Pessimist. Landverraaier. Judasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Winst Ajax.
Mag ik dit wel zeggen van Tacos?
quote:
quote:
Ik heb het topic niet geopend omdat ik een topic niet van grote noodzaak vond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:08 schreef GGMM het volgende:
En dit is waarom Stijn normaliter de topics opent.
Hoe dan ook; 3-1.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen een topic voor de Klassieker leek me boeiend, ach. De wedstrijd tussen de kampioen en de eeuwige 4e is ook altijd interessant om dat in een apart topic te bespreken.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 09:41:39#Ajax-#PSV en #PSV-#Ajax zijn de enige echte toppers in Nederland: 26 van de laatste 30 titels gingen naar Eindhoven of Amsterdam. #ED reageer retweet
Mwa, de klassieker is natuurlijk wel vele malen groter dan deze wedstrijd, maar vind dat elke topper zijn eigen topic verdient.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet geopend omdat ik een topic niet van grote noodzaak vond.
Alleen een topic voor de Klassieker leek me boeiend, ach. De wedstrijd tussen de kampioen en de eeuwige 4e is ook altijd interessant om dat in een apart topic te bespreken.
Moeten er niet overdreven veel topics van komenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de klassieker is natuurlijk wel vele malen groter dan deze wedstrijd, maar vind dat elke topper zijn eigen topic verdient.
6quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten er niet overdreven veel topics van komen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax v PSV, Feyenoord v Ajax en..?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Buitendam het volgende:
Jammer dat PSV het met deze backs moet doen, anders was het gewoon 50/50,
Zelfs met Willems en Arias is het niet fifty-fifty, geitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Buitendam het volgende:
Jammer dat PSV het met deze backs moet doen, anders was het gewoon 50/50, naar wij dachten.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs met Willems en Arias is het niet fifty-fifty, geit
Normaliter is dat een bruikbaar backje. Veelzeggend dat je weer op 1 wedstrijd je mening fundeert. Met je vagina.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok.
Arias was vorige week ook wel erg goed idd.
Oh ja, want vorig seizoen was hij zo goed inderdaad. Eigenlijk was dit pas de eerste fout die hij maakte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Normaliter is dat een bruikbaar backje. Veelzeggend dat je weer op 1 wedstrijd je mening fundeert. Met je vagina.
OMDAT ER MAAR TWEE TEAMS SPELEN!!11quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel maar eens waarom het dan wel fifty-fifty is.
Arias was in de tweede seizoenshelft gewoon een goede speler, schaapje. Niet zo trollen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want vorig seizoen was hij zo goed inderdaad. Eigenlijk was dit pas de eerste fout die hij maakte.
Ik ook altijd met mijn kortzichtigheid.
XD XD XD XD XD. Heel grapp0g.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
OMDAT ER MAAR TWEE TEAMS SPELEN!!11:D:D
![]()
![]()
Bruikbaar, ja. Soms per ongeluk een voorzet zo hups op de spits z'n ketel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want vorig seizoen was hij zo goed inderdaad. Eigenlijk was dit pas de eerste fout die hij maakte.
Ik ook altijd met mijn kortzichtigheid.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arias was in de tweede seizoenshelft gewoon een goede speler, schaapje. Niet zo trollen.
We maken er een stabiel zesje van. Gewoon bruikbaar. Leuk zo'n jongen erbij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Heeft het een paar wedstrijden naar behoren gedaan ja. Meer echt niet hoor.
Aight, succes er mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We maken er een stabiel zesje van. Gewoon bruikbaar. Leuk zo'n jongen erbij.
Een paar? Toch wel zeer belangrijke actiesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Heeft het een paar wedstrijden naar behoren gedaan ja. Meer echt niet hoor.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Je bedoelt toch niet PSV v Feyenoord hé?
Ik wist niet dat wedstrijden met meeste kijkers de belangrijkste indicatie zijn, maar okéquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Wedstrijden met meeste kijkers
1. Ajax - PSV 545.000
2. PSV - Ajax 446.000
3. Feyenoord - PSV 414.000
Voor een eigen topic? Wat dan wel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wedstrijden met meeste kijkers de belangrijkste indicatie zijn, maar oké.
Goed zo, Stijn. Zeg die wandelende vagijn waar het op staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een paar? Toch wel zeer belangrijke acties
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)-PSVFC-Twente-32.htm
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ead-EaglesPSV-23.htm
Hier al twee voor je. Assist op een late winnende van Ruiz en zelf een goal in een zeer belangrijke pot voor PSV tegen Twente met zijn chocoladebeen.
2 voorbeelden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een paar? Toch wel zeer belangrijke acties
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)-PSVFC-Twente-32.htm
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ead-EaglesPSV-23.htm
Hier al twee voor je. Assist op een late winnende van Ruiz en zelf een goal in een zeer belangrijke pot voor PSV tegen Twente met zijn chocoladebeen.
Ah, nu is het alweer een draak. Kijk 'm enkel in superlatieven denken, wat een zwaktebod. Pak 'm Stijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 voorbeelden.
Aanvallend is het allemaal wel aardig hoor, maar verdedigend is het gewoon een draak van een speler.
Waarom blijf je serieus op GGMM in gaan als het om PSV gaat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, nu is het alweer een draak. Kijk 'm enkel in superlatieven denken, wat een zwaktebod. Pak 'm Stijn.
Omdat ie stiekem gelijk heeft en ik dat wil maskerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijf je serieus op GGMM in gaan als het om PSV gaat?
Jij bent vanaf nu m'n beste vriend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie stiekem gelijk heeft en ik dat wil maskeren
Sta ik eindelijk boven Johannes?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu m'n beste vriend.
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sta ik eindelijk boven Johannes?
Ik merk dat je hem van mij wil afpakken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie stiekem gelijk heeft en ik dat wil maskeren
Je had het mij eerst beloofd jij verrader.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ga nog steeds met hem naar Sin City 2, want beloofd is beloofd.
Principieel. Keurig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ga nog steeds met hem naar Sin City 2, want beloofd is beloofd.
Oei, dat doet pijnquote:
Doe eens niet zo lullig over PSV ze worden altijd derde en dat is helemaal niet slecht voor een club zonder ambitiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet geopend omdat ik een topic niet van grote noodzaak vond.
Toen Twente nog iets voorstelde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Twente en Twente - Ajax kreeg voorgaande jaren toch ook z'n eigen topic?
Zou zomaar kunnen, maar is wmb niet nodig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Twente en Twente - Ajax kreeg voorgaande jaren toch ook z'n eigen topic?
denk dat bij wedstrijden tussen de traditionele top 3 wel genoeg is inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar is wmb niet nodig.
Mwah, Ajax is wel prima inderdaad, maar om nou Twente of AZ ook een eigen topic te geven als ze tegen elkaar moeten...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat bij wedstrijden tussen de traditionele top 3 wel genoeg is inderdaad.
Feyenoord - PSV, buiten de wedstrijden van Ajax om is dat toch altijd mijn favorietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat bij wedstrijden tussen de traditionele top 3 wel genoeg is inderdaad.
al vinden jullie feyenoord - psv vast ook niet nodig.
Hm,...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Klopt. Alleen Ajax stelt nog iets voor tegenwoordig. Eigenlijk zouden we alleen alle wedstrijden van Ajax an sich een apart topique moeten geven. C'est ca
Hallo Stijn heb je al een antwoord op mijn vraag kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor een eigen topic? Wat dan wel?
Ik verkondig dan ook louter waarheden. Dat is het mooie aan mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm,...
Ik kan hier nog wel tegenin gaan, maar als je gelijk hebt heb je gelijk.
Ah kijk, de aanhanger van de provincieclub voelt zich weer eens benadeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom een eigen topic? Kunnen we dat voor Ajax- Zwolle in het vervolg ook wel doen.
VBL / [Johan Cruijff Schaal XIX 03/08/14 - 18:00] PEC Zwolle v Ajax #1quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom een eigen topic? Kunnen we dat voor Ajax- Zwolle in het vervolg ook wel doen.
Ajax ligt ook in de provincie ei dat je er bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah kijk, de aanhanger van de provincieclub voelt zich weer eens benadeeld.
Nummer 1 tegen de eeuwige nummer 4 toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel gewoon de wedstrijd tussen de nummer 1 en nummer 2
Juistem..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax ligt ook in de provincie ei dat je er bent.
oja, klopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nummer 1 tegen de eeuwige nummer 4 toch?
Netjes. Zwolle stijgt op de ranking.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / [Johan Cruijff Schaal XIX 03/08/14 - 18:00] PEC Zwolle v Ajax #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutOP trouwens.
Ho ho, en de sensatie. We zijn twee speelronden onderweg en de eerste genotswedstrijd staat voor de deur. Regerend landskampioen Ajax neemt het in eigen huis op tegen het PSV dat 6 (!) jaar geleden voor het laatst die schaal pakte. De duidelijke favoriet is dit keer het Ajax van Frank de Boer. PSV is nog te wisselvallig en met name op defensief gebied. Met horten en stoten werden Willem II en NAC Breda over de knie gelegd.
In de ArenA gaan we zien wie de koploper wordt. Slaat Ajax haar eerste belangrijke slag op weg naar titelprolongatie of gaat PSV door met doelpunten scoren? Om 16:45 trappen we af.
Aanvoerders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B: Niklas Moisander
O: Georginio Wijnaldum
Vermoedelijke opstellingen
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Blind; Schöne, Sigthorsson, Kishna
PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay
De voorspelling van Ajacied422
Ik voorspel een PSV dat achterover gaat leunen en Ajax het spel laat maken. Ze hopen op de bevliegingen van Depay, Wijnaldum en Maher die barsten van de kwaliteit, de laatste is nog wat uit vorm, tegenover de kwetsbare Ajaxverdediging. Echter speelt Ajax veel beter voetbal met een duidelijke structuur en visie. Iets waar ik PSV nog niet op heb kunnen betrappen. PSV is defensief zeer matig en ik acht Ajax sterk genoeg om dat hoopje ellende stuk te spelen, vooral de flankspelers zijn kwetsbaar.
3-1.Ah je bent er nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet jouw voorspelling in de OP?
Ah, de ontworpen tikkie-terug-stokpaardjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax speelt voetbal met structuur?
Tikkie terug is stuctuur blijkbaar.
Wat een kutOP trouwens.
Ho ho, en de sensatie. We zijn twee speelronden onderweg en de eerste genotswedstrijd staat voor de deur. Regerend landskampioen Ajax neemt het in eigen huis op tegen het PSV dat 6 (!) jaar geleden voor het laatst die schaal pakte. De duidelijke favoriet is dit keer het Ajax van Frank de Boer. PSV is nog te wisselvallig en met name op defensief gebied. Met horten en stoten werden Willem II en NAC Breda over de knie gelegd.
In de ArenA gaan we zien wie de koploper wordt. Slaat Ajax haar eerste belangrijke slag op weg naar titelprolongatie of gaat PSV door met doelpunten scoren? Om 16:45 trappen we af.
Aanvoerders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Blind; Schöne, Sigthorsson, Kishna
PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay
Ik voorspel een PSV dat achterover gaat leunen en Ajax het spel laat maken. Ze hopen op de bevliegingen van Depay, Wijnaldum en Maher die barsten van de kwaliteit, de laatste is nog wat uit vorm, tegenover de kwetsbare Ajaxverdediging. Echter speelt Ajax veel beter voetbal met een duidelijke structuur en visie. Iets waar ik PSV nog niet op heb kunnen betrappen. PSV is defensief zeer matig en ik acht Ajax sterk genoeg om dat hoopje ellende stuk te spelen, vooral de flankspelers zijn kwetsbaar.
3-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
We vergeten voor de gein maar even dat Ajax alle hoeken van de ArenA kreeg te zien tegen Vitesse.quote:
PSV kreeg alle hoeken van het veld te zien tegen NAC Breda en Willem II.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We vergeten voor de gein maar even dat Ajax alle hoeken van de ArenA kreeg te zien tegen Vitesse.
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We vergeten voor de gein maar even dat Ajax alle hoeken van de ArenA kreeg te zien tegen Vitesse.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een kutOP trouwens.
Aanvoerders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3-1.Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kreeg alle hoeken van het veld te zien tegen NAC Breda en Willem II.
Je punt?
Dat komt meer omdat de OP ronduit belabberd was denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doen![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doenDaarnaast had ik z'n lappie tekst nog niet eens gelezen.
Nu ik het gelezen heb, wordt het alleen maar nog triester inderdaad![]()
![]()
Nu veel beter iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat de OP ronduit belabberd was denk ik.
vreemde contradictiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Met horten en stoten werden Willem II en NAC Breda over de knie gelegd.
Ik kan het heus wel hebben dat ik dit topic niet heb geopend. Maar als je het opent, doe dan je best. Dat jij denkt dat ik nu als een autist duimzuigend in een hoekje in foetushouding ligt, is je eigen gedachte en veel plezier met het houden van die gedachte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doenDaarnaast had ik z'n lappie tekst nog niet eens gelezen.
Nu ik het gelezen heb, wordt het alleen maar nog triester inderdaad![]()
![]()
Wel leuk dat jij geen inhoudelijke mening durft te geven en alleen mij maar loopt uit te lachen m.b.t mijn posts over PSV.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nu wel kan reageren.
Ajax - PSV #1quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, Ik snap dat er veel wedstrijdspanning speelt jongens, maar laten we het weeriets vriendelijker houden.
En die "discussie" mag nu ook wel stoppen.
Iemand suggesties voor een TT?
[Eredivisie] Ajax v PSV #1 De eerste krakerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, Ik snap dat er veel wedstrijdspanning speelt jongens, maar laten we het weeriets vriendelijker houden.
Nog beter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Eredivisie] Ajax v PSV #1 De eerste kraker
Jij was er niet mee eens dat een topic geopend moest worden op basis van aantal kijkers. Mijn vraag was op basis waarvan wel dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij geen inhoudelijke mening durft te geven en alleen mij maar loopt uit te lachen m.b.t mijn posts over PSV.
Ajax-PSV dit is de kampioen wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, Ik snap dat er veel wedstrijdspanning speelt jongens, maar laten we het weer iets vriendelijker houden.
Houd je aan je eigen woorden, diknek.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, Ik snap dat er veel wedstrijdspanning speelt jongens, maar laten we het weer iets vriendelijker houden.
Leer sarcasme herkennen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je aan je eigen woorden, diknek.
[..]
Daag me niet uit jongen!quote:
Wat een kutOP trouwens.
Aanvoerders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3-1.Wat een kut OP, fie van mij wa beter en wie veranderd hem nou zonder met mij te overleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U mad??quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Waarom veranderen jullie nou de tt en OP, teringlijers
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax speelt echt goed.
Ik zeg 10-0
nouja jullie spelen heus wel beter dan PSV maar het is echt niet geweldig. Alles zat wel mee vorige 2 potjes. Voor PSV geldt hetzelfde, maar die speelden tegen de lamme en de blinde en jullie tegen oke tegenstandersquote:
julliequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja jullie spelen heus wel beter dan PSV maar het is echt niet geweldig. Alles zat wel mee vorige 2 potjes. Voor PSV geldt hetzelfde, maar die speelden tegen de lamme en de blinde en jullie tegen oke tegenstanders
Hoho, dat is alleen als ze weer met 5-0 in hun reet genaaid worden door PEC. Niet als ze winnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jullie
Hij zat gewoon achter zijn computer of tv te kijken.
umad?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jullie
Hij zat gewoon achter zijn computer of tv te kijken.
Stijntje begon met zn voetjes te stampen. Stel je voor dat hij eens geen topic opentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Daddy to the rescuequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stijntje begon met zn voetjes te stampen. Stel je voor dat hij eens geen topic opent
Volgens mij is er maar 1 iemand die zich meer druk maakt om dat, dat ben jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stijntje begon met zn voetjes te stampen. Stel je voor dat hij eens geen topic opent
Scherp. Misschien moet ik maar een OP gaan maken danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 iemand die zich meer druk maakt om dat, dat ben jij.
Vandaar dat je een nieuwe OP maakt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 iemand die zich meer druk maakt om dat, dat ben jij.
Hé wat leuk. Heeft mama je FOK-acc gesponsord?quote:
Waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hé wat leuk. Heeft mama je FOK-acc gesponsord?![]()
Ik hoop dat PSV verliest. Anders moeten we het 1 maand zonder deze kwaliteitsuser doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
Ligt 'ie een maandje zn bed te neuken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV verliest. Anders moeten we het 1 maand zonder deze kwaliteitsuser doen
Die namenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zitten Dramata en Brenetniet al officieel in de selectie?
Ik heb inderdaad niet betaald voor FOK! neequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je betaalt voor FOK![]()
![]()
Najah.. jij..
Eigenlijk zou Ritzmaier gewoon weer 1 wedstrijdje verkracht moeten worden als LB. Heb ik toch meer vertrouwen inquote:
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Okquote:
Het orakel spreekt.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:21:51Nostradamus in the house. #ajapsv 1-1 http://t.co/Wi87MKdDNI reageer retweet
twitter:Teeling80 twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:29:25Bij Ajax staat Anwar el Ghazi in de basis #ajapsv reageer retweet
Spannend. Wordt leuk tegen Brenet/Tamata.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Teeling80 twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:29:25Bij Ajax staat Anwar el Ghazi in de basis #ajapsv reageer retweet
Jammer dat Cocu voor Narsingh kiest. Kan het Boilesen zeer lastig gaan maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Pfiew Willems voor Tamata
Godver.twitter:troostjohn twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:39:43Energie vd spelers van PSV net verhoogd door activatie vd geestelijke kracht!Ik verwacht daarom een mooie overwinning van PSV tegen Ajax!! reageer retweet
Is deze serieus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Gramulanion het volgende:
Godver.twitter:troostjohn twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:39:43Energie vd spelers van PSV net verhoogd door activatie vd geestelijke kracht!Ik verwacht daarom een mooie overwinning van PSV tegen Ajax!! reageer retweet
Nee nu neem ik zijn mening opeens serieus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Halst werd landskampioen in 2002!!!! Nou wat interessant
Jaloersquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Halst werd landskampioen in 2002!!!! Nou wat interessant
Ontsnapte TBS-er?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die zit opgesloten.
Oke....... waar in?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die zit opgesloten.
En how old are joequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, zo dement als maar kan.
[..]
Verzorgingstehuis
Wat gek zeg dat de bondscoach gaat kijken naar een topperquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Guus is weer met zijn karavaan on tour. Van Hilversum naar Amsterdam dit keer. Niet zo'n moeilijk grote afstand.
Homoseksueel, dat zie je zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Henrys het volgende:
lekker chimis wiepen in zijn waggi
[ afbeelding ]
Beter had hij in Den Haag komen kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gek zeg dat de bondscoach gaat kijken naar een topper
Jasper Cillessenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gek zeg dat de bondscoach gaat kijken naar een topper
Ach, de KNVB heeft tenminste dat kampioensschild van een beter kleurtje voorzien... Voorheen was die poep-bruin.quote:
Zoetquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jasper Cillessen
Joel Veltman
Davy Klaassen
Daley Blind
Jeroen Zoet
Karim Rekik
Adam Maher
Georginio Wijnaldum
Memphis Depay.
Ik had liever naar De Kuip gegaan.
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef Henrys het volgende:
Heb op zich wel respect voor die harde kern voor Ajax nadat ze die ISIS aanhangers geklapt hebben
Traditie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom een apart topic als er maar 1 wedstrijd wordt gespeeld op dit moment?![]()
Geen 'piep piep' van ggmm?quote:
40-45quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Fokker101 het volgende:
In welke seconden zittten jullie nuuu
Bedankt Hansquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Henrys het volgende:
Die Klaassen ziet er uit of hij al in de 30 is
Net als Robben op die leeftijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Henrys het volgende:
Die Klaassen ziet er uit of hij al in de 30 is
kom sprinten danquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Willems heeft zich ook niet echt ingehouden of wel. Lijkt 20 kilo zwaarder.
Elke dag Burger Kingquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
DIT IS MIJN CLUB MIJN IDEAALquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef JanCees het volgende:
AJAAAAX AMSTERDAMMMMMM JALALALALALALAAAAAAA
BRUUR VAN ZEEFUIK OFWAquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hij's zwart. KFC dus.quote:
Willems, Willems, je moeder bakt te vet. Willems, Willems, ga nu eens zonder eten naar bed. JALALALALAAAAA!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoi Inso. Heb je je Legia broeders uit Den Haag nog aan het werk gezien vandaag. Mijn weekend is echt 100% goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
waar komen joden toch vandaan israel hier vandaan wonen daar ook superjoden ja daar wonen superjoden vinden joden voetbalfijn als ze maar voor ajax zijn
jalalallaal
nee was andere geneugden van het leven aan het kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Inso. Heb je je Legia broeders uit Den Haag nog aan het werk gezien vandaag. Mijn weekend is echt 100% goed.
Veel gemist dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee was andere geneugden van het leven aan het kijken
zoals feyenoord
Wat is sms?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie sms'en naar als1team?
Zou je willen dm-en? die van mij doet ut niet meerquote:
Op dit soort momenten kom je er achter dat het leven te kort is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie hebben nog 5 minuten om van mijn aanwezigheid te genieten jongens!
Oh dan doe ik mijn broekje uitquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie hebben nog 5 minuten om van mijn aanwezigheid te genieten jongens!
Bedankt Hansquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het fascinerend dat de commentator wist te melden dat Ajax slechter begonnen was aan de wedstrijd omdat PSV meer de bal had. Dit is juist iets wat PSV niet wil.
Inderdaad. PSV scoort altijd zonder de bal enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het fascinerend dat de commentator wist te melden dat Ajax slechter begonnen was aan de wedstrijd omdat PSV meer de bal had. Dit is juist iets wat PSV niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |