Clochard dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen zwerver. Heb gewoon fox.
Caland. Hoe kan de Den Haag scouting een echte topper als Hansen aantrekken en komt Feyenoord niet verder dan Hahn van de buurclub?quote:
Die is echt heel erg slecht inderdaad.quote:
Jij bent altijd wel objectief daarin, over het spek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behoorlijk onverdiend maar dat geeft niet, ik ben blij
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Het wachten is op de meer dan terechte 1-3.
Zet Hansen in een stadion waar meer dan 40-45 man in kunnen en hij blundert ook elke week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland. Hoe kan de Den Haag scouting een echte topper als Hansen aantrekken en komt Feyenoord niet verder dan Hahn van de buurclub?
knul, ga trekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap de keuze voor andersen niet helemaal, anyone?
Hij heeft Frank bedreigt met zijn waakhond.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
frank zijn torren spelen weer op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Cocu heeft PSV naar een nieuw niveau getild.
Dit is niks meer dan een demonstratie wedstrijd: PSV laat aan ajax zien hoe je moet voetballen.
Cocu prijst graag lof aan. Met name witte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de lofprijzingen voor Cocu.
PSV'ers zijn behoorlijk intelligent geworden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had al 1-10 moeten staan volgens de PSV fans.
Lol, minder frustie dude.quote:
Misschien wilde hij wel een keer iets anders proberen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gifjes in de op alles.quote:
Vitesse was eigenlijk de hele wedstrijd veel beter, tot dat Van der Werff zomaar de 1-1 er in pegelde. Toen stopten ze gewoon met voetballen. Die ploeg is kwalitatief best goed, maar mentaal zo kwetsbaar. Tegen Ajax deden ze eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel objectief daarin, over het spek.
Maar de drie punten tellen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel een keer iets anders proberen.2.5 van de 10 verkrijgbare punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterlijk volk mag je hun domheid eigenlijk niet verwijten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ers zijn behoorlijk intelligent geworden.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:20 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast lijkt nog meer op een homo dan mulder
Ik vind het wel een leuke knul om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:20 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast lijkt nog meer op een homo dan mulder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |