Ze vertrouwen op de onmacht van de ajax aanval. Logisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat hangen achterin en vertrouwt op haar verdediging.
Gedurfd.
Is idd wel toe aan een stap hogeropquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Madrid weten ze hier wel raad mee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedurfd.
Ook echt zo'n beker starbuckskoffiequote:
Heel dom. Als ze druk blijven zetten kan Ajax nauwelijks aanvallen en nu krijgen ze kansen om de oren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedurfd.
Heb je die van Depay gezien?quote:
Depay scoorde net dus boeie.quote:
Mwah, ver gekomen... Hij speelt bij ajax hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ook echt zo'n beker starbuckskoffie![]()
Heeft echt het postuur van een vrouw, knap dat hij zo ver is gekomen
Hoezo? Luuk wint dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel zielig voor Siem de Jong als Ajax verliest
Ze hebben wel Rekik hoor. Sterkhouder in mijn manager.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel dom. Als ze druk blijven zetten kan Ajax nauwelijks aanvallen en nu krijgen ze kansen om de oren.
Geblesseerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigelijk met Fischer gebeurd?
Zware blessure, volgens mij aan zijn knie. Tot de winterstop uitgeschakeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Afgetuigd door een bosneger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Supertalent visser.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Die verdedigt vandaag wel prima vind ik. Al geeft hij wel bijna een penalty weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben wel Rekik hoor. Sterkhouder in mijn manager.
Makkelie had hem onterecht gegeven ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die verdedigt vandaag wel prima vind ik. Al geeft hij wel bijna een penalty weg.
Gestruikeld over de hond van Andersen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Vervelend voor die jongen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zware blessure, volgens mij aan zijn knie. Tot de winterstop uitgeschakeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Weet je dit zeker?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Josefzoon is echt de aller slechtste speler uit de eredivisie.
Ik vond het ook geen penal maar het is sowieso een riskante move in je eigen zestien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Makkelie had hem onterecht gegeven ja.
De beste kerel heet "kuch Dekkers kuch"quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je dit zeker?
Kuch Wildschut Kuch Deckers Kuch Uth
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De beste kerel heet "kuch Dekkers kuch"
PEC eerstequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Laatste minuut gelijk zou ideaal zijn.
Wat jouw bedoelingen zijn, boeit ons niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is dus wel de bedoeling dat het 2-2 wordt voor mijn VI voorspelling
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |