Luizquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/ma(...)niet-meer-voetballen
Uitsloverquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Saind het volgende:
Ik wil even zeggen dat Inferno pizza's fucking tam zijn. Gisteren eentje op, niet pittig.
Ze hebben jou waarschijnlijk lood laten drinken toen je een baby wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Saind het volgende:
Ik wil even zeggen dat Inferno pizza's fucking tam zijn. Gisteren eentje op, niet pittig.
Mourinho lacht zich nog steeds kapot dat hij die kneus verkocht heeft voor zoveel geld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luiz
Wat een sjappie
Wel baas is fifa
Ik ben als kind in de pot met toverdrank sambal gevallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hebben jou waarschijnlijk lood laten drinken toen je een baby was
Ja echt he. In het Lidl topic die huismoeders helemaal huilen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Saind het volgende:
Ik ben helemaal klaar met je puberale gedrag en ga nu je moeder bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Albanus het volgende:
[..]
Waarom moet je weer gaan schelden? Dat doe ik toch ook niet?
Wat hypocriet van je. Jouw gedrag verdient ook niet de schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met je puberale gedrag en ga nu je moeder bellen.
Ze hielden je aan je hiel vast toen ze je ondergedoopt hebben in de sambalrivierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben als kind in de pot met toverdrank sambal gevallen.
Denk daar nog maar eens aan als je moeder de internetkabel eruit trekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef Albanus het volgende:
[..]
Wat hypocriet van je. Jouw gedrag verdient ook niet de schoonheidsprijs.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens aan als je moeder de internetkabel eruit trekt.
Huilebalk, als troost een impressie (dit is serieus) een foto van de laatste 30 kilometer van Betancur gisterenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens aan als je moeder de internetkabel eruit trekt.
Zag m ook ja. Hij is ook zeker 10 kilo te zwaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Albanus het volgende:
Volgens het Brabants Dagblad heeft de technisch directeur van Feyenoord al meerdere malen op de tribune gezeten voor Terell Ondaan van Willem II.
[..]
Huilebalk, als troost een impressie (dit is serieus) een foto van de laatste 30 kilometer van Betancur gisteren
[ afbeelding ]
Heb geen racefiets. Wil er wel eentje aanschaffen. Weer iets anders dan MBquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi Dven.
Ik snap er niks van dat jij niet wat vaker op de racefiets zit.
Gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |