Viesdik met hipster haar en een dikke bril.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn God weet je dat nog? Hoe zie je er uit? Wie weet beantwoord ik die liefde ooit nog wel
Ik val niet op hipsters.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Viesdik met hipster haar en een dikke bril.
Ja prima. Huisje, katje, werk, leven, gehuwd en ach wel gelukkig dusquote:
Toevallig, ik kijk ze ook weer allemaalquote:Op maandag 11 juli 2016 21:20 schreef babette21 het volgende:
Ik kijk HIMYM. Een paar so-called volwassenen blijken het met lasergamen tegen een bende 12-jarigen te moeten opnemen. Brings back some memories!
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:20 schreef babette21 het volgende:
Ik kijk HIMYM. Een paar so-called volwassenen blijken het met lasergamen tegen een bende 12-jarigen te moeten opnemen. Brings back some memories!
Van mij ook!quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
10 biertjes per week noem ik geen verslaving. Die drink ik voor ik ga ontbijten.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog steeds?
Maar je drinkt dus nog? Je moest er toch af?
Gadverdamme.quote:Op zondag 12 november 2017 17:49 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is iedereen burgerlijk gaan doen.
Held !quote:Op zondag 12 november 2017 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gadverdamme.Zijn ze zeker ook andere mensen kusjes aan het geven en hun piemeltje in de voorbips aan het steken enzo.
Ieuw.quote:Op zondag 12 november 2017 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gadverdamme.Zijn ze zeker ook andere mensen kusjes aan het geven en hun piemeltje in de voorbips aan het steken enzo.
En sommigen hebben zelfs kinderen.quote:
Ik heb geen piemelquote:Op zondag 12 november 2017 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |