Sneu ventje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bij een verliespartij van Feyenoord is dat rond post #400 pas.
U mad?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeldon zo'n slecht Feyenoord gezon.
40-45 %quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Wat is de kans dat Toornstra onze 10 wordt?
40-45%quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Één op immers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ik gok ongeveer net zo groot als de kans dat Rutten morgen zijn vertrek aankondigt... Helaasquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
wie is nou echt goed in dit elftal?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Karelnoord het volgende:
Mulder, Te Vrede en Immers zijn jupiler league niveau.
Mathijssen,Nelom,Wilkshire ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Karelnoord het volgende:
Mulder, Te Vrede en Immers zijn jupiler league niveau.
De rest is prima.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie is nou echt goed in dit elftal?
clasie misschien, voor de rest...
Schaken op die verdedigende fout na maar daar moest Wilkshire staanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie is nou echt goed in dit elftal?
clasie misschien, voor de rest...
je moet je bek houden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Tyron het volgende:
op basis van de tweede helft wel terecht verloren
jammer boys, het is niet anders
Het sneue is inderdaad dat een 33-jarige Australiër je beste verdediger is.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Henrys het volgende:
Muhren van Volendam
El Ahmadi van Aston Villa
Miyaichi van Arsenal
Vermeer van Ajax
Helaas ben ik geen TD
Flikker toch eens op met die incestkop van een Muhren, niveautje Michael de Leeuw.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Henrys het volgende:
Muhren van Volendam
Miyaichi van Arsenal
Vermeer van Ajax
Helaas ben ik geen TD
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Henrys het volgende:
Muhren van Volendam
Miyaichi van Arsenal
Vermeer van Ajax
Gelukkig ben ik geen TD
Zou ook gelijk gaan. Fucking G-elftal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie gaat. Zou jij met deze Mongolen willen spelen.. Tering.
ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die incestkop van een Muhren, niveautje Michael de Leeuw.
Met ook, als ze zo doorgaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonder Clasie is dit team gewoon rechterrijtje.
Nee joh, voor de Eredivisie is Clasie een exceptionele speler. Met zo'n speler in het team haal je in de Eredivisie wel linkerrijtje.quote:
Niks mis met van Beek. Zijn er 2 die echt onderdoen voor normaal eredivisie niveau: Immers, Mulder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
die van Beek is ook zo slecht he. wat een knuppel
lag totaal niet WEER aan blom dit resultaat neequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Maar niks aan de hand jongens, van Geel = god.
Dit op Blom afschuiven, gewoon kansen afmaken en dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
lag totaal niet WEER aan blom dit resultaat nee
Vooral die 1-1
Voor de 1-1 superieur tyfusgoed voetbal
Buitenspel goal en ja hoor
KNVB heeft een missie vandaag
Team kan echt wel ballen zie eerste helft
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
Het boeit me allemaal geen flikker meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Erg pover allemaal. Ik ga zo PSV supporteren. Hopelijk Ajax pak op de broek.Toch nog een klein beetje een beter weekend.
Ja joh. ALs van Geel z'n werk goed had gedaan had je een spits gehad die die 40-45 kansen er WEL in had geschopt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral die 1-1
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
Van Beek maakt nog veel foutjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niks mis met van Beek. Zijn er 2 die echt onderdoen voor normaal eredivisie niveau: Immers, Mulder.
Buitenspel goal? HOEDANquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral die 1-1
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
Immers/Mulder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens wat is er nou gebeurt in de tweede helft ? Ik vond jullie voor rust echt goed spelen
Was dat onze vriend Jan-Joost weer?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef Vasion het volgende:
Foxsports
''Is dit Feyenoord titelkandidaat?''
LIgt niet aan Rutten. LIgt aan geen spits. Maar van Geel = god.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef PIETR het volgende:
Wat mij betreft tyfen ze Rutten eruit. Dramatisch spel, geen lijn in te herkennen. En iedere trainer die Immers, speelde vandaag weer als een mongool, op blijft stellen valt niet serieus te nemen
Owjah, vooral geen spits halen. Lekker met deze tyfus selectie het seizoen ingaan.
Nee, die andere die moest janken. Hoe heet die ook alweer?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was dat onze vriend Jan-Joost weer?
twanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, die andere die moest janken. Hoe heet die ook alweer?
Toine van Joodstraten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was dat onze vriend Jan-Joost weer?
Kazim Kazim gaat ons reddenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef PIETR het volgende:
Wat mij betreft tyfen ze Rutten eruit. Dramatisch spel, geen lijn in te herkennen. En iedere trainer die Immers, speelde vandaag weer als een mongool, op blijft stellen valt niet serieus te nemen
Owjah, vooral geen spits halen. Lekker met deze tyfus selectie het seizoen ingaan.
Waarschijnlijk dit:quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens wat is er nou gebeurt in de tweede helft ? Ik vond jullie voor rust echt goed spelen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef DaMart het volgende:
Rutten heeft in de rust zeker gezegd dat ze rustig aan moesten doen en hun krachten moesten sparen voor donderdag of zo.
Krassen dan maar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal geen flikker meer.
Ziyech zit bij Twente, Dostquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Keyos het volgende:
Met Ziyech, Dost en Toornstra was je gewoon kampioen geworden. Maar nee laten we maar met Immers op 10 spelen, die geeft zoveel assists.
Prutsers. Nu maar met Vilhena op 10 en erachter Toornstra en Clasie spelen. Immers moet eruit, hij verknalt het voetbal naar voren.
Ja overtreding van een Feyenoorderquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan de tweede helft zo slecht zijn na een vrij aardige eerste helft
Sowieso dat we niet 3-0 voor stonden bij rust
Mathijsen![]()
En het was toch gewoon een overtreding voorafgaand aan de 1-1?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die incestkop van een Muhren, niveautje Michael de Leeuw.
Misschien dat hij aan het einde van het seizoen een paar wedstrijden mee kan doen, als hij dan eindelijk fit is.quote:
Nee dat kan niet gebeuren, gaat ook niet gebeuren. Daar is nu teveel organisatie voor gelukkig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een rampzalig elftal tot dusverre inderdaad.
Op papier oogt het elftal nog best aardig, maar oude tijden herleven.
Vrees voor weer zo'n seizoen als we onder Mario Been hadden.
Van Geel kan goed verkopen maar kan voor geen meter aankopen. Is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Maar niks aan de hand jongens, van Geel = god.
Bij twijfel krijgt de aanvallende partij voordeel. Dus de goal is terecht. Verder heeft Feyenoord het zelf laten liggen door het niet eerder af te maken. Het zou je sieren als je ook kritisch naar je eigen club kijkt in plaats van de scheidsrechter te beschuldigen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral die 1-1
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
Waar baseer je dat op? Heb je allerlei medische rapporten op je bureautje klaarliggen? Lijkt mij dat hij zeker tegen Ajax mee kan doen. Misschien zelfs tegen Willem 2 al.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Misschien dat hij aan het einde van het seizoen een paar wedstrijden mee kan doen, als hij dan eindelijk fit is.
Als ze zo blijven spelen, mag je blij zijn dat je geen nacompetitie haalt...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaat gewoon een zwaar seizoen worden. Hopen dat je aan het eind van seizoen Europa League hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral die 1-1
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
die bal waar schaken de. Oel venreuktequote:
Te Vrede scoort in ieder geval nog, het scorende vermogen van de rest van de ploeg is zo ontzettend laag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Scrummie het volgende:
Eerste helft prima voetbal gezien. Als je een goeie spits had gehad had je met 3-0 gerust, was er niets aan de hand, uit lopen naar 5-0 en je hebt een topdag.
Maar ja, we wachten op de hamster weken in Europa om een spits te halen, dat je dan gelijk al op achterstand staat, tja, lekker interessant. Dat je je nieuwe trainer daardoor laat verzuipen, joh, lekker boeiend.
Bewijs?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
die bal waar schaken de. Oel venreukte
Daarvoor werd een voorzet gegeven van utca.
Die voorzet was buitenspel
toen was ik geband tering mongool sus logisch dar je mij niet hoordequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij twijfel krijgt de aanvallende partij voordeel. Dus de goal is terecht. Verder heeft Feyenoord het zelf laten liggen door het niet eerder af te maken. Het zou je sieren als je ook kritisch naar je eigen club kijkt in plaats van de scheidsrechter te beschuldigen.
Bovendien is het nogal hypocriet, toen Manu ontsnapte aan rood en ADO even later wel met 10 man verder moest en Feyenoord in de 92e minuut won, hoorde ik je niet over de scheidsrechter.
een goeie spits had in de eerste helft een hattrick gemaaktquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Te Vrede scoort in ieder geval nog, het scorende vermogen van de rest van de ploeg is zo ontzettend laag.
Volgende week hebben we Toornstra al iig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef WethouderHekking het volgende:
De komende 3 competitiewedstrijden geef ik ze alleen tegen Willem II een kansje, als ze tenminste een mindere dag hebben.
Dit is gewoon hopeloos.
Alle 3, binnen 2 minuten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Vasion het volgende:
''Het team mist vertrouwen''
''De kansen moeten erin op dit niveau''
''Dit is voetbal''
Welke van deze drie gaat Rutje naar opnoemen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja overtreding van een Feyenoorder
linkje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef PIETR het volgende:
Guidetti op Twitter: Karma is a bitch. What the fak?
Boos dat hij niet naar Feyenoord mag komen?twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Wat een kneus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Boos dat hij niet naar Feyenoord mag komen?twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Precies!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
een goeie spits had in de eerste helft een hattrick gemaakt
Je zou het haast denken... Indien het over de wedstrijd gaat, natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
Ik heb liever vier verschillende spelers die scoren dan een spits die een hattrick maakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte Feyenoorderquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echte FeyenoorderOh nee wacht
Hij werkt mij een beetje op de zenuwen...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
Doe je oogkleppen af joh hij geeft geen neuk om Feyenoordquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]![]()
Hij wil juist graag naar Feyenoord.
Hij wilt juist graag naar Feyenoord, vandaar dat hij dit schrijft, kneus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echte FeyenoorderOh nee wacht
Is goed knul.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je oogkleppen af joh hij geeft geen neuk om Feyenoord
Het verbaasde mij al niet eens meer in de tweede helft. Je ziet het gewoon aankomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Cara het volgende:
Als iemand ooit aan je vraagt of je Feyenoord kan omschrijven, is dit de wedstrijd die je moet laten zien. Jezus Christus.
Als hij zo'n fanatieke Feyenoorder is dan moet hij weten dat het risico veel te groot is voor Feyenoord. Of hij moet zelf de helft van zijn transfer betalen dan laat je clubliefde zien. Dit is simpel scoren en jullie trappen er weer in ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij wilt juist graag naar Feyenoord, vandaar dat hij dit schrijft, kneus.
Moet je ook voorin wel wat hebben staanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Vasion het volgende:
Heeft Rutten dit seizoen al 5-3-2 geprobeerd? Is dat niet een betere optie met deze verdediging en keeper?
Niet alleen een spitsprobleem. Vilhena schoot ook 20cm voor het doel tegen een Utrecht speler aan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik mijn teen amputeer en hem vanaf de tribune het veld opgooi is die nog beter dan Immers in elke vorm.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Stelling; Guidetti in huidige vorm is beter dan Immers in goede vorm.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als ik mijn teen amputeer en hem vanaf de tribune het veld opgooi is die nog beter dan Immers in elke vorm.
Je snelste spelers zet je voorin. Schaken/ Boetius. En anders TeVrede diep met Boetius daarachter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook voorin wel wat hebben staan
Met ongeveer hetzelfde "kwaliteitsvoetbal"... Dat geeft wel potentie...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Thunder0x het volgende:
Nog steeds meer punten als vorig seizoen![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Thunder0x het volgende:
Nog steeds meer punten als vorig seizoen![]()
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je snelste spelers zet je voorin. Schaken/ Boetius. En anders TeVrede diep met Boetius daarachter.
En dan godverdomme wel spelers halen die iets toevoegenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef PIETR het volgende:
Ow, Clasie gaat weg trouwens. Voor zover dat nog niet duidelijk was.
De fans komen in opstand tegen Van Geel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
twitter:Zelle010 twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:35:28@superguidetti John, what's wrong? If Van Geel did something wrong tell us and the fans will kick him out! #GuidettiToFeyenoord #VanGeelOut reageer retweet
Wist niet dat schoenendozen ook Twitteraccounts hadden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De fans komen in opstand tegen Van Geel.twitter:Zelle010 twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:35:28@superguidetti John, what's wrong? If Van Geel did something wrong tell us and the fans will kick him out! #GuidettiToFeyenoord #VanGeelOut reageer retweet
Hij lijkt oprecht boos over iets. Smerige rat die Van Geel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De fans komen in opstand tegen Van Geel.twitter:Zelle010 twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:35:28@superguidetti John, what's wrong? If Van Geel did something wrong tell us and the fans will kick him out! #GuidettiToFeyenoord #VanGeelOut reageer retweet
bestuuraande mur gwn guidetti kaloe kuit bell e mie hale !!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij lijkt oprecht boos over iets. Smerige rat die Van Geel.
Ben benieuwd of Guidetti nog antwoord geeft...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij lijkt oprecht boos over iets. Smerige rat die Van Geel.
Toornstra en El Ahmadi gaan zeker iets toevoegen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan godverdomme wel spelers halen die iets toevoegen
2 woorden; te laatquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toornstra en El Ahmadi gaan zeker iets toevoegen.
Kan me voorstellen dat het is omdat van Geel tegen de pers heeft aangekondigd dat hij Guidetti niet wil halen omdat ie uitgebreid zijn medisch dossier heeft bekeken. Dat ligt nu ook mooi op straat en was misschien niet al te handig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Guidetti nog antwoord geeft...
Klopt, als ik deze tweet mag geloven:quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het is omdat van Geel tegen de pers heeft aangekondigd dat hij Guidetti niet wil halen omdat ie uitgebreid zijn medisch dossier heeft bekeken. Dat ligt nu ook mooi op straat en was misschien niet al te handig.
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:49:01It makes me sad how much ppl believe in what the read in the news ...
reageer retweet
Zet die krat bier maar alvast klaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Caland het volgende:
Gelukkig duurt die transferperiode nog maar een weekje. Ik heb het wel gehad met dat zaaddodende voetbal.
Ja. Wil je de weddenschap aangaan? Top.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zet die krat bier maar alvast klaar.
Welk smoesje gebruikt hij?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef elCholo het volgende:
Interview van Fred Rutten bij Rijnmond is nog belabberder dan de 2e helft.
Man man man...
Die tyfus Van Geel loopt dus gewoon leugens te verkondigen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, als ik deze tweet mag geloven:twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:49:01It makes me sad how much ppl believe in what the read in the news ...
reageer retweet
Onderhandelingstactiek?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die tyfus Van Geel loopt dus gewoon leugens te verkondigen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die tyfus Van Geel loopt dus gewoon leugens te verkondigen.
Is dat niet een verkapte "binnenkort ga ik ergens anders heen"-uitspraak?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Caland het volgende:
Rutten: "We moeten iets meer gaan uitstralen, dat wij Feyenoord zijn, maar ik weet niet of ik dat bij alle spelers er in krijg."
Wat doe je daar dan
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef PIETR het volgende:
Godver, de ironie. Ik word er gewoon depressief van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Caland het volgende:
Rutten: "We moeten iets meer gaan uitstralen, dat wij Feyenoord zijn, maar ik weet niet of ik dat bij alle spelers er in krijg."
Geen touw aan vast te knopen aan wat die man zegt.quote:
Zoveel straalt Rutten zelf ook niet uit .quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Caland het volgende:
Wat doe je daar dan
Met Feyenoord uitstralen ga je geen goals makenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Caland het volgende:
Wat doe je daar dan
Gaat 'ie lekker naar Ajax. Jullie zijn toch nog op zoek naar een spits?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
Wat???? Dus als Feyenoord Suarez of Messi zou halen, blijft Te Vrede alsnog staan... Omdat hij scoort... De neuk????quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:57 schreef elCholo het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen aan wat die man zegt.
Hij zegt nu net dat Mitchel te Vrede zich goed ontwikkelt en dat zolang hij blijft scoren hij blijft staan, ook al halen ze een superspits....
Ik kan echt niet nog weken naar Te Vrede gaan kijken. Hij maakte volgens mij een meer dan prima goal (kon het niet goed zien) maar die man komt op zoveel vlakken tekort.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:57 schreef elCholo het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen aan wat die man zegt.
Hij zegt nu net dat Mitchel te Vrede zich goed ontwikkelt en dat zolang hij blijft scoren hij blijft staan, ook al halen ze een superspits....
Dit ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan echt niet nog weken naar Te Vrede gaan kijken. Hij maakte volgens mij een meer dan prima goal (kon het niet goed zien) maar die man komt op zoveel vlakken tekort.
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:57:45Let me make one thing clear I always want the football club #Feyenoord to do well and there great fans they deserv that ! reageer retweet
Wat? Gewoon een smerige rat die Van Geel. Al was dat allang duidelijk. Oa situatie Mario Been.quote:
God o god.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:00 schreef nostra het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:57:45Let me make one thing clear I always want the football club #Feyenoord to do well and there great fans they deserv that ! reageer retweet
Want een speler tweet iets wazigs en dus is dat bewezen? Wat een gejank.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat? Gewoon een smerige rat die Van Geel. Al dat was dat allang duidelijk. Oa situatie Mario Been.
Guidetti moet zich niet als een klein meisje gedragen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat? Gewoon een smerige rat die Van Geel. Al dat was dat allang duidelijk. Oa situatie Mario Been.
Waarschijnlijk zijn hem dingen toegezegd en houdt Van Geel zich daar niet aan. Dan ben je gewoon een rat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti moet zich niet als een klein meisje gedragen.
Guidetti lacht zich terecht kapot dat ze hem niet halen met zulke slechte spelers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti moet zich niet als een klein meisje gedragen.
Haha. Juist.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn hem dingen toegezegd
Het vervelende is dat die er nog best minimaal 15 zal maken, en met bv een Toornstra achter hem er zelfs wel meer inschiet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan echt niet nog weken naar Te Vrede gaan kijken. Hij maakte volgens mij een meer dan prima goal (kon het niet goed zien) maar die man komt op zoveel vlakken tekort.
Je verzint het gewoon waar je bij staat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn hem dingen toegezegd en houdt Van Geel zich daar niet aan.
Ja dat doet een Higdon ook wel. Ik vind dat niet echt een argument.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die er nog best minimaal 15 zal maken, en met bv een Toornstra achter hem er zelfs wel meer inschiet.
Waarom zou hij anders zo rancuneus reageren?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Je verzint het gewoon waar je bij staat.
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:03:37Rutten tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik wil een middenveld met Clasie én El Ahmadi.' Zie straks rijnmond.nl. #feyutr reageer retweet
Ik kan niet in zijn koppie kijken hè. Hij kan zelf vinden dat-ie prima is hersteld en Feyenoord vindt het toch een te groot risico (een zenuwontsteking laat nou eenmaal nogal wat sporen na). Elke sporter vindt dat van zichzelf, zie de dertigers die nog steeds mee denken te kunnen komen á la Ritsma.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:07 schreef PIETR het volgende:
Waarom zou hij anders zo rancuneus reageren?
Appels. Peren.quote:En sowieso Guidetti > Van Geel.
Rutten kan zoveel willen. Was de laatste wedstrijd van Clasie vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:03:37Rutten tegen @RTV_Rijnmond: 'Ik wil een middenveld met Clasie én El Ahmadi.' Zie straks rijnmond.nl. #feyutr reageer retweet
Omdat Guidetti huilie huilie doet. Nou nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef erik013 het volgende:
Zoveelste speler nu die kritiek op Van Geel levert, dat is geen toeval. Hij heeft in korte tijd z'n goed opgebouwde naam toch wel flink schade toegebracht.
Misschien donderdag nog.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten kan zoveel willen. Was de laatste wedstrijd van Clasie vandaag.
Niet alleen Guidetti was pissig, er waren er meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Guidetti huilie huilie doet. Nou nee.
Voorbeelden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:17 schreef erik013 het volgende:
[..]
Niet alleen Guidetti was pissig, er waren er meer.
Het kan altijd erger. Bij de reacties:quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:14 schreef nostra het volgende:
Wel apart dat die kerel bizar goed Engels spreekt, maar geen woord goed op papier krijgt. Maar dat terzijde.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Bij de reacties:
@superguidetti feyenoord is stupid! a player if you have we needed!
Schaken, Clasie. En ook in de media werd wel aangepakt.quote:
En waarom zou die jongen dat niet denken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:20 schreef Oidipous het volgende:
Een grapje op twitter.
BREKEND!! @jenstoornstra trekt transferverzoek in. Ziet geen toekomst bij Feyenoord #feyutr
Erg humoristisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:20 schreef Oidipous het volgende:
Een grapje op twitter.
BREKEND!! @jenstoornstra trekt transferverzoek in. Ziet geen toekomst bij Feyenoord #feyutr
Hoe oud ben je? 10?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:20 schreef Oidipous het volgende:
Een grapje op twitter.
Dit gedoe is eerder te wijten aan de transferperiode die zo laat eindigt. Ik heb er wel vertrouwen in dat er volgende week maandag een aardige selectie staat.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gedoe is eerder te wijten aan de transferperiode die zo laat eindigt. Ik heb er wel vertrouwen in dat er volgende week maandag een aardige selectie staat.
Moet je wel een trainer hebben die er een beetje verstand van heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gedoe is eerder te wijten aan de transferperiode die zo laat eindigt. Ik heb er wel vertrouwen in dat er volgende week maandag een aardige selectie staat.
Je beste spelers gaan weg. Je haalt er nagenoeg niks voor terug en dan is het opeens de schuld van Rutten. Tuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Moet je wel een trainer hebben die er een beetje verstand van heeft.
Beetje sneu wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef PIETR het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb echt medelijden met Guidetti, deze man houdt echt van Feyenoord.
Maar beter zet ie er wel zware druk achter nu. Vrijdag voor 12:00 moet je geloof ik je selectie doorgegeven hebben aan de KNVB.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou toch op. Die man houdt van zichzelf en Feyenoord is het enige platform waarop hij zich heeft kunnen etaleren op de manier zoals hij dat wil. Dat is alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb echt medelijden met Guidetti, deze man houdt echt van Feyenoord.
Deze selectie is nog altijd in staat om Fc Utrecht te verslaan, lul niet zo dom. Als je Kongolo Boetius en Bilal op de bank zet en Mathijsen week in week laat staan snap je er gewoon geen kut van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je beste spelers gaan weg. Je haalt er nagenoeg niks voor terug en dan is het opeens de schuld van Rutten. Tuurlijk.
Ik vind zijn wisselbeleid alleen om te janken maar dat heeft hij altijd wel gehad.
Voor Rutten dus blijkbaar helaas wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:07 schreef Caland het volgende:
Ja dat doet een Higdon ook wel. Ik vind dat niet echt een argument.
Rutten had in mijn ogen niet moeten accepteren dat ie nog steeds z'n selectie niet rond heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je beste spelers gaan weg. Je haalt er nagenoeg niks voor terug en dan is het opeens de schuld van Rutten. Tuurlijk.
Ik vind zijn wisselbeleid alleen om te janken maar dat heeft hij altijd wel gehad.
VanGeelOutquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De tering, dit is wel nóg kanslozer dan de post van kwiedettie zelfquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan. Een boze brief naar de fifa sturen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Rutten had in mijn ogen niet moeten accepteren dat ie nog steeds z'n selectie niet rond heeft.
Gelukkig spelen we de volgende week ook nog zonder ahmadi+spits, en is Clasie dan er niet meer bij. Gegarandeerd succes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Caland het volgende:
Gelukkig duurt die transferperiode nog maar een weekje. Ik heb het wel gehad met dat zaaddodende voetbal.
Misschien moet je even een tweetje sturen aan Martin, ik weet niet of hij dit wel beseft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:30 schreef erik013 het volgende:
Vrijdag voor 12:00 moet je geloof ik je selectie doorgegeven hebben aan de KNVB.
Martin leest mee he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Misschien moet je even een tweetje sturen aan Martin, ik weet niet of hij dit wel beseft.
No offence, Been heeft het keihard verneukt en het is maar goed dat hij weg is, maar het heeft er toch echt wel alle schijn van dat Geel daar best een vies spelletje heeft gespeeld hoor. Was dan misschien wel noodzakelijk/in het belang van de club, daar niet van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:02 schreef Kerftminister het volgende:
Gaan mensen het nu voor Mario Been opnemen? Ik heb het gezien hoor, ben voorlopig maar weg hier.
Dat is een.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence, Been heeft het keihard verneukt en het is maar goed dat hij weg is, maar het heeft er toch echt wel alle schijn van dat Geel daar best een vies spelletje heeft gespeeld hoor. Was dan misschien wel noodzakelijk/in het belang van de club, daar niet van.
Godverdommequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is geen geld, dikke hondenkutquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Rutten had in mijn ogen niet moeten accepteren dat ie nog steeds z'n selectie niet rond heeft.
Rutten is nu dankzij Van Geel degene die nu straks al in zwaar weer komt qua functie, als het nog 2 wedstrijden zo doorgaat.
Áls dat waar is, én je haalt een Toornstra voor 3,5 miljoen, dan kom je dus op Clasie, Ahmadi, Toornstra, met Lex en Vilhena op de bank. Verrassend toch wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Zou dan ook de assistent het over nemen ? Dan ben ik namelijk helemaal voor dit scenario, van gastelquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:42 schreef Thunder0x het volgende:
Ik voorzie een Gert Jan Verbeek scenario met Rutten. Onderbuikgevoel.
Been was een mongool. Overigens hebben ze de nageboorte bewaard toen hij uit zijn moeders kut kwam. Voila, daar was Retry32quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:41 schreef RetRy32 het volgende:
Been was at the wrong place at the wrong moment.
Ja leuk. Ik wil Angelina Jolie batsen, maar de kans dat dat gebeurt is groter dan dat Clasie blijft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Áls dat waar is, én je haalt een Toornstra voor 3,5 miljoen, dan kom je dus op Clasie, Ahmadi, Toornstra, met Lex en Vilhena op de bank. Verrassend toch wel.
en bizar goed werk van Van Geel, die een brede bank realiseert.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Áls dat waar is, én je haalt een Toornstra voor 3,5 miljoen, dan kom je dus op Clasie, Ahmadi, Toornstra, met Lex en Vilhena op de bank. Verrassend toch wel.
Kwiedetti haluh echt hart voor de clup heeft die jongequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
en bizar goed werk van Van Geel, die een brede bank realiseert.
GEEN SPITS GEWL KANKUHLIJYHH
GEELOUTTT
Feyenoord huurt Kazim Richards, PEC huurt Necid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GEELOUTTT
Uquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Feyenoord huurt Kazim Richards, PEC huurt Necid.
#GeelOut
wederom een mongoloïde reactie. Dit was niet anders met pelle en guidetti en is in elk huurcontract volstrekt normaalquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:50 schreef Thunder0x het volgende:
Wat heb je aan een spits die elk moment teruggeroepen mag worden. Als Feyenoord dat echt had gedaan was t echt #Geelout
Dat is niet volstrekt normaal, kut. Normaal is een heel seizoen, of tot de winterstop en dan beslissen wel of niet terug. Bij Necid kan het op elk moment en dat komt amper meer voor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
wederom een mongoloïde reactie. Dit was niet anders met pelle en guidetti en is in elk huurcontract volstrekt normaal
Denk jij van jezelf dat je ouder wordt dan 40?quote:
Waarom zouden ze iemand terughalen die niet speelgerechtigd is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dat is niet volstrekt normaal, kut. Normaal is een heel seizoen, of tot de winterstop en dan beslissen wel of niet terug. Bij Necid kan het op elk moment en dat komt amper meer voor.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Denk jij van jezelf dat je ouder wordt dan 40?
Nee, waarschijnlijk zelfmoord als gevolg van de frustratie om zoveel domheid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Denk jij van jezelf dat je ouder wordt dan 40?
Toch nog goed nieuws vandaag danquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Nee, waarschijnlijk zelfmoord als gevolg van de frustratie om zoveel domheid.
Nope. Gaat gewoon bijtekenen. Baalt er zelf ook van dat 'ie zo matig speelt uiteraard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef erik013 het volgende:
Rutten zal nu tevens wel de contractonderhandelingen met Boeitus verkloot hebben overigens.
20 miljoen
Mag wel eens afgehandeld worden dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Gaat gewoon bijtekenen. Baalt er zelf ook van dat 'ie zo matig speelt uiteraard.
Ren maar lekker weg kakkiequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Anyway mensen, ik kap voorlopig maar eens met posten hier. Op een enkeling na lopen hier voornamelijk trolls en mongolen rond, niet in de minste plaats om mij uit te lokken.
Het Feyenoordtopic was inhoudelijk vele malen leuker zonder deze trolls (die dus blijkbaar geilen op mij). Mijn wegblijven verhoogt het niveau hiermee automatisch.
Trouwens, iedereen NSB't ook als de tiefes. Dus daarom.
GGMM, je hebt gewonnen jongen..
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:04 schreef erik013 het volgende:
[..]
Mag wel eens afgehandeld worden dan.
Ik vind dat Van Geel zich de laatste tijd niet van zijn beste kant laat zien, en ben lang niet met alles tevreden, maar alsnog ben ik het hier wel met je eens betreffende de eerste twee regels. Wmb alles bij elkaar 7-7,5/10 voor geel. Het gezeik om kwiedetti mag wel eens gedaan zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VanGeelOut
Dit soort supporters hartstikke doodslaan
Ondankbare honden die vergeten hoe de club er voor stond voor Geel kwam
Zijn voeten kussen godverdomme
Geluk had er helaas weinig mee te maken. Kwaliteit des te meer. Hetzelfde geldt voor de 2e helft. Daar werd het gebrek aan kwaliteit en consistentie pijnlijk duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef Slobeend het volgende:
Dat gezeik op Van Geel na deze wedstrijd.De 1e helft was de beste sinds tijden, met wat meer geluk was het 4-0 bij rust.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja leuk. Ik wil Angelina Jolie batsen, maar de kans dat dat gebeurt is groter dan dat Clasie blijft.
Correctie: met een spits sta je 4-0 voor bij rust.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef Slobeend het volgende:
Dat gezeik op Van Geel na deze wedstrijd.De 1e helft was de beste sinds tijden, met wat meer geluk was het 4-0 bij rust.
Meh. Ik heb er een dubbel gevoel over. Hoewel je dan direct het beste middenveld van Nederland hebt, vind ik dat je dan wel een erg groot deel van je kapitaal in 1 linie hebt lopen. Als je Ahmadi ook nog haalt, mag wmb Clasie bij een goed bod vertrekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GEELOUTTT
GJ Verbeek werd ten tijde van zijn ontslag op handen gedragen door een gedeelte van het publiek, dat zie ik bij Rutten niet zo snel gebeuren hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:42 schreef Thunder0x het volgende:
Ik voorzie een Gert Jan Verbeek scenario met Rutten. Onderbuikgevoel.
Met James Rodriguez ipv Immers ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Correctie: met een spits sta je 4-0 voor bij rust.
Ja en?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met James Rodriguez ipv Immers ook.
Met Hugo ipv. Immers ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met James Rodriguez ipv Immers ook.
Onzinnig om het te hebben over spelers die er niet zijn. Te Vrede maakt een goede 1-0 maar faalt bij die kans daarna. Wie zegt dat Dost dan wel alles goed had gedaan?quote:
Als wij minder blessures hadden gehad was 1-6 ook haalbaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Correctie: met een spits sta je 4-0 voor bij rust.
BULLSHIT!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Guidetti is rancuneus, en dat kan ik ook wel begrijpen.
Hij heeft na het vertrek van Pelle gedacht weer terug te komen, en als hij dan nu ziet wat voor een brandhout er nu staat is dat extra zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |