Wat gek zeg dat de bondscoach gaat kijken naar een topperquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Guus is weer met zijn karavaan on tour. Van Hilversum naar Amsterdam dit keer. Niet zo'n moeilijk grote afstand.
Homoseksueel, dat zie je zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Henrys het volgende:
lekker chimis wiepen in zijn waggi
[ afbeelding ]
Beter had hij in Den Haag komen kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gek zeg dat de bondscoach gaat kijken naar een topper
Jasper Cillessenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gek zeg dat de bondscoach gaat kijken naar een topper
Ach, de KNVB heeft tenminste dat kampioensschild van een beter kleurtje voorzien... Voorheen was die poep-bruin.quote:
Zoetquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jasper Cillessen
Joel Veltman
Davy Klaassen
Daley Blind
Jeroen Zoet
Karim Rekik
Adam Maher
Georginio Wijnaldum
Memphis Depay.
Ik had liever naar De Kuip gegaan.
Dat snappen wequote:
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef Henrys het volgende:
Heb op zich wel respect voor die harde kern voor Ajax nadat ze die ISIS aanhangers geklapt hebben
Traditie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom een apart topic als er maar 1 wedstrijd wordt gespeeld op dit moment?![]()
Bedankt.quote:
Geen 'piep piep' van ggmm?quote:
40-45quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Fokker101 het volgende:
In welke seconden zittten jullie nuuu
Bedankt Hansquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Henrys het volgende:
Die Klaassen ziet er uit of hij al in de 30 is
Hij is voor Ajax en het was tegen Ajaxquote:
Net als Robben op die leeftijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Henrys het volgende:
Die Klaassen ziet er uit of hij al in de 30 is
kom sprinten danquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Willems heeft zich ook niet echt ingehouden of wel. Lijkt 20 kilo zwaarder.
Elke dag Burger Kingquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
DIT IS MIJN CLUB MIJN IDEAALquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef JanCees het volgende:
AJAAAAX AMSTERDAMMMMMM JALALALALALALAAAAAAA
BRUUR VAN ZEEFUIK OFWAquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hij's zwart. KFC dus.quote:
Willems, Willems, je moeder bakt te vet. Willems, Willems, ga nu eens zonder eten naar bed. JALALALALAAAAA!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoi Inso. Heb je je Legia broeders uit Den Haag nog aan het werk gezien vandaag. Mijn weekend is echt 100% goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
waar komen joden toch vandaan israel hier vandaan wonen daar ook superjoden ja daar wonen superjoden vinden joden voetbalfijn als ze maar voor ajax zijn
jalalallaal
nee was andere geneugden van het leven aan het kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Inso. Heb je je Legia broeders uit Den Haag nog aan het werk gezien vandaag. Mijn weekend is echt 100% goed.
Veel gemist dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee was andere geneugden van het leven aan het kijken
zoals feyenoord
Wat is sms?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie sms'en naar als1team?
piep piepquote:
Zou je willen dm-en? die van mij doet ut niet meerquote:
Op dit soort momenten kom je er achter dat het leven te kort is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie hebben nog 5 minuten om van mijn aanwezigheid te genieten jongens!
Oh dan doe ik mijn broekje uitquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie hebben nog 5 minuten om van mijn aanwezigheid te genieten jongens!
Bedankt Hansquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het fascinerend dat de commentator wist te melden dat Ajax slechter begonnen was aan de wedstrijd omdat PSV meer de bal had. Dit is juist iets wat PSV niet wil.
Inderdaad. PSV scoort altijd zonder de bal enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het fascinerend dat de commentator wist te melden dat Ajax slechter begonnen was aan de wedstrijd omdat PSV meer de bal had. Dit is juist iets wat PSV niet wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |