quote:
Zo'n opmerking steekt niet echt bij iemand die regelmatig een paar duizend euro binnenpokert..quote:
Doen alsof je een troll bent, dat is pas sneu. By the way: je hebt zelfs een UI van een trein.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios is de grootste troll in de geschiedenis van FOK!
Het is in de afgelopen 8 jaar zelfs zó ver gegaan, dat er nu users zijn die deze bewering niet geloven en denken dat Socios echt iemand is die iedere dag treinen bestudeert.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef Socios het volgende:
Mensen die gaan 'backpacken' in Australië..
Dit klopt helemaal. Australie is vreselijk duur door de dollar welke sterker staat als de US dollar + het is niet eens meer backpacken, je belt en wordt overal opgehaald en de routes zijn zo standaard als maar kan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
Damn doet men dat nog steeds? Ik dacht dat aussi inmiddels niet meer 'hip' was en dat alle backpackerts nu naar laos en vietnam enzo gingen
Kangeroos en konijnen enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op wild boar met honden en een speer?
Dit. Heb TS eens op zo'n meet foto gezien, was de meest "normale" gozer.quote:
Dat is niet mijn YT-kanaal. Die heb ik sowieso niet (meer).quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Ik heb de filmpjes op je Youtube kanaal gezien. Dutchtrainmanseries was het dacht ik
Haha, de echte Socios, ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zo'n opmerking steekt niet echt bij iemand die regelmatig een paar duizend euro binnenpokert..
Maar wat doet 'de echte Socios' (toepasselijke nick) dan? Behalve 1000den euros binnenhalen met poker en klaagtopics openen op FOK!... Op welke manier geniet 'de echte Socios' van zijn leven?quote:
Wtf gast, jarloers op mensen die wel durven te leven?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef Socios het volgende:
...Om zichzelf te leren kennen
...Om er een jaartje 'tussenuit' te zijn
...Om 'levenservaring' op te doen_!
Slapen in hostels met wildvreemden die zogenaamd allemaal vrienden worden
Per se naar de andere kant van de wereld moeten
Een blog bijhouden zodat 'het thuisfront' kan volgen wat er gebeurt
VOLSLAGEN IDIOOT EN NERGENS VOOR NODIG
Geenszinsquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wtf gast, jarloers op mensen die wel durven te leven?
Preciesquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:35 schreef donald_dick het volgende:
En dan terugkomen en doen alsof ze de hele wereld hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |