Pessimist. Landverraaier. Judasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Winst Ajax.
Mag ik dit wel zeggen van Tacos?
quote:
quote:
Ik heb het topic niet geopend omdat ik een topic niet van grote noodzaak vond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:08 schreef GGMM het volgende:
En dit is waarom Stijn normaliter de topics opent.
Hoe dan ook; 3-1.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen een topic voor de Klassieker leek me boeiend, ach. De wedstrijd tussen de kampioen en de eeuwige 4e is ook altijd interessant om dat in een apart topic te bespreken.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 09:41:39#Ajax-#PSV en #PSV-#Ajax zijn de enige echte toppers in Nederland: 26 van de laatste 30 titels gingen naar Eindhoven of Amsterdam. #ED reageer retweet
Mwa, de klassieker is natuurlijk wel vele malen groter dan deze wedstrijd, maar vind dat elke topper zijn eigen topic verdient.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet geopend omdat ik een topic niet van grote noodzaak vond.
Alleen een topic voor de Klassieker leek me boeiend, ach. De wedstrijd tussen de kampioen en de eeuwige 4e is ook altijd interessant om dat in een apart topic te bespreken.
Moeten er niet overdreven veel topics van komenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de klassieker is natuurlijk wel vele malen groter dan deze wedstrijd, maar vind dat elke topper zijn eigen topic verdient.
6quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten er niet overdreven veel topics van komen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax v PSV, Feyenoord v Ajax en..?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Buitendam het volgende:
Jammer dat PSV het met deze backs moet doen, anders was het gewoon 50/50,
Zelfs met Willems en Arias is het niet fifty-fifty, geitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Buitendam het volgende:
Jammer dat PSV het met deze backs moet doen, anders was het gewoon 50/50, naar wij dachten.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs met Willems en Arias is het niet fifty-fifty, geit
Normaliter is dat een bruikbaar backje. Veelzeggend dat je weer op 1 wedstrijd je mening fundeert. Met je vagina.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok.
Arias was vorige week ook wel erg goed idd.
Oh ja, want vorig seizoen was hij zo goed inderdaad. Eigenlijk was dit pas de eerste fout die hij maakte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Normaliter is dat een bruikbaar backje. Veelzeggend dat je weer op 1 wedstrijd je mening fundeert. Met je vagina.
OMDAT ER MAAR TWEE TEAMS SPELEN!!11quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel maar eens waarom het dan wel fifty-fifty is.
Arias was in de tweede seizoenshelft gewoon een goede speler, schaapje. Niet zo trollen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want vorig seizoen was hij zo goed inderdaad. Eigenlijk was dit pas de eerste fout die hij maakte.
Ik ook altijd met mijn kortzichtigheid.
XD XD XD XD XD. Heel grapp0g.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
OMDAT ER MAAR TWEE TEAMS SPELEN!!11:D:D
![]()
![]()
Bruikbaar, ja. Soms per ongeluk een voorzet zo hups op de spits z'n ketel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want vorig seizoen was hij zo goed inderdaad. Eigenlijk was dit pas de eerste fout die hij maakte.
Ik ook altijd met mijn kortzichtigheid.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arias was in de tweede seizoenshelft gewoon een goede speler, schaapje. Niet zo trollen.
We maken er een stabiel zesje van. Gewoon bruikbaar. Leuk zo'n jongen erbij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Heeft het een paar wedstrijden naar behoren gedaan ja. Meer echt niet hoor.
Aight, succes er mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We maken er een stabiel zesje van. Gewoon bruikbaar. Leuk zo'n jongen erbij.
Een paar? Toch wel zeer belangrijke actiesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Heeft het een paar wedstrijden naar behoren gedaan ja. Meer echt niet hoor.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Je bedoelt toch niet PSV v Feyenoord hé?
Ik wist niet dat wedstrijden met meeste kijkers de belangrijkste indicatie zijn, maar okéquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Wedstrijden met meeste kijkers
1. Ajax - PSV 545.000
2. PSV - Ajax 446.000
3. Feyenoord - PSV 414.000
Voor een eigen topic? Wat dan wel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wedstrijden met meeste kijkers de belangrijkste indicatie zijn, maar oké.
Goed zo, Stijn. Zeg die wandelende vagijn waar het op staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een paar? Toch wel zeer belangrijke acties
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)-PSVFC-Twente-32.htm
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ead-EaglesPSV-23.htm
Hier al twee voor je. Assist op een late winnende van Ruiz en zelf een goal in een zeer belangrijke pot voor PSV tegen Twente met zijn chocoladebeen.
2 voorbeelden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een paar? Toch wel zeer belangrijke acties
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)-PSVFC-Twente-32.htm
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)ead-EaglesPSV-23.htm
Hier al twee voor je. Assist op een late winnende van Ruiz en zelf een goal in een zeer belangrijke pot voor PSV tegen Twente met zijn chocoladebeen.
Ah, nu is het alweer een draak. Kijk 'm enkel in superlatieven denken, wat een zwaktebod. Pak 'm Stijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 voorbeelden.
Aanvallend is het allemaal wel aardig hoor, maar verdedigend is het gewoon een draak van een speler.
Waarom blijf je serieus op GGMM in gaan als het om PSV gaat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, nu is het alweer een draak. Kijk 'm enkel in superlatieven denken, wat een zwaktebod. Pak 'm Stijn.
Omdat ie stiekem gelijk heeft en ik dat wil maskerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom blijf je serieus op GGMM in gaan als het om PSV gaat?
Jij bent vanaf nu m'n beste vriend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie stiekem gelijk heeft en ik dat wil maskeren
Sta ik eindelijk boven Johannes?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu m'n beste vriend.
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sta ik eindelijk boven Johannes?
Ik merk dat je hem van mij wil afpakken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie stiekem gelijk heeft en ik dat wil maskeren
Je had het mij eerst beloofd jij verrader.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ga nog steeds met hem naar Sin City 2, want beloofd is beloofd.
Principieel. Keurig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ga nog steeds met hem naar Sin City 2, want beloofd is beloofd.
Oei, dat doet pijnquote:
Doe eens niet zo lullig over PSV ze worden altijd derde en dat is helemaal niet slecht voor een club zonder ambitiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet geopend omdat ik een topic niet van grote noodzaak vond.
Toen Twente nog iets voorstelde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Twente en Twente - Ajax kreeg voorgaande jaren toch ook z'n eigen topic?
Zou zomaar kunnen, maar is wmb niet nodig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax - Twente en Twente - Ajax kreeg voorgaande jaren toch ook z'n eigen topic?
denk dat bij wedstrijden tussen de traditionele top 3 wel genoeg is inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar is wmb niet nodig.
Mwah, Ajax is wel prima inderdaad, maar om nou Twente of AZ ook een eigen topic te geven als ze tegen elkaar moeten...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat bij wedstrijden tussen de traditionele top 3 wel genoeg is inderdaad.
Feyenoord - PSV, buiten de wedstrijden van Ajax om is dat toch altijd mijn favorietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat bij wedstrijden tussen de traditionele top 3 wel genoeg is inderdaad.
al vinden jullie feyenoord - psv vast ook niet nodig.
Hm,...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Klopt. Alleen Ajax stelt nog iets voor tegenwoordig. Eigenlijk zouden we alleen alle wedstrijden van Ajax an sich een apart topique moeten geven. C'est ca
Hallo Stijn heb je al een antwoord op mijn vraag kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor een eigen topic? Wat dan wel?
Ik verkondig dan ook louter waarheden. Dat is het mooie aan mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm,...
Ik kan hier nog wel tegenin gaan, maar als je gelijk hebt heb je gelijk.
Ah kijk, de aanhanger van de provincieclub voelt zich weer eens benadeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom een eigen topic? Kunnen we dat voor Ajax- Zwolle in het vervolg ook wel doen.
VBL / [Johan Cruijff Schaal XIX 03/08/14 - 18:00] PEC Zwolle v Ajax #1quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom een eigen topic? Kunnen we dat voor Ajax- Zwolle in het vervolg ook wel doen.
Ajax ligt ook in de provincie ei dat je er bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah kijk, de aanhanger van de provincieclub voelt zich weer eens benadeeld.
Nummer 1 tegen de eeuwige nummer 4 toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel gewoon de wedstrijd tussen de nummer 1 en nummer 2
Juistem..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax ligt ook in de provincie ei dat je er bent.
oja, klopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nummer 1 tegen de eeuwige nummer 4 toch?
Netjes. Zwolle stijgt op de ranking.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / [Johan Cruijff Schaal XIX 03/08/14 - 18:00] PEC Zwolle v Ajax #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutOP trouwens.
Ho ho, en de sensatie. We zijn twee speelronden onderweg en de eerste genotswedstrijd staat voor de deur. Regerend landskampioen Ajax neemt het in eigen huis op tegen het PSV dat 6 (!) jaar geleden voor het laatst die schaal pakte. De duidelijke favoriet is dit keer het Ajax van Frank de Boer. PSV is nog te wisselvallig en met name op defensief gebied. Met horten en stoten werden Willem II en NAC Breda over de knie gelegd.
In de ArenA gaan we zien wie de koploper wordt. Slaat Ajax haar eerste belangrijke slag op weg naar titelprolongatie of gaat PSV door met doelpunten scoren? Om 16:45 trappen we af.
Aanvoerders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B: Niklas Moisander
O: Georginio Wijnaldum
Vermoedelijke opstellingen
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Blind; Schöne, Sigthorsson, Kishna
PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Tamata; Wijnaldum, Hiljemark, Maher; Locadia, De Jong, Depay
De voorspelling van Ajacied422
Ik voorspel een PSV dat achterover gaat leunen en Ajax het spel laat maken. Ze hopen op de bevliegingen van Depay, Wijnaldum en Maher die barsten van de kwaliteit, de laatste is nog wat uit vorm, tegenover de kwetsbare Ajaxverdediging. Echter speelt Ajax veel beter voetbal met een duidelijke structuur en visie. Iets waar ik PSV nog niet op heb kunnen betrappen. PSV is defensief zeer matig en ik acht Ajax sterk genoeg om dat hoopje ellende stuk te spelen, vooral de flankspelers zijn kwetsbaar.
3-1.Ah je bent er nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet jouw voorspelling in de OP?
Ah, de ontworpen tikkie-terug-stokpaardjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax speelt voetbal met structuur?
Tikkie terug is stuctuur blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |