SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik heb je per ongeluk gerapporteerd bij de modjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes![]()
Vandaag duo halve marathon gedaan. Ik ben gesloopt. Mijn benen haten mij
Wow, wat goed!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes![]()
Vinden ze vast niet ergquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb je per ongeluk gerapporteerd bij de modjes
Maar wat ik eigenlijk wilde doen:![]()
Fijn dat je gewicht zo lekker stabiel is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:21 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Wow, wat goed!
Hier (na bijna drie weken verplichte rust om te genezen na auto-ongeluk) nog steeds hetzelfde gewicht. Dat valt me best mee.
Dank hahaquote:
Damn! Heldquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Drankjes![]()
Daar zit ik met de FatSecret app ook mee ja. Als ik afweeg hoeveel beleg ik op mijn brood doe, kom ik bijna altijd lager uit dan wat zij als 1 portie rekenen. Sindsdien voer ik in zo'n geval een halve of driekwart portie in (of gewoon het aantal gram dat ik op mijn brood doe).quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik gebruik trouwens zo'n app en af en toe de eetmeter van het voedingscentrum maar wat rekenen zij allebei bizarre porties?
Ik heb de afgelopen dagen eens bijgehouden hoeveel ik op mijn brood doe maar wat bij hen 1 belegje is, zijn er bij mij altijd minstens 2.... Het zelfde met hun 'opscheplepels' en zo
Ja dat heb ik nu ook gedaan maar ik heb geen zin om elke keer te gaan wegen natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar zit ik met de FatSecret app ook mee ja. Als ik afweeg hoeveel beleg ik op mijn brood doe, kom ik bijna altijd lager uit dan wat zij als 1 portie rekenen. Sindsdien voer ik in zo'n geval een halve of driekwart portie in (of gewoon het aantal gram dat ik op mijn brood doe).
Ja, daar verbaasde ik me ook overquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook gedaan maar ik heb geen zin om elke keer te gaan wegen natuurlijk
Maar goed, het ging me er ook meer om dat ik niet zo goed snap waarom zij 15 gram hagelslag per boterham rekenen. Weet je hoe bizar veel dat is!
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf wel afwegen want de porties worden stiekem anders steeds groter.
Ik blijf mijn porties rijst/aardappelen/pasta wel afwegen, want anders worden die porties bij mij ook steeds groter ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf wel afwegen want de porties worden stiekem anders steeds groter.
Net een omelet met groente gegeten.
Even laten zakken en dan sporten.
Mississipi Mud Pie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:26 schreef Myraela het volgende:
Brownies. Alles met chocolade snappen ze wel.
Een portie is over het algemeen gewoon 15 gram volgens mij, een eetlepel dus, voorgesneden beleg zit ook rond de 15 gram geloof ik, als je alles wil weten moet je gewoon wegenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook gedaan maar ik heb geen zin om elke keer te gaan wegen natuurlijk
Maar goed, het ging me er ook meer om dat ik niet zo goed snap waarom zij 15 gram hagelslag per boterham rekenen. Weet je hoe bizar veel dat is!
Met beleg deed ik het ook wel, nu eet ik gewoon geen broodquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik blijf mijn porties rijst/aardappelen/pasta wel afwegen, want anders worden die porties bij mij ook steeds groter ja.
Maar ik doelde meer op dingen als de hoeveelheid pindakaas/hagelslag/kaas etc. voor op brood. Daarvan pak ik altijd wel ongeveer hetzelfde, dus dat ga ik niet steeds per boterham afwegen want dan blijf ik bezig
Dit heb ik ook heel erg jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Myraela het volgende:
En als ik iets niet lekker genoeg vind, dan eet ik het gewoon niet.
+1000quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Weet je dat dat ook iets is wat in dat boek het geheim van slanke mensen terugkomt?
Dat slanke mensen schijnbaar veel beter hun keuzes maken, en veel eerder stoppen met eten. En als je er dan op gaat letten met een etentje, dan is het ook echt zo. Al een ijsje gehad die dag? Dan geen mwah toetje bij een restaurant bijvoorbeeld.
En dat is denk ik ook wat mij nu de afgelopen weken het meeste geholpen heeft. Een filmpje kijken op de bank? Hoeven niet perse chips bij. Nog even de pan leegeten? Ehm, heb ik wel echt honger?
Ik ben ineens heel gedisciplineerd geworden, en pak het ook weer op als ik een paar dagen het iets heb laten schieten.
Help, ik ben goed bezig!![]()
![]()
![]()
Knapquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is juist een van de dingen die ik het afgelopen jaar echt heb geleerd: stoppen met eten als het niets meer toevoegt
Niet dat dat altijd lukt als ik op de bank hang met een snack, maar over het algemeen gaat het heel goed
Vrijdag hadden we een buffet/bbq situatie op een feest. Dan hoor ik daarna iedereen van pfff ik heb zoveel gegeten! Maar ik neem gewoon 1 bordje, dan even niets om te kijken of ik echt nog honger heb of gewoon wat lekkers wil en dan eventueel nog een kleine aanvulling. Werkt echt prima
Zaterdag weinig gegeten, wel uit geweest (alleen water en 2 rivella gedronken). Dus toen s nachts iedereen naar de shoarma tent. Ik had ook een klein frietje besteld (ik had ook echt honger) maar toen ik er een beetje van op had heb ik het weg gegooid. Ik had genoeg gehad en ik weet dat als je het voor je neus laat staan je toch nog een frietje pakt, en nog een, en nog eenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knapdat soort dingen maken het verschil.
Moet ik ook echt weer op gaan letten.
"heeft u ook een portie worteltjes alstublieft?"quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar goed, geen friet eten was beter geweest maar gek genoeg hadden ze geen boterham met slankie smeerkaas
Ach een paar frietjes is niet zo heel erg. Als je het maar niet elke week doet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
Maar goed, geen friet eten was beter geweest maar gek genoeg hadden ze geen boterham met slankie smeerkaas
Ja ze hadden pita kaas maar wist zo snel ook niet wat beter zou zijn? En mijn vriend was van 'pak gewoon friet'...quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ach een paar frietjes is niet zo heel erg. Als je het maar niet elke week doet.
Bij ons hebben ze ook belegde broodjes, maar ik vraag me altijd af of een broodje "gezond" zoveel beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |