je daar als vader met je zoontje van 2 op je armen ze "lekker de kanker in scheldt"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral mooi hoe het filmpje begint. In onvervalst Rotterdams keihard: "SCHAAMTELEAUWS!" Zet meteen de toon.
Vilhena naar de bank.quote:Wie moet er plaats maken op het middenveld ?
Gisteren werd bekend dat Feyenoord Jens Toornstra heeft overgenomen van FC Utrecht. De 25-jarige middenvelder tekende een vier jarig contract in de Kuip. Maar dan reist onmiddellijk de vraag, 'Wie moet er plaats maken op het middenveld'? Het Algemeen Dagblad vroeg oud-Feyenoorders Danny Landzaat, Patrick Paauwe en John de Wolf hun mening:
Volgens Landzaat vult Lex Immers de positie achter de spits goed in en Tonny Vilhena heeft vorig seizoen aangetoond dat hij een vaste waarde is. Ik denk niet dat één van hen op de bank zal worden gezet."
Paauwe is van mening dat zijn komst niet ten koste moet gaan van Tonny Vilhena of andere jeugdspelers. Misschien gaan ze af en toe met een extra middenvelder spelen.
De Wolf denkt dat Toornstra niet goedkoop geweest zal zijn, en ik denk niet dat hij voor de bank is gehaald. Als nummer 10 komt hij het best tot zijn recht, maar hij kan ook op andere posities uit de voeten. Fred Rutten kan uit veel varianten kiezen. Op het trainingsveld moet je die opties uit gaan proberen."
Opbokken met hun en lekker jonge talentjes voor in de plaats.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant, maar na 2 maanden zijn mijn gebeden dan toch verhoord
Hopen dat we daar nog vanaf komen
De enige mogelijkheid. Aangezien Herr Immers onaantastbaar is. Maar met Fred weet je het nooit. In een paar wedstrijden heb ik 'm al de meest onbegrijpelijke wissels zien toepassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |