Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:04 schreef RetRy32 het volgende:
The bigger the bill, the harder you ball.
Die moeten wel nog wat training krijgen eerst dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
442 mag van mij wel geprobeerd worden. Wie dan voorin? Manu en Bilal?
Waarom?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef macca728 het volgende:
Muhren ws naar AZ.
Jammer voor ons....
KK VAN GEELquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:24 schreef macca728 het volgende:
Muhren ws naar AZ.
Jammer voor ons....
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.quote:
Hahaha. Hopelijk kan Kazim spelen donderdag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.
Ik heb wel wat vraagtekens bij de coach, die komt wat vaag over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hahaha. Hopelijk kan Kazim spelen donderdag.
442 is zelfmoord, dat middenveld zou compleet overlopen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
442 vind ik ook beter, alleen waar laat je tevrede? Die haalt hij er echt niet zomaar uit hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fred gaat met zijn grote keuze middenvelders 442 spelen denk ik.
Die kan er dan wat later in als tactische meesterzet en dan issie ook nog fris.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
442 vind ik ook beter, alleen waar laat je tevrede? Die haalt hij er echt niet zomaar uit hoor.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer Feijenoord de draai gaat vinden dan is Te Vrede een goeie spits en loopt Immers langzaam warm, das net een diesel.
Jij was voor korfbal waarschijnlijk nog niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh, nee.
Te Vrede blijft een spits die niet kan schieten (of lopen, of kopballen mikken, technische handelingen verrichten, inzicht gebruiken etc.)
En Immers blijft Immers.
Op school had ik ooit zo'n korfbal toernooi, en toen sloeg ik iedereen met de bal in mijn handen, want ja, korfbal, ik ben toch geen homoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij was voor korfbal waarschijnlijk nog niet goed genoeg?
Anders pleur jij ff op. Ik ben normaal kritisch, ik ben niet al die andere achterlijken die zeggen dat er allemaal helemaal niets van deugt.quote:
Ik zou zeggen dat 442 uitgelezen is voor een Manu+Kazim (die ook een snelle flankspeler/spits zou moeten zijn). Ik denk dat je Boetius, Schaken, Bilal en Verhoek (quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Martin heeft de 2e Pelle gevonden, was die er ook meteen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef HulkHeld het volgende:
Is het al bekend of Kazim donderdag start? Dat gelul vorige week met dat hij wordt klaargestoomd voor zondag en vervolgens nog niet spelenV. Geel komt elke keer met van die aankopen die niet fit zijn, uitgezonderd Toornstra.
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:54 schreef Scrummie het volgende:
De tyfus zeg, soms krijg je het idee dat 50% van de supporters achterlijke autisten zijn die zuur drinken als ontbijt. En dan ook met je kankersmiley. Pleurt op.
433 is achterhaald en met de huidige verdediging kun je er daar beter 5 neerzeteenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat 442 uitgelezen is voor een Manu+Kazim (die ook een snelle flankspeler/spits zou moeten zijn). Ik denk dat je Boetius, Schaken, Bilal en Verhoek () dan wel af kunt schrijven.
Het lijkt me dan ook een mogelijke tactische tegen Ajax bijvoorbeeld, zoals PSV ook met Narsingh gebruik maakte van de ruimte achter de verdediging, maar als standaard zie ik toch liever de 433
Hee, ff dimmen, ben al sinds de jaren 60 supporter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn het ook. Gewoon negeren. Krijg altijd weer flashbacks naar die knakker uit Raalte. Ook een staatsmongool. Deze personen zijn net zo.
Wat lul je nou stom manquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Martin heeft de 2e Pelle gevonden, was die er ook meteen?
Dat bepaalt de trainer toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom man
Het gaat erom dat ze Kazim niet meenemen zodat hij zondag tegen Utrecht zou kunnen starten, maar vervolgens geen minuut invalt. Het beleid wordt er alleen maar treuriger op.
Als die fit is en het nodig is ja. Anders lekker laten banken / tribune houden, aan een niet-fitte speler heb je toch niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
In het diepe gooien al is het maar laatste half uur.
Het is maar net wie je opstelt. Ik denk dat je middenveld met Toornstra erbij een stuk sterker wordt, waardoor er minder druk op de defensie komt te liggen. In de verdediging zou ik nu gewoon Mathijsen maar eens gaan passeren, en voor Nelom-Kongolo-Van Beek-Wilkshire gaan kiezen. Is echt zo zwak nog niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
433 is achterhaald en met de huidige verdediging kun je er daar beter 5 neerzeteen
Dat is gelul, watjes eronder leggen heeft nog nooit geholpen, de knuppel erover en nu kan ie wat laten zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als die fit is en het nodig is ja. Anders lekker laten banken / tribune houden, aan een niet-fitte speler heb je toch niks
Jezus, jij bent echt nog dommer dan RetRy hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is gelul, watjes eronder leggen heeft nog nooit geholpen, de knuppel erover en nu kan ie wat laten zien.
Ik ben de grootste kenner hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt nog dommer dan RetRy hè
Zo, dat is me een statement.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet om de trainer. Er wordt gezegd dat Kazim thuis wordt gelaten wanneer Feyenoord in Kiev speelt zodat hij zondag kan spelen. Blijkbaar is hij niet fit genoeg en heb je dus weer een speler in huis gehaald die niet direct inzetbaar is. ( Boulahrouz, Bakkal, Goossens, Kazim ) Ik vergeet er vast een paar, maar treurig is het wel.quote:
Waarom voel jij je aangesproken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee, ff dimmen, ben al sinds de jaren 60 supporter.
Die Joris zit echt op de grens is mijn mening, die houdt de doorstroming tegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is maar net wie je opstelt. Ik denk dat je middenveld met Toornstra erbij een stuk sterker wordt, waardoor er minder druk op de defensie komt te liggen. In de verdediging zou ik nu gewoon Mathijsen maar eens gaan passeren, en voor Nelom-Kongolo-Van Beek-Wilkshire gaan kiezen. Is echt zo zwak nog niet.
Ja, ze gaan wel wat foutjes maken, ja, dat gaat je ook nog wel een paar doelpuntjes kosten, maar op die foutjes na is het redelijk solide. Wilkshire geeft (een vreemde, altijd zo een hoge) prima voorzet, Nelom lijkt opkomend ook vaak nog wel dreigend te zijn (al is zijn rendement vrij laag, hij moet toch verdedigd worden) en centraal zal het langzaamaan steeds stabieler worden.
Ook hier geldt dat ik Mathijsen tegen Ajax zou opstellen en in 442 zou spelen. Als je meer op je verdediging leunt lijkt me zijn ervaring nog wel van waarde
Dat is een kunst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |