SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt dit?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:28 schreef Tarahumara het volgende:
Stipstreep, vet! Kan je een gpstrack delen? Ben benieuwd waar je precies gelopen hebt.
http://www.movescount.com/moves/move38961929![]()
![]()
14km in the pocket
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat is de sluitertijd?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Exif run?
Whatever, ik ben zeer blij, want mijn HM training zit er op. Volgende week nog lekker 10 km
Probleemloos en pijnloos 18,5 km gelopen![]()
En ET: goed bezig!
En Daph: wow wat veel kg eraf!
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerd![]()
![]()
Ik mocht 32 km.quote:
En het werd een afvalrace met de loopgroep en ik heb gewonnen![]()
9.00 melden op een pleintje in Gilze. Er stonden er al wat toen ik om 8.55 arriveerde en begroet werd met een joviale "Ha Berlijn, alles goed?"
Er waren 15 man, 8 ging meteen hun eigen weg, die gingen voor de 14 km in de aanloop naar de TTM.
Dus zeven man over, waarvan er 3 ongeveer 20 zouden en 4 dus 32.
Kees had een route uitgezet, compleet met lus voor de 32 km lopers. Alleen jammer dat Kees moest afhaken na 3 km, last van zijn kuit. Gelukkig had ie een routebeschrijving gemaakt.
Met zijn 6-en verder. Dat ging wel prima, alleen een beetje raar dat ze gingen "picknicken" oftewel wandelen om een gelletje naar binnen te duwen op km 13 ongeveer. Ook gingen alle horloges op pauze (behalve de mijne).
Even verder, op km 16 het volgende slachtoffer, er viel iemand. Even met 3 man doorgelopen om niet het zijn alleen eromheen te staan. Even later de stofzuiger beweging terug, minus 1, die liep door, want die had aan het eind van de ochtend een afspraak.
Dus met zijn 2-en terug, en daar bleek de gevallene een flinke jaap in de hand te hebben. Man en dochter gingen met haar mee terug naar huis, het thuisfront was al gebeld om hen op te halen. Moest nog aan moblo denken, je loopt toch met je voeten? Maar aan de andere kant, ook niet onverstandig om meteen te desinfecteren enzo.
Dus toen waren we nog met zijn 2-en, maar mijn laatst overgebeleven maat deed er maar 20, dus heb ik alsnog de laatste 13 a 14 km alleen gelopen.
Met de routebeschrijving van Kees![]()
Laatste paar kilometer ging niet meer echt van harte, maar nieuw afstandsrecord is binnen, en het was prima loopweer, weer lekker met de zonnebril op de harses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Quoi het volgende:
Exif run?
Whatever, ik ben zeer blij, want mijn HM training zit er op. Volgende week nog lekker 10 km
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerd![]()
Goed bezig!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929![]()
![]()
quote:Jij ook! Afvalrace
Je had mijn clubje moeten zien met een regenbui. Zowat 10 min onder een brug staan schuilen
Beetje jammer wel.
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929Site under maintenance
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jinx!!! Nu werkt ie bij mij niet meerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Werkt dit?
http://www.movescount.com/moves/move38961929Nice!!quote:quote:![]()
quote:Mooi afstand weer. Ik ben voor jou niet zo bang dat jij je M niet gaat uitlopen.
![]()
Heb ik weer, wil je proberen of 6x2/2 lukt,begeeft je bh hetaangezien met mijn voorgevel het geen doen is om te wandelen, laat staan te lopen ben ik maar terug naar huis gegaan. Een voordeel klein voordeel dat ik om de vijver liep en dus zo thuis was.
Nu weet ik wel een verjaardagscadeau voor mezelf, aangezien dat volgende week is.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Als ik naar 'laatste move' ging werkte het welquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Movescount ligt plat bij mij, dus het kaartje moet even wachtenAlthans, de app doet het enigzins en de website helemaal niet. Ik kan wel zien dat ik de laatste 30 dagen 199km heb gelopen (
als ik dat geweten had had ik er een kilometer bij gelopen), en hoe lang in tijd en afstand iedere afzonderlijke loop was, maar de details ontbreken.
![]()
Heus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]Jij ook! Afvalrace
Je had mijn clubje moeten zien met een regenbui. Zowat 10 min onder een brug staan schuilen
Beetje jammer wel.
Ik loop liever door door de regen en houd mezelf actief warm dan dat ik stilsta onder een brug en niks doe en het steeds kouder krijg...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja is er best mooi, we hadden vandaag wel alleen maar fietspaden, maar er zijn ook genoeg onverharde paden te vindenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is het mooi lopen in de bossen onder Gilze??Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Manmanmanquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
[..]Jij ook! Afvalrace
Beetje jammer wel.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Mooi, dan zal ik daar een keer gaan lopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Guard het volgende:
Ja is er best mooi, we hadden vandaag wel alleen maar fietspaden, maar er zijn ook genoeg onverharde paden te vindenKuch kuchquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Quoi het volgende:
Jij ook! Afvalrace
Beetje jammer wel.
Mossel en ik schuilden ook in de auto voor de regen, voordat we begonnen met lopen
edit: maar bij ons onweerde het en dan loop ik liever niet in de bossen.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jinx!!! Nu werkt ie bij mij niet meerquote:Ik vond het wel even genoeg voor vandaag meneer Suunto.quote:Our apologies. Movescount.com is currently undergoing some changes. Movescount will be available as soon as we complete our maintenance work. Thank you for your patience!
Meanwhile, why not make a new Move?![]()
![]()
Jij gaat vlammen over 2 wekenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Quoi het volgende:
Exif run?
En Pijll: je bent nu officieel geaccepteerdgaaf!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Schuilen voordat je vertrekt is geen schandequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik daar een keer gaan lopen.
[..]
Kuch kuch
Mossel en ik schuilden ook in de auto voor de regen, voordat we begonnen met lopen
edit: maar bij ons onweerde het en dan loop ik liever niet in de bossen.. Maar schuilen tijdens het lopen is best wel een beetje
Voor de Brabo's:
http://www.valkenloop.nl/
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Quoi het volgende:
Ik heb bij het eindpunt een pannenkoek met kaas besteldDie was fijn
Leuk bosloopjequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor de Brabo's:
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor de Brabo's:
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.Die is leuk. Heb de 7,1 gelopen.
En ik ken het gebied erg goed. Aanrader ja!![]()
Zijn er dames hier met een aardige voorgevel die echt tevreden zijn over hen bh en welk merk is dat dan?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik liep vanmorgen langs PAC (ja, dat van de Ekiden) en daar lopen ook heel veel hardlopers altijd.. Volgens mij traint Pac niet op zondag maar het stikt daar evengoed van de hardlopers.. Ik heb er nog nooit zoveel opeengepropt onder een parasol zien staan (behalve de Fok-Ekiden-partytent).. Allemaal hardlopers die stonden te schuilen
![]()
Quoi, die HM ga je opvreten!
Guard, goed gelopen.. lijkt me vreselijk als de mensen om je heen steeds afvallen en je alleen overblijftI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Of het geeft je een boost zodat jij doorgaat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:59 schreef E.T. het volgende:
Guard, goed gelopen.. lijkt me vreselijk als de mensen om je heen steeds afvallen en je alleen overblijft![]()
Ik putte er stiekem toch een beetje kracht uit, dat ik nog als enige van de groep aan het lopen was.
Dacht: de rest zit al thuis, en ik loop hier nog; yay me
dat kan ook iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Of het geeft je een boost zodat jij doorgaat.![]()
Ik ging gemakshalve er van uit dat iedereen net zo'n loser is als ik![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heul nie geen loserquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat kan ook idd![]()
Ik ging gemakshalve er van uit dat iedereen net zo'n loser is als ik![]()
![]()
Losers lopen geen 14 km hard op zondagochtend
Zo dat was weer mijn eerste loopje na de vakantie! Te lang op mijn kont blijven zitten vanochtend, dus ik mocht beginnen in een bui ipv mooi weer maar die was gelukkig snel voorbij. Was wel handig geweest om eerder te gaan want kreeg nu wel erg honger (alleen een banaantje tot ik om 12 uur ging).
Maar verder ging het best ok. Mijn benen zijn nog een beetje stijf van de fietsvakantie maar daar had ik verder geen last van. Het enige was dat ik echt totaal geen steady state kon vinden, niet qua hartslag maar ook niet qua tempo, al lette ik daar niet echt op onderweg. Nu ja, zal nog wel even wennen zijn. Dinsdag heb ik weer 20km om ermee te oefenen
Met die 20 zal ik overigens ook over de 1000km komen!
https://www.endomondo.com/workouts/396579222/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Heul nie geen loser![]()
Losers lopen geen 14 km hard op zondagochtend
Ik ben wel een echte 'quitter'.. Ik kan mezelf heel moeilijk die virtuele schop onder m'n hol geven om toch nog even door te gaan.. Gelukkig komt dat punt steeds later
Mwa, ik ben het wel met Guard eens. Als jij dat was, was je niet zo ver gekomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte 'quitter'.. Ik kan mezelf heel moeilijk die virtuele schop onder m'n hol geven om toch nog even door te gaan.. Gelukkig komt dat punt steeds later![]()
Shock absorber run braquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Ynske het volgende:
Zijn er dames hier met een aardige voorgevel die echt tevreden zijn over hen bh en welk merk is dat dan?
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op al die mooie LDL's die hier gelopen worden. Doordat ik nu op zaterdag bij de AV train passen mijn LDL's niet meer in het weekend en door de week komt het er ook niet van door werk en gezin enzo. Nouja, nog een paar weekjes dan is de DtD geweest en kan ik weer in mijn eigen tempo verder trainen.
En nog even een dikkevoor Daph. Het is al door meer mensen gezegd. Zo lang jij maar van jezelf weet dat je geen gekke dingen doet qua eten moeten de mensen om je heen niet zeuren. (maar wel ontzettend flauw dat er op je werk zo achter je rug om gekletst wordt.)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Is ook de Drunense Duinencross op die dag.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor de Brabo's:
Ik heb een dag eerder al een HM, dus ik laat hem even schieten.![]()
Goed bezig, Guard!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef Guard het volgende:
Ik putte er stiekem toch een beetje kracht uit, dat ik nog als enige van de groep aan het lopen was.
Dacht: de rest zit al thuis, en ik loop hier nog; yay me![]()
Ik ben met Murmeli in deze! En ik wil een nieuwe, eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shock absorber run bra
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ziet er goed uit, thnxquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shock absorber run bra
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.Today is life -
Dale Carnegie![]()
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeftquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben met Murmeli in deze! En ik wil een nieuwe, eigenlijkToday is life -
Dale Carnegie![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeft[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En omdat ik dat kan, kan jij dat ookquote:Met 14 km ga je al de goeie kant op. Hoe voelde je je bij 13 km?
![]()
6.01 km in 35:58
En wat hebben we geleerd van dit rondje? Het is veul te warm voor compressiekousen. Ik had met 500 meter al zweetvoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verrotquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
En omdat ik dat kan, kan jij dat ookMet 14 km ga je al de goeie kant op. Hoe voelde je je bij 13 km?
en alles deed me zeer
*noteert*quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeft
Ik heb al jaren Shockabsorber level 4 beha's en ik zweer erbij. Alles stevig ingepakt zonder de bloedtoevoer af te snijden![]()
![]()
GotC ook goed bezig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
GotC![]()
Ik zag dat ik in mijn euforie de spoiler van Daph over het hoofd had gezien.. 28kilo is echt knap!
quote:Oké. Hou vol! Het gaat makkelijker voelen.
Wat leuk om jouw come-back te volgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef GotC het volgende:
ET!Topwijf!
45 min gelopen zonder te wandelen!Piece of cake.
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef GotC het volgende:
45 min gelopen zonder te wandelen! Piece of cake.![]()
Je gaat weer de goeie kant op. Netjes!Guard, jij loopt nu 3 dagen achter elkaar, toch?quote:
(zo LDL, ma herstel, di interval??)
Hoe bevalt dat?![]()
Nee, ik probeer een beetje om de dag te lopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Je gaat weer de goeie kant op. Netjes!
[..]
Guard, jij loopt nu 3 dagen achter elkaar, toch?
(zo LDL, ma herstel, di interval??)
Hoe bevalt dat?
Afgelopen week dus: maandag rustig loopje, woensdag IV, vrijdag Tempoloop, zondag LDL.
Dat bevalt me overigens prima, 80 km gedraaid in deze week, en na vanochtend tuurlijk wel wat stramme kuiten maar ik voel me primaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een keer of 18quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
Is dit hier al eens gepost?
Hoe je je veters moet strikkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wel eens een paar keer gepost.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe je je veters moet strikken
En het werkt!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Valt me mee op 847 delenquote:
De app zelf nog nooit gezien, is echter wel een prima schema voor iedereen die wilt beginnen met hardlopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ikea.Pax het volgende:
Gebruikt hier nog iemand de app 'Couch to 5K'?![]()
Wat vinden jullie ervan?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
In de OP vind je diverse schemas en volgens mij zijn er hier ook wel wat mensen die begonnen zijn met de Ct5. Dus gewoon beginnen en vooral hier posten, bij deze heet ik je alvast heel hartelijk welkom in het warme [Harlopen]bedje. Het lijkt soms een beetje kliekje/incrowd en er zitten heel veel mensen die in augustus al over de 1000k hebben gerend, maar ook beginners krijgen hier aandacht, mits ze zich een beetje pro-actief opstellenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ikea.Pax het volgende:
Wat vinden jullie ervan?![]()
Zo, ik heb mijn goede daad van vandaag er weer op zitten
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
![]()
Edit: ik heb met een vergelijkbare app opgebouwd tot 30 min rennen. Keep Running heette die. Prima hulpmiddelen
[ Bericht 53% gewijzigd door Quoi op 24-08-2014 16:00:07 ]![]()
collega loopt ermee, bij interesse wil ik wel even vragen wat ze er van vindt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ikea.Pax het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
En na al die mooie verslagen hier bij gelezen te hebben, ben ik ineens aangekleed en klaar om mijn rondje te hobbelen. (gister ging niet door omdat zwagertje en aanhang er vroeger waren dan in de planning stond)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Mooie trainingen weer hier!
zelf vanmorgen intervaltraining met haag gedaan:
https://www.endomondo.com/workouts/396541238
2x(7x2min) P=2 SP=7![]()
Nog wel wat zware benen van vrijdag, maar verder lekker gelopen. Heerlijk door een flinke plensbui heen gelopen. Schuilen?![]()
![]()
Hmmm een spiertje bij mijn heup is wat gevoelig. Ik moet dinsdag maar wat rustig aan doen. Er staat een uurtje fartlek op het programma.
En lopen in de regen kan heerlijk zijn, maar een uur lang stortregen is wat veel van het goede.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 17:00:36 ]![]()
Omzetverhoging bij de fabrikant.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef flipsen het volgende:
Enne, geen zin om te googlen waar dienen compressiekousen eigenlijk voor?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
ik heb een sportbh van Livera, die met roze accenten. Gewoon eigen merk geloof ik, maar die loopt echt prima. Ik heb mij toch gesprongen daar in dat pashokje om te kijken of mijn boobies goed ingesnoerd waren!quote:
E.T.: Boks! Knap hoor! Ook ik heb vanochtend voor het eerst 14 km gedaansinds ik mijn nieuwe schoenen heb gaat het rennen echt weer lekker. 1x per week rond de 10km, voor de rest ergens tussen de 6-7 kilometer. Die 14 was vandaag niet echt de bedoeling maar de route die ik tijdens het lopen in mijn hoofd uitstippelde had ik korter verwacht
prima vol te houden verder.
Overigens was dit topic op magische wijze uit mijn at verdwenen maar het staat er weer in hoor![]()
![]()
Op mijn iPhone stond ie er nog gewoon in hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Lizan het volgende:
...
Overigens was dit topic op magische wijze uit mijn at verdwenen
...![]()
Niet in mijn maatquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zag dat Perry ze nu in de aanbieding heeft
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Shock absorberquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Shock absorber run bra
Mijn voorgevel is niet zo enorm groot maar heb wel genoeg om een stevige nodig te hebben. En dat is deze.![]()
![]()
![]()
Vanochtend toch maar even gescholen voor de regen. Ik liep over de heide en ik was net een half uurtje bezig. Binnen notime was ik compleet doorweekt. Omdat ik geen zin had om nog 2,5 uur in de zeikregen te lopen onder bomen maar even buienradar geraadpleegd. Ik kon nu nog makkelijk weer terug naar mijn auto.
Mooi een klein buitje. De lucht klaarde al op maar toch bleef het regenen.Onder de bomen vandaan gekomen bleek het droog te zijn maar regende het onder de bomen zelf nog.
Shirtje uitgewrongen en weer door, de eerst paar km was wel wat koud. Een km of 4 verder werd ik toch even bang dat ik door de kou bevangen was. Een man was in het bos zijn roze hangbuikzwijn aan het uitlaten aan een tuigje.
![]()
Voor de rest weer de grote heide vrienden de schotse hooglanders tegengekomen. Leuke beesten, wat echt nog veel leuker is dat er verderop mini schotsehooglanders stonden. Geweldig schattige beestjes.![]()
http://connect.garmin.com/modern/activity/572563646![]()
Ik loop niet met vetersquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe je je veters moet strikken
(Wat inderdaad wel eens lastig is met chips, als je die aan je schoen moet maken, zoals iemand hier onlangs al opmerkte)![]()
Zo, als er niet wordt gelopen kan ik wel geld uitgeven aan lopen
Wintermeuk gekocht: jasje, 2 lange mouwen ondershirtjes en een blauwe lange tight![]()
Ik kan weer even vooruit
Vroeger werden er nog weleens plaatjes gepost na de aanschaf van nieuwe hardloopspullen
F means you're fucked![]()
Wat Yur zegt. Foto's willen we!quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:27 schreef Murmeli het volgende:
Zo, als er niet wordt gelopen kan ik wel geld uitgeven aan lopen
Wintermeuk gekocht: jasje, 2 lange mouwen ondershirtjes en een blauwe lange tight![]()
Ik kan weer even vooruit
Edit: crosspost Ik mis alleen de shirtjes nog
Maar wel een leuk jack!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
De shirtjes zijn onderkleding, en het is dus niet de bedoeling dat anderen die te zien krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wat Yur zegt. Foto's willen we!
Edit: crosspost Ik mis alleen de shirtjes nog
Maar wel een leuk jack!![]()
Het is dat ik er te lui voor ben maar dit soort posts zetten me er bijna toe aan om ze wel te laten zien. Aan. Met sexy lingerie eronder ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef pijll het volgende:
[..]
De shirtjes zijn onderkleding, en het is dus niet de bedoeling dat anderen die te zien krijgen.
<3quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is dat ik er te lui voor ben maar dit soort posts zetten me er bijna toe aan om ze wel te laten zien. Aan. Met sexy lingerie eronder ofzodoen!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Stond gister bij de Lidl met zo'n reflectielichtbandjes in de handen.
Wat gebruiken jullie liever, die of een hesje?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik gebruik zowel hesje als lichtbandje. Lichtbandje is dan wel met LEDjes. Hesje is alleen reflectie.
Brrr, ik wil nog niet dat ik ze nodig heb. Was zo blij dat ik ze de kast in kon gooien toen het langer licht werd![]()
![]()
Ik heb ze zelf allebei gehaald vorige week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef Ynske het volgende:
Stond gister bij de Lidl met zo'n reflectielichtbandjes in de handen.
Wat gebruiken jullie liever, die of een hesje?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Ik doe ook beide. Let er maar eens op als je in de auto zit, die LED-bandjes zie je dan nauwelijks. De hesjes wel. Maar op de fiets is het juist andersom, dan vallen die hesjes veel minder op, maar de LED-jes zie je vaak wel op tijd.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
deze waren idd met ledjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef Quoi het volgende:
Ik gebruik zowel hesje als lichtbandje. Lichtbandje is dan wel met LEDjes. Hesje is alleen reflectie.
Brrr, ik wil nog niet dat ik ze nodig heb. Was zo blij dat ik ze de kast in kon gooien toen het langer licht werd
Hesjes waren er niet meer
Maar een aanrader om ze morgen toch te halen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat Gup zegtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze waren idd met ledjes
Hesjes waren er niet meer
Maar een aanrader om ze morgen toch te halen?![]()
![]()
Ja hooreigenlijk is de stelregel zelfs, hoe meer lichtjes hoe beter. Kerstboom a gogo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 24-08-2014 19:01:09 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hesje lijkt me nogal kloterig lopen.![]()
Alleen dat geluid al van die schurende hesjes..
Dan maar als een kerstboom
Gisteren ook naar de Lidl geweest om te kijken naar die hesjes, hadden ze -helemaal- niks meer![]()
Toen maar appels gekocht, heb ik tenminste nog het idee dat ik niet voor niks naar de winkel ben gefietst.Oh.![]()
Onder een auto loopt nog kloteriger, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef Pandaplint het volgende:
Hesje lijkt me nogal kloterig lopen.![]()
Alleen dat geluid al van die schurende hesjes..
Dan maar als een kerstboom
Er zijn best mooie nauw aansluitende hesjes![]()
![]()
Thuis blijven is nog veiliger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Onder een auto loopt nog kloteriger, kan ik je vertellen.
Er zijn best mooie nauw aansluitende hesjesOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Oh, ik heb er nog niet over nagedacht dat we binnenkort weer in het donker moeten lopen en zo. Bleh
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zelf weten he. Maar weet dan ook dat automobilisten die LED-jes echt pas veel te laat zien.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aanvaring eh ervaring mee?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Onder een auto loopt nog kloteriger, kan ik je vertellen.
Er zijn best mooie nauw aansluitende hesjes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: