Ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je de vorige keer ook niet te genieten was onder je alterego
Klopt ja, grappig was dat EMP (Ik weet alleen niet of godzilla of die dino's dat hadden ) werd geactiveerd dat 5 min daarna het licht weer aanging. Elk persoon met minstens 1 hersencel weet dat als er een EMP geweest is dat de elektrische apparaat ongeacht het een lamp of een vliegtuig is dat het voor altijd down is en nooit meer aankan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd. En die special effects waren ook om te janken.
Ja, dat was idd teringbespottelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, grappig was dat EMP (Ik weet alleen niet of godzilla of die dino's dat hadden ) werd geactiveerd dat 5 min daarna het licht weer aanging. Elk persoon met minstens 1 hersencel weet dat als er een EMP geweest is dat de elektrische apparaat ongeacht het een lamp of een vliegtuig is dat het voor altijd down is en nooit meer aankan.
Moest wel lachen toen ik het zag..
Zo.
Fijn dat je mij nog even apart benoemt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:29 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook. Ik ga slapen.
Welterusten mensen(En albanus)
Wat doe jij als 14 jarige nog op trouwens?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:30 schreef Albanus het volgende:
[..]
Fijn dat je mij nog even apart benoemt.
Zestien, Hans.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat doe jij als 14 jarige nog op trouwens?
Als 16 jarige lag ik ook allang al te slapen rond dit tijdstipquote:
Dat kan. Ik ga pas slapen als ik moe ben. Op het moment ben ik dat nog niet maar ik ga zo een serie kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als 16 jarige lag ik ook allang al te slapen rond dit tijdstip
aflevering 3 dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:36 schreef Albanus het volgende:
En nee, het is niet Thomas de Stoomtrein aflevering 2.
Dora?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:36 schreef Albanus het volgende:
En nee, het is niet Thomas de Stoomtrein aflevering 2.
Ik snap niks meer van Liverpoolquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:44 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
'Fuck this I'm going back to Milan'
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Saind het volgende:
Godverdekut wat een jodenweer
Ik moet echt dichter bij de campus gaan wonen
Valt best mee tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de fuk is dit man
linkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat filmpje van cavani en luiz van dit weekend![]()
![]()
Die kunnen er echt niks van.
altijd de lul hier ook hèquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de fuk is dit man
Ik dacht eerst wat meot dat kut zijn als je een regenseizoen hebt. Nou ja, dan is het tenminste nog warm. Hier regent het een hele maand en je moet een trui aan in augustusquote:
Ik had gisteren m'n winterjas aan. Ik denk ik maar een einde ga maken aan deze uitzichtloze martelgang die leven heet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat meot dat kut zijn als je een regenseizoen hebt. Nou ja, dan is het tenminste nog warm. Hier regent het een hele maand en je moet een trui aan in augustus
Gewoon kappen met school lekker naar Australie gaan, leren duiken, kite-surfen etc. en de hele wereld rondwerken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had gisteren m'n winterjas aan. Ik denk ik maar een einde ga maken aan deze uitzichtloze martelgang die leven heet.
Net aan 2.0quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de fuk is dit man
Als het aan mij ligt, binden we je vast op de rug van een wild hert in de Veluwe en laten we je voor goed in de regen rondtrekken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het aan mij ligt stellen we onze laatste houwitzers op aan de landsgrenzen en gaan we van die chemicaliën Belgie en Duitsland inschieten zodat de neerslag daar al valt.
Af en toe een cadeautje voor die moffenhoer in de vorm van een kernkop. Daar moeten we toch eens vanaf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het aan mij ligt stellen we onze laatste houwitzers op aan de landsgrenzen en gaan we van die chemicaliën Belgie en Duitsland inschieten zodat de neerslag daar al valt.
Ik stel voor dat we die chemicaliën de mindere provincies in schieten. Zeeland, Limburg, Friesland.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen als de werkzame stof Zyklon B heet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die chemicaliën de mindere provincies in schieten. Zeeland, Limburg, Friesland.
Wat ben jij toch aggresief tegen mij de laatste tijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:15 schreef Albanus het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt, binden we je vast op de rug van een wild hert in de Veluwe en laten we je voor goed in de regen rondtrekken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die chemicaliën de mindere provincies in schieten. Zeeland Brabant , Limburg, Friesland.
Blauwzuurquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen als de werkzame stof Zyklon B heet.
*agressiefquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch aggresief tegen mij de laatste tijd
Luizquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/ma(...)niet-meer-voetballen
Uitsloverquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Saind het volgende:
Ik wil even zeggen dat Inferno pizza's fucking tam zijn. Gisteren eentje op, niet pittig.
Ze hebben jou waarschijnlijk lood laten drinken toen je een baby wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Saind het volgende:
Ik wil even zeggen dat Inferno pizza's fucking tam zijn. Gisteren eentje op, niet pittig.
Mourinho lacht zich nog steeds kapot dat hij die kneus verkocht heeft voor zoveel geld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luiz
Wat een sjappie
Wel baas is fifa
Ik ben als kind in de pot met toverdrank sambal gevallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hebben jou waarschijnlijk lood laten drinken toen je een baby was
Ja echt he. In het Lidl topic die huismoeders helemaal huilen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Saind het volgende:
Ik ben helemaal klaar met je puberale gedrag en ga nu je moeder bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Albanus het volgende:
[..]
Waarom moet je weer gaan schelden? Dat doe ik toch ook niet?
Wat hypocriet van je. Jouw gedrag verdient ook niet de schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met je puberale gedrag en ga nu je moeder bellen.
Ze hielden je aan je hiel vast toen ze je ondergedoopt hebben in de sambalrivierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben als kind in de pot met toverdrank sambal gevallen.
Denk daar nog maar eens aan als je moeder de internetkabel eruit trekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef Albanus het volgende:
[..]
Wat hypocriet van je. Jouw gedrag verdient ook niet de schoonheidsprijs.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens aan als je moeder de internetkabel eruit trekt.
Huilebalk, als troost een impressie (dit is serieus) een foto van de laatste 30 kilometer van Betancur gisterenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens aan als je moeder de internetkabel eruit trekt.
Zag m ook ja. Hij is ook zeker 10 kilo te zwaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Albanus het volgende:
Volgens het Brabants Dagblad heeft de technisch directeur van Feyenoord al meerdere malen op de tribune gezeten voor Terell Ondaan van Willem II.
[..]
Huilebalk, als troost een impressie (dit is serieus) een foto van de laatste 30 kilometer van Betancur gisteren
[ afbeelding ]
Heb geen racefiets. Wil er wel eentje aanschaffen. Weer iets anders dan MBquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi Dven.
Ik snap er niks van dat jij niet wat vaker op de racefiets zit.
Gezellig.quote:
Hij werd boos op mij omdat ik op een andere manier hotels boek.quote:
Hij post in het Feyenoordtopic en Ajaxtopic alleen maar kansloze kutposts en als hij online is, reageert hij op iedere scheet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij werd boos op mij omdat ik op een andere manier hotels boek.
Dit heb ik al verteld, maar jij ook al dat je het een vage user vindt.
Die Pietverdriet is ook een rare. Zit in de naam denk ik.quote:
Die gastquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Pietverdriet is ook een rare. Zit in de naam denk ik.
In het kookforum zitten alleen maar rare snuiters.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Die Pietverdriet is ook een rare. Zit in de naam denk ik.
Ik zag laatste een hondenmassagesalonquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
Er bestaan best veel kinder- en peutermassagesalons. Snap niet dat Robert M. dat niet opende ipv bij een KDV te gaan werken.
Stel je niet aan homofiel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:47 schreef Saind het volgende:
Ik zit al twee uur moed te vatten om op de fiets te stappen.
Kutweer
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Door mijn opleiding bij Linda Shay, ben ik in staat om een kanaal te zijn om de dolfijnenenergie door te geven. Iedereen kan het ontvangen en het geeft verlichting aan allerlei lichamelijke en geestelijke ongemakken. Het enige wat je hoeft te doen is je open te stellen om de genezende energie van de dolfijnen te ontvangen en hun enorme veld van liefde. Het heeft hetzelfde effect als wanneer je werkelijk met ze zwemt. Wel is het verstandig om bij ernstige aandoeningen een arts te raadplegen.
allemaal betwetertjes inderdaad, een keer en discussie over rijst koken gehad, alsof het rocketscience wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:47 schreef Albanus het volgende:
[..]
In het kookforum zitten alleen maar rare snuiters.
Allemaal van die zeikerds in mn japan topic ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal betwetertjes inderdaad, een keer en discussie over rijst koken gehad, alsof het rocketscience was
Wow, dat gaat wel erg ver dan zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allemaal van die zeikerds in mn japan topic ook
Wat dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal betwetertjes inderdaad, een keer en discussie over rijst koken gehad, alsof het rocketscience was
Op zich jammer ja want ik vind eten en koken leuk maar ik kom er dus weinig vanwege dat soort mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allemaal van die zeikerds in mn japan topic ook
Dat topic is zelfs nog een tijd gesloten door een moderator die het oudste beroep ter wereld uitoefent in Amsterdam.quote:
Ik zei dat je gewoon rijst in de pan doet en dan water erbij tot 1 vingerkootje erboven, dat was niet precies genoeg, hoe lang is je vingerkootje etc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik pleur altijd 1 koppie rijst in de pan, 2 kopjes water en dan kook ik het tot het droog is.
Ik heb dino handen man. Shit gaat mis danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zei dat je gewoon rijst in de pan doet en dan water erbij tot 1 vingerkootje erboven, dat was niet precies genoeg, hoe lang is je vingerkootje etc.
maakt allemaal niet zoveel uit, tenzij je haast hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb dino handen man. Shit gaat mis dan
Goed mens.quote:
Je kunt nergens beter trollen dan daar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:47 schreef Albanus het volgende:
[..]
In het kookforum zitten alleen maar rare snuiters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |