SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt dit?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:28 schreef Tarahumara het volgende:
Stipstreep, vet! Kan je een gpstrack delen? Ben benieuwd waar je precies gelopen hebt.
http://www.movescount.com/moves/move38961929![]()
![]()
14km in the pocket
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat is de sluitertijd?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Exif run?
Whatever, ik ben zeer blij, want mijn HM training zit er op. Volgende week nog lekker 10 km
Probleemloos en pijnloos 18,5 km gelopen![]()
En ET: goed bezig!
En Daph: wow wat veel kg eraf!
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerd![]()
![]()
Ik mocht 32 km.quote:
En het werd een afvalrace met de loopgroep en ik heb gewonnen![]()
9.00 melden op een pleintje in Gilze. Er stonden er al wat toen ik om 8.55 arriveerde en begroet werd met een joviale "Ha Berlijn, alles goed?"
Er waren 15 man, 8 ging meteen hun eigen weg, die gingen voor de 14 km in de aanloop naar de TTM.
Dus zeven man over, waarvan er 3 ongeveer 20 zouden en 4 dus 32.
Kees had een route uitgezet, compleet met lus voor de 32 km lopers. Alleen jammer dat Kees moest afhaken na 3 km, last van zijn kuit. Gelukkig had ie een routebeschrijving gemaakt.
Met zijn 6-en verder. Dat ging wel prima, alleen een beetje raar dat ze gingen "picknicken" oftewel wandelen om een gelletje naar binnen te duwen op km 13 ongeveer. Ook gingen alle horloges op pauze (behalve de mijne).
Even verder, op km 16 het volgende slachtoffer, er viel iemand. Even met 3 man doorgelopen om niet het zijn alleen eromheen te staan. Even later de stofzuiger beweging terug, minus 1, die liep door, want die had aan het eind van de ochtend een afspraak.
Dus met zijn 2-en terug, en daar bleek de gevallene een flinke jaap in de hand te hebben. Man en dochter gingen met haar mee terug naar huis, het thuisfront was al gebeld om hen op te halen. Moest nog aan moblo denken, je loopt toch met je voeten? Maar aan de andere kant, ook niet onverstandig om meteen te desinfecteren enzo.
Dus toen waren we nog met zijn 2-en, maar mijn laatst overgebeleven maat deed er maar 20, dus heb ik alsnog de laatste 13 a 14 km alleen gelopen.
Met de routebeschrijving van Kees![]()
Laatste paar kilometer ging niet meer echt van harte, maar nieuw afstandsrecord is binnen, en het was prima loopweer, weer lekker met de zonnebril op de harses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Quoi het volgende:
Exif run?
Whatever, ik ben zeer blij, want mijn HM training zit er op. Volgende week nog lekker 10 km
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerd![]()
Goed bezig!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929![]()
![]()
quote:Jij ook! Afvalrace
Je had mijn clubje moeten zien met een regenbui. Zowat 10 min onder een brug staan schuilen
Beetje jammer wel.
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929Site under maintenance
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jinx!!! Nu werkt ie bij mij niet meerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929Nice!!quote:quote:![]()
quote:Mooi afstand weer. Ik ben voor jou niet zo bang dat jij je M niet gaat uitlopen.
![]()
Heb ik weer, wil je proberen of 6x2/2 lukt,begeeft je bh hetaangezien met mijn voorgevel het geen doen is om te wandelen, laat staan te lopen ben ik maar terug naar huis gegaan. Een voordeel klein voordeel dat ik om de vijver liep en dus zo thuis was.
Nu weet ik wel een verjaardagscadeau voor mezelf, aangezien dat volgende week is.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Als ik naar 'laatste move' ging werkte het welquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Movescount ligt plat bij mij, dus het kaartje moet even wachtenAlthans, de app doet het enigzins en de website helemaal niet. Ik kan wel zien dat ik de laatste 30 dagen 199km heb gelopen (
als ik dat geweten had had ik er een kilometer bij gelopen), en hoe lang in tijd en afstand iedere afzonderlijke loop was, maar de details ontbreken.
![]()
Heus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]Jij ook! Afvalrace
Je had mijn clubje moeten zien met een regenbui. Zowat 10 min onder een brug staan schuilen
Beetje jammer wel.
Ik loop liever door door de regen en houd mezelf actief warm dan dat ik stilsta onder een brug en niks doe en het steeds kouder krijg...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja is er best mooi, we hadden vandaag wel alleen maar fietspaden, maar er zijn ook genoeg onverharde paden te vindenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het mooi lopen in de bossen onder Gilze??Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Manmanmanquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]Jij ook! Afvalrace
Beetje jammer wel.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Mooi, dan zal ik daar een keer gaan lopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Guard het volgende:
Ja is er best mooi, we hadden vandaag wel alleen maar fietspaden, maar er zijn ook genoeg onverharde paden te vindenKuch kuchquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
Jij ook! Afvalrace
Beetje jammer wel.
Mossel en ik schuilden ook in de auto voor de regen, voordat we begonnen met lopen
edit: maar bij ons onweerde het en dan loop ik liever niet in de bossen.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jinx!!! Nu werkt ie bij mij niet meerquote:Ik vond het wel even genoeg voor vandaag meneer Suunto.quote:Our apologies. Movescount.com is currently undergoing some changes. Movescount will be available as soon as we complete our maintenance work. Thank you for your patience!
Meanwhile, why not make a new Move?![]()
![]()
Jij gaat vlammen over 2 wekenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Quoi het volgende:
Exif run?
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerdgaaf!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: