quote:
Hand --> eigen boezem.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah komen de Feyenoorders ook weer opduiken met hmf voorop
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef Scorpie het volgende:
GODVERDOMME frank heb je nu pas door dat boilesen een fucking debiel is ja ?2 doelpunten te laat idioot
Werd na de 1e 20 min hier nog tot god verkondigd omdat hij zo goed wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt wel erg slecht. Toppunt is Boilesen.
Snap niet dat iedereen die gozer blijft verdedigen
Ajax speelt helemaal niet slecht, alleen de verdediging loopt het weer te verkutten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt wel erg slecht. Toppunt is Boilesen.
Snap niet dat iedereen die gozer blijft verdedigen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maher speelt alsof hij een blessure heeft.
Aan zn hoofd.
quote:
Is dit een verkapte "Ik vind je een dusdanig leuke user dat ik je zou willen neuken" ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij een vrouw bent
Hear hearquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef Scorpie het volgende:
HMF de oppertroll laat zijn neus zien nadat zijn eigen clubje in eigen huis is afgedroogd. Genot.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef erik013 het volgende:
Ach, verloor Ajax vorig jaar aan het begin van het seizoen ook niet met 4-0 van PSV?
PSV dat kampioen wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef DeJori het volgende:
Psv speelt als psv: dramatisch maar toch scoren. Ze hebben bovendien een selectie met onsympathieke en irritante mannetjes zoals depay en maher.
Daarom zie ik ze nog wel kampioen worden.
HMF doet hetzelfde als wat neusjes met hun postreports en uitlokkerij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef Scorpie het volgende:
HMF de oppertroll laat zijn neus zien nadat zijn eigen clubje in eigen huis is afgedroogd. Genot.
Ja maar deze pot had Ajax in de zak en dan geven ze het wegquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef erik013 het volgende:
Ach, verloor Ajax vorig jaar aan het begin van het seizoen ook niet met 4-0 van PSV?
Eto'oquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar deze pot had Ajax in de zak en dan geven ze het weg
Met Eto'o stond het nu 4-0
Ga jij nou maar mensen DM/PMs sturen dat Feyenoord kampioen gaat wordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eto'o
Meestertroll die man. Ik mag 'm.
HMF is een zielig klein kind zo te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF doet hetzelfde als wat neusjes met hun postreports en uitlokkerij..
Alsof Psv in de eerste helft niet al tenminste 1x had moeten scoren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan frank die wedstrijd nou zo weggeven johtering.
Los van het feit dat Ajax het niet zelf heeft afgemaakt, komt het ook doordat met de wissel van El Ghazi alle dreiging weg isquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Cocu heeft geen flauw idee wat ie aan het doen is hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cocu, Ajax laten uitrazen en dan 2 keer ongenadig hard toeslaan.
Meer geluk dan wijsheidquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cocu, Ajax laten uitrazen en dan 2 keer ongenadig hard toeslaan.
Oké oppertroll.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HMF is een zielig klein kind zo te zien.
Haha wat? Doet HMFkneus dat ja? Hahahaha.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mensen DM/PMs sturen dat Feyenoord kampioen gaat worden
Cocu doet iets slecht > kuttrainerquote:
Wedstrijd gaat al 70 minuten gelijk op man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En Ajax nog 3x. Je punt? Tot aan die kut wissel van el ghazi was er niks aan de hand.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Psv in de eerste helft niet al tenminste 1x had moeten scoren.
1-2 voor PSV mocht je een langzame stream hebben.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Cocu heeft PSV naar een nieuw niveau getild.
Dit is niks meer dan een demonstratie wedstrijd: PSV laat aan ajax zien hoe je moet voetballen.
Neequote:
PSV counterploegjequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dit is niks meer dan een demonstratie wedstrijd: PSV laat aan ajax zien hoe je moet voetballen.
#ExitDeBoerquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:11 schreef Scorpie het volgende:
GODVERDOMME frank heb je nu pas door dat boilesen een fucking debiel is ja ?2 doelpunten te laat idioot
Dat Ajax al genoeg weggaf zonder zwak te spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En Ajax nog 3x. Je punt? Tot aan die kut wissel van el ghazi was er niks aan de hand.
Ok duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had ook 2-1 of 2-2 kunnen zijn. PSV is wel ietsje beter nu.
Ik ben geen zwerver. Heb gewoon fox.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1-2 voor PSV mocht je een langzame stream hebben.
Haalt z'n normale niveau. PSV is gewoon beter.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
meer dan. Ajax komt nog goed weg.
Absoluut. 1-3 hangt in de lucht.quote:
Syntix is een debiel, neem het hem niet kwalijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wist je dat die beter is dan De Vrij?
#Syntix
Clochard dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen zwerver. Heb gewoon fox.
Caland. Hoe kan de Den Haag scouting een echte topper als Hansen aantrekken en komt Feyenoord niet verder dan Hahn van de buurclub?quote:
Die is echt heel erg slecht inderdaad.quote:
Jij bent altijd wel objectief daarin, over het spek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behoorlijk onverdiend maar dat geeft niet, ik ben blij
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Het wachten is op de meer dan terechte 1-3.
Zet Hansen in een stadion waar meer dan 40-45 man in kunnen en hij blundert ook elke week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland. Hoe kan de Den Haag scouting een echte topper als Hansen aantrekken en komt Feyenoord niet verder dan Hahn van de buurclub?
knul, ga trekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap de keuze voor andersen niet helemaal, anyone?
Hij heeft Frank bedreigt met zijn waakhond.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
frank zijn torren spelen weer op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Cocu prijst graag lof aan. Met name witte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de lofprijzingen voor Cocu.
PSV'ers zijn behoorlijk intelligent geworden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had al 1-10 moeten staan volgens de PSV fans.
Lol, minder frustie dude.quote:
Misschien wilde hij wel een keer iets anders proberen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gifjes in de op alles.quote:
Vitesse was eigenlijk de hele wedstrijd veel beter, tot dat Van der Werff zomaar de 1-1 er in pegelde. Toen stopten ze gewoon met voetballen. Die ploeg is kwalitatief best goed, maar mentaal zo kwetsbaar. Tegen Ajax deden ze eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel objectief daarin, over het spek.
Maar de drie punten tellen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel een keer iets anders proberen.2.5 van de 10 verkrijgbare punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterlijk volk mag je hun domheid eigenlijk niet verwijten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ers zijn behoorlijk intelligent geworden.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:20 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast lijkt nog meer op een homo dan mulder
Ik vind het wel een leuke knul om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:20 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast lijkt nog meer op een homo dan mulder
Ze vertrouwen op de onmacht van de ajax aanval. Logisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat hangen achterin en vertrouwt op haar verdediging.
Gedurfd.
Is idd wel toe aan een stap hogeropquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Madrid weten ze hier wel raad mee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedurfd.
Ook echt zo'n beker starbuckskoffiequote:
Heel dom. Als ze druk blijven zetten kan Ajax nauwelijks aanvallen en nu krijgen ze kansen om de oren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedurfd.
Heb je die van Depay gezien?quote:
Depay scoorde net dus boeie.quote:
Mwah, ver gekomen... Hij speelt bij ajax hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ook echt zo'n beker starbuckskoffie![]()
Heeft echt het postuur van een vrouw, knap dat hij zo ver is gekomen
Hoezo? Luuk wint dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel zielig voor Siem de Jong als Ajax verliest
Ze hebben wel Rekik hoor. Sterkhouder in mijn manager.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel dom. Als ze druk blijven zetten kan Ajax nauwelijks aanvallen en nu krijgen ze kansen om de oren.
Geblesseerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigelijk met Fischer gebeurd?
Zware blessure, volgens mij aan zijn knie. Tot de winterstop uitgeschakeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Afgetuigd door een bosneger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Supertalent visser.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Die verdedigt vandaag wel prima vind ik. Al geeft hij wel bijna een penalty weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben wel Rekik hoor. Sterkhouder in mijn manager.
Makkelie had hem onterecht gegeven ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die verdedigt vandaag wel prima vind ik. Al geeft hij wel bijna een penalty weg.
Gestruikeld over de hond van Andersen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Vervelend voor die jongen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zware blessure, volgens mij aan zijn knie. Tot de winterstop uitgeschakeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Weet je dit zeker?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Josefzoon is echt de aller slechtste speler uit de eredivisie.
Ik vond het ook geen penal maar het is sowieso een riskante move in je eigen zestien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Makkelie had hem onterecht gegeven ja.
De beste kerel heet "kuch Dekkers kuch"quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je dit zeker?
Kuch Wildschut Kuch Deckers Kuch Uth
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De beste kerel heet "kuch Dekkers kuch"
PEC eerstequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Laatste minuut gelijk zou ideaal zijn.
Wat jouw bedoelingen zijn, boeit ons niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is dus wel de bedoeling dat het 2-2 wordt voor mijn VI voorspelling
quote:
Mij wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jouw bedoelingen zijn, boeit ons niet.
Die wordt opgesteld om meer homosexuele supporters naar de arena te krijgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef DeJori het volgende:
Kijk als andersen gaat lopen kutten in de juup league is dat allemaal best maar hou m alsjeblieft ver weg van de arena zeg
En dan tegen andere mensen janken over indekkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is gespeeld
Alvast gefeliciteerd aan elk mens die PSV een warm hart toedraagt.
Slechter dan Immers?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Boeitius is nog steeds maagd en Depay heeft elke dag wel een andere bitchquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef erik013 het volgende:
Zou mooi zijn als er eindelijk weer eens een club was die het echt tegen Ajax op gaat nemen voor de titel. Werd wel heel saai zo...
DepayVerreweg het allergrootste talent van Nederland in jaren.
En zoveel meer wilskracht en volwassenheid dan zo'n broekie als Boeitius.
Shreyas doet het nog bij een voorsprong.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan tegen andere mensen janken over indekken
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Zorro het volgende:
ajax speler die straks zijn teamgenoten gaat beoordelen?Hahaha ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijn is nog jong, hij mag hypocriet zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan tegen andere mensen janken over indekken
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Indekken is indekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas doet het nog bij een voorsprong.
September 2013?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:29 schreef IMVHI het volgende:
Weten ze ook weer eens een keer hoe het voelt om van Ajax te winnen
Fuckface he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef Henrys het volgende:
Waarom kijkt De Jong altijd of hij blijna klaarkomt
Totozoon.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Cocu heeft het spel van Toto goed geanalyseerd. Kanjergoal.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAHHAHAAHAHAH U MAAAAADD?
Toto wattes?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Cocu heeft het spel van Toto goed geanalyseerd. Kanjergoal.
Gelukkig weet jij het beter dan de Boer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:31 schreef Shreyas het volgende:
Nou het zou toch geen 2-2 worden, zeker niet als je kijkt hoeveel kansen Ajax al verprutst heeft.
Frank de Boer overschat zichzelf een beetje door te slim te willen zijn met wissels. El Ghazi had nooit gewisseld moeten worden, Andersen moet zo snel mogelijk worden verkocht. Alle dreiging naar voren was meteen weg, er sloop te veel onzekerheid op het middenveld. Dit kon je gewoon zien aankomen. Het heeft niets met indekken te maken.
Reageren op dat soort puberaal gedragquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar ook zo juichen toen jullie één keer van ajax wonnen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef Tyron het volgende:
slecht van ajax zeg
maar toch wordt ajax kampioen
Vorig jaar verloor Ajax ook met 4-0 ofzo van PSV toch? Of was dat uit?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Het is wachten op de meer dan terechte 1-4
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Het is wachten op de meer dan terechte 1-4
Ik in de 2e helft van Feyenoord nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelden zo'n slechte verdediging gezien.
Brrr.
Je hebt internet. Gebruik het.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor Ajax ook met 4-0 ofzo van PSV toch? Of was dat uit?
Dat was uit. Dus dat komt nog.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Is nog slechter dan Marcus Bergquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Luuk de Jong het gevoel hebben dat hij een aandeel in deze overwinning heeft?
Dat was uit, Ajax verliest thuis al eeuwen niet meer van PSV.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik heb die helft niet gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik in de 2e helft van Feyenoord nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |