quote:
De TTK-slowchat ligt al jaren te stuiptrekken en af en toe kijk ik eens of die nou eindelijk dood is. Echt heel treurig.quote:Op maandag 13 november 2017 09:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]Is de TTK-slowchat net zo levend als hier?
Haha ja, andere mailadres werkte niet meerquote:Op maandag 13 november 2017 09:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania? Als in: Tania? Heb je je nu speciaal opnieuw geregistreerd voor deze post? [ afbeelding ]
Dolfijn-mail? Geocities?quote:Op maandag 13 november 2017 10:13 schreef Tania34 het volgende:
[..]
Haha ja, andere mailadres werkte niet meer
Hoi Bapu!quote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sommigen hebben zelfs kinderen.Van andere FOK!kers.
(Hoi MB!)
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op maandag 13 november 2017 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Waar zijn Zhenar, Dizer, XcUZ_Me, Steve, babette21, Rhena, Tha_Erik, BVO, Airelle, Svensational e.v.a.?
Trommel ze eens op dan.quote:Op maandag 13 november 2017 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af!
Rena (zonder h [ afbeelding ]) zit in Z&G, die staat op klappen
Trommel ze zelf opquote:Op maandag 13 november 2017 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trommel ze eens op dan. [ afbeelding ]
Ik moest even nadenken wat Z&G is... Maar wow, oké. Zijn er naast jou en rena (zonder h) nog meer SC'ers met mini-FOK!kertjes?
Jij hebt Zhenar op Facebook.quote:Op maandag 13 november 2017 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Trommel ze zelf op
Ja, XcUZ_Me en Duvel hebben een kleine dame
Ja, die is volgens mij op vakantie nu, dus denk niet dat ie wil komen ShowChatten :’)quote:
Vroegâh, toen FOK! nog ons leven was.quote:Op maandag 13 november 2017 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die is volgens mij op vakantie nu, dus denk niet dat ie wil komen ShowChatten :’)
Re en ik gingen op vakantie wel eens naar een internetcafe om te FOK!ken!quote:Op maandag 13 november 2017 14:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vroegâh, toen FOK! nog ons leven was.
quote:Op maandag 13 november 2017 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re en ik gingen op vakantie wel eens naar een internetcafe om te FOK!ken!
Gefuseerdquote:Op maandag 13 november 2017 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Waar zijn Zhenar, Dizer, XcUZ_Me, Steve, babette21, Rhena, Tha_Erik, BVO, Airelle, Svensational e.v.a.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |