quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutOP trouwens.
Ho ho, en de sensatie. We zijn twee speelronden onderweg en de eerste genotswedstrijd staat voor de deur. Regerend landskampioen Ajax neemt het in eigen huis op tegen het PSV dat 6 (!) jaar geleden voor het laatst die schaal pakte. De duidelijke favoriet is dit keer het Ajax van Frank de Boer. PSV is nog te wisselvallig en met name op defensief gebied. Met horten en stoten werden Willem II en NAC Breda over de knie gelegd.
In de ArenA gaan we zien wie de koploper wordt. Slaat Ajax haar eerste belangrijke slag op weg naar titelprolongatie of gaat PSV door met doelpunten scoren? Om 16:45 trappen we af.
Aanvoerders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B: Niklas Moisander
O: Georginio Wijnaldum
Vermoedelijke opstellingen
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Blind; Schöne, Sigthorsson, Kishna
PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay
De voorspelling van Ajacied422
Ik voorspel een PSV dat achterover gaat leunen en Ajax het spel laat maken. Ze hopen op de bevliegingen van Depay, Wijnaldum en Maher die barsten van de kwaliteit, de laatste is nog wat uit vorm, tegenover de kwetsbare Ajaxverdediging. Echter speelt Ajax veel beter voetbal met een duidelijke structuur en visie. Iets waar ik PSV nog niet op heb kunnen betrappen. PSV is defensief zeer matig en ik acht Ajax sterk genoeg om dat hoopje ellende stuk te spelen, vooral de flankspelers zijn kwetsbaar.
3-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
We vergeten voor de gein maar even dat Ajax alle hoeken van de ArenA kreeg te zien tegen Vitesse.quote:
PSV kreeg alle hoeken van het veld te zien tegen NAC Breda en Willem II.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We vergeten voor de gein maar even dat Ajax alle hoeken van de ArenA kreeg te zien tegen Vitesse.
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We vergeten voor de gein maar even dat Ajax alle hoeken van de ArenA kreeg te zien tegen Vitesse.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutOP trouwens.
Ho ho, en de sensatie. We zijn twee speelronden onderweg en de eerste genotswedstrijd staat voor de deur. Regerend landskampioen Ajax neemt het in eigen huis op tegen het PSV dat 6 (!) jaar geleden voor het laatst die schaal pakte. De duidelijke favoriet is dit keer het Ajax van Frank de Boer. PSV is nog te wisselvallig en met name op defensief gebied. Met horten en stoten werden Willem II en NAC Breda over de knie gelegd.
In de ArenA gaan we zien wie de koploper wordt. Slaat Ajax haar eerste belangrijke slag op weg naar titelprolongatie of gaat PSV door met doelpunten scoren? Om 16:45 trappen we af.
Aanvoerders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B: Niklas Moisander
O: Georginio Wijnaldum
Vermoedelijke opstellingen
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Blind; Schöne, Sigthorsson, Kishna
PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay
De voorspelling van Ajacied422
Ik voorspel een PSV dat achterover gaat leunen en Ajax het spel laat maken. Ze hopen op de bevliegingen van Depay, Wijnaldum en Maher die barsten van de kwaliteit, de laatste is nog wat uit vorm, tegenover de kwetsbare Ajaxverdediging. Echter speelt Ajax veel beter voetbal met een duidelijke structuur en visie. Iets waar ik PSV nog niet op heb kunnen betrappen. PSV is defensief zeer matig en ik acht Ajax sterk genoeg om dat hoopje ellende stuk te spelen, vooral de flankspelers zijn kwetsbaar.
3-1.Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kreeg alle hoeken van het veld te zien tegen NAC Breda en Willem II.
Je punt?
Dat komt meer omdat de OP ronduit belabberd was denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doen![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doenDaarnaast had ik z'n lappie tekst nog niet eens gelezen.
Nu ik het gelezen heb, wordt het alleen maar nog triester inderdaad![]()
![]()
Nu veel beter iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat de OP ronduit belabberd was denk ik.
Ja, eens.quote:
vreemde contradictiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Met horten en stoten werden Willem II en NAC Breda over de knie gelegd.
Ik kan het heus wel hebben dat ik dit topic niet heb geopend. Maar als je het opent, doe dan je best. Dat jij denkt dat ik nu als een autist duimzuigend in een hoekje in foetushouding ligt, is je eigen gedachte en veel plezier met het houden van die gedachte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het ging er mij eigenlijk meer om dat 'ie het eigenlijk gewoon niet kan hebben dat hij dit topic niet heeft geopend, om vervolgens autistisch toch nog een gooi naar een OP te doenDaarnaast had ik z'n lappie tekst nog niet eens gelezen.
Nu ik het gelezen heb, wordt het alleen maar nog triester inderdaad![]()
![]()
Wel leuk dat jij geen inhoudelijke mening durft te geven en alleen mij maar loopt uit te lachen m.b.t mijn posts over PSV.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nu wel kan reageren.
Ajax - PSV #1quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, Ik snap dat er veel wedstrijdspanning speelt jongens, maar laten we het weeriets vriendelijker houden.
En die "discussie" mag nu ook wel stoppen.
Iemand suggesties voor een TT?
[Eredivisie] Ajax v PSV #1 De eerste krakerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
Ja, Ik snap dat er veel wedstrijdspanning speelt jongens, maar laten we het weeriets vriendelijker houden.
En die "discussie" mag nu ook wel stoppen.
Iemand suggesties voor een TT?
Sterk.quote:
Nog beter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Eredivisie] Ajax v PSV #1 De eerste kraker
Jij was er niet mee eens dat een topic geopend moest worden op basis van aantal kijkers. Mijn vraag was op basis waarvan wel dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij geen inhoudelijke mening durft te geven en alleen mij maar loopt uit te lachen m.b.t mijn posts over PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |