Ze vertrouwen op de onmacht van de ajax aanval. Logisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat hangen achterin en vertrouwt op haar verdediging.
Gedurfd.
Is idd wel toe aan een stap hogeropquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Madrid weten ze hier wel raad mee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedurfd.
Ook echt zo'n beker starbuckskoffiequote:
Heel dom. Als ze druk blijven zetten kan Ajax nauwelijks aanvallen en nu krijgen ze kansen om de oren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gedurfd.
Heb je die van Depay gezien?quote:
Depay scoorde net dus boeie.quote:
Mwah, ver gekomen... Hij speelt bij ajax hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ook echt zo'n beker starbuckskoffie![]()
Heeft echt het postuur van een vrouw, knap dat hij zo ver is gekomen
Hoezo? Luuk wint dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel zielig voor Siem de Jong als Ajax verliest
Ze hebben wel Rekik hoor. Sterkhouder in mijn manager.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel dom. Als ze druk blijven zetten kan Ajax nauwelijks aanvallen en nu krijgen ze kansen om de oren.
Geblesseerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigelijk met Fischer gebeurd?
Zware blessure, volgens mij aan zijn knie. Tot de winterstop uitgeschakeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Afgetuigd door een bosneger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Supertalent visser.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Henrys het volgende:
Die verdedigt vandaag wel prima vind ik. Al geeft hij wel bijna een penalty weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben wel Rekik hoor. Sterkhouder in mijn manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |