Dan is het alsnog go your hallwayquote:
Kan ook als jongensnaam!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb eens een baby gefotografeerd die Bliss heette. Kunnen we gewoon doen natuurlijk(als het een meisje is)
Idd, waarom moeilijk doen?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:21 schreef MissBliss het volgende:
Omgik dacht van de week nog: zal ik ShowChat eens omhoog schoppen en nu is het gewoon al voor me gedaan!
Je kan beter vragen waar we het níet over hadden! Alles werd besprokenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me weer af waar hadden we het vroeger altijd over waardoor we 1250 topics hebben behaaldVolgens mij had ik in ieder geval geen leven
![]()
Oh ja! Yes!! Achtbaan meet ik ben er voor!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan beter vragen waar we het níet over hadden! Alles werd besproken![]()
Ik las trouwens van de week dat er in maart 2016 een nieuwe achtbaan komt in Walibi, een hypercoaster
Achtbaanmeet!
https://www.facebook.com/(...)3566/?type=2&theaterquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja! Yes!! Achtbaan meet ik ben er voor!!![]()
quote:Rumours are that these spinning cars will be used in the new MACK Mega Coaster that is currently being build in Walibi Holland smile-emoticon
OMGquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3566/?type=2&theater
Werkt dit?
[..]
Jaquote:
Bang? Ik?quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan we samen van te voren bang zijn...
quote:
quote:
quote:
quote:
Inmiddels wel?quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me weer af waar hadden we het vroeger altijd over waardoor we 1250 topics hebben behaaldVolgens mij had ik in ieder geval geen leven
![]()
Ik ben inmiddels alles gewend, je mag m'n hand vasthouden!quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt he.. als ik al die nieuwe achtbanen zie... brrrrrrrrr
Hejquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt he.. als ik al die nieuwe achtbanen zie... brrrrrrrrr
Nu wel hequote:
Je hebt me ooit een note geven toen ik mijn liefde voor je verklaardequote:
Mijn God weet je dat nog? Hoe zie je er uit? Wie weet beantwoord ik die liefde ooit nog welquote:Op donderdag 10 december 2015 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt me ooit een note geven toen ik mijn liefde voor je verklaarde
Viesdik met hipster haar en een dikke bril.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn God weet je dat nog? Hoe zie je er uit? Wie weet beantwoord ik die liefde ooit nog wel
Ik val niet op hipsters.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Viesdik met hipster haar en een dikke bril.
Ja prima. Huisje, katje, werk, leven, gehuwd en ach wel gelukkig dusquote:
Toevallig, ik kijk ze ook weer allemaalquote:Op maandag 11 juli 2016 21:20 schreef babette21 het volgende:
Ik kijk HIMYM. Een paar so-called volwassenen blijken het met lasergamen tegen een bende 12-jarigen te moeten opnemen. Brings back some memories!
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:20 schreef babette21 het volgende:
Ik kijk HIMYM. Een paar so-called volwassenen blijken het met lasergamen tegen een bende 12-jarigen te moeten opnemen. Brings back some memories!
Van mij ook!quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
10 biertjes per week noem ik geen verslaving. Die drink ik voor ik ga ontbijten.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog steeds?
Maar je drinkt dus nog? Je moest er toch af?
Gadverdamme.quote:Op zondag 12 november 2017 17:49 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is iedereen burgerlijk gaan doen.
Held !quote:Op zondag 12 november 2017 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gadverdamme.Zijn ze zeker ook andere mensen kusjes aan het geven en hun piemeltje in de voorbips aan het steken enzo.
Ieuw.quote:Op zondag 12 november 2017 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gadverdamme.Zijn ze zeker ook andere mensen kusjes aan het geven en hun piemeltje in de voorbips aan het steken enzo.
En sommigen hebben zelfs kinderen.quote:
Ik heb geen piemelquote:Op zondag 12 november 2017 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
De TTK-slowchat ligt al jaren te stuiptrekken en af en toe kijk ik eens of die nou eindelijk dood is. Echt heel treurig.quote:Op maandag 13 november 2017 09:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]Is de TTK-slowchat net zo levend als hier?
Haha ja, andere mailadres werkte niet meerquote:Op maandag 13 november 2017 09:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania? Als in: Tania? Heb je je nu speciaal opnieuw geregistreerd voor deze post? [ afbeelding ]
Dolfijn-mail? Geocities?quote:Op maandag 13 november 2017 10:13 schreef Tania34 het volgende:
[..]
Haha ja, andere mailadres werkte niet meer
Hoi Bapu!quote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sommigen hebben zelfs kinderen.Van andere FOK!kers.
(Hoi MB!)
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op maandag 13 november 2017 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Waar zijn Zhenar, Dizer, XcUZ_Me, Steve, babette21, Rhena, Tha_Erik, BVO, Airelle, Svensational e.v.a.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |