watquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
KNVB is weer op een missie.ik roep nog naar die lul het is buitenspel. Die vlag mongool
wat een teringmongolen
Het zou godverrredomme een schande zijn als we dit niet winnen.quote:
Hahaha johquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik zit nu eens wat meer op Clasie te letten maar dat is toch wel een aardig spelertje
Clasie in deze vorm is veruit de beste speler uit de eredivisie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik zit nu eens wat meer op Clasie te letten maar dat is toch wel een aardig spelertje
Is gvd de enige met niveau bij ons lijkt 't.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
Type Brama, echt ja?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond het nooit wat bijzonders, type Brama
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
welk gifje?quote:
Gewoon Immers eruit. Voor mijn part gooien ze een C-junior in de basis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef Henrys het volgende:
Hoop echt dat Toornstra in de basis staat volgende wedstrijd.
Vind Depay beterquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Karelnoord het volgende:
Immers jaagt trouwens op elke bal die die keeper krijgt. Weet blijkbaar dat die niet kan uittrappen.
[..]
Clasie in deze vorm is veruit de beste speler uit de eredivisie.
Tja als je kijkt wat voor spelers er op het veld staan zijn de resultaten die Feyenoord heeft gehaald dit seizoen nog niet eens heel slechtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is gvd de enige met niveau bij ons lijkt 't.
ze hebben nog Sleegers lopen, die was in de jeugd altijd fantastisch, gooi die er maar eens inquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon Immers eruit. Voor mijn part gooien ze een C-junior in de basis.
Wut?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben er echt bang voor weet je dat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon Immers eruit. Voor mijn part gooien ze een C-junior in de basis.
Lees ook eens wat ik daarvoor zeg druifquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wut?
Brama: veel loopvermogen, loopt alles dicht, kan alleen verdedigen. Ja, dat is inderdaad net Clasie
Dat kan inderdaad. Maar dat is wel smaak. Als je acties en schoten leuker vind dan iemand die het spel dicteert en domineert op deze wijze is Depay inderdaad meer een speler voor jou.quote:
[..]
Klopt. Willen jullie 'm hebben? Gratis en voor niets, als cadeautje omdat wij Toornstra hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Schaken denkt dat ie bij ons speelt, wat een joppie
Liep iets te ver terug inderdaad. Teveel oog voor de bal. Stap terug van Barazite is klassieke actie van spits, daar moet je op anticiperen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef Slobeend het volgende:
Van Beek is nog geen De Vrij, moet dat beter doen bij Barazite.
Nee, maar met 3 miljoen euro in zijn broekzak is hij welkom.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt. Willen jullie 'm hebben? Gratis en voor niets, als cadeautje omdat wij Toornstra hebben.
Depay kan alleen een wedstrijd beslissen, dat kan Clasie niet met dit teamquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar dat is wel smaak. Als je acties en schoten leuker vind dan iemand die het spel dicteert en domineert op deze wijze is Depay inderdaad meer een speler voor jou.
Immers kunnen jullie vandaag best gebruiken..quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar met 3 miljoen euro in zijn broekzak is hij welkom.
Clasie laat anderen het spel beslissen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Depay kan een wedstrijd beslissen, dat kan Clasie niet met dit team
>Ik zit nu eens wat meer op Clasie te letten maar dat is toch wel een aardig spelertje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lees ook eens wat ik daarvoor zeg druif
Gelukkig niet gekomen dus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ziyech mist ook open kans bij Twente trouwens.
Jij hebt er niet heel erg veel verstand van.quote:
En wat kan je concluderen aan de hand van die twee uitspraken? Dat ik hem nu dus geen type Brama meer vind maar een aardig spelertje. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
>Ik zit nu eens wat meer op Clasie te letten maar dat is toch wel een aardig spelertje.
>Vond het nooit wat bijzonders, type Brama.
Check.
Was wel een stuk moeilijk dan die kans van Immers natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ziyech mist ook open kans bij Twente trouwens.
Misschien iemand die ze er wel inschiet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:31 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat moet je er mee als je Immers al hebt?
Die moet 5 miljoen meenemen. Wat een flapdrol.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Immers kunnen jullie vandaag best gebruiken..
nee johquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien iemand die ze er wel inschiet?
Als je Immers en Schaken eruit haalt, heb je geen fatsoenlijke bankspelers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel fijne gedachte dat je met Kongolo, Vormer, Bilal en Boëtius gewoon nog fatsoenlijke bankspelers hebt
helpt dan wel weer mee verdedigen tijdens die counter, toont strijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Assist Te Vrede voor die counter.
zonet nog een steekbal in de voeten van ruijter (wel een mooie bal)quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie 100% pass completion tot nu toe?
Alsof Te Vrede zo'n snelle Jelle is...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Tortugal het volgende:
Immers haalt zo het tempo uit het spel, altijd een passje terug
Maakt veel fouten wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef droommoord het volgende:
Ayoub past ook wel bij feyenoord als clasie weg zou gaan
Hij is ook niet zo goed als Clasie, maar talent en inzet heeft ie welquote:
Wanneer is er voor het laatst gescoord vanuit een corner?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoekschoppen zal Clasie nooit kunnen geven
Lekker die Barazite opgevangen met z'n dikke kont.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klasse verdedigd van Nelom, moet gezegd worden.
Ostlund, 2004.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst gescoord vanuit een corner?
krijg je een soort twee spitsen systeem met manuquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Bilal ipv Immers.
Zou dat kunnen?
Pelle scoorde nog wel eens uit cornersquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je, ik geloof je ook nog meteen
Kijk, dat is al een stuk recenter...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef droommoord het volgende:
[..]
Pelle scoorde nog wel eens uit corners
Vorig jaar een stuk of 3 á 4 keer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je, ik geloof je ook nog meteen
Dit dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zeiken jullie nou
Derde goede voorzet schaken in twee minuten
Immers heeft allemaal privé-informatie van iedereen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef RvLaak het volgende:
Waarom blijft Immers staan???? Wat zien de coaches van Feyenoord, dat wij niet zien????
Moet haast wel... Inclusief de "speciale" foto's...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Immers heeft allemaal privé-informatie van iedereen.
immers kan gewoon goed pijpenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Immers heeft allemaal privé-informatie van iedereen.
Anders krijgt Frets geen gratis BJ's meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef RvLaak het volgende:
Waarom blijft Immers staan???? Wat zien de coaches van Feyenoord, dat wij niet zien????
neukt de dochter van fredsjquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef RvLaak het volgende:
Zijn vriendin geeft regelmatig lapdances en bj'squote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef RvLaak het volgende:
Immers is moe van het rennen in 1e helft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe is het mogelijk dat de tweede helft zoveel slechter is als de eerste helft?
Vanwege de inspirerende speech van Fredje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
buutenspelgoal die iedereen ziet behalve de twaalfde dertiende en veertiende man van Utrechtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Speelt een puike pot ideequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind hem niet verkeerd deze wedstrijd.
Op beginner.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef droommoord het volgende:
lijkt wel of me kleine zusje Fifa aan het spelen is joh
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik pak alvast de fles met glijmiddel.
Die schijnt dus nog slechter te zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef droommoord het volgende:
Waarom speelt die Hahn eigenlijk nooit?
speelde bij Dor altijd wel goedquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Die schijnt dus nog slechter te zijn
Kan dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Die schijnt dus nog slechter te zijn
Hij keek idd best zuur, toen hij net in beeld wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Toornstra beseft nu wat voor een fout hij gemaakt heeft.
20-0quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is de stand bij Feyenoord Utrecht?
tyf op zuigventjequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is de stand bij Feyenoord Utrecht?
huehuehuequote:
De man is gewoon incompetent, maar dat wisten we al een tijdje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Blom doet het wel héél opzichtig joh, jezus christus
ah gayquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
BLOM, HIER EEN PIK, GA ZUIGEN!
krijg je ziektes vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maakt echt geen reet uit. Hij blijft toch wel staan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als we dit winnen blijft Immers staan. Misschien maar beter ook dat we verliezen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers, wij hebben Immers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:11 schreef Henrys het volgende:
PEC Zwolle heeft een begroting van 9 miljoen en is echt veel beter dan dit team. Echt schandalig
Ik kan zo 17 teams opnoemen die momenteel beter zijnquote:
Die winnen meestalquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Alsof je naar een random wedstrijd in de arena zit te kijken man, zo tenenkrommend slecht voetbal dit
quote:
Jij ziet duidelijk nooit een wedstrijd van Ajaxquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Alsof je naar een random wedstrijd in de arena zit te kijken man, zo tenenkrommend slecht voetbal dit
Klopt, ik zie allemaal mensen naar huis gaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Sowieso de EL wedstrijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:14 schreef Karelnoord het volgende:
Ik kijk vanaf nu geen wedstrijden met Immers meer.
Hopelijk mis ik er geen.
boeet speelt als een mongoolquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
Rutten die Boetius niet laat spelen vandaag
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
Rutten die Boetius niet laat spelen vandaag
Rot jij maar op uit dit topic met je gelul.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Van Geel mag ook oprotten als hij niet heel gauw een goede spits koopt.
Na deze wedstrijd zou zelfs hij toch wel de acute noodzaak moeten zien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Van Geel mag ook oprotten als hij niet heel gauw een goede spits koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |