SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt dit?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:28 schreef Tarahumara het volgende:
Stipstreep, vet! Kan je een gpstrack delen? Ben benieuwd waar je precies gelopen hebt.
http://www.movescount.com/moves/move38961929![]()
![]()
14km in the pocket
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat is de sluitertijd?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Exif run?
Whatever, ik ben zeer blij, want mijn HM training zit er op. Volgende week nog lekker 10 km
Probleemloos en pijnloos 18,5 km gelopen![]()
En ET: goed bezig!
En Daph: wow wat veel kg eraf!
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerd![]()
![]()
Ik mocht 32 km.quote:
En het werd een afvalrace met de loopgroep en ik heb gewonnen![]()
9.00 melden op een pleintje in Gilze. Er stonden er al wat toen ik om 8.55 arriveerde en begroet werd met een joviale "Ha Berlijn, alles goed?"
Er waren 15 man, 8 ging meteen hun eigen weg, die gingen voor de 14 km in de aanloop naar de TTM.
Dus zeven man over, waarvan er 3 ongeveer 20 zouden en 4 dus 32.
Kees had een route uitgezet, compleet met lus voor de 32 km lopers. Alleen jammer dat Kees moest afhaken na 3 km, last van zijn kuit. Gelukkig had ie een routebeschrijving gemaakt.
Met zijn 6-en verder. Dat ging wel prima, alleen een beetje raar dat ze gingen "picknicken" oftewel wandelen om een gelletje naar binnen te duwen op km 13 ongeveer. Ook gingen alle horloges op pauze (behalve de mijne).
Even verder, op km 16 het volgende slachtoffer, er viel iemand. Even met 3 man doorgelopen om niet het zijn alleen eromheen te staan. Even later de stofzuiger beweging terug, minus 1, die liep door, want die had aan het eind van de ochtend een afspraak.
Dus met zijn 2-en terug, en daar bleek de gevallene een flinke jaap in de hand te hebben. Man en dochter gingen met haar mee terug naar huis, het thuisfront was al gebeld om hen op te halen. Moest nog aan moblo denken, je loopt toch met je voeten? Maar aan de andere kant, ook niet onverstandig om meteen te desinfecteren enzo.
Dus toen waren we nog met zijn 2-en, maar mijn laatst overgebeleven maat deed er maar 20, dus heb ik alsnog de laatste 13 a 14 km alleen gelopen.
Met de routebeschrijving van Kees![]()
Laatste paar kilometer ging niet meer echt van harte, maar nieuw afstandsrecord is binnen, en het was prima loopweer, weer lekker met de zonnebril op de harses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Quoi het volgende:
Exif run?
Whatever, ik ben zeer blij, want mijn HM training zit er op. Volgende week nog lekker 10 km
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerd![]()
Goed bezig!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929![]()
![]()
quote:Jij ook! Afvalrace
Je had mijn clubje moeten zien met een regenbui. Zowat 10 min onder een brug staan schuilen
Beetje jammer wel.
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929Site under maintenance
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jinx!!! Nu werkt ie bij mij niet meerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929Nice!!quote:quote:![]()
quote:Mooi afstand weer. Ik ben voor jou niet zo bang dat jij je M niet gaat uitlopen.
![]()
Heb ik weer, wil je proberen of 6x2/2 lukt,begeeft je bh hetaangezien met mijn voorgevel het geen doen is om te wandelen, laat staan te lopen ben ik maar terug naar huis gegaan. Een voordeel klein voordeel dat ik om de vijver liep en dus zo thuis was.
Nu weet ik wel een verjaardagscadeau voor mezelf, aangezien dat volgende week is.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Als ik naar 'laatste move' ging werkte het welquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Movescount ligt plat bij mij, dus het kaartje moet even wachtenAlthans, de app doet het enigzins en de website helemaal niet. Ik kan wel zien dat ik de laatste 30 dagen 199km heb gelopen (
als ik dat geweten had had ik er een kilometer bij gelopen), en hoe lang in tijd en afstand iedere afzonderlijke loop was, maar de details ontbreken.
![]()
Heus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]Jij ook! Afvalrace
Je had mijn clubje moeten zien met een regenbui. Zowat 10 min onder een brug staan schuilen
Beetje jammer wel.
Ik loop liever door door de regen en houd mezelf actief warm dan dat ik stilsta onder een brug en niks doe en het steeds kouder krijg...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja is er best mooi, we hadden vandaag wel alleen maar fietspaden, maar er zijn ook genoeg onverharde paden te vindenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het mooi lopen in de bossen onder Gilze??Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Manmanmanquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]Jij ook! Afvalrace
Beetje jammer wel.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Mooi, dan zal ik daar een keer gaan lopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Guard het volgende:
Ja is er best mooi, we hadden vandaag wel alleen maar fietspaden, maar er zijn ook genoeg onverharde paden te vindenKuch kuchquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
Jij ook! Afvalrace
Beetje jammer wel.
Mossel en ik schuilden ook in de auto voor de regen, voordat we begonnen met lopen
edit: maar bij ons onweerde het en dan loop ik liever niet in de bossen.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jinx!!! Nu werkt ie bij mij niet meerquote:Ik vond het wel even genoeg voor vandaag meneer Suunto.quote:Our apologies. Movescount.com is currently undergoing some changes. Movescount will be available as soon as we complete our maintenance work. Thank you for your patience!
Meanwhile, why not make a new Move?![]()
![]()
Jij gaat vlammen over 2 wekenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Quoi het volgende:
Exif run?
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerdgaaf!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Schuilen voordat je vertrekt is geen schandequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik daar een keer gaan lopen.
[..]
Kuch kuch
Mossel en ik schuilden ook in de auto voor de regen, voordat we begonnen met lopen
edit: maar bij ons onweerde het en dan loop ik liever niet in de bossen.. Maar schuilen tijdens het lopen is best wel een beetje
Voor de Brabo's:
http://www.valkenloop.nl/
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Quoi het volgende:
Ik heb bij het eindpunt een pannenkoek met kaas besteldDie was fijn
Leuk bosloopjequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor de Brabo's:
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor de Brabo's:
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.Die is leuk. Heb de 7,1 gelopen.
En ik ken het gebied erg goed. Aanrader ja!![]()
Zijn er dames hier met een aardige voorgevel die echt tevreden zijn over hen bh en welk merk is dat dan?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik liep vanmorgen langs PAC (ja, dat van de Ekiden) en daar lopen ook heel veel hardlopers altijd.. Volgens mij traint Pac niet op zondag maar het stikt daar evengoed van de hardlopers.. Ik heb er nog nooit zoveel opeengepropt onder een parasol zien staan (behalve de Fok-Ekiden-partytent).. Allemaal hardlopers die stonden te schuilen
![]()
Quoi, die HM ga je opvreten!
Guard, goed gelopen.. lijkt me vreselijk als de mensen om je heen steeds afvallen en je alleen overblijftI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Of het geeft je een boost zodat jij doorgaat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:59 schreef E.T. het volgende:
Guard, goed gelopen.. lijkt me vreselijk als de mensen om je heen steeds afvallen en je alleen overblijft![]()
Ik putte er stiekem toch een beetje kracht uit, dat ik nog als enige van de groep aan het lopen was.
Dacht: de rest zit al thuis, en ik loop hier nog; yay me
dat kan ook iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Of het geeft je een boost zodat jij doorgaat.![]()
Ik ging gemakshalve er van uit dat iedereen net zo'n loser is als ik![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heul nie geen loserquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat kan ook idd![]()
Ik ging gemakshalve er van uit dat iedereen net zo'n loser is als ik![]()
![]()
Losers lopen geen 14 km hard op zondagochtend
Zo dat was weer mijn eerste loopje na de vakantie! Te lang op mijn kont blijven zitten vanochtend, dus ik mocht beginnen in een bui ipv mooi weer maar die was gelukkig snel voorbij. Was wel handig geweest om eerder te gaan want kreeg nu wel erg honger (alleen een banaantje tot ik om 12 uur ging).
Maar verder ging het best ok. Mijn benen zijn nog een beetje stijf van de fietsvakantie maar daar had ik verder geen last van. Het enige was dat ik echt totaal geen steady state kon vinden, niet qua hartslag maar ook niet qua tempo, al lette ik daar niet echt op onderweg. Nu ja, zal nog wel even wennen zijn. Dinsdag heb ik weer 20km om ermee te oefenen
Met die 20 zal ik overigens ook over de 1000km komen!
https://www.endomondo.com/workouts/396579222/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Heul nie geen loser![]()
Losers lopen geen 14 km hard op zondagochtend
Ik ben wel een echte 'quitter'.. Ik kan mezelf heel moeilijk die virtuele schop onder m'n hol geven om toch nog even door te gaan.. Gelukkig komt dat punt steeds later
Mwa, ik ben het wel met Guard eens. Als jij dat was, was je niet zo ver gekomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte 'quitter'.. Ik kan mezelf heel moeilijk die virtuele schop onder m'n hol geven om toch nog even door te gaan.. Gelukkig komt dat punt steeds later![]()
Shock absorber run braquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Ynske het volgende:
Zijn er dames hier met een aardige voorgevel die echt tevreden zijn over hen bh en welk merk is dat dan?
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op al die mooie LDL's die hier gelopen worden. Doordat ik nu op zaterdag bij de AV train passen mijn LDL's niet meer in het weekend en door de week komt het er ook niet van door werk en gezin enzo. Nouja, nog een paar weekjes dan is de DtD geweest en kan ik weer in mijn eigen tempo verder trainen.
En nog even een dikkevoor Daph. Het is al door meer mensen gezegd. Zo lang jij maar van jezelf weet dat je geen gekke dingen doet qua eten moeten de mensen om je heen niet zeuren. (maar wel ontzettend flauw dat er op je werk zo achter je rug om gekletst wordt.)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Is ook de Drunense Duinencross op die dag.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor de Brabo's:
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.![]()
Goed bezig, Guard!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef Guard het volgende:
Ik putte er stiekem toch een beetje kracht uit, dat ik nog als enige van de groep aan het lopen was.
Dacht: de rest zit al thuis, en ik loop hier nog; yay me![]()
Ik ben met Murmeli in deze! En ik wil een nieuwe, eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shock absorber run bra
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ziet er goed uit, thnxquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shock absorber run bra
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.Today is life -
Dale Carnegie![]()
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeftquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben met Murmeli in deze! En ik wil een nieuwe, eigenlijkToday is life -
Dale Carnegie![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeft[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En omdat ik dat kan, kan jij dat ookquote:Met 14 km ga je al de goeie kant op. Hoe voelde je je bij 13 km?
![]()
6.01 km in 35:58
En wat hebben we geleerd van dit rondje? Het is veul te warm voor compressiekousen. Ik had met 500 meter al zweetvoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verrotquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
En omdat ik dat kan, kan jij dat ookMet 14 km ga je al de goeie kant op. Hoe voelde je je bij 13 km?
en alles deed me zeer
*noteert*quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeft
Ik heb al jaren Shockabsorber level 4 beha's en ik zweer erbij. Alles stevig ingepakt zonder de bloedtoevoer af te snijden![]()
![]()
GotC ook goed bezig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
GotC![]()
Ik zag dat ik in mijn euforie de spoiler van Daph over het hoofd had gezien.. 28kilo is echt knap!
quote:Oké. Hou vol! Het gaat makkelijker voelen.
Wat leuk om jouw come-back te volgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef GotC het volgende:
ET!Topwijf!
45 min gelopen zonder te wandelen!Piece of cake.
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef GotC het volgende:
45 min gelopen zonder te wandelen! Piece of cake.![]()
Je gaat weer de goeie kant op. Netjes!Guard, jij loopt nu 3 dagen achter elkaar, toch?quote:
(zo LDL, ma herstel, di interval??)
Hoe bevalt dat?![]()
Nee, ik probeer een beetje om de dag te lopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Je gaat weer de goeie kant op. Netjes!
[..]
Guard, jij loopt nu 3 dagen achter elkaar, toch?
(zo LDL, ma herstel, di interval??)
Hoe bevalt dat?
Afgelopen week dus: maandag rustig loopje, woensdag IV, vrijdag Tempoloop, zondag LDL.
Dat bevalt me overigens prima, 80 km gedraaid in deze week, en na vanochtend tuurlijk wel wat stramme kuiten maar ik voel me primaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een keer of 18quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
Is dit hier al eens gepost?
Hoe je je veters moet strikkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wel eens een paar keer gepost.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe je je veters moet strikken
En het werkt!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Valt me mee op 847 delenquote:
De app zelf nog nooit gezien, is echter wel een prima schema voor iedereen die wilt beginnen met hardlopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ikea.Pax het volgende:
Gebruikt hier nog iemand de app 'Couch to 5K'?![]()
Wat vinden jullie ervan?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
In de OP vind je diverse schemas en volgens mij zijn er hier ook wel wat mensen die begonnen zijn met de Ct5. Dus gewoon beginnen en vooral hier posten, bij deze heet ik je alvast heel hartelijk welkom in het warme [Harlopen]bedje. Het lijkt soms een beetje kliekje/incrowd en er zitten heel veel mensen die in augustus al over de 1000k hebben gerend, maar ook beginners krijgen hier aandacht, mits ze zich een beetje pro-actief opstellenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ikea.Pax het volgende:
Wat vinden jullie ervan?![]()
Zo, ik heb mijn goede daad van vandaag er weer op zitten
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
![]()
Edit: ik heb met een vergelijkbare app opgebouwd tot 30 min rennen. Keep Running heette die. Prima hulpmiddelen
[ Bericht 53% gewijzigd door Quoi op 24-08-2014 16:00:07 ]![]()
collega loopt ermee, bij interesse wil ik wel even vragen wat ze er van vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ikea.Pax het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
En na al die mooie verslagen hier bij gelezen te hebben, ben ik ineens aangekleed en klaar om mijn rondje te hobbelen. (gister ging niet door omdat zwagertje en aanhang er vroeger waren dan in de planning stond)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Mooie trainingen weer hier!
zelf vanmorgen intervaltraining met haag gedaan:
https://www.endomondo.com/workouts/396541238
2x(7x2min) P=2 SP=7![]()
Nog wel wat zware benen van vrijdag, maar verder lekker gelopen. Heerlijk door een flinke plensbui heen gelopen. Schuilen?![]()
![]()
Hmmm een spiertje bij mijn heup is wat gevoelig. Ik moet dinsdag maar wat rustig aan doen. Er staat een uurtje fartlek op het programma.
En lopen in de regen kan heerlijk zijn, maar een uur lang stortregen is wat veel van het goede.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 17:00:36 ]![]()
Omzetverhoging bij de fabrikant.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef flipsen het volgende:
Enne, geen zin om te googlen waar dienen compressiekousen eigenlijk voor?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
ik heb een sportbh van Livera, die met roze accenten. Gewoon eigen merk geloof ik, maar die loopt echt prima. Ik heb mij toch gesprongen daar in dat pashokje om te kijken of mijn boobies goed ingesnoerd waren!quote:
E.T.: Boks! Knap hoor! Ook ik heb vanochtend voor het eerst 14 km gedaansinds ik mijn nieuwe schoenen heb gaat het rennen echt weer lekker. 1x per week rond de 10km, voor de rest ergens tussen de 6-7 kilometer. Die 14 was vandaag niet echt de bedoeling maar de route die ik tijdens het lopen in mijn hoofd uitstippelde had ik korter verwacht
prima vol te houden verder.
Overigens was dit topic op magische wijze uit mijn at verdwenen maar het staat er weer in hoor![]()
![]()
Op mijn iPhone stond ie er nog gewoon in hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Lizan het volgende:
...
Overigens was dit topic op magische wijze uit mijn at verdwenen
...![]()
Niet in mijn maatquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeft
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Shock absorberquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shock absorber run bra
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.![]()
![]()
![]()
Vanochtend toch maar even gescholen voor de regen. Ik liep over de heide en ik was net een half uurtje bezig. Binnen notime was ik compleet doorweekt. Omdat ik geen zin had om nog 2,5 uur in de zeikregen te lopen onder bomen maar even buienradar geraadpleegd. Ik kon nu nog makkelijk weer terug naar mijn auto.
Mooi een klein buitje. De lucht klaarde al op maar toch bleef het regenen.Onder de bomen vandaan gekomen bleek het droog te zijn maar regende het onder de bomen zelf nog.
Shirtje uitgewrongen en weer door, de eerst paar km was wel wat koud. Een km of 4 verder werd ik toch even bang dat ik door de kou bevangen was. Een man was in het bos zijn roze hangbuikzwijn aan het uitlaten aan een tuigje.
![]()
Voor de rest weer de grote heide vrienden de schotse hooglanders tegengekomen. Leuke beesten, wat echt nog veel leuker is dat er verderop mini schotsehooglanders stonden. Geweldig schattige beestjes.![]()
http://connect.garmin.com/modern/activity/572563646![]()
Ik loop niet met vetersquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe je je veters moet strikken
(Wat inderdaad wel eens lastig is met chips, als je die aan je schoen moet maken, zoals iemand hier onlangs al opmerkte)![]()
Zo, als er niet wordt gelopen kan ik wel geld uitgeven aan lopen
Wintermeuk gekocht: jasje, 2 lange mouwen ondershirtjes en een blauwe lange tight![]()
Ik kan weer even vooruit
Vroeger werden er nog weleens plaatjes gepost na de aanschaf van nieuwe hardloopspullen
F means you're fucked![]()
Wat Yur zegt. Foto's willen we!quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Murmeli het volgende:
Zo, als er niet wordt gelopen kan ik wel geld uitgeven aan lopen
Wintermeuk gekocht: jasje, 2 lange mouwen ondershirtjes en een blauwe lange tight![]()
Ik kan weer even vooruit
Edit: crosspost Ik mis alleen de shirtjes nog
Maar wel een leuk jack!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De shirtjes zijn onderkleding, en het is dus niet de bedoeling dat anderen die te zien krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wat Yur zegt. Foto's willen we!
Edit: crosspost Ik mis alleen de shirtjes nog
Maar wel een leuk jack!![]()
Het is dat ik er te lui voor ben maar dit soort posts zetten me er bijna toe aan om ze wel te laten zien. Aan. Met sexy lingerie eronder ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef pijll het volgende:
[..]
De shirtjes zijn onderkleding, en het is dus niet de bedoeling dat anderen die te zien krijgen.
<3quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is dat ik er te lui voor ben maar dit soort posts zetten me er bijna toe aan om ze wel te laten zien. Aan. Met sexy lingerie eronder ofzodoen!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Stond gister bij de Lidl met zo'n reflectielichtbandjes in de handen.
Wat gebruiken jullie liever, die of een hesje?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik gebruik zowel hesje als lichtbandje. Lichtbandje is dan wel met LEDjes. Hesje is alleen reflectie.
Brrr, ik wil nog niet dat ik ze nodig heb. Was zo blij dat ik ze de kast in kon gooien toen het langer licht werd![]()
![]()
Ik heb ze zelf allebei gehaald vorige week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef Ynske het volgende:
Wat gebruiken jullie liever, die of een hesje?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Ik doe ook beide. Let er maar eens op als je in de auto zit, die LED-bandjes zie je dan nauwelijks. De hesjes wel. Maar op de fiets is het juist andersom, dan vallen die hesjes veel minder op, maar de LED-jes zie je vaak wel op tijd.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
deze waren idd met ledjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef Quoi het volgende:
Ik gebruik zowel hesje als lichtbandje. Lichtbandje is dan wel met LEDjes. Hesje is alleen reflectie.
Brrr, ik wil nog niet dat ik ze nodig heb. Was zo blij dat ik ze de kast in kon gooien toen het langer licht werd
Hesjes waren er niet meer
Maar een aanrader om ze morgen toch te halen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat Gup zegtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze waren idd met ledjes
Hesjes waren er niet meer
Maar een aanrader om ze morgen toch te halen?![]()
![]()
Ja hooreigenlijk is de stelregel zelfs, hoe meer lichtjes hoe beter. Kerstboom a gogo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 24-08-2014 19:01:09 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hesje lijkt me nogal kloterig lopen.![]()
Alleen dat geluid al van die schurende hesjes..
Dan maar als een kerstboom
Gisteren ook naar de Lidl geweest om te kijken naar die hesjes, hadden ze -helemaal- niks meer![]()
Toen maar appels gekocht, heb ik tenminste nog het idee dat ik niet voor niks naar de winkel ben gefietst.Oh.![]()
Onder een auto loopt nog kloteriger, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef Pandaplint het volgende:
Hesje lijkt me nogal kloterig lopen.![]()
Alleen dat geluid al van die schurende hesjes..
Dan maar als een kerstboom
Er zijn best mooie nauw aansluitende hesjes![]()
![]()
Thuis blijven is nog veiliger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Onder een auto loopt nog kloteriger, kan ik je vertellen.
Er zijn best mooie nauw aansluitende hesjesOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Oh, ik heb er nog niet over nagedacht dat we binnenkort weer in het donker moeten lopen en zo. Bleh
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zelf weten he. Maar weet dan ook dat automobilisten die LED-jes echt pas veel te laat zien.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aanvaring eh ervaring mee?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Onder een auto loopt nog kloteriger, kan ik je vertellen.
Er zijn best mooie nauw aansluitende hesjes![]()
Trouwens net mijn eerste van A naar B loop gedaan! Mijn zusje moest opgehaald worden van Schiphol, dus ik zag een kans. In m'n hardloopkleren () haar opgewacht bij de aankomsthal van Schiphol, en terug 8km van huis uit de auto gestapt. Doei!
Nou ja, bijna doei. Er is nog gekeken hoe ik mijn warming-up deed. Ik kon het gelach vanuit de auto horen![]()
Heerlijk gelopen voor een zondagmiddag
https://www.endomondo.com/workouts/396663343/16272361Oh.![]()
Reflectiebanden+ledjes is prima. Op de fiets ben je niet veel beter zichtbaar...quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelf weten he. Maar weet dan ook dat automobilisten die LED-jes echt pas veel te laat zien.
Daarnaast is het belang van zichtbaarheid nogal afhankelijk van waar je loopt. Zelf loop ik voornamelijk op fietspaden met weinig verkeer. Het ligt natuurlijk wat anders als je in de stad of op de rijbaan loopt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dat waren gewoon kreten van bewondering.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Nat-Water het volgende:
Trouwens net mijn eerste van A naar B loop gedaan! Mijn zusje moest opgehaald worden van Schiphol, dus ik zag een kans. In m'n hardloopkleren () haar opgewacht bij de aankomsthal van Schiphol, en terug 8km van huis uit de auto gestapt. Doei!
Nou ja, bijna doei. Er is nog gekeken hoe ik mijn warming-up deed. Ik kon het gelach vanuit de auto horen![]()
Heerlijk gelopen voor een zondagmiddag
https://www.endomondo.com/workouts/396663343/16272361![]()
+1quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelf weten he. Maar weet dan ook dat automobilisten die LED-jes echt pas veel te laat zien.![]()
Je hebt hesjes van Nathan die echt heel nauw aansluiten.![]()
Treffend filmpje over rennen in het donker (en denken dat witte kleding zichtbaarder is)
Zelf ben ik fan van m'n Nike Vapor Flash jacket, geen hesje meer nodig
Vorig jaar had de H&M ook zoiets in de collectie, misschien dit jaar wel weer.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat heet een dwangbuis, dat is iets andersquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
+1![]()
Je hebt hesjes van Nathan die echt heel nauw aansluiten.
Ja eentje die voor geen meter ademt... kopen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Vorig jaar had de H&M ook zoiets in de collectie, misschien dit jaar wel weer.Miskoop van het jaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Niet met die app specifiek, wel met Evy wat ongeveer gelijk is qua opbouw schema. Zonder dat schema had ik nooit kunnen hardlopen/hardlopen nooit kunnen leren waarderen. Dus als je twijfelt en wilt zien of hardlopen wat voor je is: DOEN!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ikea.Pax het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Morgen weer rennen met de club, en dinsdag een 5K voor een charity ding van iemand vande club. Vandaag lekker niets gedaan, al kostte het wel wat moeite. Kreeg gisteravond een sms met de vraag of ik meeging walk-runnen (fell) op een parcoursrecci voor de 'Exterminator' race, 16 mijl geloof ik. Oooooh, dat had ik wel tof gevonden. Maar de rug wat minder. En m'n voornemen was om vandaag HELEMAAL NIETS te doen (op tv kijken en internetten na). Dus daar heb ik me maar aan gehouden.Ja doei.![]()
Ik doe die Vapor Flash ook alleen aan als het ècht koud is. Die ademt ook niet best, en heeft zelfs ritsen in de lengte voor het luchtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja eentje die voor geen meter ademt... kopen?Miskoop van het jaar
maar goed, eigenlijk kan dat reflecterende spul ook niet echt ademen, door de structuur.
Stone Island heeft ook van dat soort jasjes. Maar dan belachelijk duurquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Treffend filmpje over rennen in het donker (en denken dat witte kleding zichtbaarder is)
Vorig jaar had de H&M ook zoiets in de collectie, misschien dit jaar wel weer.
Komt omdat dat materiaal ook niet goedkoop is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Stone Island heeft ook van dat soort jasjes. Maar dan belachelijk duur[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goeie wel, die eerste, om vlak voor we met de wintertraining beginnen eens te posten bij de club. *bookmark*. Niet lang meer voordat we weer in 't donker lopen van begin tot eind!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Vorig jaar had de H&M ook zoiets in de collectie, misschien dit jaar wel weer.
Die Nike Vapor vind ik wel echt tof, iemand bij de club heeft 'm ook. Zie je echt als een mo-fo!Ja doei.![]()
Ik loop ook met beiden. Hesje EN ledjes. En ik heb deze week ook de ledjes gehaald bij de Liddle.
4 stuks voor 5 euries![]()
![]()
Valt best mee. Die materiaalprijs heeft nauwelijks wat te maken met de prijs van die Stone Island jassen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt omdat dat materiaal ook niet goedkoop is.
Ik heb ook een vaporflash bodywarmer / jasje zonder mouwen, geniaal ding.Naar aanleiding van de tip van YUR toen die ergens in de sale waren.
Vooral bij de nighttrail was dat ding een succes.
Jack does it in real time...![]()
Veel mensen verkijken zich erop, dus delen kan zeker geen kwaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie wel, die eerste, om vlak voor we met de wintertraining beginnen eens te posten bij de club. *bookmark*. Niet lang meer voordat we weer in 't donker lopen van begin tot eind![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wada?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lichtgevend textielquote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dat zag ik aan de tekst. Maar wat is het?quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jep. Ik heb er ook een overquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja eentje die voor geen meter ademt... kopen?Miskoop van het jaar
Heb de ledbandjes gekocht en afgelopen week ook gebruikt. Zat prima.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef Ynske het volgende:
Wat gebruiken jullie liever, die of een hesje?
En loop trouwens altijd al in fluorescerende shirts.
[ Bericht 11% gewijzigd door RunnerAdd op 24-08-2014 20:24:52 ]![]()
Die ik postte zijn LEDs met optic fibres. Maar er komt meer moois aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat zag ik aan de tekst. Maar wat is het?
Godsamme YUR....quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:36 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebber: http://www.sportsshoes.co(...)sible-running-gilet/
Ik had gehoopt dat ik met een goed ventilerend jasje voorlopig klaar zou zijn wanneer ik er 1tje gevonden heb die ik wil.
Zo'n hesje is echt wel ideaal op de landwegen hier....
twijfel twijfel 60euro incl verzendkosten....![]()
* flipsen zit nog steeds te wachten op de foto´s van Murmel *pompidompidom*Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Kooooopje!quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Godsamme YUR....
Ik had gehoopt dat ik met een goed ventilerend jasje voorlopig klaar zou zijn wanneer ik er 1tje gevonden heb die ik wil.
twijfel twijfel 60euro incl verzendkosten....![]()
![]()
Correctie ¤ 53,19 want boven de 40 Euro is free shippingquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Godsamme YUR....
twijfel twijfel 60euro incl verzendkosten....
Interessant maar eerst een nieuwe bhToday is life -
Dale Carnegie![]()
Deze ventileert niet heel goed, maar desondanks vind ik m super voor tijdens de koude, donkere avonden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Godsamme YUR....
twijfel twijfel 60euro incl verzendkosten....
Ohja, en combineren met goede verlichting! Niet zo'n suf geel bandje met 4 ieniminie-ledjes. Die zijn praktisch onzichtbaarF means you're fucked![]()
Dief van je eigen portemonnee als je het niet doet!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een looplamp heet niet voor niets looplampquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Deze ventileert niet heel goed, maar desondanks vind ik m super voor tijdens de koude, donkere avonden.
Ohja, en combineren met goede verlichting! Niet zo'n suf geel bandje met 4 ieniminie-ledjes. Die zijn praktisch onzichtbaar
Haspeltje mee![]()
En bij thuiskomst kun je zien hoe ver je hebt gelopen door de lengte van het uitgerolde snoer te meten
Estafette model
Om iedere meter een streepje op het snoerquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een looplamp heet niet voor niets looplamp
Haspeltje mee![]()
En bij thuiskomst kun je zien hoe ver je hebt gelopen door de lengte van het uitgerolde snoer te meten
[ afbeelding ]
Estafette model![]()
Wel een tof ding trouwensquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:36 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebber: http://www.sportsshoes.co(...)sible-running-gilet/![]()
Maar ik pas kleding liever eerst voordat ik het koop
Nee. Eerst een goede regenjas daarna kijk ik verder
Wat heb jij dan als lichtjes YUR?
Ik gebruik eigenlijk al 3 jaar lang, 3 van die gele bandjes tegelijkertijd. En aan de auto's te zien, ben ik goed zichtbaar. Ik zie ze ver van te voren naar de andere kant sturen.![]()
dit dus.... ik heb me wel eens laten vertellen dat goed reflecterend materiaal reteduur is....quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt omdat dat materiaal ook niet goedkoop is.
Maar goed, het meeste reflecterende materiaal wat ik draag wordt betaalt door de verzekering
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
deel de tip.?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus.... ik heb me wel eens laten vertellen dat goed reflecterend materiaal reteduur is....
Maar goed, het meeste reflecterende materiaal wat ik draag wordt betaalt door de verzekeringToday is life -
Dale Carnegie![]()
Zoiets:quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:35 schreef streamnl het volgende:
Nee. Eerst een goede regenjas daarna kijk ik verder
Wat heb jij dan als lichtjes YUR?
Ik gebruik eigenlijk al 3 jaar lang, 3 van die gele bandjes tegelijkertijd. En aan de auto's te zien, ben ik goed zichtbaar. Ik zie ze ver van te voren naar de andere kant sturen.
geheimpjequote:
nee hoor, op mijn brandweeruniform zit zoveel reflecterend materiaal dat je op een bewolkte winteravond de krant er bij kunt lezen en in NZ wordt de brandweer gefinancieerd vanuit de verzekeringspremies.
Verder heb ik gelukkig 's avonds weinig last van verkeer, ik kan als het moet een route lopen waarbij ik op 16km misschien 1 auto tegen kom'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij de Aldi hadden ze vorige week dat soort banden... Maar dat waren halsbanden voorquote:
honden
Check! Dat ziet er idd beter uit. En 70uur als hij constant brandt en de batterijen kan je vervangen.quote:
Die ga ik binnenkort wel kopen.![]()
Maareh... Ik ga dus donderdag om 19.00 lopen tot een uur of 20.30. Dan heb ik nu nog niet echt een lamp nodig toch?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, denk t niet hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:07 schreef mosselmossel het volgende:
Maareh... Ik ga dus donderdag om 19.00 lopen tot een uur of 20.30. Dan heb ik nu nog niet echt een lamp nodig toch?F means you're fucked![]()
Neuh, de zon gaat dan pas om 20:40 onder. En dan heb je dus nog eventjes voordat het 'echt' donker is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:07 schreef mosselmossel het volgende:
Maareh... Ik ga dus donderdag om 19.00 lopen tot een uur of 20.30. Dan heb ik nu nog niet echt een lamp nodig toch?Oh.![]()
Het is al zo vroeg donker nuom 9 uur was het gewoon al goed donker... Op naar de kerst dus maar!
Ja doei.![]()
Idd, tis net al herfst.Today is life -
Dale Carnegie![]()
4 months as from today!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het is al zo vroeg donker nuom 9 uur was het gewoon al goed donker... Op naar de kerst dus maar!
Ja, alleen is het bij jullie dan zomer en hoogseizoen.quote:
* Nanook24 is stiekem een beetje jaloers."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
X-mas in shorts with a glass of white and a BBQquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja, alleen is het bij jullie dan zomer en hoogseizoen.
* Nanook24 is stiekem een beetje jaloers.
I was about to post exactly the samequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
X-mas in shorts with a glass of white red and a BBQ
Zo, dat was een aangenaam weekend. Ik heb via de ipad meegelurkt, maar kan nu pas wat posten.
Vanmiddag heb ik meegedaan aan de Nazomerloop van Avantri in Schoonhoven. Het komt er in het heel kort op neer dat ik het een leuke route vond die deels door het oude centrum van de Zilverstad ging.
De 5 km begon met 1 volle ronde over de 300 m-sintelbaan van Avantri en daardoor ging ik veel te snel van start. Ik had geen lap pace openstaan op het horloge en vroeg me de eerste kilometer af waarom ik me toen al enigszins ellendig voelde. De eerste kilometer ging dan ook in 4:39, sneller dan ik ooit gestart ben en ik ben momenteel nog niet in staat om het verval vervolgens binnen de perken te houden. Iedere kilometer hierna ging dan ook langzamer: 4:53 - 5:03 - 5:04 - 5:11. Eindtijd 24:42, boven het PR, maar toch nog 18e van de 41 deelnemers.
Bij een start die circa 10 seconden langzamer is gaat het beter, maar waarschijnlijk was het vooral dat eerste rondje op de baan die me genekt heeft.
Maar, ik vond het hartstikke leuk. Corniel heeft meer troost nodig. Die had gisteren 120 km gefietst en kon het desondanks niet verkroppen dat hij in zijn ogen zo dramatisch slecht liep op de 10 km daar. Hij liep niettemin een PR dat voldoet aan de Wet van Pijll, maar dat beurde hem niet heel erg op.
@YUR: zo'n lampje heb ik ook, maar ik heb het idee dat het niet heel erg zichtbaar is doordat het licht door een mat stuk plastic heen moet.![]()
Hm, dit jaar zelfs "verplicht" aan het strand liggen met de feestdagen, pa en ma flipsen komen weer eens naar Argentinië en die hebben álles hier al gezien (wordt hun 5e keer geloof ik), dus dan maar een weekje relaxen en verder nog wat dingen herhalen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:11 schreef flipsen het volgende:
* flipsen zit nog steeds te wachten op de foto´s van Murmel *pompidompidom*
Succes daarmee. Lust je er een biertje of een glaasje fris bij?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Sinds ik op Altras loop heb ik veel minder last van beurse tenen. Ik heb goede hoop dat het aantal blauwe tenen tussen nul en één per voet blijft, in plaats van de huidige zes chronisch blauwe nagels.
Erg tevreden dus, maar ik ga er waarschijnlijk nog wel een paar bij bestellen met een beetje meer demping voor bijv. de herstelloopjes
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 22:39:03 ]![]()
Tof dat t een goed weekend was. Jammer van je te snelle start, maar het zijn km tijden waar ik nog steedsquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo, dat was een aangenaam weekend. Ik heb via de ipad meegelurkt, maar kan nu pas wat posten.
Vanmiddag heb ik meegedaan aan de Nazomerloop van Avantri in Schoonhoven. Het komt er in het heel kort op neer dat ik het een leuke route vond die deels door het oude centrum van de Zilverstad ging.
De 5 km begon met 1 volle ronde over de 300 m-sintelbaan van Avantri en daardoor ging ik veel te snel van start. Ik had geen lap pace openstaan op het horloge en vroeg me de eerste kilometer af waarom ik me toen al enigszins ellendig voelde. De eerste kilometer ging dan ook in 4:39, sneller dan ik ooit gestart ben en ik ben momenteel nog niet in staat om het verval vervolgens binnen de perken te houden. Iedere kilometer hierna ging dan ook langzamer: 4:53 - 5:03 - 5:04 - 5:11. Eindtijd 24:42, boven het PR, maar toch nog 18e van de 41 deelnemers.
Bij een start die circa 10 seconden langzamer is gaat het beter, maar waarschijnlijk was het vooral dat eerste rondje op de baan die me genekt heeft.
Maar, ik vond het hartstikke leuk. Corniel heeft meer troost nodig. Die had gisteren 120 km gefietst en kon het desondanks niet verkroppen dat hij in zijn ogen zo dramatisch slecht liep op de 10 km daar. Hij liep niettemin een PR dat voldoet aan de Wet van Pijll, maar dat beurde hem niet heel erg op.
@YUR: zo'n lampje heb ik ook, maar ik heb het idee dat het niet heel erg zichtbaar is doordat het licht door een mat stuk plastic heen moet.voor doe
En dinsdag mag je pijll eruit lopen, altijd leuk
6 per voet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Sinds ik op Altras loop heb ik veel minder last van beurse tenen. Ik heb goede hoop dat het aantal blauwe tenen tussen nul en één per voet blijft, in plaats van de huidige zes chronisch blauwe nagels.
Wat is er anders aan de altra's waardoor je minder blauwe tenen hebt?
Bij mij wordt het steeds gekker met die tenen
Ik kop hem even in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Murmeli het volgende:
Wat is er anders aan de altra's waardoor je minder blauwe tenen hebt?
Wide toebox Murmeli wide toebox..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
*hips*quote:De extreem ruime toebox. De meeste hardloopschoenen hebben een neus die min of meer in een punt uitloopt. Naar voren toe steeds smaller. Altra niet. Integendeel zelfs:quote:Wat is er anders aan de altra's waardoor je minder blauwe tenen hebt?
Bij mij wordt het steeds gekker met die tenen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 22:43:55 ]![]()
Wel een niet pijllproof PR op de 3 km gelopen. En waarschijnlijk ook op de 1500 m, waarmee ik tweede of derde zou zijn geworden bij de kinderloop.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tof dat t een goed weekend was. Jammer van je te snelle start, maar het zijn km tijden waar ik nog steedsvoor doe
Dinsdag gaan we verzuipen. Maar ik heb er toch wel zin in.quote:En dinsdag mag je pijll eruit lopen, altijd leuk
Komen de Swetsjes nou ook naar de Ronde van West, bijna in hun achtertuin?![]()
Ik hou het bij een kop thee met gember en honingquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Succes daarmee. Lust je er een biertje of een glaasje fris bij?
Tsja, kinderen eruit lopen is niet eerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wel een niet pijllproof PR op de 3 km gelopen. En waarschijnlijk ook op de 1500 m, waarmee ik tweede of derde zou zijn geworden bij de kinderloop.
[..]
Dinsdag gaan we verzuipen. Maar ik heb er toch wel zin in.
Komen de Swetsjes nou ook naar de Ronde van West, bijna in hun achtertuin?
Als het kutweer is kom ik niet kijken...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Alstublieft een direct linkje naar de dames afdeling:quote:
http://www.anyonesrunshop(...)n.html?fabrikant=517
Als je iets hebt met pronatie moet je bij Altra zelf bestellen of Anyones running bellen of ze ze kunnen bestellen zij verkopen ze nl. niet maar ze zijn er wel."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik hou het bij een kop thee met gember en honing
Die schoenen moet ik echt hebben!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
GotC, Daph en E.T. ontzettend goed bezig dames!Mooie afstanden worden er alweer gelopen en 28kilo afgevallen voor Daph, echt heel knap!
![]()
Zwabber ondanks de te snelle start toch een mooie race gelopen!Gewoon een mooi leerpuntje en op de baan start je vaak iets te snel. Zag die van Corniel al langskomen op Strava, mooie tijd gelopen, maar ook wel wat verval in de km's. Allebei een dikverdiende
![]()
Bij mij ging het gisteren op mijn eerste rondje na de TdF erg zwaar. Zware benen, zware schoenen(Hoka's) en ademhaling was ook zwaarder dan normaal. Maar hoe zwaar het gister ging, zo soepel ging het vanavond. Op de VFF 10km gelopen op een lekker tempo. Ontzettend soepel en helemaal nergens meer last van, ging bijna vanzelf allemaal. Dus misschien toch al beter hersteld dan ik dacht.
Ook een behoorlijk constante cadans, zelfs op het eind met een versnelling. Hele tijd rond de 200, behoorlijk hoog...
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/396856789/2368823![]()
Zal eens een keer met de fysio bespreken wat ik moet qua schoenen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
dit loop ik al maanden te verkondigen....wel opletten blijven he!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed gedaan!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
@YUR: zo'n lampje heb ik ook, maar ik heb het idee dat het niet heel erg zichtbaar is doordat het licht door een mat stuk plastic heen moet.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zie hier door de bomen het bos niet meer johquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit loop ik al maanden te verkondigen....wel opletten blijven he!
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef Murmeli het volgende:
Als het kutweer is kom ik niet kijken...Thanks! Nog nooit zag ik hem zo gedesillusioneerd. Nog nooit ook zag ik iemand zo balen van zo'n goede tijd, maar dat terzijde. Het wordt tijd dat hij weer eens met jou gaat trainen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:49 schreef Jero_nimo het volgende:
Zwabber ondanks de te snelle start toch een mooie race gelopen!Gewoon een mooi leerpuntje en op de baan start je vaak iets te snel. Zag die van Corniel al langskomen op Strava, mooie tijd gelopen, maar ook wel wat verval in de km's. Allebei een dikverdiende
![]()
![]()
Er zijn grenzen...quote:
Maar hopelijk valt de regen mee en dan kom ik met de fiets. Beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad
even wachten tot het volgende week weer Sint Salarius is en dan ga ik de Paradigm's bestellen,voornamelijk voor de wegtrainingenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zie hier door de bomen het bos niet meer joh'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het valt me toch een beetje tegen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Er zijn grenzen...
Maar hopelijk valt de regen mee en dan kom ik met de fiets. Beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad![]()
Omdat ik ziekjes en zielig ben mag ik lekker off-topic:
Vanaf volgende week is dit hond #3 in Casa Flipsen
Zo zag ze eruit toen de huidige eigenaar (fokker) het haar vertelde:
[ Bericht 12% gewijzigd door flipsen op 25-08-2014 01:17:05 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Vooraf, en na afloop was het dat ook Zwabber. Zeker het eten met de dames na afloop.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar, ik vond het hartstikke leuk.Laten we beginnen te stellen dat die 120 km fietsen al zwaar tegen viel, ik had netto iets meer mee dan tegen, maar toch ging het niet al te best. Sterker nog, de laatste 30 a 40 kilometer zat ik niet lekker meer.quote:Corniel heeft meer troost nodig. Die had gisteren 120 km gefietst en kon het desondanks niet verkroppen dat hij in zijn ogen zo dramatisch slecht liep op de 10 km daar. Hij liep niettemin een PR dat voldoet aan de Wet van Pijll, maar dat beurde hem niet heel erg op.
En dan over de race. Die ging 4 km oke, daarna wilde het echt niet meer. Het was werken met een grote W, en ik begon bij het zoveelste lusje de klinkertjes te vervloeken.![]()
![]()
![]()
Ik heb een niet Pijll-proof p.r. op de 10km van 40:21 (gelopen tijdens de 7^^) en mijn gemiddelde pace tijdens mijn HM was ongeveer gelijk aan deze wedstrijd. En mijn enige eerdere (Pijll-proof) 10km, was toen ik net liep, en mijzelf blesseerde. Ik heb daarna zelfs in trainingen wel eens sneller gelopen. Dus ja, ech blij kan er niet mee zijn.![]()
Maar wat me natuurlijk echt dwars zit, is dat ik gewoon een stuk minder snel ben dan dat ik december/januari was, en de weg terug naar dat niveau tegenvalt.
En dat ik nu wakker ben is omdat ik zo'n pijn in mijn poten heb dat het me wakker heeft gemaakt.![]()
![]()
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik ben erg goed in tegenvallen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het valt me toch een beetje tegen.
RD sint salariusdie ga ik erin houden!!
Goed gedaan Zwabber, ik zou zeggen voor de volgende keer: inschrijven voor de die kinderloop en daar een prijs ophalen. Krijgen die kleintjes ook meteen een lesje in wedstrijdhardheid
Hier vandaag soepel de trap op en af, toch wel mooi om te merken dat zo'n trainingsschema ook daadwerkelijk werkt
Sint Salarius zeggen we hier ook
ik onthoud deze, waarschijnlijk wordt een der grote teennagels binnenkort weer donkerblauw (TdF souvenir nog).quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Erg tevreden dus, maar ik ga er waarschijnlijk nog wel een paar bij bestellen met een beetje meer demping voor bijv. de herstelloopjes
Dan misschien maar eerst Altra's aanschaffen bij anyone's running ipv VFFMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo... vakantie weer over. Aan het werk vandaag. En in ander vervelend nieuws.... Achillespees speelt weer op, net als eind vorig jaar. -zucht-![]()
Krijg je bij vff wel blauwe nagels? Die leken me daar juist wel geschikt tegen. Alleen is mijn fysio ertegen voor mij ivm te mobiele gewrichtenquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:51 schreef Guard het volgende:
[..]
ik onthoud deze, waarschijnlijk wordt een der grote teennagels binnenkort weer donkerblauw (TdF souvenir nog).
Dan misschien maar eerst Altra's aanschaffen bij anyone's running ipv VFF
quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... vakantie weer over. Aan het werk vandaag. En in ander vervelend nieuws.... Achillespees speelt weer op, net als eind vorig jaar. -zucht-gatsie. Dubbel baal dus, vandaag.
Heb je er vorig jaar lang mee gezeten? Helpt rust pakken?
Sterkte vandaag!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat weet ik niet, ik heb er pas een keer op gelopen en dat was te kort om uberhaupt blauwe nagels te krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Krijg je bij vff wel blauwe nagels? Die leken me daar juist wel geschikt tegen. Alleen is mijn fysio ertegen voor mij ivm te mobiele gewrichten
Ik hoop van niet natuurlijk
quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... vakantie weer over. Aan het werk vandaag. En in ander vervelend nieuws.... Achillespees speelt weer op, net als eind vorig jaar. -zucht-Minder. Maar je hebt nu wel de ervaring van vorig jaar, dus weet je een beetje hoe je ermee moet omgaan om het te laten genezen, toch?
Ah ok!quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb er pas een keer op gelopen en dat was te kort om uberhaupt blauwe nagels te krijgen.
Ik hoop van niet natuurlijk
Waardoor worden jouw nagels precies blauw? Weet je dat?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In VFF krijg ik ook geen blauwe nagels, maar mijn voeten zijn (nog) niet zo ver dat ik altijd op VFF kan lopen, zeker niet de behoorlijk lange afstanden, de blauwenagelloopjes.![]()
we got addictions to feed....dus als je niet mag hardlopen ga je maar anderhalf uur wandelen
Hoe kijken jullie aan tegen het lopen op vff als je een paar hypermobiele gewrichten hebt in je benen? Iemand daar ervaring mee?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hihi. Ik ga idd fietsen. Wandelen vinnik stom.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
we got addictions to feed....dus als je niet mag hardlopen ga je maar anderhalf uur wandelen
Heb je lekker gewandeld?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Echt zeker weten doe ik het, het kan niet aan te kleine schoenen liggen, want ik heb braaf altijd een halve tot hele maat groter dan in normale schoenen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah ok!
Waardoor worden jouw nagels precies blauw? Weet je dat?
Denk dat mijn tenen toch teveel tegen elkaar "botsen", als ik mijn teennagels niet goed knip (als ze al niet vanzelf zijn afgevallen natuurlijk) dan willen er nog wel een wondjes onstaan waar een teennagel in een andere teen krast...
quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihi. Ik ga idd fietsen. Wandelen vinnik stom.
Heb je lekker gewandeld?![]()
Wandelen is mooi (mits je niet in bebouwd gebied gaat wandelen, dan is er geen flikker aan idd).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Au ja die wondjes zijn kutquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Echt zeker weten doe ik het, het kan niet aan te kleine schoenen liggen, want ik heb braaf altijd een halve tot hele maat groter dan in normale schoenen.
Denk dat mijn tenen toch teveel tegen elkaar "botsen", als ik mijn teennagels niet goed knip (als ze al niet vanzelf zijn afgevallen natuurlijk) dan willen er nog wel een wondjes onstaan waar een teennagel in een andere teen krast...
Maar worden ze daar ook blauw van?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daar zal niet zo heel veel verschil in zitten, denk ik. Hooguit dat je iets meer 'zwikt'quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:05 schreef Murmeli het volgende:
Hoe kijken jullie aan tegen het lopen op vff als je een paar hypermobiele gewrichten hebt in je benen? Iemand daar ervaring mee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geen idee, ik weet niet echt waar het vandaan komt, en echt pijnlijk is het ook allemaal niet, maar toch zou ik best zonder blauwe nagels kunnenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Au ja die wondjes zijn kut
Maar worden ze daar ook blauw van?
Misschien nog wat rustiger opbouwen, omdat je misschien wat makkelijk dingen overbelast. Maar uiteindelijk is het zelfs misschien wel goed voor je hypermobiele gewrichten. Je spieren worden wat sterker omdat ze wat harder moeten werken, en dan kunnen ze beter je hypermobiele gewrichten ondersteunen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:05 schreef Murmeli het volgende:
Hoe kijken jullie aan tegen het lopen op vff als je een paar hypermobiele gewrichten hebt in je benen? Iemand daar ervaring mee?![]()
De theorie vd fysio was dat mijn knie nu extra wordt belast doordat mijn enkel en heup niet veel doen. En dan daarbij schoenen zonder demping is dan nog extra belasting. En dat wil ik eigenlijk niet horenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daar zal niet zo heel veel verschil in zitten, denk ik. Hooguit dat je iets meer 'zwikt'![]()
Ik dacht zelf ook in jouw richting. Maar ik ga eens op zoek naar ervaringsverhalen.
Met bospaadjes heb ik nu t idee da ik vaker zwik met mijn schuiten omdat die niet om steentjes heen kunnen buigen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zelfs dan kan het mooi zijn. Ik vind het echt wel heel tof om bijv. in Barcelona te wandelen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:08 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Wandelen is mooi (mits je niet in bebouwd gebied gaat wandelen, dan is er geen flikker aan idd).![]()
Ook weer een mooie ja!quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien nog wat rustiger opbouwen, omdat je misschien wat makkelijk dingen overbelast. Maar uiteindelijk is het zelfs misschien wel goed voor je hypermobiele gewrichten. Je spieren worden wat sterker omdat ze wat harder moeten werken, en dan kunnen ze beter je hypermobiele gewrichten ondersteunen.
@guard: ja, idd. Het ziet er ook zo charmant uit he, die nagelst is maar goed dat ik een hardlopend vriendje heb die het wel snapt
ja dat snap ik, maar Barcelona of Eersel, dat scheelt wel ietsquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zelfs dan kan het mooi zijn. Ik vind het echt wel heel tof om bijv. in Barcelona te wandelen.
Ja dan wel. Sws in vreemde omgevingenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zelfs dan kan het mooi zijn. Ik vind het echt wel heel tof om bijv. in Barcelona te wandelen.sfeer opsnuiven. Ik hou ervan. Maar als sport vind ik t kut.
Dan ga je wandelen bij geldrop. Mooie bossen. Of hedde die in eersel ook?quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:17 schreef Guard het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar Barcelona of Eersel, dat scheelt wel ietsSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier ook weer werken vandaag. Daar heb ik al een paar dagen zo'n zin in, dat ik er zo maar eens een stevige ibuprofen op neem.
/slecht geslapen, deel 4.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
tja gisteren de plannen voor november gemaakt, Aruba en Curaçao dit jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ook weer een mooie ja!
@guard: ja, idd. Het ziet er ook zo charmant uit he, die nagelst is maar goed dat ik een hardlopend vriendje heb die het wel snapt
Lekker weer op slippers, jammer van die lelijke nagels
Ik heb nog nooit een blauwe nagel gehad. En al m'n hardloopschoenen zijn gewoon in dezelfde maat als m'n gewone schoenen.![]()
Dat zeg ik, niet de bebouwde kom inquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan ga je wandelen bij geldrop. Mooie bossen. Of hedde die in eersel ook?
ouch, sterkte dan vandaagquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:19 schreef Yuki het volgende:
Hier ook weer werken vandaag. Daar heb ik al een paar dagen zo'n zin in, dat ik er zo maar eens een stevige ibuprofen op neem.
/slecht geslapen, deel 4.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Fixed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daar zal niet zo heel veel verschil in zitten, denk ik. Hooguit dat je iets minder 'zwikt'![]()
some people have all the luckquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nog nooit een blauwe nagel gehad. En al m'n hardloopschoenen zijn gewoon in dezelfde maat als m'n gewone schoenen.
Misschien moet ik dat maar als laatste "redmiddel" in gedachten houden, zelfde maat als gewone schoenen proberenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe zie jij de extra klappen op de knie-hypothese van mijn fysio?quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat eerste valt wel mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:25 schreef Guard het volgende:
[..]
some people have all the luck
Misschien moet ik dat maar als laatste "redmiddel" in gedachten houden, zelfde maat als gewone schoenen proberen
Maar misschien dat je minder schuift in kleinere schoenen? Al lijken VFF's me wel leuk voor onverharde loopjes, als je daarvan houdtHet duurt alleen wel even voordat je die afstanden die jij loopt op VFF's kunt lopen.
![]()
Minder klappen. Juist voor de knie is het beter als je je loopstijl aanpast. Dit kan ook met andere schoenen natuurlijk, maar met VFF is het bijna noodzakelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe zie jij de extra klappen op de knie-hypothese van mijn fysio?
Je moet veel kleinere pasjes nemen en meer middenvoet landen. Hierdoor vangen je voetboog en kuiten de klappen op. En niet je hak die doordreunt in je knie. Door de kleinere pasjes heb je ook nog eens minder krachten op die klappen.![]()
Gelukkig houdt ik wel van onverharde loopjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat eerste valt wel mee.
Maar misschien dat je minder schuift in kleinere schoenen? Al lijken VFF's me wel leuk voor onverharde loopjes, als je daarvan houdtHet duurt alleen wel even voordat je die afstanden die jij loopt op VFF's kunt lopen.
![]()
Daarom wil ik eigenlijk ook na Berlijn beginnen met VFF, gewoon weer een start to run schema volgen op VFF, en dat ook als herstel gebruiken.
En stiekem nog wel LDL's van rond de 15 km blijven doen op gewone schoenen, om de afstand een beetje vast te houden.
En dan langzaam de afstanden op VFF's opbouwen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die ga ik ff aan de fysio voorleggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Minder klappen. Juist voor de knie is het beter als je je loopstijl aanpast. Dit kan ook met andere schoenen natuurlijk, maar met VFF is het bijna noodzakelijk.
Je moet veel kleinere pasjes nemen en meer middenvoet landen. Hierdoor vangen je voetboog en kuiten de klappen op. En niet je hak die doordreunt in je knie. Door de kleinere pasjes heb je ook nog eens minder krachten op die klappen.
@guard: dat was dus ook mijn planSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die kleine pasjes nemen werkt echt, probeer daar zelf heel erg op te letten sinds de clinic in Best.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Minder klappen. Juist voor de knie is het beter als je je loopstijl aanpast. Dit kan ook met andere schoenen natuurlijk, maar met VFF is het bijna noodzakelijk.
Je moet veel kleinere pasjes nemen en meer middenvoet landen. Hierdoor vangen je voetboog en kuiten de klappen op. En niet je hak die doordreunt in je knie. Door de kleinere pasjes heb je ook nog eens minder krachten op die klappen.
Ik merk bij mezelf dat ik vooral wanneer ik vermoeid wordt weer terugga naar grotere passen en bijbehorende haklanding. Dan moet ik mezelf dwingen om weer "kleiner" te gaan lopen.
En het helpt me vooral bij afdalingen, die lopen veel lekkerder met kleine pasjes, af en toe heb je dan echt het gevoel dat je zweeft
Speaking of schoenen, voeten enzo.. ik heb dus dat ik heule erge tintelende voorvoeten krijg na +- 20 min.
Nee ik veter niet te strak.
Zou wellicht aan sokken kunnen liggen maar ik wissel elk loopje tussen sokken van de Lidl, Falke, Asics. Nu moet ik zeggen dat onze sokken aan vervanging toe zijn. Zijn er bepaalde merken die ik moet proberen? Andere dingen om op te letten?![]()
Volgens mij is hier ook weleens langs gekomen dat een fysio het bij voorbaat al niet eens was met minimalistisch schoeisel, maar vooral schoenen met veel demping en stabiliteit adviseren. Zou best kunnen dat dit voor meerdere fysio's geldt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die ga ik ff aan de fysio voorleggen
@guard: dat was dus ook mijn plan![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die ga ik ff aan de fysio voorleggen
@guard: dat was dus ook mijn plankunnen we een "start to run on VFF" groepje oprichten
En dat blijf ik slechte fysio's vinden. Mijn fysio keek naar mijn loophouding om klachten op te lossen, ipv naar de schoenen (had ik natuurlijk al schoenen met behoorlijke drop en demping).quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij is hier ook weleens langs gekomen dat een fysio het bij voorbaat al niet eens was met minimalistisch schoeisel, maar vooral schoenen met veel demping en stabiliteit adviseren. Zou best kunnen dat dit voor meerdere fysio's geldt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Aangezien ik onverhard lopen niet zo leuk vind heb ik VFF's uit m'n hoofd gezet. Afhankelijk van of ik straks weer vaker met de AV door Bergen/Schoorl ga banjeren wil ik misschien kijken naar een paar Salomon Sense Mantra's. Maar zou zomaar kunnen dat ik in november ofzo al naar Den Haag verhuis, en dan hoeft het niet zoMaar je kunt ook prima op schoenen met behoorlijke drop en demping je loophouding verbeteren. VFF's enzo helpen daar misschien bij, maar zijn ook weer geen wondermiddel. Kijk naar RD, die het naar eigen zeggen presteert om op zero-drop nog steeds een haklanding aan te houdenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:40 schreef Guard het volgende:
[..]
En dat blijf ik slechte fysio's vinden. Mijn fysio keek naar mijn loophouding om klachten op te lossen, ipv naar de schoenen (had ik natuurlijk al schoenen met behoorlijke drop en demping).![]()
![]()
Ik ben het ook niet eens met het feit dat je door Five Fingers minder zwikt. Dit komt vooral door een bewustere looptechniek waar je (veel) tijd en aandacht insteekt en die je voeten en benen versterkt. Dat kan je ook prima met reguliere (neutrale) schoenen proberen.
Ik zou als fysio ook geen vff aanraden, want als mensen niet de moeite erin steken om hun techniek te ontwikkelen dan gaat het alleen maar ellende opleveren. Plus, alle wedstrijddoelen etc. kan je wel een tijdje overboord zetten, want de omvang qua trainingen voor een (halve) marathon icm techniekaanpassingen werkt ook niet zo goed samen. En dat geduld hebben veel mensen ook niet. Heb zelf aan m'n techniek gesleuteld toen ik toch geblesseerd was en weer vanaf 20 mins lopen moest opbouwen, op die manier ging het best ok, maar toen ook half jaar geen wedstrijden gelopen verder of zo.Jack does it in real time...![]()
Eens met DeeBee. Daar komt ook nog bij dat je op VFF op je midden/voorvoet blijft landen met een nog grotere focus tot het landen op je tenen zo'n beetje. Daarop sta je veel minder stabiel dan wanneer je gewoon plat op je voet of op je middenvoet landt. En doordat je veel minder stabiel staat, zwik je veel sneller. Zeker als je moe wordt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heel gek, maar misschien zijn het toch je schoenen? Ik had een tijd terug Brooks Adrenalinesn aan en daar had ik dat ook bij. Bleek dat ik de 'narrow'-versie aan had. Gewoon een te smalle schoen dus. MIsschien is dat bij jou ook wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:37 schreef GotC het volgende:
Speaking of schoenen, voeten enzo.. ik heb dus dat ik heule erge tintelende voorvoeten krijg na +- 20 min.
Nee ik veter niet te strak.
Zou wellicht aan sokken kunnen liggen maar ik wissel elk loopje tussen sokken van de Lidl, Falke, Asics. Nu moet ik zeggen dat onze sokken aan vervanging toe zijn. Zijn er bepaalde merken die ik moet proberen? Andere dingen om op te letten?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet veel tijd om te reageren (werk), maar kan mezelf inmiddels wel een zeer ervaringsdeskundige (2,5 jaar 4.000 km) noemen op het gebied van VFF en blessure.
Even kort. Transitie naar VFF kost je zeker een half jaar, dus goed te combineren met een blessure die je weer langzaam mag gaan belasten. Reken op regelmatig wat overbelasting en dus wat weken niet of rustig kunnen lopen.
Uiteindelijk zeer de moeite waard, ik loop er nu heerlijk op en m'n hele onderstel is veel sterker geworden.
Tip, Ga eens naar anyones running in Tilburg en laat je door de eigenaar, Paul, informeren.![]()
Natuurlijk kan dat, maar het feit dat een fysio iets probeert op te lossen door meer demping aan te bevelen staat me gewoon tegen. Mijn fysio heeft het ook niet over schoenen gehad, alleen aanbevolen om onder mijn lichaam te landen ipv ervoor, en dan kan op blote voeten, rubber laarzen, sneeuwschoenen en wat dan ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:43 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien ik onverhard lopen niet zo leuk vind heb ik VFF's uit m'n hoofd gezet. Afhankelijk van of ik straks weer vaker met de AV door Bergen/Schoorl ga banjeren wil ik misschien kijken naar een paar Salomon Sense Mantra's. Maar zou zomaar kunnen dat ik in november ofzo al naar Den Haag verhuis, en dan hoeft het niet zo
[..]
Maar je kunt ook prima op schoenen met behoorlijke drop en demping je loophouding verbeteren. VFF's enzo helpen daar misschien bij, maar zijn ook weer geen wondermiddel. Kijk naar RD, die het naar eigen zeggen presteert om op zero-drop nog steeds een haklanding aan te houden
Dat ik denk dat dat met andere schoenen beter kan is mijn gedachtenkronkel
Misschien is het je toebox wel GotC![]()
Seriously: geen idee. Ik kan me voorstellen dat sokken - mits heel strak - daar weinig aan kunnen veranderen. Is er iets anders tov toen je nog probleemloos liep?
Licht stijfjes hier. Niet noemenswaardig![]()
![]()
Hmm het zou idd wel kunnen. Misschien zijn ze iets te klein.. Al had ik -geloof ik- tijdens de CPC er geen last van..quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heel gek, maar misschien zijn het toch je schoenen? Ik had een tijd terug Brooks Adrenalinesn aan en daar had ik dat ook bij. Bleek dat ik de 'narrow'-versie aan had. Gewoon een te smalle schoen dus. MIsschien is dat bij jou ook wel.
Even naar laten kijken![]()
![]()
Ik ben overigens superblij met mijn Brooks Glycerine. Heb er inmiddels 65 kilometer op gelopen en ze zijn heerlijk zacht. Tenzij het heeft geregend hoor je ze niet eens landen. Bij regen 'piepen' ze.
Het is nog steeds wel balanceren en goed opletten. De blessure die ik had is niet 100% genezen en ik loop niet altijd helemaal pijnvrij. Rust houden is belangrijk. Zondagen lang met mijn benen in de lucht, maar dat helpt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
het zijn fijne schoenen ja, al was ik niet tevreden met de grip op een natte weg. Vandaar dat ik niet opnieuw voor de Glycerine ben gegaan (was overigens wel met de 10, wellicht dat de grip met de nieuwere modellen beter is).quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:13 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben overigens superblij met mijn Brooks Glycerine. Heb er inmiddels 65 kilometer op gelopen en ze zijn heerlijk zacht. Tenzij het heeft geregend hoor je ze niet eens landen. Bij regen 'piepen' ze.
Het is nog steeds wel balanceren en goed opletten. De blessure die ik had is niet 100% genezen en ik loop niet altijd helemaal pijnvrij. Rust houden is belangrijk. Zondagen lang met mijn benen in de lucht, maar dat helpt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jij niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:30 schreef YUR het volgende:
Grip op de natte weg? Ga je met 40 door de bochten?![]()
Natuurlijk niet, alleen 40 op de rechte stukkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:30 schreef YUR het volgende:
Grip op de natte weg? Ga je met 40 door de bochten?
Maar zonder gekheid: niet eens in de bochten, ik voelde mijn schoenen al glijden op een recht stuk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Das wel apart ja...niet goed voor je ontspanningquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alleen 40 op de rechte stukken
Maar zonder gekheid: niet eens in de bochten, ik voelde mijn schoenen al glijden op een recht stuk.F means you're fucked![]()
het wordt wel wat minder denk ik maar een midvoetlander zal ik nooit worden en zeker geen voorvoetlander,quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:43 schreef hatsaflats het volgende:
Kijk naar RD, die het naar eigen zeggen presteert om op zero-drop nog steeds een haklanding aan te houden
Altra's zijn voor mij perfecte schoenen door de combinatie van demping, wijde toebox en zero -drop.
Ik heb diverse merken geprobeert met alleen maar zero-drop, puur omdat de zero-drop me prima bevalt, maar het was toch niet de "The Holy Grail"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trouwens gisteren de vakantie besproken, en zoals het er nu naar uitziet ben ik niet op tijd terug voor de Tis voor niets![]()
Maar aan de andere kant, dan zit ik dat weekend nog op Curaçao, en kan ik daar meedoen aan http://klmcuracaomarathon.com/
Niet de marathon natuurlijk, maar de 15 km trail of de HM
Hehe, hoe kun je noudoen over welke loop dan ook als je lekker met je luie reet op Curacao gaat zitten
Over een GRATIS loopje ook nog!quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:50 schreef YUR het volgende:
Hehe, hoe kun je noudoen over welke loop dan ook als je lekker met je luie reet op Curacao gaat zitten
![]()
hey, dat is wel een heel leuk loopje in een mooi gebied, en weer kans op Fok!ers in het wild te spotten.
Maar jullie hebben gelijk, Curaçao is misschien toch wel wat beter die tijd van het jaar
quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:19 schreef Murmeli het volgende:
Dan ga je wandelen bij geldrop. Mooie bossen. Of hedde die in eersel ook?ja!! Wandelgemeente 2014!!! (Door onze bossen
)
Dan zie je het niet als sport maar als ontspanning.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:18 schreef Murmeli het volgende:
Ja dan wel. Sws in vreemde omgevingensfeer opsnuiven. Ik hou ervan. Maar als sport vind ik t kut.
Wat dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:17 schreef Guard het volgende:
ja dat snap ik, maar Barcelona of Eersel, dat scheelt wel iets
Ook wij hebben een kerk, terrasjes, toerisme, etc.![]()
Toerisme ja?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:00 schreef streamnl het volgende:
[..]ja!! Wandelgemeente 2014!!! (Door onze bossen
)
[..]
Dan zie je het niet als sport maar als ontspanning.
[..]
Wat dan?
Ook wij hebben een kerk, terrasjes, toerisme, etc.![]()
De week daarop kun je vast ook nog wel gratis een rondje in Geldrop lopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:58 schreef Guard het volgende:
hey, dat is wel een heel leuk loopje in een mooi gebied, en weer kans op Fok!ers in het wild te spotten.
Maar jullie hebben gelijk, Curaçao is misschien toch wel wat beter die tijd van het jaar![]()
![]()
Nou dan doen we de volgende keer een rondje Eersel, ben wel benieuwd of het een beetje vergelijkbaar is met Barcelonaquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:00 schreef streamnl het volgende:
Wat dan?
Ook wij hebben een kerk, terrasjes, toerisme, etc.
Ook waarquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:02 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
De week daarop kun je vast ook nog wel gratis een rondje in Geldrop lopen
Na een paar pilsjes is alles even gezelligquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:05 schreef Guard het volgende:
Nou dan doen we de volgende keer een rondje Eersel, ben wel benieuwd of het een beetje vergelijkbaar is met Barcelona
Maar een mooi vooruitzicht voor jou, qua vakantie planning.quote:veel Belgen
en ook veel Duitsers
quote:![]()
Zeker de eerste keer dat je Eersel googelde![]()
![]()
Gratis? Ik ga denk ik over een paar weken het tegenovergestelde doen. 10 euro betalen voor een trainingsrondje: https://www.facebook.com/events/1454462478154536/
Is een loopje dat georganiseerd wordt voor een goed doel
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dorp waar ik vandaan kom is een stuk groter, en daar heb je niet een terrasje. Maar ja, daar wonen dan ook geen bourgondiërs, maar hardwerkende bollenboeren en marinemannen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:16 schreef streamnl het volgende:
En ja, ik ben trots op mijn kleine dorpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maps.google.co.nz kan het niet eens vinden......quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:16 schreef streamnl het volgende:
En ja, ik ben trots op mijn kleine dorpje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dorp waar ik vandaan kom is een stuk groter, en daar heb je niet een terrasje. Maar ja, daar wonen dan ook geen bourgondiërs, maar hardwerkende bollenboeren en marinemannen.Bel haar zelf? (met de reden dat je om bepaalde redenen namelijk de rest vd dagen slecht bereikbaar bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:57 schreef Tarahumara het volgende:
Niet veel tijd om te reageren (werk), maar kan mezelf inmiddels wel een zeer ervaringsdeskundige (2,5 jaar 4.000 km) noemen op het gebied van VFF en blessure.
Even kort. Transitie naar VFF kost je zeker een half jaar, dus goed te combineren met een blessure die je weer langzaam mag gaan belasten. Reken op regelmatig wat overbelasting en dus wat weken niet of rustig kunnen lopen.
Uiteindelijk zeer de moeite waard, ik loop er nu heerlijk op en m'n hele onderstel is veel sterker geworden.
Tip, Ga eens naar anyones running in Tilburg en laat je door de eigenaar, Paul, informeren.![]()
![]()
Ze heeft pas donderdagmiddag laat m'n assessmentrapport ontvangen en werkt niet op vrijdag, dus ik geloof dat ik ook gewoon wat geduld moet hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bel haar zelf? (met de reden dat je om bepaalde redenen namelijk de rest vd dagen slecht bereikbaar bent)
MAAR DAT HEB IK NIET.
![]()
Zou je niet zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze heeft pas donderdagmiddag laat m'n assessmentrapport ontvangen en werkt niet op vrijdag, dus ik geloof dat ik ook gewoon wat geduld moet hebbenMAAR DAT HEB IK NIET.
Het is juist beter om op je hele voet te landen. Heb je het wel eens geprobeerd trouwens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:51 schreef mosselmossel het volgende:
Eens met DeeBee. Daar komt ook nog bij dat je op VFF op je midden/voorvoet blijft landen met een nog grotere focus tot het landen op je tenen zo'n beetje. Daarop sta je veel minder stabiel dan wanneer je gewoon plat op je voet of op je middenvoet landt. En doordat je veel minder stabiel staat, zwik je veel sneller. Zeker als je moe wordt.
Probeer anders eens om je enkel te verzwikken op blote voeten, veel succes!
Je staat juist veel stabieler omdat je voor je enkels een lager zwaartepunt hebt, juist op hoka's merk je meteen dat je enkels veel harder moeten werken. Daarbij heb je ook directe feedback en kan je foutjes snel corrigeren.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze heeft pas donderdagmiddag laat m'n assessmentrapport ontvangen en werkt niet op vrijdag, dus ik geloof dat ik ook gewoon wat geduld moet hebbenMAAR DAT HEB IK NIET.
Begrijpelijk. Ff rennen? Of deed je dat gister al?![]()
Ik twijfel een beetje of ik mijn 20km vandaag al zal doen, morgen is een beetje druk. Is misschien wel een beetje veel, gisteren eerste loopje na vakantie. Maar aan de andere kant, ik voel niet eens dat ik gisteren gelopen heb..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat deed ik gisteren al jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ff rennen? Of deed je dat gister al?En stel dan dat ze belt als ik aan het rennen ben en ik heb niet door dat m'n telefoon gaat?
Ik ga wel even terug in m'n scriptiehok, ik word erg vervelend en soms ook een beetje onredelijk als ik ergens zenuwachtig voor ben.![]()
Daar zit wel wat in. Zij moeten uiteindelijk mijn pensioen gaan betalen, dus dan moeten het niet van die slappe parttimers worden die al moe worden van 36 uur per week achter een bureau interniksen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:17 schreef Guard het volgende:
Goed gedaan Zwabber, ik zou zeggen voor de volgende keer: inschrijven voor de die kinderloop en daar een prijs ophalen. Krijgen die kleintjes ook meteen een lesje in wedstrijdhardheidJe hebt ook een paar maanden lang niets gedaan. Het komt wel weer op het oude niveau terecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 04:23 schreef Corniel het volgende:
Maar wat me natuurlijk echt dwars zit, is dat ik gewoon een stuk minder snel ben dan dat ik december/januari was, en de weg terug naar dat niveau tegenvalt.Goed hoor, die zelfacceptatie. Maar beter zou zijn geweest:quote:
Murmeli: "ik kom vanavond kijken."
Zwabber: "doe niet zo gek, het zeikt vanavond van de regen."
En vervolgens is het 's avonds gewoon droog en lig jij op de bank in je Hello Kitty-pyjama naar TLC te kijken.Waarom wil jij zo graag op vff's lopen dan? Toch niet omdat je graag nagekeken wordt op straat omdat het er voor de meeste mensen heel gek uitziet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:05 schreef Murmeli het volgende:
Hoe kijken jullie aan tegen het lopen op vff als je een paar hypermobiele gewrichten hebt in je benen? Iemand daar ervaring mee?
Mij doen vff's vooral denken aan van die dierenpantoffels.![]()
![]()
Herkenbaar. Het parkje bij mijn huis heeft spekgladde paden ivm alg/mos ofzo als het geregend heeft. Dat loopt dus voor geen meterquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alleen 40 op de rechte stukken
Maar zonder gekheid: niet eens in de bochten, ik voelde mijn schoenen al glijden op een recht stuk.
Maar of dat op andere schoenen anders zou zijn...
VerderGlycerine
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mijn broertje had dat ook. Hij liep op de NB 860 (die ik toevallig ook heb) en had hetzelfde probleem. Na een minuut of 20 last van tintelingen of een verdoofd gevoel in zijn voeten. Hij heeft nu andere schoenen en geen of veel minder problemen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heel gek, maar misschien zijn het toch je schoenen? Ik had een tijd terug Brooks Adrenalinesn aan en daar had ik dat ook bij. Bleek dat ik de 'narrow'-versie aan had. Gewoon een te smalle schoen dus. MIsschien is dat bij jou ook wel.
Hier is de vakantie ook weer voorbij. Dus weer aan het werk en woensdag weer trainen.
Wel weer zin in na 3 weken niet gelopen te hebben. Het plan is nog steeds om in december een hm te lopen, dus er moet wel weer gelopen worden.
Enloopt dan natuurlijk ook. Aangezien de rest nog van niets weet en dat voorlopig wel even prima is, goed oefenen op de "niets aan de hand" uitstraling.
![]()
En nu maar hopen dat er niet stiekem een loper of loopster van de loopgroep meelurkt in dit topic...![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
![]()
we duimen met je mee!
![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ga vrijdag een flink rondje Sauerland rennen! Nu even mijn schema deze week beetje omgooien zodat ik mijn LDL van deze week op vrijdag doe. Mag ik lekker 23km doen heuvels op en af!
O, en de voorpret, route maken en die in mijn horloge zetten!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Tof! Have funquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:01 schreef Frsh het volgende:
Ik ga vrijdag een flink rondje Sauerland rennen! Nu even mijn schema deze week beetje omgooien zodat ik mijn LDL van deze week op vrijdag doe. Mag ik lekker 23km doen heuvels op en af!
O, en de voorpret, route maken en die in mijn horloge zetten!
Lekker, veel plezier alvast!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:01 schreef Frsh het volgende:
O, en de voorpret, route maken en die in mijn horloge zetten!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gister lekker rondje gedaan nog, 8.6km in een uurtje en dan word ik toch heel blij dat ik in zo een mooie en groene stad woon![]()
Hartslag goed in bedwang gehouden en tempo niet te gek gedaan, al koste het wel een klein beetje moeite om niet 360 meter meer te lopen in dezelfde tijd (ivm bekertje in het uur
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag nog eens soortgelijk loopje een paar kleine versnellingen erin en dan zaterdag knallen op dit parcours: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1096489 eentje in de catagorie "ekiden"Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Hatsie ik zou dr gewoon bellen of langs gaan. Tenzij jullie niet op goede voet staan.
@quoi ik zou het dan combineren
@zwabber: omdat ik op blote pootjes rennen leuk vind en omdat ik mijn poten verzwik met die klompen die ik nu heb en blauwe nagels krijg.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Even uit interesse, hoe staat het jouw schaatsvaardigheden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:44 schreef Murmeli het volgende:
@zwabber: omdat ik op blote pootjes rennen leuk vind en omdat ik mijn poten verzwik met die klompen die ik nu heb en blauwe nagels krijg.![]()
Thanks!quote:Als ik vandaag niks hoor bel ik morgenochtend wel even. Langs gaan is niet echt een optie, dat doe ik pas weer voor m'n arbeidsvoorwaardengesprekquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:44 schreef Murmeli het volgende:
Hatsie ik zou dr gewoon bellen of langs gaan. Tenzij jullie niet op goede voet staan.
@quoi ik zou het dan combineren
@zwabber: omdat ik op blote pootjes rennen leuk vind en omdat ik mijn poten verzwik met die klompen die ik nu heb en blauwe nagels krijg..
![]()
Zo vloog ik vorige week nog in spagaat toen ik pup uitlietquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het parkje bij mijn huis heeft spekgladde paden ivm alg/mos ofzo als het geregend heeft. Dat loopt dus voor geen meter
Maar of dat op andere schoenen anders zou zijn...
VerderGlycerine
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zojuist begon er een groep kinderen "Klaar voor de starwt" te zingen toen ik langs liep. Man man man
Dit dus.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dat is toch schattig!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:22 schreef Pandaplint het volgende:
Zojuist begon er een groep kinderen "Klaar voor de starwt" te zingen toen ik langs liep. Man man man
Dit dus.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En een beetje ongemakkelijkquote:
Gewoon juichen alsof je wereldkampioen bent terwijl je voorbij rentquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kinderen voor Kinderen is ook niks veranderd de afgelopen 20 jaar, behalve dan de woorden die ze gebruiken![]()
![]()
Ik was aardig kapot en aan het uitlopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon juichen alsof je wereldkampioen bent terwijl je voorbij rent![]()
Zal de volgende keer wel een fles champagne meezeulen en wat Usain Bolt moves oefenen.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:40 schreef CaLeX het volgende:
Woensdag nog eens soortgelijk loopje een paar kleine versnellingen erin en dan zaterdag knallen op dit parcours: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1096489 eentje in de catagorie "ekiden"Het lijkt inderdaad op een kopie van de ekidenroute:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=640173
Het beeld een kwartslag draaien en het past bijna precies!![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]gatsie. Dubbel baal dus, vandaag.
Heb je er vorig jaar lang mee gezeten? Helpt rust pakken?
Sterkte vandaag!Vorig jaar was ik er redelijk snel vanaf met wat oefeningen. Dus die heb ik nu weer opgepakt. En ik ga maar weer eens op mijn andere schoenen lopen (die had ik links laten liggen omdat ik dacht dat die weer voor scheenproblemen zorgdequote:Op maandag 25 augustus 2014 08:01 schreef Guard het volgende:
[..]Minder. Maar je hebt nu wel de ervaring van vorig jaar, dus weet je een beetje hoe je ermee moet omgaan om het te laten genezen, toch?
)
![]()
wat voor oefeningen waren dat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar was ik er redelijk snel vanaf met wat oefeningen. Dus die heb ik nu weer opgepakt. En ik ga maar weer eens op mijn andere schoenen lopen (die had ik links laten liggen omdat ik dacht dat die weer voor scheenproblemen zorgde)
![]()
rekken, kuitspieren versterken (op je tenen staan op de rand van een tree en langzaam laten zakken), zijuit lopen, achteruit lopen, ladder op de grond leggen en snel tussen de sporten stappen, etc.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
wat voor oefeningen waren dat?![]()
ik had er vermoedelijk gisteren ook weer last van, alhoewel ik niet zeker weet of het nu de achillespees was of onderkant kuit.![]()
Plan was 3x 1000m maar de eerste 1000m veel te snel gedaan. Dus is het 1x 1000m 2x 500m geworden.
Wel een goed gevoel dat ik kon blijven hobbelen en herstellen tussen de versnellingen.
https://www.endomondo.com/workouts/397058699/10707661![]()
je loopt niet eerst even in voordat je aan je eerste snelle km begint? Zelf loop ik meestal minimaal een km'tje rustig aan voordat ik aan het snellere werk begin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:48 schreef RunnerAdd het volgende:
Plan was 3x 1000m maar de eerste 1000m veel te snel gedaan. Dus is het 1x 1000m 2x 500m geworden.
Wel een goed gevoel dat ik kon blijven hobbelen en herstellen tussen de versnellingen.
https://www.endomondo.com/workouts/397058699/10707661
Oh nee wacht zo te zien heb je het de eerste 500 het relatief rustig aan gedaan.![]()
Volgens blessureaanwijzer is onderkant kuit een indicatie dat je iig richting achillespeesblessure aan het gaan ben. Opletten dus.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik had er vermoedelijk gisteren ook weer last van, alhoewel ik niet zeker weet of het nu de achillespees was of onderkant kuit.
Volgens blessureaanwijzer is 9 van de 10 keer verkeerd schoeisel de oorzaak. Maar kan ook door te snelle opbouw komen.![]()
Wat is dat: blessureaanwijzer? URL?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens blessureaanwijzer is onderkant kuit een indicatie dat je iig richting achillespeesblessure aan het gaan ben. Opletten dus.
Volgens blessureaanwijzer is 9 van de 10 keer verkeerd schoeisel de oorzaak. Maar kan ook door te snelle opbouw komen.![]()
Geinig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
www.blessure-aanwijzer.nl
Je verwacht het niet
Ook een knopje "Sport en seks"
Aanvulling
Het lijkt duidelijk dat ook seks in relatie tot de sportprestatie een individuele zaak is. Veel uitproberen is ook hier de enige manier om te ontdekken wat voor jou goed is. Succes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: