Sneu ventje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, bij een verliespartij van Feyenoord is dat rond post #400 pas.
U mad?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeldon zo'n slecht Feyenoord gezon.
40-45 %quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Wat is de kans dat Toornstra onze 10 wordt?
40-45%quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Één op immers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ik gok ongeveer net zo groot als de kans dat Rutten morgen zijn vertrek aankondigt... Helaasquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
wie is nou echt goed in dit elftal?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Karelnoord het volgende:
Mulder, Te Vrede en Immers zijn jupiler league niveau.
Mathijssen,Nelom,Wilkshire ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Karelnoord het volgende:
Mulder, Te Vrede en Immers zijn jupiler league niveau.
De rest is prima.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie is nou echt goed in dit elftal?
clasie misschien, voor de rest...
Schaken op die verdedigende fout na maar daar moest Wilkshire staanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie is nou echt goed in dit elftal?
clasie misschien, voor de rest...
je moet je bek houden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Tyron het volgende:
op basis van de tweede helft wel terecht verloren
jammer boys, het is niet anders
Het sneue is inderdaad dat een 33-jarige Australiër je beste verdediger is.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Henrys het volgende:
Muhren van Volendam
El Ahmadi van Aston Villa
Miyaichi van Arsenal
Vermeer van Ajax
Helaas ben ik geen TD
Flikker toch eens op met die incestkop van een Muhren, niveautje Michael de Leeuw.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Henrys het volgende:
Muhren van Volendam
Miyaichi van Arsenal
Vermeer van Ajax
Helaas ben ik geen TD
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Henrys het volgende:
Muhren van Volendam
Miyaichi van Arsenal
Vermeer van Ajax
Gelukkig ben ik geen TD
Zou ook gelijk gaan. Fucking G-elftal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
Clasie gaat. Zou jij met deze Mongolen willen spelen.. Tering.
ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die incestkop van een Muhren, niveautje Michael de Leeuw.
Met ook, als ze zo doorgaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonder Clasie is dit team gewoon rechterrijtje.
Nee joh, voor de Eredivisie is Clasie een exceptionele speler. Met zo'n speler in het team haal je in de Eredivisie wel linkerrijtje.quote:
Niks mis met van Beek. Zijn er 2 die echt onderdoen voor normaal eredivisie niveau: Immers, Mulder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
die van Beek is ook zo slecht he. wat een knuppel
lag totaal niet WEER aan blom dit resultaat neequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Maar niks aan de hand jongens, van Geel = god.
Dit op Blom afschuiven, gewoon kansen afmaken en dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
lag totaal niet WEER aan blom dit resultaat nee
Vooral die 1-1
Voor de 1-1 superieur tyfusgoed voetbal
Buitenspel goal en ja hoor
KNVB heeft een missie vandaag
Team kan echt wel ballen zie eerste helft
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
Het boeit me allemaal geen flikker meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Erg pover allemaal. Ik ga zo PSV supporteren. Hopelijk Ajax pak op de broek.Toch nog een klein beetje een beter weekend.
Ja joh. ALs van Geel z'n werk goed had gedaan had je een spits gehad die die 40-45 kansen er WEL in had geschopt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral die 1-1
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
Van Beek maakt nog veel foutjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niks mis met van Beek. Zijn er 2 die echt onderdoen voor normaal eredivisie niveau: Immers, Mulder.
Buitenspel goal? HOEDANquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral die 1-1
Muil dicht over geel dus
Die doet zn werk goed
Immers/Mulder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens wat is er nou gebeurt in de tweede helft ? Ik vond jullie voor rust echt goed spelen
Was dat onze vriend Jan-Joost weer?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef Vasion het volgende:
Foxsports
''Is dit Feyenoord titelkandidaat?''
LIgt niet aan Rutten. LIgt aan geen spits. Maar van Geel = god.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef PIETR het volgende:
Wat mij betreft tyfen ze Rutten eruit. Dramatisch spel, geen lijn in te herkennen. En iedere trainer die Immers, speelde vandaag weer als een mongool, op blijft stellen valt niet serieus te nemen
Owjah, vooral geen spits halen. Lekker met deze tyfus selectie het seizoen ingaan.
Nee, die andere die moest janken. Hoe heet die ook alweer?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was dat onze vriend Jan-Joost weer?
twanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, die andere die moest janken. Hoe heet die ook alweer?
Toine van Joodstraten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was dat onze vriend Jan-Joost weer?
Kazim Kazim gaat ons reddenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef PIETR het volgende:
Wat mij betreft tyfen ze Rutten eruit. Dramatisch spel, geen lijn in te herkennen. En iedere trainer die Immers, speelde vandaag weer als een mongool, op blijft stellen valt niet serieus te nemen
Owjah, vooral geen spits halen. Lekker met deze tyfus selectie het seizoen ingaan.
Waarschijnlijk dit:quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens wat is er nou gebeurt in de tweede helft ? Ik vond jullie voor rust echt goed spelen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef DaMart het volgende:
Rutten heeft in de rust zeker gezegd dat ze rustig aan moesten doen en hun krachten moesten sparen voor donderdag of zo.
Krassen dan maar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal geen flikker meer.
Ziyech zit bij Twente, Dostquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Keyos het volgende:
Met Ziyech, Dost en Toornstra was je gewoon kampioen geworden. Maar nee laten we maar met Immers op 10 spelen, die geeft zoveel assists.
Prutsers. Nu maar met Vilhena op 10 en erachter Toornstra en Clasie spelen. Immers moet eruit, hij verknalt het voetbal naar voren.
Ja overtreding van een Feyenoorderquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan de tweede helft zo slecht zijn na een vrij aardige eerste helft
Sowieso dat we niet 3-0 voor stonden bij rust
Mathijsen![]()
En het was toch gewoon een overtreding voorafgaand aan de 1-1?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die incestkop van een Muhren, niveautje Michael de Leeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |