Regengoden tegen de muurquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent hier, men verwacht 40-50mm in de komende 24 uur.
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?quote:
Ja, gedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?
topper dat je bent. mijn lievelingsneef. by far.quote:
Vind het een beetje respectloos dat dat niet gelijk is gebeurd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het een mooi gebaar vinden als de tt veranderd wordt in #PrayForSuge.
Wie van jullie zit ook bij de Orde van de Gele Ster?quote:Ex-voetballer Clarence Seedorf heeft uit handen van Desi Bouterse het Grootlint in de Ere Orde van de Gele Ster ontvangen.
Dat is de hoogste burgeronderscheiding in Suriname, weet het ANP. Bouterse noemde Seedorf bij de onderscheiding "een grote zoon van Suriname" en zei trots te zijn dat Seedorf overal ter wereld vertelt over zijn roots.
Seedorf is momenteel werkloos, nadat hij al na enkele maanden werd ontslagen als trainer van AC Milan.
Hiero. Deze jongen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie van jullie zit ook bij de Orde van de Gele Ster?
ik was in de veronderstelling dat jij moderator bent op dit subforumquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het een beetje respectloos dat dat niet gelijk is gebeurd.
Doe eens normaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien dat er wat verwijzingen naar PSV in de OP kunnen?
quote:
Oke Ferranquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
http://instagram.com/p/sIB1wcSNE2/?modal=true
wat een kutkwaliteit
Balen zeg zo nou hey niet normaal meer gewoon ditquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent hier, men verwacht 40-50mm in de komende 24 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |