quote:
Zo'n opmerking steekt niet echt bij iemand die regelmatig een paar duizend euro binnenpokert..quote:
Doen alsof je een troll bent, dat is pas sneu. By the way: je hebt zelfs een UI van een trein.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios is de grootste troll in de geschiedenis van FOK!
Het is in de afgelopen 8 jaar zelfs zó ver gegaan, dat er nu users zijn die deze bewering niet geloven en denken dat Socios echt iemand is die iedere dag treinen bestudeert.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef Socios het volgende:
Mensen die gaan 'backpacken' in Australië..
Dit klopt helemaal. Australie is vreselijk duur door de dollar welke sterker staat als de US dollar + het is niet eens meer backpacken, je belt en wordt overal opgehaald en de routes zijn zo standaard als maar kan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
Damn doet men dat nog steeds? Ik dacht dat aussi inmiddels niet meer 'hip' was en dat alle backpackerts nu naar laos en vietnam enzo gingen
Kangeroos en konijnen enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op wild boar met honden en een speer?
Dit. Heb TS eens op zo'n meet foto gezien, was de meest "normale" gozer.quote:
Dat is niet mijn YT-kanaal. Die heb ik sowieso niet (meer).quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Ik heb de filmpjes op je Youtube kanaal gezien. Dutchtrainmanseries was het dacht ik
Haha, de echte Socios, ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zo'n opmerking steekt niet echt bij iemand die regelmatig een paar duizend euro binnenpokert..
Maar wat doet 'de echte Socios' (toepasselijke nick) dan? Behalve 1000den euros binnenhalen met poker en klaagtopics openen op FOK!... Op welke manier geniet 'de echte Socios' van zijn leven?quote:
Wtf gast, jarloers op mensen die wel durven te leven?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef Socios het volgende:
...Om zichzelf te leren kennen
...Om er een jaartje 'tussenuit' te zijn
...Om 'levenservaring' op te doen_!
Slapen in hostels met wildvreemden die zogenaamd allemaal vrienden worden
Per se naar de andere kant van de wereld moeten
Een blog bijhouden zodat 'het thuisfront' kan volgen wat er gebeurt
VOLSLAGEN IDIOOT EN NERGENS VOOR NODIG
Geenszinsquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wtf gast, jarloers op mensen die wel durven te leven?
Preciesquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:35 schreef donald_dick het volgende:
En dan terugkomen en doen alsof ze de hele wereld hebben gezien
Zeker wanneer het een blog betreft word je absoluut niet gedwongen de blog te bekijken, dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Leuk voor de liefhebbers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Over dat bijhouden van zo'n blog en mensen die hun vakantie zo nodig op sociale media moeten delen is wel klacht waardig.
Jij hebt mij nog nooit gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef Cara het volgende:
Laat ze lekker. Jezus. Ik duw jou toch ook niet op de rails als ik je weer je leven zie vergooien op het station.
Ja leuk, allemaal insecten en reptielen welke je binnen twee seconden doden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou wel graag naar Australië willen, maar dan als reden om de natuur daar mee te maken.
Terechte klacht. Vaak ook van die huppelkutjes die Psychologie ofzo studeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef Socios het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:29 schreef JetLife het volgende:
[..]
Ja leuk, allemaal insecten en reptielen welke je binnen twee seconden doden.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef Cara het volgende:
Laat ze lekker. Jezus. Ik duw jou toch ook niet op de rails als ik je weer je leven zie vergooien op het station.
Want mensen die een ECHTE studie hebben gedaan doen tenminste niet of nauwelijks zulke onzinnige dingen!quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Terechte klacht. Vaak ook van die huppelkutjes die Psychologie ofzo studeren.
Ik ken er wel heel erg veel die naar Zuid-Amerika gaan/zijn gegaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
Damn doet men dat nog steeds? Ik dacht dat aussi inmiddels niet meer 'hip' was en dat alle backpackerts nu naar laos en vietnam enzo gingen
Geloven in vooruitgangquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef MultiBanaan het volgende:
Nog altijd beter dan fappend op de ICE in slaap vallen terwijl je je bedenkt dat je het afgelopen jaar weer geen steek vooruit bent gekomen en dezelfde persoon van een jaar geleden bent
Sja, het hoeft niet per se vermeld te worden,maar het is natuurlijk wel gewoon levenservaring die je deelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:10 schreef Crocodi1e het volgende:
Dat ze het doen is nog het probleem niet zo, maar dat ze het er altijd over moeten hebben wel.
"Ja toen ik in AUSTRALIË was, dit dat zus zo! En toen ik in ETHIOPIË was dit dat zus zo" dat is soms wel een beetje irritant, dan doen ze er veel te interessant mee.
Tja. Het hoeft van mij ook niet. Maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef Socios het volgende:
99,9% van de tijd is het gewoon interessantdoenerij. Jaren later zelfs nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het hoeft niet per se vermeld te worden,maar het is natuurlijk wel gewoon levenservaring die je deelt.
Waar ga jij altijd op reis heen dan? Rare autist.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef Socios het volgende:
Dat wordt een jaar op zolder leven dus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:49 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga in 2016 een jaar weg.
Puur om een jaar niet te hoeven werken. En ik ga niet naar Australië.
Ik ken mezelf en heb al levenservaring genoeg.
Hmm, zo zou je het kunnen interpreteren ja. Een jaartje 'doppen' zoals ze hier in België zeggen. Misschien dat ik dat doe als ik terug ben. Prima ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:47 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat wordt een jaar op zolder leven dus?
Hoe dronken was je als je jezelf in Australië terug vindt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:15 schreef Piebe het volgende:
[..]
Tja. Het hoeft van mij ook niet. Maar ieder zijn ding.
Die dooddoeners voor en na de tijd zijn wel klachtwaardig.
De ergste mist nog
Ik heb mezelf gevonden.
Ach ja, met een blog hoef je geen 23232334X je vakantiefoto's te laten zien..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:59 schreef von_manstein het volgende:
Opzich is er niks mis mee om te backpacken in een land naar keus.
Of Australie het land van avontuur is laat ik effe in het midden. (Wil je spanning, sensatie en avontuur... vertrek dan naar Syrie)
Maar het "blog cq. twitter/Facebook (slowchat) gedeelte is wel klacht waardig.
Het ergste is als die verwachten dat anderen daarvoor gaan betalen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:23 schreef amvrosios het volgende:
Bijna net zo erg als die mensen die jaar vrijwilligers werk in Afrika gaan doen, moet je jaren later nog over horen.... jakkie
Ik zie een geweldige comedyserie voor mequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Dus dan gaan zij een bv een rondje fietsen naar een dorpje drie uur verderop en dan mogen de vrienden en familie die toch sponsoren zodat de noeste wereldverbeteraar ergens in Afrika Starvin´ Marvin kan voeden overdag en in de nachtelijke uren in een witte Landcruiser met een wat oudere Britse expat door de bush kan racen om zich onder invloed van drank in een veld vol passerende olifanten met volle vaart in de schede te laten verwennen door de eerder genoemde Brit!
Want je mag alleen bloggen/twitteren/fb-en als je in eigen land zit?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:59 schreef von_manstein het volgende:
Opzich is er niks mis mee om te backpacken in een land naar keus.
Of Australie het land van avontuur is laat ik effe in het midden. (Wil je spanning, sensatie en avontuur... vertrek dan naar Syrie)
Maar het "blog cq. twitter/Facebook (slowchat) gedeelte is wel klacht waardig.
Het is altijd boeiender en leerzamer dan 2 weken Chersonnisos lijkt me.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:01 schreef Stratotanker het volgende:
Backpacken, avontuur, couchsurfen, blabla. En dan vervolgens op iedere foto dezelfde mensen omdat het gewoon een groepsreis is.En dan vervolgens nog maaanden lang de verhalen aanhoren. Het valt me altijd op dat het bij jonge mensen altijd de mensen zijn met weinig interesses.
Waar ben jij allemaal naar toe geweest op vakantie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:01 schreef Stratotanker het volgende:
Backpacken, avontuur, couchsurfen, blabla. En dan vervolgens op iedere foto dezelfde mensen omdat het gewoon een groepsreis is.En dan vervolgens nog maaanden lang de verhalen aanhoren. Het valt me altijd op dat het bij jonge mensen altijd de mensen zijn met weinig interesses.
De parels van Nederland: de waddeneilanden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Waar ga jij altijd op reis heen dan? Rare autist.
Dat kan natuurlijk ook gewoon jouw interpretatie zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:22 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
99,9% van de tijd is het gewoon interessantdoenerij. Jaren later zelfs nog.
Wat een onzin. Mensen die verkondigen een dergelijke reis gemaakt te hebben doen dat sowieso om 'interessant' te doen. Het delen van de ervaringen is daarvan het bewijs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon jouw interpretatie zijn.
En sommige mensen vertellen nu eenmaal vaker over hun belevenissen/avonturen dan anderen. Dat staat los van of deze bevelenis is het buitenland was of niet. Alleen wanneer het gaat om een avontuur van anderen wordt het door sommigen wellicht eerder gezien als interessantdoenerij.
En daarbij heb je mensen die uit het niets over hun avonturen waar dan ook beginnen te vertellen en mensen die dit doen naar aanleiding van een situatie. Soms kan het zelfs relevant zijn denk ik.
Jij deelt nooit ervaringen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mensen die verkondigen een dergelijke reis gemaakt te hebben doen dat sowieso om 'interessant' te doen. Het delen van de ervaringen is daarvan het bewijs.
In het zeldzame geval dat men het verzwijgt, zou men kunnen stellen dat men naar de andere kant van de wereld is gevlogen voor eigen gerief.
Dat was niet mijn vraag. Mijn vraag was of jij nooit ervaringen (wat voor dan ook) deelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet van deze 'hipsterbackpackvliegreizen', simpelweg omdat ik ze niet maak.
Ik deel mijn klachtervaringen in KLB. En dan nog niet eens alle. Ik kan wel tien klachten per dag tegenkomen, maar het is veel te veel werk om deze ervaringen allemaal te delen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Mijn vraag was of jij nooit ervaringen (wat voor dan ook) deelt.
Dat ligt er maar net aan in welke situaties je terecht komt. Zelfs stom lazarus in het midden van de nacht zonder telefoon of geld aan de andere kant van het land stranden kan leerzamer zijn. Dat iemand zijn spul in een rugzak gooit betekend niet dat degene gaat backpacken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is altijd boeiender en leerzamer dan 2 weken Chersonnisos lijkt me.
Alles is tegenwoordig al gedaan door de hele wereld, niets is meer echt uniek en bijzonder, maar dat wil niet zeggen dat een trip naar de andere kant van de wereld niet gewoon heel erg leuk is.
Waarom is backpacken het summum eigenlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan in welke situaties je terecht komt. Zelfs stom lazarus in het midden van de nacht zonder telefoon of geld aan de andere kant van het land stranden kan leerzamer zijn. Dat iemand zijn spul in een rugzak gooit betekend niet dat degene gaat backpacken.
Maar jij deelt ervaringen dus puur en alleen om interessant te doen begrijp ik?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik deel mijn klachtervaringen in KLB. En dan nog niet eens alle. Ik kan wel tien klachten per dag tegenkomen, maar het is veel te veel werk om deze ervaringen allemaal te delen.
Nee, dit zijn geen vliegreiservaringen!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar jij deelt ervaringen dus puur en alleen om interessant te doen begrijp ik?
Dus alleen wanneer men ervaringen deelt die men heeft opgedaan in het buitenland dan doet men dit per definitie om interessant te doen, maar wanneer men andere (niet vliegreiservaringen) deelt, hoeft men dit niet per se te doen om interessant te doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, dit zijn geen vliegreiservaringen!!!
Zwaktebod, want het door mij genoemde raakt juist de kern van de klacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus alleen wanneer men ervaringen deelt die men heeft opgedaan in het buitenland dan doet men dit per definitie om interessant te doen, maar wanneer men andere (niet vliegreiservaringen) deelt, hoeft men dit niet per se te doen om interessant te doen![]()
Normaal gesproken reageer ik altijd serieus wanneer de post ook enigszins serieus van toon is, ongeacht of iemand trollt of niet. Maar ik denk dat ik het nu toch echt opgeef. Op zulke onzinargumenten / zo'n onzinnige redenatie kan ik gewoon niet serieus ingaan helaas.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:25 schreef Socios het volgende:
[..]
De parels van Nederland: de waddeneilanden.
REageer je nog op mij of is het allemaal zolderkamerkennis die je hier tentoonstelt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan in welke situaties je terecht komt. Zelfs stom lazarus in het midden van de nacht zonder telefoon of geld aan de andere kant van het land stranden kan leerzamer zijn. Dat iemand zijn spul in een rugzak gooit betekend niet dat degene gaat backpacken.
Waarom Australië niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:37 schreef misteriks het volgende:
terechte klacht ! alles behalve de backpackers naar Australie
maar met op stip de meest hatelijke toeristen zijn diegene die zich onder het mom van wereldverbeteraars laten fotograferen met kindertjes in Afrika.![]()
![]()
Reizen an sich is leuk, alleen jammer van die mensen die er zo'n ding van moeten maken. Mensen die op facebook bij hobby's "reizen" moeten vermelden en heel cool 20 lonely planets op de plank hebben staanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:51 schreef blondetrien het volgende:
Reizen is gewoon hartstikke leuk en je doet er niemand kwaad mee. Stop met zeuren, als je er niks aan vind, er niks over wilt horen of het ze niet gunt dan moet je gewoon een keertje eerlijk worden en dat in het gezicht van je 'vrienden' zeggenBen je er misschien wel meteen vanaf, die vervelende verhalen en al die foto's op facebook.
Persoonlijk vind ik het juist heel tof om te kunnen zien wat mijn vrienden zoal meemaken als ze op reis zijn en bekijk ik graag de foto's als ze weer terug zijn, leuk toch!
A'fuckin'men. Hier heb ik ook een hekel aan. Meisje dat 2 weken naar Gambia is geweest en dan zo'n kutplaatje deelt van een giraffe met de tekst: travel as long as you can, as much as you can, as far as you can. Life's not meant to be lived in one place.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Reizen an sich is leuk, alleen jammer van die mensen die er zo'n ding van moeten maken. Mensen die op facebook bij hobby's "reizen" moeten vermelden en heel cool 20 lonely planets op de plank hebben staanverder dan 3 weekjes thailand en een full moon party komen ze niet, maar oh zo avontuurlijk zijn ze. En bij terugkomst steevast een feest geven in Full Moon Party stijl supercool met buckets enzo
En mensen die altijd moeten vermelden "oh die heb ik ontmoet tijdens het reizen, echt een superchille gast blablabla". Pleur toch op man, iedereen is chill als ie ergens met 35 graden aan het strand ligt. Nee ik hoef dat soort neppe gasten niet te leren kennen. Een nep en gemaakt wereldje is het.
In dr eentje naar Gambia. Ik weet wel wat ze daar gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
A'fuckin'men. Hier heb ik ook een hekel aan. Meisje dat 2 weken naar Gambia is geweest en dan zo'n kutplaatje deelt van een giraffe met de tekst: travel as long as you can, as much as you can, as far as you can. Life's not meant to be lived in one place.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zat overigens ook elke godganse minuut op facebook. Anti-klacht: ze is smoking hot.
Staat inderdaad bekend om black mamba zoekende vrouwen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
In dr eentje naar Gambia. Ik weet wel wat ze daar gedaan heeft.
Gedwongen op je eigen benen moeten staan is altijd leerzaam. Maar tegenwoordig wordt er nogal wat drama van gemaakt, terwijl het (vaak) cherso aan de andere kant van de wereld is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is backpacken het summum eigenlijkEn waarom zou iets leerzaam moeten zijn
Ik zou dit zelf geschreven kunnen hebben. "Jaaa, is zo'n goeie vriend, veel meegemaakt, dit, dat." Asjeblieft zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
En mensen die altijd moeten vermelden "oh die heb ik ontmoet tijdens het reizen, echt een superchille gast blablabla". Pleur toch op man, iedereen is chill als ie ergens met 35 graden aan het strand ligt.
Niet per definitie natuurlijk, je kan ook nog gewoon echt avontuurlijk backpacken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:42 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Gedwongen op je eigen benen moeten staan is altijd leerzaam. Maar tegenwoordig wordt er nogal wat drama van gemaakt, terwijl het gewoon cherso aan de andere kant van de wereld is.
[..]
Ik zou dit zelf geschreven kunnen hebben. "Jaaa, is zo'n goeie vriend, veel meegemaakt, dit, dat." Asjeblieft zeg.
Soms is reizen gewoon meer dan iets dat je 1x per jaar doet, een hobby dus. En als iets je hobby is heb je er soms ook wel eens boeken van. En soms zet je zelfs een mooie reisfoto op Facebook. Of hou je een blog erover bij. Gek hé..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Reizen an sich is leuk, alleen jammer van die mensen die er zo'n ding van moeten maken. Mensen die op facebook bij hobby's "reizen" moeten vermelden en heel cool 20 lonely planets op de plank hebben staan
Reismeisje gespot.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:16 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Soms is reizen gewoon meer dan iets dat je 1x per jaar doet, een hobby dus. En als iets je hobby is heb je er soms ook wel eens boeken van. En soms zet je zelfs een mooie reisfoto op Facebook. Of hou je een blog erover bij. Gek hé..
Dat dit kan in Nederland.
Nee reismeisjes an sich niet, maar de hele interessantdoenerij eromheen dat vind ik een beetje (heel erg) sneu.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:18 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja kennelijk is dat triest of zo. Nou ja, het zal wel. Heb veel plezier met mijn hobby.
Ach ja, wat is interessantdoenerij...dat je het op Facebook zet? Dat is de dia-avond van de 21ste eeuw. Als je gave dingen gedaan hebt wil je dat graag delen...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee reismeisjes an sich niet, maar de hele interessantdoenerij eromheen dat vind ik een beetje (heel erg) sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |