quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:07 schreef Re het volgende:
ja probeer je er eens wat nieuw leven in te blazen huh?
Al lang gebeurd toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
tmi tmi tmi tmi tmi [ afbeelding ]
Ik heb eens een baby gefotografeerd die Bliss heette. Kunnen we gewoon doen natuurlijkquote:
die kan veranderd hoorquote:
Ik denk niet dat het voorkomt dat topic morgen weer dood is, maar go your gang!quote:
Dit moest ik even een paar keer lezen..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voorkomt dat topic morgen weer dood is, maar go your gang!
Ga je gangquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit moest ik even een paar keer lezen..
Dan is het alsnog go your hallwayquote:
Kan ook als jongensnaam!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb eens een baby gefotografeerd die Bliss heette. Kunnen we gewoon doen natuurlijk(als het een meisje is)
Idd, waarom moeilijk doen?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:21 schreef MissBliss het volgende:
Omgik dacht van de week nog: zal ik ShowChat eens omhoog schoppen en nu is het gewoon al voor me gedaan!
Je kan beter vragen waar we het níet over hadden! Alles werd besprokenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me weer af waar hadden we het vroeger altijd over waardoor we 1250 topics hebben behaaldVolgens mij had ik in ieder geval geen leven
![]()
Oh ja! Yes!! Achtbaan meet ik ben er voor!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan beter vragen waar we het níet over hadden! Alles werd besproken![]()
Ik las trouwens van de week dat er in maart 2016 een nieuwe achtbaan komt in Walibi, een hypercoaster
Achtbaanmeet!
https://www.facebook.com/(...)3566/?type=2&theaterquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja! Yes!! Achtbaan meet ik ben er voor!!![]()
quote:Rumours are that these spinning cars will be used in the new MACK Mega Coaster that is currently being build in Walibi Holland smile-emoticon
OMGquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3566/?type=2&theater
Werkt dit?
[..]
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |